det stille vand har den dybest grund

Ventila Rennandi

Ventila Rennandi

Bundet til Lochtree familien

Sand Neutral

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 55 år

Højde / 159 cm

Hope 09.10.2020 13:16
Hun fniste en smule af hans første kommentar. "Jeg.." Begyndte hun men gik med det samme i stå, som hendes blik faldt ned over hendes ben. "Jeg...er altid bange for at løbe væk fra folk, når jeg er foran dem." tilførte hun i en grinende stemmen, blot ved at sige dette mærkede hun lysten til bevæge sig stige i hendes ben, og fnisen blev langsomt til en latter, som langsomt tonet ud ved Faust tale. "Mhmm.." lyd det eftertænksomt, hendes blik gik stille op og ned af hans påklædning, for engangsskyld uden at falde over hans våben. "Skal købe noget varmt tøj så." lyd det glad som hun stille snoet om sig selv, og den lette kjole tydeligt gav efter hendes bevægelser og svingede i luften. "Mhmm..kender du et godt sted til den slags?" spurgte hun håbefuldt og lod blikket falde på ham, kort kigget det på hinanden.

"Faust..mærkeligt navn!" kommenteret hun tydeligt uden at kaste en tanke om hvad hun sagde. Stille begyndte hun at hoppe, og vinden kom til de tå, som den tog fat i hende og løftede hende lidt i sine lange hop, istedet for blot at gå. "Mhmm..så du er her nok ikke, næste gang jeg kommer forbi? Er det, det du siger?" Spurgte hun med et skævt smil, og et forsøg på lokkende, hunde blik, dog ødelagt de hun ikke holdt det ret længe før hun blot vente retur til hendes livsglade blik og smil.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 09.10.2020 20:46
Han lo kort af det hun sagde, når så det var ikke noget med at hun ikke måtte gå ved side at dem hun boer hos, men at hun vil løbe væk fra dem, "så lad være med at gå foran dem med ved side af dem i sted for" sagde han og blikke kort til hende, han vidste nok godt at det ikke gjorte nogen forskellig at hun gik ved side af eller foran an, hvis hun første lod sig før med vind, han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, så kun det alligevel lyde til at hun vil besøg norden på et tidspunkt, "det vil være en god ide, hvis de vil besøg norden" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han lo kort af det af det næste hun sagde, "Dianthos vil nok være et godt sted at starte, ellers nogen af de små landsbyer oppe ved nord" sagde han og kiggede på hende.

Han lo kort af hende, "det har jeg så set ikke tænke over af det er" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, hun var enlig den første som sagde at han havde et mærkelig navne, ikke fordi han havde tænke sig at laver om på det, han havde det fint med sit navn, "det er svært at sige om jeg er her, næste gang de kommer her, jeg rejse jo meget og kommer tilbage her til på et eller andet tidspunkt" sagde han og kiggede på hende, han kun godt høre på hende at hun prøve at lokkende ham til at kom tilbage, men så må hun havde noget at til tilbød ham, hvis han skulle kom tilbage på et bestem tidspunkt.
Ventila Rennandi

Ventila Rennandi

Sand Neutral

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 55 år

Højde / 159 cm

Hope 16.10.2020 13:41
Så snart han sagde at gå ved siden af, blev hendes form ustabil, til et tåge, og med et enkelt pust af vinden endte den blå form igen fast, ved hans side. Stadig spændt på hver ord han sagde. Hun nydt disse tider, hvor man kunne opleve verden igennem andres historier, som at få læst en bog, blot så virkelig, så fangende, selv ved noget som dette? Hvor man finder hvilket tøj til at rejse i - altid rart at høre mere og mere om verden. "Mhmm..Skal til Dianthos snart! må finde noget varmt så!" lyd det glad fra hende, som hun tog nogle hop frem, og blev båret af vinden frem. Her stoppede hun pænt og ventede på Faust. Spændt begyndte hun at forstille sig tøjet i norden, varmt, dækkende, pæls, hun rystede hovedet som hun begyndte at gå ved hans side igen.

Hun grinte lidt med ham som han lo. "Ved heller ikke hvornår jeg kommer igen." grinte hun let og drejede om sin hæl en hel omgang. "Er ellers en rar by." kommenteret hun som hun gik med ham på ny. "Hvad.." begyndte hun eftertænksomt, og løftede en hånd til sin hage som de gik. "Hvis man vil opleve norden? Hvor skal man så tage hen?" tilførte hun stille. "Altså..sådan rigtigt opleve den!" om det var hvad hun endelig forsøgte at spørge om før var hun ikke engang selv bevist om, men, hvis hun skulle der op, ville en plan og mål være en god ide. Hun smilte spændt, og som en lille barn ikke i stand til at vente på svaret, som hun tilfærte. "Hvad rejser du op for genoplevel der oppe?" tilførte hun spændt.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 18.10.2020 16:48
Han kiggede lidt mærkelig på hende da hun blev til en form for tåge og kort efter havde sin fast form igen, han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, "der vil du også kun oplever en hele del, i Dianthos, udover at kun købe noget varm tøj til norden" han sat ikke sit gå tempo op da hun hoppe nogen gang frem af, han gik rolig videre op til hende og fortsætte, så måtte hun selv vælge om hun vil gå med eller hvad hun ellers vil.

Han lo kort af det hun sagde, at hun heller ikke selv ved hvornår hun er tilbage her til, hvordan skulle han så kun sige om han var der, næste hun var her, når hun ikke selv ved det, han kiggede sig kort rundt, det var lidt tid side de forlod by, hvis man enlig kun kalder den for en by, for der var ikke så meget liv i det normal, der var kun mange her på grund af konkurrence, "tjo, der boer ikke så mange i den" sagde han, det var lige det han kun finde på at sige som svar, så må han håber at det var godt nok, det næste hun spurgte ham om måtte han sgu lige tænke over, for der er mange smukke område der oppe, "det er sgu svært af sige, men norvik som er en af de større landsbyer der er i norden, ellers dragorn: dværgenes rige, da de lever på en hele andre måde end vi gør" sagde han efter noget tænketid, og kiggede kort på hende.

"Jeg rejse derop for at genoplever lidt af det hele, omkring de første 30år af mit liv, har jeg rejse rundt oppe i norden, og så tager jeg også derop for at besøg min far" sagde han og kiggede på hende, han gik rolig videre og tænke lidt over det kun være sjov af ser hende, oppe i norden hvordan hun vil klar sig.
Ventila Rennandi

Ventila Rennandi

Sand Neutral

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 55 år

Højde / 159 cm

Hope 26.10.2020 13:26
"Glæder mig..til at komme dertil!" svaret hun spændt, som hun gik ved hans side, "Har hørt så mange ting om byen!" Hun smilte sådan at hans latter igen, altid rart at høre folk nyde selvskabet på den måde, hun lod selv et kort grin forlade hende som hun lyttede til hans latter. ikke så mange i den? "Og er det ikke skønt! At der ikke er så mange, så lille en påvirkning på verden." svaret hun hurtigt tilbage.

Det var så tydeligt at hun nydt denne by, netop af den årsag hun nævnte, de efter lod luften som den var, de påvirkede knap verden, det var nærmest som byen ikke var her, og nej hvor hun nydt denne rene luft, og livet fra byen på samme tid selv om hun nu mere befandt sig væk fra byen hun nydt. Dog blev hun tydeligt kastede ud af sine tanker, af sin glæde som dværge blev nævnt. For første gang længe gik hun i stå og kiggede neutralt imod ham. "Tror..bare jeg holder mig fra dværgende! Alt det andet, lyde som noget man skal opleve." svaret hun lidt hårdt som de blev nævnt. Var der nogle som gode til at indelukke luften, var de dværge. Aldrig havde hun nydt møder med dem, og noget hun inderligt tvivlede på at hun kom til, de ødelagde så meget natur, uden anden grund end deres grådighed. Stille lod hun blikket falde på bjergende i baggrunde, og sank en klump. "Jeg..ehm..kan ikke blive meget længere." Lyd det i en stille tone som hun lod blikket falde tilbage på Faust. "Beklager.." nejede hun.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 26.10.2020 20:01
Han nikke bare til det første hun sagde, det kun han enlig på en måde godt forstå at hun gør, ikke fordi han var det store by menneske selv men Dianthos var noget andet, hvis man var her fra som hende eller fra norden som ham selv, men det vil hun opdager når hun kommer der til, han smiler rolig af det næste hun sagde, det kun han kun giv hende ret i, "ja det må man sige af det" sagde han og kiggede på hende og gik rolig videre, det lyder heller ikke til at hun var det store by menneske, ud fra det hun sagde.

Han havde lyst til af le men lod væk, da det nok ikke passer ind, da det ikke lyder til at hun ikke var alt for glad for dværge, så vidste han det at hun ikke var glad for den race, selvom at ser deres by og var noget af et syne, men han skulle nok lad det ligger, "det bestemmer de selv, hvad de vil oplever oppe i norden" sagde han og kiggede på hende, så var der et sted han kun være sikker på at han ikke møder hende igen og det var hos dværge, lige hvad der gjorte at hun ikke kun lide dem vidste han ikke og havde enlig heller ikke nogen ide om at spørge ind til det, han rette sit blik på hende da hun snakke igen, "det behøver du ikke beklager dig over, det kan være at vi mødes igen" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, hun skulle nok tilbage til hendes familie end de bliver for sure på hende.
Ventila Rennandi

Ventila Rennandi

Sand Neutral

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 55 år

Højde / 159 cm

Hope 06.11.2020 09:20
Det var tydeligt hun fandt ro som der var bevægelse både i hende og om hende, at mærke selv det mindste vind fik håret til at bølge, kjolen som håret dansede let som hun gik mildt hastig med ham, og gang på gang tydeligt mindede sig selv om at vente på ham, hun lyttede med spændte øre på hvert et ord. Første gang hun oplevet fremmede væsner var for ti år siden, alt var stadig besynderligt, nyt, og byer var noget hun virkelig ikke havde fået sin krop og sind vænnet til i nu, på måden de snoet vinden og brud dens naturlige dans. Hun nikkede spændt, til hans ord. "Mhm.." lyd det eftertænktsomt som hun lod blikket falde imod nord på ny. "man høre så smukke ting om det, at se sneen lægge, issen hænge..Det lyder så magisk." lyd det let og spændt, i en let bevægelse tog hun fronten imod ham, hænderne samlet foran hendes bryst som hun nejede let. "Ønsker dem så sandelig et godt resultat ved konkurrencen, og beklager at have taget din tid! Men mange tak, for at holde mig selvskabt lidt." hun rettede sig op som hendes ord var færdige med et varmt smil. "Håber vi ses igen!"

Hun ventede let på hans ord, at han sagde sit sidste for denne gang. Som hans ord sluttede ville hun lade sin krop opløse, stille lade kjolen, smykkerne og den blå tonet hud forsvinde først til klar hvid, før den forsvandt helt til blot en vind, før hun begik sig til deres hjem på ny, til familien Locktress husstand.

Ventila Rennandi har forladt tråden.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 09.11.2020 19:48
Han nikke kort til det hun sagde og smiler, "der er også smuk der oppe, glæd dig til at kom der op" sagde han og kiggede kort på hende, da hun gik ind foran ham, stoppe han op og kiggede på hende, han smiler svagt af det hun sagde, "jo tak og det behøver du ikke at beklage dig over, det var rart at få tanker over på noget andet" sagde han og kiggede på hende, han bukke svagt da hun nejede, "det håber jeg også af vi gør, måske oppe nord på" sagde han og kiggede på hende, han havde næste kun lige snakke færdig, før hun forsvandt i lufte, ja så havde han også mødet et luft elenment, men det kun være at han skulle kom videre ud og lærer område bedre af kender, end konkurrence begynde i morgen.

Faust Thunder Mountain har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 2