Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 14.12.2020 17:48
Der herskede ingen tvivl hos Nicola om, at Enzels ord lagde op til, at der ikke var mere at forhandle om, han ville have, hvad han mente, han havde krav på. Også selvom det ville ende med at gøre ondt på Nicola. Løftet om at være mild og rar var vel bedre end ingenting, selvom han havde foretrukket helt at slippe, men det var da trods alt bedre end at blive taget så hårdt og brutalt, som det ofte var tilfældet.
"Jeg har stadig ondt, så hvis du kan.." forhåbentlig ville Enzel være i stand til at holde sit løfte når de først kom i gang, men Nicola turde nu ikke stole alt for meget på det.

Bevægelserne mod brystet vækkede ubehagelige billeder, så Nicola greb blidt fat i Enzels hånd, så han kunne rykke den væk. Et hurtigt kys blev placeret på hånden, inden han rejste sig op og vendte ryggen til. Det var nøje planlagt, at han stod med ryggen til, for Enzel skulle ikke være i stand til at se, hvordan han klemte øjnene sammen, mens trak blusen over hovedet. Selvom det efterhånden var længe siden, var der stadig mærker efter mishandlingen. Forhåbentligt ville de være med til at minde Enzel om, at han skulle være blid. En finger på hver hånd blev stukket ind under buksekanten. Det var heldigt at Enzel ikke kunne se hans ansigt, for så ville han kunne se frygten, som stod tydeligt malet i det. Der var ingen vej udenom. Langsomt trak han bukserne ned, men kun til lige under ballerne. Han havde virkelig ikke lyst til det her.. men han blev nødt til det! Alternativet ville sikkert være meget værre. Bukserne blev trukket det sidste stykke ned, og han sørgede selvfølgelig for at bukke sig godt forover, mens han trak dem det sidste stykke ned.

Langsomt rettede han sig op igen, og vendte sig om, så han igen kunne se på Enzel. Væk var frygten og tvivlen, i stedet var det erstattet af et lidt mere genert udtryk. Fuldkommen påtaget, selvfølgelig, men Enzel plejede jo godt at kunne lide hans uskyldige og mere drengede side, så det var vel om at spille lidt på det. Langsomt gik han helt hen til sengen igen, han tvivlede på at det ville være nødvendigt at bede Enzel smide tøjet, så de kunne komme i gang. 
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Når Enzel lovede at han nok skulle være mild og blid, var det mest tænkt som at han ville være blid I starten, så han ikke bare trængte brutalt op I ham, uden den mindste form for forberelse. Det skete oftere og oftere at han straffede Nicola. Han troede aldrig at han kunne blive god ved ham igen, efter det katteurtsnummer han havde lavet med ham. Men nu hvor Nicola havde været væk, havde Enzel faktisk formået at tilgive ham, og tigge til alle de guder han normalt ikke troede på, om at de skulle sende Nicola tilbage til ham igen. Hvis de kunne gøre det denne ene gang for ham, så ville han passe bedre på ham. Intet løfte om at han ville blive troende, dog… Nicola var skam kommet tilbage, fordi han havde indset at det var her han hørte til, og at Enzel trods alt passede godt på ham. Så lidt var der da kommet ud af det, efter Asads overgreb.

Som Nicola vendte sig om og straks begyndte at klæde sig af, forblev Enzels sexhungrende øjne på ham. At se Nicola frivilligt klæde sig af og afsløre mere af den smukke, slanke krop, fik Enzels puls på overarbejde. Så meget at det summede I hans fingre, for at få ham til at reagere på behovet efter at tage fat I taljen på ham.

Et lusket og veltilfredst smil bredte sig på halvkattens læber, da Nicola bukkede sig forover. Han kunne uden tvivl spotte fingermærker, efter at nogen havde taget ham hårdt. Og selvom det ikke var skabt af Enzel, lignede Nicola stort set sig selv. Nicolas kunder formåede af og til at udvise hårdhed overfor ham. Og Enzel kunne også være hård og efterlade mærker.

Det var godt nu… Nicola var færdig med at klæde sig af, og Enzel pladserede sarte hænder på hans krop og mærkede ham om og ned af siderne. Han kunne godt mærke, at Nicola ikke havde spist lige så godt, som han plejede på bordellet… Det var lidt som dengang han fandt ham på sit værelse, for første gang, og han bedte ham om at klæde sig af ude i køkkenet, så han kunne vaske ham. “Som lovet…” Hviskede han og nærmede sig Nicola, for at guide ham ned I sengen. Han placerede ham ned under sig med benene ind til sin egen krop, og han hjalp den tykke, blanke hale fri. “Nu hvor du har fået dit bad… Sig hvad du vil have…” Denne gang ville Enzel hjælpe ham lidt på vej. Han placerede sin ene hånd støttende mod Nicolas knæ, for at holde det nede, så hans anden hånd kunne manøvrere fri og kæle ham ned ad brystet, videre ned af maveskindet og ned mellem benene. Enzel havde ikke set Nicola hård, siden dengang hvor han hævnede sig på ham, ved at voldtage ham præcis som han mente Enzel behandlede ham. Han håbede dog på, at han kunne få liv I ham I dag, hvis blot han gjorde noget ud af det. Han ville gøre det til sin mission, at få Nicolas krop til at reagere positivt på hans berøringer.

“Jeg kan slikke dig, hvis du siger jeg skal,” Foreslog Enzel endnu kælent og hungrende.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 15.12.2020 05:09
Mærkerne på ryggen og ballerne havde tydeligvis ikke den ønskede virkning. Nicola havde halvt om halvt forventet, at Enzel ville bede ham stoppe eller i det mindste udtrykke sympati, men der kom ikke selv den mindste lyd. Hvorfor havde han dog overhovedet turde håbe på andet.. Det var jo ikke fordi Enzel tidligere havde haft noget problem med, at Nicola var dækket i mærker, men det burde vel være anderledes, når det ikke var Enzel selv, som var skyld i mærkerne. Tydeligvis ikke.

Som det lydige kæledyr han hurtigt var blevet igen, lod han sig placere på sengen uden at sige noget, det var egentlig skrmende så hurtigt han falst tilbage i den rolle. Han forventede, at Enzel bare ville 'tage for sig', ganske som han plejede, men der fejlvurderede han ham tydeligvis.
"Enzel jeg er ikke sikker på, på.." hans blik flakkede rundt indtil det til sidst landede mellem hans ben, hvor der var en næsten pinlig mangel på liv.
"På at jeg kan" afsluttede han endelig med en lille stemme. Hvorfor skulle Enzel pludselig også være så opsat på, at de begge skulle nyde det! Kunne han ikke bare være ligeglad, ligesom ham plejede! Men nej nej, selvfølgelig ikke lige præcis den her gang. Han tvivlede på, at der ville ske noget som helst, uanset hvor meget Enzel så prøvede, og lige nu var tanken om at mærke Enzels mund mere private steder nok til, at han kunne mærke maven vende sig.
"Jeg vil gerne gøre det godt for dig, selvom jeg måske er gået lidt i stykker lige nu. Det går sikkert meget bedre næste gang" Han forsøgte at rette på deres stilling, så han kunne komme til at være øverst, hvis Enzel tillod det.
"Lad mig gøre det godt for dig, Enzel" han brugte selv den kælne stemme nu, det var ellers sjældent den blev fundet frem.
"Du kan få, hvad du vil have, jeg ønsker kun, at gøre det godt for dig" han låste sine mørke øjne fast til Enzels lyse, forhåbentlig var den kælne stemme og tiggende blik nok til, at Enzel ikke ville kunne sige nej.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Nicola kunne umuligt komme på flere undskyldninger, tænkte Enzel. Han havde fået sit bad. Men hvis han bad om frokost eller vand, ville han blive irritabel. Han var lidt spændt på at høre, hvad Nicola ville have ham til og hvad han kunne lide. For Nicola bad ham aldrig om noget. Han gjorde kun lydigt det han vidste Enzel kunne lide.

“Jeg er sikker på at du kan.” Kommenterede Enzel stædigt, så snart Nicola begyndte at tvivle på sine egne evner. Enzel var ganske bevidst om hvad Nicola mente, at han ikke kunne. Nicola talte naturligvis om sin manglende evne til at blive hård for ham. Men Enzel vidste at det ikke kunne passe, at Nicola havde impotensproblemer. Han havde set den hård – og mærket den hård. Det var dybt frustrerende at Nicola tilsyneladende tændte på at være øverst og tage Enzel mod hans vilje. Enzel kunne bare ikke se sig selv I den rolle… eh… I hvert fald ikke med Nicola. Han ønskede ikke at Nicola skulle opleve ham underdanig eller I afmagt. Og så længe Nicola var den lille og den svage, så var det Enzel der skulle tage ham, og ikke omvendt!

Enzel blev noget overrasket, da han afventede et simpelt ‘okay’ eller I hvert fald bare stilhed. Men Nicola flyttede på sig, og Enzel så nysgerrigt til. Han vidste ikke helt hvad han ville op af sin stilling for, men mærkede så Nicolas hånd på sig, som forsøgte at få ham ned at ligge. Enzel havde det mærkeligt med det, og han var lige ved at lade sig forføre af Nicolas lækre, forførende stemme, men... “…Nej…” Det her var jo ikke meningen. “NEJ!!” Enzel havde dårligt mærket sengen mod ryggen før han hurtigt overmandede Nicola og pressede ham tilbage mod sengen igen. Hvorfor mindede det ham sådan om den aften, hvor Nicola skiftede til sit sadistiske jeg? Han ville ikke ende I den position igen!

Enzels hårde greb I Nicola blev pludselig blidere igen fra det ene øjeblik til det næste. Han strøg ham endda blidt og undskyldende, der hvor han havde glemt til, og han rømmede sig. “Ahem… Jeg mener…” Enzels skingre modvilje blev igen dæmpet og han forsøgte at tale kærligt til ham igen, så han kunne overtale ham. Hvis bare Nicola var lidt mere medgørlig! “Intet ville gøre mig mere glad, end hvis du blot gad prøve… okay? Så… lig nu stille, elskede… og prøv at nyde din ægtemand lidt…!”

Lidt irritabel var han, men han prøvede virkelig at kæmpe for, at være tålmodig, blid og kærlig. Men han synes nu at Nicola gjorde modstand – som om han forsøgte at få Enzel til at koge over og bryde med sit løfte om at være blid ved ham. Han gættede sig til, at Nicola blot var usikker på om han kunne få den op at stå, eller også følte han nok ikke, at han havde retten til også at nyde det. Lige nu havde Enzel brug for at han nød det!

Derfor ventede han ikke på flere undvigelsesmanøvre fra Nicola, men lod blikket glide ned ad Nicola, for at se hvordan han ønskede at gribe hans smukke, lille, men slemt tilredte krop an. Han lagde begge hænder på Nicolas bryst og forsøgte at gremse på noget, der sådan set ikke var der. Hans tommelfingre gned om den silkeagtige hud, der var omkring brystvorterne, hvorefter hænderne atter fortsatte ned ad ham, og derefter op ad benene, hvor hænderne greb fat I hans knæhaser, for at holde hans ben ind til hans krop. Enzels krop sank ned ad ham, til hans hoved var nede mellem hans ben, hvor han med det samme begynde at tungekysse ham ved roden af hans køn. Intet ved Nicola var ulækkert. Han nød at være nede på ham, og syntes kun han duftede godt. Af sex og også lidt af den bademixtur han havde købt.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 26.12.2020 07:59
Hvis man ikke kendte deres forhold, ville det sikkert virke sødt, at Enzel havde så stor tiltro til Nicola. I virkeligheden var det dog ganske anderledes, i hvert fald for Nicola, som følte det som endnu et overgreb. Måske ikke et i samme kategori, som han tidligere havde oplevet, men det føltes stadig græbseoverskridende, når Enzel insisterede og ikke ville acceptere et nej. Men selvfølgelig sagde han ikke noget til det, for hvad kunne han reelt sige, som ville gøre en forskel?

Enzel udbrud kom noget bag på Nicola, så han nåede ikke at kæmpe imod, før han pludselig var presset ned mod sengen igen. Hvad skete der dog? Hvorfor reagerede Enzel sådan? Skræmt så Nicola på ham, mens han forsøgte at få nogenlunde ro på sit bankende hjerte igen. Måske han bare burde gøre, som der blev sagt.. Enzel virkede ikke ligefrem til at være i humør til at skændes.
"Okay" nøjedes han med at sige, mens han betragtede, hvordan Enzel bevægede hænderne over hans krop. Berøringerne gjorde ingenting for ham, og nok kunne han skjule sin væmmelse over beræringerne, men han kunne ikke skjule den manglende reaktion mellem benene.

Det lod ikke til, at Enzel havde tænkt at overgive sig, så der car ingen vej udenom. Nicola sukkede lavmælt, lukkede øjnene og lænede hovedet svagt bagover, som Enzel bevægede sig længere ned for at lade læberne berøre ham et nogetere følsomt sted. Måske kunne han faktisk nyde det? Teoretisk set burde alt hvad Enzel gjorde jo være dejligt.. Men det var så svært at fokusere på det, og at fantasere om andre hjalp ikke, for lige så snart han forsøgte, hoppede Phillippe ind i hans hoved, og det ødelagde det bare endnu mere.
"Enzel, jeg beder dig, lad mig nu. Jeg.." Han nåede ikke at sige mere, før hun kunne mærke tårene presse på. Flovt skyndte han sig at kigge væk mens han forsøgte at gnide sine øjne diskret. Hvad skete der dog? Han var generelt ikke typen, som græd, og da slet ikke foran Enzel! Pludselig var det bare som om, at det hele blev for meget for ham.
"Jeg føler mig ødelagt nok i forvejen" fik han endelig mumlet, mens han stadig kæmpede med at holde tårerne tilbage. Han ville virkelig ønske, at sådan som Enzel opførte sig lige nu, var sådan han altid havde opført sig.. Så fokuseret på, at det skulle være dejligt for dem begge, hvis man selvfølgelig lige ignorerede, at han egentlig havde forsøgt at sige nej. Mest af alt havde han nok bare brug for, at nogen for en gangs skyld passede lidt på ham uden, at der var en bagtanke, eller at de så med det samme svigtede ham.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Det var ikke til at forstå, at Nicolas krop ikke reagerede det mindste på hans berøringer længere. Specielt ikke efter at han havde udnyttet en masse tid sammen med snedkeren, som blev hård, ved Enzels blotte tilstedeværelse. Nicola var bare slap og livløs, uanset om Enzel kyssede, nappede eller slikkede den. Det frustrerede ham dybt, naturligvis, for lige nu var det alt hvad Enzel ville have. Så derfor gav han ikke op. Han tog ham i munden, hård eller ej, og forsøgte at gøre sit bedste mundarbejde, som han havde lært fra en tidlig alder. I alt for lang tid prøvede han, og alt der kunne høres i værelset var stilheden imellem dem, og de akavede, våde lyde nede mellem Nicolas ben.

Enzels lukkede øjne flakkede lidt, da han hørte at Nicola kaldte hans navn. Drengen koncentrerede sig jo ikke! Han vidste allerede hvad han ville med afbrydelsen, alene på den tiggende klang i hans stemme. Enzel forsøgte at fortsætte, for stædig var han. Han hørte at Nicolas sætning døde ud fordi hans stemme knækkede over. Men ikke fordi Enzel endelig havde fundet ud af hvad drengen godt kunne lide. Der var gråd i hans stemme… Så han var for ødelagt, selv til Enzels mund!? Enzel sugede irritabelt luft ind gennem næsen og sukkede tungt og vrissende, inden han trak det bløde lem ud af munden. Han havde ikke haft nogle problemer med at kunne få den hele ind. Men det havde været mindst lige så ubehagelig en omgang for Enzel, som det havde været for Nicola.

”Hvorfor græder du? Er jeg virkelig så dårlig?” Enzel tørrede savl væk fra den ene mundvig med tommelfingeren, mens hans blik gloede olmt på den grædende Nicola under sig. ”Dine kunder har aldrig klaget over nogle potensproblemer, så jeg ved du ikke er ødelagt. Det er mig der burde græde lige nu!”

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 27.12.2020 00:46
Det var pinligt nok for Nicola, at han åbenbart var begyndt at blive så følsom, at han ikke kunne styre tårerne, men det gjorde da bare ydmygelsen endnu værre, at Enzel tydeligvis blev endnu mere irriteret af det! Troede han, at Nicola nød at sidde og være så svag og ynkelig overfor ham! Følelsen af at være overvældet og ødelagt veg tilbage for en sydende vrede, som var rettet mod Enzel og hans, mildest talt, uretfærdige reaktion!
"Har du overvejet, hvorfor jeg ikke kan!" Det lignede ham bestemt ikke at råbe af Enzel, men lige nu var han alt for gal og såret til, at han kunne styre sin vrede.

Hvad havde han egentlig forventet? Sympati? Forståelse? Han vidste det ikke, men det sidste han havde forventet var, at han skulle sidde og diskutere med Enzel om noget, som jo egentlig var hans skyld!
"Har du selv tænkt over, hvilke kunder du sendte ind til mig, og hvad de gjorde ved mig? Tror du, at det kun er pigerne, som bliver mishandlet!" Vredt slog han et par knyttede næver ind i brystkassen på Enzel. Han havde lyst til så meget mere end at lade de knyttede næver ramme brystkassen, men så meget fornuft havde han da stadig tilbage. Det var bare så frustrerende! En naiv del af ham ønskede stadig at tro på, at Enzel simpelthen var blind for alle de forfærdelige ting, som han gjorde, men det virkede efterhånden som ren ønsketænkning. Han kunne da umuligt være blind for, hvad nogle af kunderne udsatte dem for.
"For da slet ikke at tale om Asad, som DU solgte mig til! Er det så underligt, at jeg har svært ved at blive stiv, selv når jeg har lyst?" 
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Denne pludselige vrede fra Nicola, hvor kom den fra? Enzel spærrede øjnene lidt mere op og afventede en forklaring på hvad Nicola mente med, om han havde overvejet hvorfor Nicola ikke kunne blive hård for ham. Det lød I den grad som om der var en årsag, som Nicola kendte til, men som han ikke fortalte til Enzel. Det gjorde ham vred og hans blik blev mere gloende. 

Enzel forventede at Nicola skulle til at afsløre for ham, noget så banalt som at han ikke tændte på ham, eller endnu en langt ude løgnhistorie, men han blev alligevel noget forbavset over at høre hvilken forklaring Nicola endte med at komme med. Og ikke mindst utilfreds. Enzel smallede øjnene. Slagende på hans brystkasse gjorde faktisk ondt, men han lod til ikke skubbe væk af dem. “Hold så op Nicola! Jeg ved godt at jeg begik en fejl med Asad! Jeg skulle have vidst at der var noget uldent ved at han var så insisterende på at få dig. Jeg havde aldrig taget imod hans betaling, hvis jeg vidste at jeg havde med en psykopat at gøre. Han lignede en helt almindelig, ung mand!” Enzel havde også brug for at slå, men han formåede dog at afreagere I madrassen ved siden af Nicolas hoved i stedet. “Det er længe siden jeg ønskede at trække dig ud af prostitution. Jeg ville have dig for mig selv, for I modsætning til dig som åbenbart er vild med at få så meget fremmed pik, så brækker jeg mig over det! Det er ulækkert Nicola!”

Enzel havde så meget at sige, at han måtte tale hurtigt, for ikke at give Nicola rum til at afbryde ham. Men han stirrede på ham nu og forbandede alle Nicolas dårlige undskyldninger. Det var løgne allesammen. Lige inden Nicola fik lov til at forsvare sig, afbrød han ham med det samme. “Det stod også på længe før Asad købte dig. Det er kun mig du ikke bliver hård for, Nicola! Med mindre du på en eller anden måde får lov til at hævne dig på mig! Du er ikke en skid bedre end mig Nicola, så tør dine øjne!”

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 02.01.2021 23:52
Under normale omstændigheder ville Nicola for længst have opgivet og gjort som Enzel ønskede, han var trods alt sjældent ret behagelig at være i nærheden af, når han var så gal.. Men han var så træt af bare at tage imod! Og hvis det her var den ene chance han havde for faktisk at sige ham imod, var det så ikke en chance, som han burde tage?
"Og jeg burde uden tvivl bebrejde dig meget mere for deted Asad! Du solgte mig til ham, du tog imod pengene, men hvordan skulle du overhovedet kunne vide, hvad han havde tænkt sig at gøre?" Det var en halv sandhed, som minimum, for han nægtede simpelthen at tro på, at Enzel ikke havde haft nogen som helst mistanke om, hvad Asad havde tænkt sig. I forvejen var Nicola ikke billig, og han havde jo egentlig lovet at stoppe sin omgang med kunderne, så Asad måtte have betalt godt for ham.

Slaget i madrassen ville normalt skræmme ham, men hvad kunne Enzel gøre ved ham nu, som han ikke allerede havde været udsat for? Faktisk gjorde det ham kun endnu mere vred.
Allerede mens Enzel stadig var i gang med sine beskyldninger, havde Nicola lyst til at råbe af ham, men han nåede ikke at få et ord indført, så da Enzel endelig holdt kæft, skyndte Nicola sig at gribe chancen for faktisk at forsvare sig selv.
"Tror du, at jeg havde lyst til at fortsætte, fordi jeg nød det? Jeg ville fortsætte, fordi jeg for første gang i mit liv tjente mine egne penge og så endda på ærlig vis! Det havde jeg aldrig troet nogensinde ville ske for mig" Råbte han frustreret tilbage, da han endelig fik en mulighed for at svare. Det var jo ikke engang løgn! Selvfølgelig havde det også været for at slippe lidt for Enzel og spare penge sammen, så han måske kunne stikke af, men det var også rart at tjene sine egne penge for en gangs skyld.
"Og med hensyns til det andet.. Hvor ved du fra, at jeg bliver hård for kunderne? Fra kunderne, selvfølgelig! Har du overvejet at de lyver? Enten fordi de ikke vil have på sig, at de ikke kan gøre en prostitueret hård, eller fordi jeg giver dem en grund til at lyve?" Han råbte ikke længere, men han var stadig sur. Selvfølgelig var han hård for kunderne, det var hans job, men det var da også sket mere end en gang, at han habde brugt sin evne til at få en kunde til at holde kæft eller lyve, fordi han simpelthen ikke kunne blive hård.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Nicola dømte ham lige lovlig hårdt. Det var som om han slet ikke ville høre på, at Enzel var ked af det, når det kom til Asad. Naturligvis havde Enzel dengang stadig haft et behov for at straffe Nicola for hvad han havde gjort mod Enzel, og det ville sikkert have fortsat i evigheder, hvis ikke det var fordi Asad faktisk kidnappede ham, og havde fjernet ham ud af hans liv. Selvfølgelig kunne Nicola ikke gætte sig til, at Enzel faktisk havde lidt under tabet af ham.

Enzel blæste et fornærmet fnys til Nicolas fortsat vrede anklager mod ham. Selvom han ikke råbte op eller slog på ham mere, så var han ikke i tvivl om, at vreden var ægte og havde fået lov til at hobe sig op i Nicola. Det generede ham. Han kunne ikke få sig selv til at give ham ret, for han var overbevist om, at Nicola kun fortalte ham hvad han troede Enzel ønskede at høre. At han ikke nød at have sex med kunderne… At han kun gjorde det for pengene…

”…Du kunne godt blive hård efter mig før…” Blev Enzel stædigt ved, som han lænede sig helt ned til Nicola, så det i hvert fald kun blev mellem dem, og ikke hele huset. Enzel havde set med egne øjne, at Nicola godt kunne få den op at stå, når det virkelig galt, så han nægtede at lade Nicola snakke udenom eller vende anklagerne mod ham. Nicola var den virkelige synder. Det var ham, der ikke ville prøve at redde deres forhold! Ikke Enzel! ”Hvad vil du have jeg skal gøre, hm? Jeg skal nok forsøge at finde Asad, så du kan få hævn.” Hvad mere ville han have!? ”Jeg gjorde dig til min og jeg gav dig min seng. Jeg gjorde dig til min blodbror, og tilgav dig endda for det lort som du fandt på. Sig hvad jeg skal gøre, Nic!”

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 05.01.2021 23:44
Det var slet ikke gået op for Nicola indtil nu, hvor højt de siklert havde råbt ad hinanden. Af og til kunne han godt glemme, at huset var fyldt med ansre halvdyr.. Hvor meget mon pigerne havde hørt? Nok kendte de til Enzels og hans forhold, men der var visse ting, som han ikke ønskede, at de skulle vide. Hvis nu en af dem opdagede ham på vej hjem til Phillippe, hvis altså han nogensinde fil ham at se igen, ville det ikke være svært at regne ud, hvorfor han ikke kunne blive hård, hvor meget Enzel så end forsøgte.

Klar til at bede Enzel skride langt, langt væk åbnede Nicola munden, men så tøvede han... At bede Enzel om at forsvinde, eller alternativt om tilladelse til selv at forsvinde, var ikke nogen løsning. Hvad havde han tilbage? Han kunne ikke leve på gaden her i Dianthos, det ville bare kræve en hård vinter, og så ville det være slut. Phillippe var heller ikke ligefrem nogen løsning, for selv hvis snedkeren som han havde haft så kært ønskede at se ham, var Nicola ikke helt sikker på, at han ønskede at se ham. Hans eneste reelle mulighed var bordellet.. Han var fanget, selv hvis Enzel en dag kom sig over sin "forelskelse". Et lavt suk forlod Nicola, som den sidste rest af vreden stille og roligt ebbede ud.
"Jeg vil have, at du giver mig tid. Der er så mange ting, som jeg aldrig rigtig fik lov til at blive vant til, fordi der så kom noget nyt oveni" Han forsøgte at strøge Enzel forsigtigt op ad armen i håbet om, at han faktisk kunne nå ind til ham.
"Jeg vil gerne være sammen med dig, det ved jeg, at jeg vil. Men prøv at sætte sig i mit sted.. På ganske kort tid har jeg mistet mit hjem, kom til en fuldkommen fremmede by og fået et arbejde som prostitueret. For slet ikke at tale om, at der er en mand, som på en eller anden måde formår at elske mig, det i sig selv er mere, end hvad jeg nogensinde havde turde håbe på. Men du bliver nødt til at give mig en mulighed for lige at bearbejde det hele, det gode såvel som det dårlige" Han satte sig langsomt op, mens han sørgede for at holde øje med Enzels reaktion.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel var så frustreret, at sekunderne føltes som minutter under ventetiden. Han regnede med – og frygtede nærmest, at Nicola ville fortælle ham, at han hadede ham. Eller at han forslog et eller andet underligt seksuelt, som for eksempel at bytte roller. Den slags var helt og aldeles udelukket med Nicola! Det skulle vise sig, ikke at være noget der lignede, men det var ikke mindst stadigvæk en hård kamel at sluge. Han skulle vente endnu mere. Og give ham tid…. Enzel følte ellers at han havde været mere end tålmodig med Nicola. Lige i dag var noget andet, fordi han havde manglet ham og savnede ham, og bruddet med Phillippe var tilmed sket for ganske nyligt.

Enzel havde mest af alt lyst til at sige ham imod og blive ved med at holde fast i sit argument om, at han havde set ham hård! Og at Nicola da ved Zaladin havde været her et år nu, og burde have tilvænnet sig sin nye tilværelse! Men Nicolas blide hånd der strøg sig op ad hans arm, og hans kærlige stemme, der mindede ham om, at Enzel formåede at elske ham, påvirkede ham. Det var beroligende og ubehageligt på samme tid, som hans frustration forsvandt lidt mere. Nicola var i den grad ikke let at elske. Det havde han ret i… Det var til gengæld let at forelske sig.

”Jeg har skam været i dit sted, Nicola. Om end rækkefølgen var helt omvendt.” Hans blik blev på Nicola, og han lod Nicola komme op at sidde. ”Okay, jeg vil vente på dig lidt endnu…” Fordømt, hvorfor skulle Nicola absolut have den form for magt over ham? ”Men du skal ikke rende rundt og hygge dig! Du skal gøre en aktiv indsats på at det skal blive bedre!”

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 23.01.2021 04:25
Selvom nysgerrighed nok burde være det sidste, som Nicola følte lige nu, kunme han ikke lade være med bide mærke i, hvad Enzel sagde. Hvad mon han mente? Han vidste så lidt om Enzels fortid og hvad der var sket med ham.. Men nu var næppe det rette tidspunkt til at spørge ind til det, han skulle helst ikke gøre Enzel gal igen, nu hvor han lige havde formået at gøre ham god igen. Han var for den sags skyld heller ikke helt sikker på, at han havde lyst til at vide det, han skulle endelig ikke begynde at have medlidenhed med sin bøddel.

Ved Enzels ord lyste Nicola op i et taknemmeligt smil, som var en gangs skyld var reelt.. eller i hvert fald tæt på.
"Tak Enzel" Han lænede sig frem for at placere et blidt kys på Enzels kind.
"Jeg skal gøre mit absolut bedste" Hvad det så end var.. Hvad havde Enzel tænkt sig, at han skulle gøre? "Øve" sig i at blive hård? Det var aldrig til at vide, hvad der foregik i hovedet på bordelejere, men som sædvanlig havde Nicola en fornemmelse af, at det var noget, som han ikke ville bryde sig om. Han var da heller ikke spor i tvivl om, at Enzel hellere end gerne bille hjælpe ham med at 'få det bedre'.

Hvor længe ville Enzel mon lade sig holde hem? Timer? Dage? Der ville i hvert fald ikke gå uger, så meget var sikkert.. Nicola håbede på, at der ville gå dage, men han var også utroligt bevidst om, at det lige så vel kunne være timer. De kunne ligge sig og sove, og når de så stod op igen, ville Enzel have mistet tålmodigheden. Men for nu betød Enzels accept, at der om ikke andet ville være et par timers ro, et par timers sikkerhed, og det var helt ærligt mere, end Nicola overhovedet havde turde håbe på.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Nicolas kys var et meget lille plaster på såret, for Enzel havde jo regnet med at få meget mere. Noget større end et kindkys. Men nu, på en eller anden måde, havde Enzel rodet sig ud I at indføre en aftale med Nicola, der I Enzels forstand ikke var til nogens fordel. At se Nicola smile taknemmeligt af ham og love ham at gøre en indsats, var normalt noget han fandt utroligt nuttet, og det ville blot få alt I Enzels krop til at sitre. Lige nu var det dog en plage! Han skulle jo nærmest leve i cølibat! Mon han kunne holde det, når Nicola sådan gik op og ned af ham? Tankerne begyndte at kredse sig om at opsøge Phillippe for hjælp til aflastning, men dem skyndte han sig at affeje igen. Det skulle være slut!

Enzel rullede om at ligge på ryggen, lukkede øjnene og sank længere ned ad puden mens han udtrykte sig med et højlydt, opgivende suk og han tog sig til hovedet, som om han stadig ikke kunne fatte at han selv var gået med til at leve under de ringe vilkår. Det var begyndt at gå op for hans krop, at der ikke ville blive noget, men han var nødt til at forsøge at tænke på noget andet, for at hjælpe den på vej til slaphed igen. Tæppet trak han op over dem begge til brysthøjde.

“Åhh... Nicola…” Sukkede han igen lidt efter han var faldet ned igen “Jeg hadede tiden hvor du ikke var her. Jeg kan ikke leve som jeg gjorde før… du brød ind i mit liv. Før du charmede dig ind på mig…” Enzels hånd fiskede ned under tæppet for at hente Nicolas dejlige hale op til sig. Han strøg pelsen med sine fingre, som havde det en terapeutisk effekt på ham “Lad mig invitere dig på en lille gåtur i morgen efter morgenmad. Bordellet kan sagtens drive sig selv.”

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 14.02.2021 20:22
Løftet om at Enzel ville vente lidt endnu, havde fået Nicola til at slappe mere af, men selvom han udadtil nok virkede glad, var det svært at slappe helt af. Han stolede ikke på Enzel, han havde trods alt aldrig givet ham nogen grund til det.. For hvad ville der blive forlangt i bytte for ventetiden? Det var naivt at tro, at Enzel simpelthen elskede ham nok til, at han bare ville vente. Men for nu blev Nicola nødt til at skubbe nervøsiteten til side, så han kunne opføre sig nogenlunde normalt. Der var sket så meget det sidste stykke tid, og han var ikke sikker på, at han havde overskuddet til at holde sit skuespil kørende, hvis han samtidig skulle gå og være bange hele tiden. Han var så træt af at være bange efterhånden.

Mere af pligt end af lyst puttede Nicola sig ind til Enzel, så han lå med hovedet på Enzel skulder og en arm lagt over hans brystkasse. Hvis han lukkede øjnene, kunne han næsten forestille sig, at han lå med Phillippe.. men problemet var, at han stadig var gal og såret, så selvom det startede ud som en lykkelig fantasi, så gav det ham hurtigt en grim smag i munden. Nej, så var det faktisk bedre at åbne øjnene og huske på, at han lå her sammen med Enzel. En mand som Nicola stadig hadede, men trods alt havde Enzel da aldrig holdt ham for nar som Phillippe havde gjort. 

"Det lyder som en god ide. Det vil jeg se frem til" Han kiggede op på Enzel og sendte ham et lille smil. En gåtur var uden tvivl bedre end at være spærret inde på bordellet.
"Jeg er glad for at være hjemme igen" sagde han, hvorefter han med et tilfreds suk lagde sig en smule bedre til rette. Midt i alt balladen med Enzel havde han næsten glemt, hvor træt han var, men nu gjorde trætheden godt opmærksom på sig selv, og han kunne mærke, hvordan det blev sværere og sværere at holde øjnene åbne. 
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel troede at han ikke ville komme til at slappe meget mere af fra nu af, men det hjalp ham på en eller anden måde, da Nicola trods alt puttede sig ind til ham og lagde sit hoved på hans skulder, så det store, vilde hår varmede. Hans kølige, blå øjne skævede ned til ham, da Nicolas behov for at putte overraskede ham lidt. Men det var dejligt… Og han smilte selv halvskjult I værelsets mørke. Den sidste lange tid sammen med Nicola, havde de slet ikke puttet. De havde været alt for meget uvenner. Men nu kunne han pludselig huske hvorfor han havde forelsket sig I Nicola I første omgang. Dette var halvkatten i hans liv.

“Du hører til hos mig,” Ærklærede han smådøsende, som roen pludselig kom til ham. Han burde slet ikke være træt, men der var pludselig kommet en stemning til at sove sammen, her midt på højlys dag. Det var jo trods alt det eneste de havde sammen, pånær de næsten daglige skænderier og smerte nu. Han rørte sig ikke ud af flækken, men overværede Nicola falde til ro og til sidst ende i søvn. Først her kunne han selv hvile øjnene, men efter at have mistet Nicola I flere uger, blev det ikke til mere en rævesøvn, så han kunne holde øje med ham. Og så var der nok også en indre frygt for, at han skulle falde I søvn og vågne op til, at det hele kun havde været en drøm.

I løbet af aftenen og natten, blev Enzel vækket til Nicola der småpev. Han spærrede øjnene op med et sæt og stirrede på Nicola, indtil det gik op for ham, at lydende var et resultat af dårlige drømme. Han var ikke I tvivl om, at Nicola havde mareridt. Selv I mørket kunne Enzel jo se, og han betragtede hans ansigt og hans små bevægelser. Naturligvis ønskede Enzel ikke at Nicola skulle lide mere end højest nødvendigt. Hvad end der plagede ham om natten, havde han tænkt sig at drive bort ved at rykke lidt på Nicola. Enten vækkede det ham lidt, eller også sov han bare videre, fordi han var så træt ovenpå alt det der måtte være hændt ham. Enzel viklede armene om ham og begyndte at sove I ske med ham, hvilket fik sat en stopper for piveriet og de små spjæt for nu. Forhåbentligt var det fordi Nicola trods alt følte sig I sikre hænder hos sin ægtemand.

Ved meget tidlig morgen, kunne Enzel ikke sove mere. Han var tørstig, sulten og I den grad ivrig efter at være I rigtig kontakt med sin partner! Forhåbentligt kunne han bløde ham lidt op, så han ikke skulle leve I cølibat I lang tid igen, for lige nu havde han virkelig ingen anelse om, hvor lang tid det kunne tage med Nicola. Men han havde selv haft mareridt I de vågne nattetimer om, at det kunne tage uger! Og flere uger uden sex, kunne han ikke I denne her kolde tid. Han turde godt indrømme overfor sig selv, at han var gået hen og blevet virkelig trængende og desperat – mere dyr end mand – ville nogen nok mene!

“Godmorgen Nicola,” Enzel kunne ikke længere lade dem blive liggende I sengen, for nu kunne han høre at den første pige oppe I loftetagen var stået op, og han behøvede ikke engang trække de tunge gardiner fra, for at vide, at himlen udenfor var blevet lysere. Han kunne endda høre den begyndende kvidren fra vinterens småfugle ude I rosenhaven. Enzel kyssede Nicola på kinden og på munden, for at vække ham, hvorefter han galant klatrede over ham, for at gå hen og samle Nicolas rene tøj op fra gulvet og kaste det tilbage over Nicola. Herefter gik han hen til spejlet og rettede på det tøj han var faldet I søvn med – for det var nok for ham I dag.

Han lænede sig frem mod spejlet og kiggede sig selv I øjnene, men havde Nicolas søvnige skikkelse I baggrunden. Enzels pupiller var helt smalle og katteagtige, men det forløste sig så snart han trak ud I sin skuffe, slikkede sig på tommelfingeren og stak den våde finger ned til en læderpung med ren katteurt. Fingeren kørte han derefter hen over tungen, hvorefter hans pupiller lynhurtigt reagerede og blev mere ovale og menneskelige I det. Katteurt var en fast del af Enzels lange morgenrutine, og han var faktisk altid påvirket I løbet af dagen, til fordel for at kunne begå sig uset I blandt menneskemængden. Uden tvivl var han også afhængig af sin sædvanlige dosis, I hvert fald.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 13.03.2021 20:52
Det ville være rart at lade sig selv forsvinde i fantasien. Tro på, at det var her han hørte tol, at Enzel ville forandre sig, og at han ville give Nicola det, som han virkelig havde troet på, at han ville finde hos Phillippe. Var det forkert at ønske bare en lille smule lykke? Nu det han troede, at han havde fundet, så britalt var blevet revet væk fra ham.. Men det her var kun en fantasi. Enzel var en forfærdelig mand, og den omsorg, som han udviste lige nu, var kun midlertidig. Og nok værst af alt, så var Enzel skyld i, at han havde mistet Phillippe. Nej, han kunne ikke lade sig selv forsvinde i fantasien, alt han sagde lg gjorde var skuespil, og det blev nødt til at fortsætte sådan.
"Jeg hører til hos dig" mumlede han. Nej, han hørte ikke til der, han var fanget. For nu i hvert fald.

Det tog tid, men endelig formåede Nicola at falde i søvn. En urolig søvn plaget af mareridt, men det var der ikke noget nyt ved, ham havde været plaget af mareridt siden han var taget væk hjemmefra. Men modsat hvordan det oftest var, så lykkedes det hans behov for søvn at overvinde mareridtene, så mareridtene ikke at vække ham, så i stedet lå han blot og klynkede ganske lavt... Lige indtil Enzel formåede at stoppe dem. Ikke at han lagde mærke til, at det var Enzel. Faktisk var det nok mere sandsynligt, at hans underbevidsthed troede, at det var Phillippe som atter passede på ham.

Dovent strakte Nicola sig en lille smule. Han var bestemt ikke klar til at stå op endnu, men det lød ikke til, at han fik lov til at blive liggende meget længere. En lettere utilfreds brummen lød fra ham, da Enzel begyndte at kravle hen over ham. Han ville langt hellere blive liggende i sengen.. Han havde næsten glemt, hvordan det var at sove i en så komfortabel seng, og hvor der så endda var masser af plads. Han tvivlede dog på, at Enzel ville lade ham blive i sengen hele dagen, så med endnu en utilfreds brummen satte han sig op, og svingede benene udover kanten på sengen. Bare for lige igen at sælge illusionen om, at hans krop var mere ødelagt, end det egentlig var tilfældet, tog han sig god tid til at trække tøjet på.

tavst sad han og betragtede Enzel, mens denne gjorde sig klar til dagen. Han havde set Enzel gøre sig klar før, men alligevel blev hver lille detalje studeret nøje, set var værd at vide, om der var noget, som kunne udnyttes senere.. Som for eksempel Enzels tilsyneladende afhængighed af indholdet i pungen. Men for nu, var det jo ikke noget, som han kunne bruge til noget videre.
Gad vide, hvordan hans dag ville komme til at se ud? Enzel havde tilbudt en gåtur, så det ville jo optage noget af dagen, men hvad med resten? Hvordan ville hans liv generelt se ud? Han savnede næsten kunderne, som normalt fyldte hans dag ud, men det var jo definitivt slut nu.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel kunne allerbedst lidt Nicola sådan om morgenen, nøgen og med rodet hår. Han plejede også at klage, når Enzel havde holdt ham vågen den halve nat, men denne gang skyldtes det noget udefrakommende og modbydeligt. Asad havde ødelagt Nicola tilstrækkeligt, at han hverken kunne have sex og nærvær fra hans ægtemand, og han kunne ikke engang sove roligt, heller. Det skulle han, Asad, komme til at fortryde, når først Enzel fik kløerne i ham…

”…Jeg plejede også at have en del uroheder om natten.” Lød det konverserende fra Enzel, der tydeligvis ikke var morgentræt. Han antog at Nicola var bevidst om, sin egen urolige nat og sine mareridt, sådan som Nicola gik rundt i værelset i sine egne tanker og klædte sig på og gjorde sig i stand. Enzels egen morgenrutine var også særdeles lang, så han blev siddende på sin polstrede stol og fulgte Nicola med de blå, påvirkede øjne, alt imens han fermt og omhyggeligt bandt sin turban, så man ikke bare lige kunne flå den af ham og afsløre hans allerdybeste hemmelighed.

Det blev det lyseblå sæt i dag, hvilket var Enzels kønneste påklædning, fordi det stod til hans øjne. I dag skulle han jo charmere sig ind på Nicola, så der forhåbentligt kunne blive noget inden dagen var omme. Selvom det burde være ligetil for en smuk og velklædt hankat, så var opgaven alligevel stor. Enzel havde ingen anelse om hvad han præcist havde gjort, for at få Nicola til at elske ham. Det skete jo bare fra den ene dag til den anden….

”Det er en af grundene til at jeg drikker rødvin i tilstrækkelige mængder. Minimum en flaske.” Fortsatte han endnu snaksaglig, alt imens han påførte en beskeden mængde sort hennapulver og blandede det med væske fra en beholder, for at kunne pensle en tynd streg rundt om de i forvejen markerede øjne. ”De værste mareridt jeg havde stoppede dog heldigvis jeg begyndte at spekulere på vores forhold i stedet.” Det blev sagt med en lille intention om, at Nicola skulle prøve det samme lidt. Selvom han godt vidste at ting tog tid.

Han iførte sine fingre med ringe, og han havde naturligvis favorit-amuletten fra Nicola om nakken endnu. Herefter ryddede han hurtigt op på sit bord og rettede den lille træfigur af halvkatten, som han havde fået af Phillippe. Enzel smilte lidt diskret til den. Han elskede ham stadig, selvom Nicola endelig var kommet hjem til ham igen.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 27.03.2021 01:53
Hvad havde Enzel mon at have mareridt om? Var det et forfængeligt håb, hvis Nicola troede på, at de var alle de forfærdelige ting, som Enzel havde udsat ham for? Formentlig.. det ville jo kræve, at Enzel faktisk havde en samvittighed, hvilket han jo havde modbevist op til flere gange. Egentlig havde han heller ikke lyst til at kende indholdet af mareridtene, han havde ikke brug for nogen grund til at have medlidenhed med sin bøddel.

"Jeg bryder mig ikke rigtig om at drikke ting, som påvirker mig" Altså tanken om at drikke sine sorger væk havde da ramt ham, men han vidste jo også godt, at hvis han nogensinde skulle slippe væk, så kunne han ikke sløve sine sanser.
"Men nu er jeg hjemme igen, så forhåbentlig kan jeg få lidt ro" Han forsøgte at sige det kærligt, men han kunne selv høre, hvordan kærligheden ikke helt trængte igennem.. For en sikkerheds skyld rejste Nicola sig og gik hen til Enzel, så han kunne stryge en arm blidt over Enzels arm og derefter placere et enkelt kys på hans kind. 

Selvom det var lettere ubehageligt at stå på den måde, valgte Nicola at blive stående med hovedet hvilende på Enzels skulder, det skulle jo gerne virke som om, at han havde længtes efter nærheden. Hvilket han da også havde, det var bare ikke nærheden fra Enzel, som Nicola havde savnet. Igen kunne han ikke holde sine tanker fra at vandre mod Phillippe, hvor meget han end ønskede ikke at tænke på ham. Et kort øjeblik troede Nicola næsten, at hans tanker var så centreret omkring Phillippe, at han endda så syner, men selvom han blinkede, så han den stadig.. Den lille figur på bordet, som var så nydeligt skåret ud. Selvfølgelig kunne det sagtens være fra en anden snedker, men hvad var chancen for det?
"Det er en fin figur Enzel" Han forsøgte desperat at skjule alle de følelser, som pressede på for at komme ud.
"Hvem har givet dig den? Jeg synes ikke, at jeg har set den før?" Han rettede sig op og lod i stedet hænderne stryge over Enzels nakke og skuldre, så han forhåbentlig ikke kunne høre, hvordan Nicolas vejrtrækning havde ændret sig.  
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Nicola ville nu have godt af at lade sig påvirke af alkohol bare en gang imellem, tænkte Enzel for sig selv. Det ville måske kunne løsne op for hans lukkethed en gang imellem, og måske endda gøre ham mere… samarbejdsvillig. Og så ville Enzel ikke være den eneste med en last på sig.

”Forhåbentlig.” Gentog Enzel, som heller ikke kunne mærke længslen i hans ord endnu. Men som Nicola nærmede sig hans plads på den polstrede stol, blev han siddende og afventede kontakten. Han tiltede hovedet en smule til side, for at byde Nicolas kindkys velkommen, og hans udsmykkede hånd rakte ud efter Nicolas kælende hånd, og kærtegnede hans knoer taknemmeligt. Der var ingen tvivl om, at Enzel ønskede den form for opmærksomhed fra Nicola. Det hele handlede alligevel ikke kun om sex, selvom hans behov havde vokset sig stort. Men lige nu, og specielt efter hans forbandede løfte til Nicola om at holde igen, var det lidt svært at blive siddende på stolen. Men det var lidt nødvendigt.

Enzel kiggede på ham selv og Nicola i spejlbilledet, og han blev lidt imponeret over, hvor godt de så ud sammen. Nicola komplimenterede virkelig hans udseende, ved at han var den smule lavere og spinklere end ham, hvorimod Enzel kunne fremstå lidt… lille og ufarlig ud ved siden af gennemsnits-Dianthosianeren. Hans katteøjne gnistrede nærmest frydefuldt, og hans smil trak på sig, lige indtil han opdagede at Nicolas fokus ikke var rettet på spejlbilledet, men den lille træfigur, som Enzel ikke havde tænkt på at skjule. Ja, faktisk havde han så mange nipsting, at han ikke regnede med, at Nicola ville lægge mærke til, hvis Enzel flyttede rundt på noget, tilføjede eller fjernede noget. Men… Nicola var vist ret observant, trods alt. Det måtte være den pokkers ædruelighed…

”Mange tak,” Svarede Enzel overbevisende bekymringsløst, trods han ikke ønskede opmærksomheden rettet mod en Phillippe-relateret gave lige nu. Enzel havde været Nicola utro med Phillippe op til flere gange nu, og han havde nydt hvert et sekund af det. Men han havde nu ikke regnet med, at skyldfølelsen ville ramme ham? ”Det er bare en lille bestillingsopgave, den gode Snedkermester Jahnson lige kunne klare for mig. Ham husker du vel nok.” Figuren forstillede et halvdyr, men det havde nogle af Enzels ligheder. Men Nicola ville da umuligt kunne regne sig frem til, at Enzel havde bollet sig til den… Det var jo ikke Enzels ting at bolle udenom. På trods af hans påtrængenhed overfor Nicola, havde Enzel normalt vist sig at være så godt som uinteresseret i fysisk kontakt med andre mennesker. Derfor var halvkatten blåøjet nok til at komme med et svar, der alligevel var så tæt på sandheden, som den kunne komme. Men han ville aldrig afsløre overfor Nicola, at han havde været sammen med Phillippe. Aldrig! Han ville ikke bare skåne sig selv for konflikterne, men her tænkte han også på Nicolas skrøbelige tilstand lige nu.

0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Blæksprutten
Nomineringsårsag:
“10/10 på grund af den afsluttende lummerscene, der var lidt til den grove side :naughty:”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 5