”Du har aldrig nogensinde skuffet mig,” sagde hun blidt og lod sin hånd glide lidt hen over skrinet. Smykket til håret var blevet valgt for i dag, men hun ville have masser af tid til at bruge dem, også mens Meena var her, heldigvis.
Man kunne næsten også se hvordan Arya brændte inde med gerne at ville fortælle Meena hvad hemmeligheden var. Så god var hun ikke altid til at holde sine egne hemmeligheder, når hun vidste at de alligevel skulle ud, men hun holdt fast, som hun kiggede morende på sin bedste veninde, og måske lænede sig lidt længere ind, tættere på Meena.
Heldigvis pressede Meena ikke alt for meget på, så Arya alligevel ville fortælle hende, men skiftede emne, et mere sobert emne. ”Jo, det er meget anderledes heroppe,” indrømmede hun eftertænksomt og lænede sig tilbage. Hun kunne ikke benægte at hun ret hurtig havde fået en smule hjemvé. ”Jeg har jo altid været omgivet af min familie, men det hjælper lidt at vi snakker jævnligt når vi kan.” De havde deres spejle, selvom på de hårde dage, der føltes de virkelig langt væk. ”Men friheden... Meena du har ingen idé om hvordan det føltes endelig selv at kunne bestemme bare lidt,” sagde hun og kiggede drømmende frem for sig og tog en dyb indånding. ”Jeg kan gå en tur i byen, når jeg har lyst, og jeg skal ikke følge en eller anden rutine en anden har sat for mig!” Det betød selvfølgelig ikke hun havde fritid hele tiden. Hun havde ting hun skulle, som sine studier, men hun havde aldrig følt sig så fri før. Der var ikke længere en bekymret storebror, mor eller far over hendes skulder og holdt øje med at hun ikke overanstrengte sig.