lidt trænigen og sjov i gaden sker der ikke noget med ??

Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.08.2020 16:02
Draco smilet blidt til henden og trak lidt på skulderen .af det hun sagde " stille og rolige nikket han og strøg sit hår  lidt tilbage  Draco tænke lidt over hvad de skulle lave de kunne måske svømme sigen tur han nikket ned mod vanden " skal vi hoppe i ?" svaret han blidt og  kikket ned i vandet han lage hånden stille der ned og mærkede efter det var varmt som han kunne mærke det. Draco rejste sig blidt han gik blidt hen til henden og løfte hendens hage stille og blidt mens han så ind i hendes smukke øjne blidt og  viste hans smukke øjne det kunne ikke skade at tage et svømme tur 

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 09.08.2020 16:09
Elasha så mod vandet og gik stille over mod den og så ned i vandet. det så lidt dybt ud. og vis hun var uheldig ville hun få et hosteanfald i vandet og ikke kunne svømme. hun så på ham og grinte lidt. "du må gerne hoppe i" hun tog sin bue og pile på ryggen og skyndte sig over til et træ og kravlede op i det imens hun så mod vandet. hun kom hurtigt op i toppen og plukkede lidt grønne æbler, appelsiner  og sådan noget andet lækkert frugt. hun snussede til den ene appelsin og  blev helt glad vis lugten. appelsiner havde en forfriskende smag iforhold til røde æbler. det var rart at ha sådan noget i nærheden af sig.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.08.2020 16:23

Draco trak på skulderen og tog noget af sit tøj over han strækte sig lidt og hoppet stille og rolige i mens han svømmet lidt rundt han kikket op mod Elasha stille og rolige mens han blinke til henden hun var nu meget sød  Draco svømet over til kanten og så hvad hun hadet foget fingeren i " hvad har du fundet  ! " råbte han til Elasha mens blikket bliv ved med at fast holde sig på henden  mund han kunne blød gøre henden lidt mere Dracos grønne øjne så sig rundt. han var ikke en som band sig som sådan men lidt sjov kunne man vel godt have  han dykket nede under igen og mærkede det våde kolde vand afkølet ham det var rat at være her og være hjemme dog ville han heller være ude og opleve verden som sådan men hans pligt her gjorder det svært nogle gang at komme i videre Draco tænke lidt over hvad han skulle gøre 
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 09.08.2020 18:55
Elasha så ned på draco da han spurgte hvad hun havde fundet. "frugt" råbte hun tilbage og plukkede lidt mere imens hun tjekkede det for orm og andet utøj. hun lagde de gode i tasken og de dårlige lod hun hænge til dyr. hun begyndte lige så stille at kravle ned igen til hun kom til den næsten nederste gren hvor en rede var. hun så roligt på den og så de små fugle unger der pippede på liv og løs. hvor var det smukt. hun sukkede glad og kravlede så helt ned. hun vidste hun ikke ville formere sig pga noget personligt for hende. hun ville dog gerne tage en elver ind vis denne elver havde mistet sine forældre.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.08.2020 19:17
Draco smilet og lage sine armen på vandkanten og så op mod hende med et skræv smil på læben hvad hadet hun mund i tankeren ikke noget som Draco vidste noget om det vidste han og dog måske lidt Draco rejste sig stille og rolige op og satte sig på vankanten og rystede lidt vand af sig men han lod sig tøre af den kølige vind der var. Draco vendte blikket mod Elasha igen og gjorder teng til hun kunne sætte sig ved siden af ham han var ikke bleg for at vise sin krop frem Draco kikket hen ind i skoven igen og så et kronhjort med sin føl Draco sukket lidt mens han så igen hen mod Elasha   og vente blidt på henden også 

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 09.08.2020 19:32
Elasha kom roligt ned og  så på draco der da han satte sig på vandkanten. hun gik over til vandet for at skylde frugten. hun satte sig på sine knæ og tog et frugt af gangen op af tasken og begyndte at skrubbe det nede i vandet. hendes blik faldt op på de to hjorte på den anden side af vandet. hun så ned på frugten igen og lagde det på breden og tog det næste og begyndte at vaske det. hun gjorde det med alle frugterne. man vidste jo ikke hvad for nogle der der havde rørt ved disse frugter. hun så på vandet og blev helt sorgmodig. hun elskede vand men hun turde ikke risikere livet ved at svømme en tur.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.08.2020 19:43
Draco så det  sorgen i hendens blik han  lente sig stille rog rolige ind mod henden og tog blidt fadt om hendens hender mens han kikket ned mod vandet " hvorfor det søgmodige smil " svaret han blidt og lod de grønne øjne finde vej ind i hendens blidt hadet han gjort noget galt måske ville hun stadige ned i vandet måske Draco tænke lidt over det det var måske det vis hun ikke tude så kunne hun svømme med ham han vidst safølige ikke hun var syg men det skulle ikke holde nogle tilbage numalt bliv elver jo heller syge som sdåan det var meget  sjælndet de bliv det Draco gav rolige slip af hendes hænder og kikket så ned ivandet " vis du er bange for at svømme for dig selv så svøm sammen med mig  jeg kan godt nå bunden " svaret han blidt og Rømdet blidt 

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 09.08.2020 19:49
hun vidste selvfølgelig godt at elver sjældent blev syge men hun var født syg. hun så mod ham da han talte til hende. hun sukkede og vaskede frugten videre. "det er ikke noget særligt." sagde hun og så på vandets spejlbilled af de to hjorte. vis han kunne nå bunden kunne hun jo også. hun var jo 10 cm højere end ham. hun så på ham og grinte lidt. "det er ikke fordi jeg ikke kan svømme.... jeg gør det bare ikke" hun fik vasket det sidste frugt og rakte ham et æble.
"æble?" hun tog selv en og bed af den imens hun så på vandet. hun var ikke som sådan bange af sig. hun ville bare ikke risikere ikke at kunne passe sit job som gartner.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 09.08.2020 20:00
Draco smilte og hoppet stille og rolige i med æblet i munden og spidste lidt af det han grinte lidt igen og blinket blidt til henden og tykket videre mens han vente på hvad hun ville Draco var rat sikker på at hun ikke kunne blive syg af så frisk vand som det her  han sprøjte blidt på henden og grinte mens han faldt bag over og lod sig flyde " Draco var glad for at Elasha hadet valgt at sige ja til at følge med ham for det var ikke altid nemt for ham men lige nu hadet han det godt han savnet dog sin mor af og til men sådan var det jo altid med det Draco vente på at Elasha hoppet i sammen med ham 

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 10.08.2020 09:36
Elasha så efter ham som han hoppede ud. hun satte sig til rette og mærkede han sprøjtede på hende og grinte lidt. ja hun kunne godt tåle vand men han ville ikke svømme. hun så på ham som han svømmede rundt på ryggen. hun hoppede dog ikke i. Elasha spiste roligt æblet og så mod havet. hun havde det okey med at side på bredden. det var jo også bare en hygge tur. det var jo ikke fordi de skulle noget. selv om hun nu gerne ville få nogle frø fra planter hun ikke havde. men det var svært for hun havde stort set de fleste frø.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 10.08.2020 15:28
Draco så hen mod Elasha og svømmet hen mod kanten og tænke lidt over det mens han studeret hendens krop blidt draco satte sig så op på kanten og smilte " du har Smukke øjne vidste du det " svaret han ved lidt Flintene i Stemmen men han lage stille sin hånd mod hendens kind og nusset den blidt han kunne mærke hans hjerte hammer lidt. hun var nu meget køn andlagt men han ville heller ikke prasse henden så meget men han vente til hun var færdige med at spise og lage blidt panden mod hendens med et stille smil  på læben han sukket og nød hendens nærvær lidt han lage stille hans hånd på hendens lår og nusset den blidt 

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 10.08.2020 19:37
han var da sød nok men da han begyndte at nusse hendes kind rejste hun sig op og gik væk. "det må du undskylde, men jeg kan ikke" hun var usikker på sig selv og finde en mage var ikke noget hun privioterede højt efter som andre måske gjorde. men hun var bange for at fortælle folk hun var syg og at hun måske kunne gi det videre til børn. hun tog sig til armen og smed æblet ind i en busk og sukkede. "du er flink nok Draco. men jeg er ikke klar til et forhold endnu" hun mente hvert et ord. hun havde mistet sin familien i pest tiden. det havde været ret hårdt for hende. efter som hun var en elver og måtte leve længe uden dem.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 10.08.2020 19:43
Draco så lidt forskræekt op og kikket rundt  om han hadet gjor noget galt men han forstod nu hun var usikker på sig selv Draco rejste sig stille op og gik hen til henden og lage amen om kring henden i et varmt kram han stod der lidt uden og  sige noget somhelst han hadet heller ikke sagt noget om fast forhold som sådan i nu Draco stod der bare mens han lage et blidt kys på hendens nakken og sukket lidt " det oki....det kun naturlige at føle sådan jeg har heller ikke prøvet det før som sådan " svaret Draco og  mærkede hjerte hammer han to blidt hendens hånd op til sit hjerte som bankede af sted et stille smil bredte sig oover hans smil mens de grønne øjne søgte hendes øjne han ville så godt vær nær henden men hun måtte også  selv bestemme det rolige 

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 12.08.2020 20:27
hun havde heller ikke sagt et fast forhold. hun havde bare sagt et forhold. noget hun ikke kunne med sin sygdom som ingen kendte til, hun sukkede og trak sig ud af hans arme og så mod en fugl på himlen. "draco, jeg ved ikke hvordan det vilel gå vis vi ingik i et forhold. men jeg vil ikke kunne det af personlige sager." hun så på ham og så mod vandet. "af samme grund jeg ikke kan gå ud og svømme" hun nævnte ALDRIG for nogle at hun var syg. det var det værste for en elver for hendes sygdom var ikke noget nogle kendte til og hun havde prøvet alt for at lindre den men kun en havde haft en ide hun havde måtte afvise. hvilket havde været trist. for det var af en virkelig god ven. men Elasha måtte indse at hendes historie med sygdomme ikke kunne gå med et forhold. folk blev bekymret for hurtigt også selv om elasha kendte alle sine symbtomer.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 12.08.2020 20:45
Draco kikket lidt ned i vandet og tænke sig længe om " tror du ikke bare det er det du frygter  der har foget lov til at styre for meget af dit liv " svaret Draco og kikket ned i vandet sammen med henden.Draco tog blidt om hendens hånd og holdet den blidt han ville gi så let op på den måde  " jeg er lige gald med hvordan og hvorledes....jeg er galder for den person jeg står sammen med ind at stå i en toge " svaret Draco blidt Draco kunne ikke lade vær med at tænke på sin mor da han så henden blive kort ned af to heste vågene tilbage i sin barn dom det skar sådan. der var heller ikke rat mange der vidste det men der var nok til at hisotiren nok hardet bredt sig. Draco vedet sig stille om Draco kikket også på fulen som hadet fundet sig sin mage Draco smilte mens han kikke mod Elasha igen " da min mor døde for mange 100 år siden gik der også noget i stykker inde i mig....noget jeg ikke kunne blive Helet ved " svaret han blidt og  stoppet sig selv men han sukket " men jeg lod mig ikke styre af det men kæpet mig videre " svaret han rollige 

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 07.09.2020 15:23
Elasha så på draco som han talte. nej hun lod ikke frygten styre sig. men hun nægtede at dø pga uforsvarlighed. hun tog hånden til sig lige så stille og så på ham da han talte om sin døde mor. hendes forældre var død under pesten og der havde hun lovet sig selv at hun ikke ville dø til en sygdom.
Elasha så på ham da han talte videre. de grønne øjne søgte op på fuglene og deres kærlighed. hun elskede naturen og derfor hun elskede sin magiske evne så højt. 

Elasha satte sig ned ved vandet og så på det med rolige øjne. han ville måske gerne ha hende i et forhold men med sygdomme ville hun ikke ind i et forhold.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 17.09.2020 16:57
draco satte sig stille bag henden og krammet henden rolige ind til sig og nusset henden blidt på maven mens han sad og så ud på vandet hun var måske bange men han kunne forsiker henden om det ikke gjorder skade. Draco smilte blidt og lukket øjne og nød solens varme skinde i mod hans hud  det var en moders kys der ramte ens kind.. Draco tænke lidt mere og lod hånden køre blidt op og ned af hendens mave " er du oki " visket han stille han ville ikke skramme henden det var ikke hans meningen overhover Draco så varmt ned på ELasha og lod blikket ud mod vandet mens han vente på hun gjorder et eller andet Draco føltes sig oki med det her han prøvet at få henden til at slappe af med sig og føle sig rolig...

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 17.09.2020 18:13
Elasha var ikke sikker. var hun okey? det var hun vidst ikke! hun tog hans hånder væk fra hendes mave og lagde dem ved siden af sig. "hvad ved du om sygdomme Draco.?" spurgte hun roligt imens hun bare så ned i vandet på sit spejlbilled.
Elasha  ville ikek ha et forhold som hun var nu. måske en dag. men ikke nu. hun så bare ned i vandet imens hun  lyttede til naturen. hun vidste at elver var kloge. alle aldre var kloge. men hvad vidste de om livslange sygdomme hos elvere? ikke nok.... slet ikke nok. hun tænkte til bage på koda og hendes venskab med hende. hun havde haft forslået hende at hjælpe hende men hun havde sagt nej. hvem ville kunne hjælpe hende nu? ingen.... bestemt ingen!
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 02.10.2020 16:39
Draco tog sig lidt til hagen  og tænke sig om han kendte ikke som sådan til sygedomme eller jo det passet jo ikke helt. Draco kendte en hel del til dem men var ikke selv blevet ramt af dem. Draco sage blidt " hmme tja  menneskerne bliver tit syge af dem og kan ind da dø.. men hos os Elver er det sjældnest det sker " svaret han og kikket rundt Draco begynde stille og nynne han vidste ikke hvorfor hans  blik kikket op og tænke lidt over det som hun hadet sagt det var ikke noget som han var vand til overhovet Draco vidste salige godt det ikke var noget man lavet sjov med overhovet.. men at en elver var syg var svær at forstille sig " hmme  er det alvorlige syg du er ?? "" svaret han så stille og navøs  han nusset henden på låret i stede for at nusse henden på maven ikke fordi hun skulle blive navøs for ham men fordi han ville have hun var tryk ved ham 

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 09.10.2020 20:22
hun havde ikke med et ord nævnt at hun var syg. hun så på ham og rystede på hovedet. hun vidste det jo ikke rigtigt selv. men det han lige havde sagt før var rigtigt. en elver syg var en sjældenhed. og det var hun jo så... en sjældenhed. "øhm.... jeg har faktisk været syg hele mit liv. derfor jeg er forsigtigt med alt for ikek at blive mere syg end jeg er." sagde hun og rejste sig lidt og  trak vejret dybt ind. hun vidste ikke hvad hun fejlede det gjorder ingen men noget var galt. hun gik over til et træ og begyndte at hoste lavt. men hosten tog til og hun faldt sammen i hoste anfaldet. hun havde en hånd for munden og en hånd på træet.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 9