lidt trænigen og sjov i gaden sker der ikke noget med ??

Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 03.11.2020 10:39
Draco så mod henden og var lidt navøs for hvad der skete  han lage stille en hånd på hendes skulder og sagde med lidt bekymret Stemme " er du oki?" draco trak stille på skulderen af det hun sagde han vidste godt hun var syg men ikke så syg han nusset henden på skulderen mest for at sige at han var der vis hun hadet brug for det og vis de skulle gå hjem gjorder de også bare det " måske vi skulle finde noget medicen til dig for at tage det værste " svaret han blidt og vente på hun skulle komme til kræfter igen han lod kun hånden Hvile på hendens skuller og tænke om det var ham som hadet forsaget det her . han håbet det ikke stille sukket han og kikket ned i jorden mens han vente på hun skulle svare Draco kunne ikke vide at at hun hadet det så skidt skulle han hente nogle ? hendes mor eller far eller søster vis hun ellers hadet sådan en  

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 23.12.2020 15:13
Elasha havde prøvet at finde den rette medicin hele sit liv. hun havde aldrig haft heldet med sig. hun hostede kraftigt og der gik 5 min før det stoppede. hun hadede at hoste på den måde. hun trak vejret dybt og så på draco. "medicin.... jeg tror jeg har prøvet alt" sagde hun med en opgivene stemme. hun rejste sig op og så ned i sin hånd  som hun havde hostet i. hun gemte den lidt væk da hun så nogle blodpletter. hun så på draco da han virkede til at ville hente nogle.... men hun var alene. mor, far var døde og søskende havde hun aldrig fået. så hun havde kun sin morv. noget hun var glad for. hun gik over til vandet og satte sig på knæ foran det og tog lidt vand i den ene hånd og sprøjtede det i hovedet for at tage varmen hun havde fået af at hoste.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 24.04.2021 10:15
Draco vidste ikke helt hvad  han skulle gøre om han skulle hente hjælp eller få hende hjem igen det var måske nok bedst at få hende hjem så hun kunne få det hun hadet brug for stille gik han over til Elasha og sagde til hende " hmme skal jeg Følge dig Hjem eller " svaret han blidt og peget ned mod byen han ville have det så dårlige med bare at efter lade hende her uden hun kunne gøre noget han sukket mens hans elver øjne blidt prøvet at finde en Bloms eller noget der kunne hjælpe på den smerte hun hadet men han var ikke sikker på hvad han skulle gøre  vis han trude at gøre noget ved  der var vist ikke noget lige nu og her han kan bruge 

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 20.05.2021 18:38
Elasha mærkede den kølige følelse af vandet. hun så på ham og tvang sig op at stå. "det tror jeg nok er bedst. måske jeg kan lave mig en kom urtete." sagde hun og rystede lidt i den ene hånd. hun var udmattet af at hoste og hun vidste at hun havde alle de rigtige urter hjemme i elverly.

Elasha tog sine ting og tog dem på hvor hun plejede at ha dem. hun så mod draco med svage øjne og lignede en der bare kunne falde i søvn lige nu og her. hvilket nok passede meget godt.
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 21.06.2021 16:24
Draco kunne godt Fornæmme at hun ville hjem ad og han sagde så blidt mens han lage hånd på hendes skuller blidt " pas på dig selv til vi ses igen oki " svaret han blidt han tog også selv sine ting begyndte at gå hjem ad han håbet på hun ville klare at komme hjem for Draco kunne ikke lide at efter lade hende der men de boget vær sin ende af byen 

Draco har forladt tråden.

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Blæksprutten, Mong, Krystal
Lige nu: 4 | I dag: 12