Neagu lænede sig mere tilpas i stolen, lagde sin fod oven på sit knæ, og skubbede sig lidt frem. Så han sad mere nonchalant og sløset på stolen. Vinen var placeret ganske nøjsomligt og låst i hånden, dog uden at han tog øjnene fra hende. Han kunne fornemme han havde prikket til noget, måske endda skrællet et lag af hendes maske af. For han kunne sagtens gætte sig til, at hvad han havde set og oplevet ind til videre. Næppe kunne være hele hendes personlighed, lige som han selv havde meget mere end charlatan personaen - alt andet ville jo også være kedeligt.
Han nikkede, og tog en slurk inden han satte glasset fra sig igen. Mærkede sødmen fra vinen der formede sig hans mund, inden han sank det. “Hmm.” Mumlede han som lyset omkring hende igen skiftede - han kunne måske ganske stille forstå problematikken ved denne magiske evne. “Jeg er heldig, ikke mange føler det samme som dig” det drillende smil formede sig også på hans læber, som hun nævnte det med tøjet, han løftede et bryn. “Hm, vidste jeg ikke bedre - skulle jeg næsten tro du gjorde grin med mig” han lo lidt, og lænede sig igen forover for at tage noget mere at spise. “Så hvordan foreslår du, vi skulle finde en situation, der gør vi skulle have det af igen?” Han lod endnu en vindrue glide hen over hans tunge, og det at man skulle se nogen mand gøre det på en sensuel måde. Var nok ikke ofte, som han stadig holdte hendes blik. Da den var slugt, gled tungen først hen over overlæben, inden den slikkede sig hen over underlæben. Gnisterne kunne næsten mærkes, som han ikke ville vige fra hendes blik. Hvad ville hun så gøre nu, hvad var hendes plan?