Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Lettelsen ved at sidde ned igen var ubeskrivelig. Nok havde Dag udviklet sin evne enormt over det sidste år, men der var stadig lang vej igen før hun kunne bruge den uden forbehold. Hvis hun da nogensinde ville nå så langt.
Med et taknemmeligt smil tog Dag imod glasset som Valkar vendte tilbage, og tog et sip. Et lille, tilfreds suk undslap hende, som hun sænkede glasset igen.
"Det har været en.. ganske fin aften, og jeg har mødt nogle interessante mennesker" det var måske at pynte en del på noget af hendes oplevelse, men den sidste del var bestemt ikke en underdrivelse. Tværtimod.
"Hvad med dig far? Hvordan har din aften været? Der er så mange politiske figurer samlet her, så du må have haft travlt" spurgte hun med et glimt af oprigtig interesse. Politik havde aldrig rigtig været en del af Dags liv før hun var vendt tilbage til Dianthos, men hendes nyfundne interesse i det, eller ihvertfald en del af emnet, var både ny og ganske ægte.

Hun håbede også at få et guldkorn, en elegant vej ind til at bringe det emne hun sad og fumlede med op, uden bare at kaste det i hoved på ham.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 19.09.2020 20:16
Det var måske lidt fjollet, men smilet Valkar kunne ane gennem Dags slør varmede hans hjerte. Der havde været så langt mellem hendes smil at det nærmest gjorde ondt at tænke på, så i stedet fokusserede han på glæden han følte i stedet.
"Det glæder mig" fra hvad han havde skimte gennem aftenen var det nok en overdrivelse fra hans datters side, men der kunne selvfølgelig være sket noget mens han havde været andet steds.
"Travl er meget beskrivende ja, mit navn er ret kendt men ikke lige så meget mit udseende, så jeg har formået at hygge mig lidt med at være gemt bag masken" Et smil dansede over hans læber, tidligere ville han have gjort sit for at sikre sig at alle vidste hvem han var, men nu nød han øjeblikkene hvor han kunne nyde freden. 
"Azurien står et lidt spøjst sted da der er ingen fyrste familie der regere over området, hvilket gør at min baron titel betyder mere end den ellers ville have" forklarede han gladelig. Der var mange der ville vide hans tanker om hvad der skulle gøres med området. Dog var hans datters spirerene interesse for politik et frisk pust.
Hvis Dag havde en interesse ville han hellere end gerne dele ud af sin viden.

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dag lyttede til sin faders ord, det gav hende præcis hvad hun håbet på, lige hvad hun havde ønsket at hører. Hun mærkede sit hjerte slå en anelse hurtigere, som hendes fremtid fik den første luft under vingerne.
"Jeg ser!" kommenterede hun let, men kunne ikke holde iveren fra sin stemme helt. Hun fugtede sine læber og hals med et sip af vinen mere, inden hun flyttede glasset lidt fra den ene hånd til den anden. Hun var stadig ikke helt sikker på hvordan hun bedst spillede sine kort, men.. hendes far havde altid værdsat ærlighed, så måske hun blot skulle lægge kortene på bordet?

"Fader jeg.. vi er blevet inviteret til at gæste en ung herre jeg mødte og hans familie. Jeg håbede du kunne finde tid til det, måske til efteråret? Det er i Turmelinien, så det kan måske slås sammen med andre ærinder du har i nabolenet?" foreslog hun, men kunne ikke holde den selvsikkerhed i sin stemme som hun havde følt før. I stedet blev det stille, mere tøvende.
Tynget af hendes billede af, at Valkar næppe havde haft tid til sine børn, efter de var vendt tilbage til Dianthos. Tynget stadig af følelsen af altid at stå i anden række, efter Nat, ligegyldigt hvor meget der pegede på det ikke var tilfældet.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 20.09.2020 16:12
Valkar smilede til Dag. Det lod til at hun havde lyttet med oprigtig interesse, og hun gerne ville hørere mere, han lavede en mental note om at sørge for at finde tid til at snakke mere med hende om det næste gang han var i Dianthos.
Med Netrish og pigerne samt baroniet var hans tid allerede meget fyldt, men han vilel gøre hvad han kunne for at sikre noget af tiden til Dag.
Dog var det tydeligt at hun havde noget på hjerte, som hun sad og flyttede sit glas mellem sine hænder. En del af ham havde lyst til at presse på, men han huskede midvinter ballet og lod hende komme til ham i stedet.

"Selvfølgelig, hvem er det der har inviteret os?" Svarede han uden tøven. Nok var hans tid presset men det lød til at der lå lidt mere i dette end Dag havde givet udtryk for på nuværende tidspunkt. Det burde være muligt at flytte tidspunkterne for nogle af handels aftalerne, alt efter hvor præcist de skulle hen i Turmelinien. Skiftet i hendes stemme havde nært været hjerteskærende, hvilket var grunden til at han havde sagt ja uden at vide præcist hvad han gik med til, men han stolede på hans datter.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Valkars selvfølgelige svar lettede en tung sten fra Dags hjerte. Det her var nok kun første skridt, men det ville blive til så meget mere. Om hun så skulle betvinge skæbnen selv, og binde den til sin vilje, så måtte det lykkedes! Det skulle det. Hun kunne ikke ændre fortiden, men hun var nød til at ændre sin fremtid, eller frygte fortabelse.

"Noah af Ernyell. Han har personligt inviteret os til deres slot" fortalte hun, og forsøgte at få det til at lyde normalt, og som om det ikke var noget særligt, uden det store held. Hendes iver var svær at overse. "Vi faldt i snak, og jeg tænkte det ville være en uvurderlig mulighed for dig, at komme på god fod med naboen.. og jeg ville ikke beklage mere af Noahs selvskab" skønt den sidste del blev tilføjet næsten som en eftertanke, så lå der ganske vist mere i den.
Listen af folk hvis selskab Dag tolererede var lang, men det var ganske få hun selv aktivt opsøgte.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 20.09.2020 19:55
Under masken løftede Valkars øjenbryn sig i overraskelse. Ikke at han kunne så mange slægter i Turmelinien, men at det var sønnesønnen af Erneyll slægtens overhoved var noget af en overraskelse. Samt dette var en af de få gange, han havde hørt hende aktivt søge nogen hun havde mødt selskab. "Det lyder som noget af en snak" Et ægte smil på hans læber, måske havde Dag noget mere diplomatisk sans end han havde troet? Hun kunne være svær at komme ind på.
"Men jo det ville være en glimrende mulighed for at skabe et bedre forhold end før" Valkar tog et øjeblik til at samle sine tanker, han vidste ikke meget om Noah udover at han vidst var lille for en Erneyll, samt han havde en stærk sans for at ting skulle gøres ordenligt.

"Hvad er dine tanker om Noah?" det lod til at Noah syntes om Dags selskab, siden han havde inviteret dem. Men Valkar var nu også nysgerrig på hvad Dag havde at fortælle om ham, hvad hun havde lagt mærke til, samt hvad hun syntes var værd at fortælle.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dag lavede et lavmælt 'tsk', som om det ikke var noget særligt, til trods for at hun ganske ret viste, at den kommende fyrste af Ernyell bestemt ikke var ingenting. Ganske vist ville Noahs far arve først, men når han engang gik bort, ville det være Noah det tog over. Med mig ved sin side.
"Han var noget af det bedre selskab jeg har haft så vidt i aften" bekræftede hun. "Han fortalte om sin hjemstavn, og jeg nævnte jeg ikke havde set det, men bestemt ville gøre det hvis muligheden bød sig, for at jeg kunne rejse med dig.. og så inviterede han os, som hans personlige gæster" forklarede hun lidt mere fyldestgørende. Hun havde ønsket den invitation, og havde brugt sine ord til at opnå den. Det var nok noget hun havde gjort med Nat siden de var store nok til at tale, men hun følte sig umådelig kløgtig over at have drejet tingene til sin vilje med Noah også.

Dags udtryk blev en anelse tænksomt, som Valkar spurgte ind til hendes syn på Noah. "Han er høflig og galant. Glad for at høre sig selv prist, men heller ikke modvillig til at gengælde gestussen til de der fortjener det" fortalte hun. Og hun havde fortjent den pris han havde givet hende, uden tvivl.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 26.09.2020 21:20
Et ganske veltilfreds smil dansede over Valkars læber. Det lød som han havde undervurderet hans datters evner, den arme prins lød til at være blevet ført som i en dans, en dans Dag styrede som hun ønskede. Han blev nødt til at se Dag sammen med Noah, som et minimum for at bedre vurdere hendes evner. "Jeg ser, det lyder som en samtale der er gået som ønsket." Stemmen og smilet emmede med den stolthed han følte.
Trods hendes mange problemer med hendes bror, så lod det til at Dag havde formået at vende det til en styrke, hvorfor slås med en bjørn når man kunne lede den?

Valkar nikkede til hendes forklaring, beskrivende men ikke med for mange unødige detaljer. Der var nok til at finde ud af, hvordan den unge herrer skulle håndteres lettest muligt. Han var ganske tilfreds. "Hvad håber du på at opnå ved besøget?" Hun havde spillet sine kort godt, fået ham selv til at være interesseret i det ud fra hans egene mål. Men om det var fair eller ej at stille det spørgsmål, var han ikke sikker på. Det stoppede dog ikke hans nysgerrighed, for hvis han skulle kunne hjælpe hende med at opnå det, måtte han vide hvad det var.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dag solede sig i sin faders stolthed, og nød hver en lille stråle fra hans smil og funklende øjne. Måske var det en smule overdrevet. Hun havde trods alt ikke opsøgt Noah selv. Han var kommet til hende, og deres møde havde været mere tilfældigt end som så. Det havde været skæbnen måske, og hvis ikke, så havde hun i sinde at ændre det faktum. Hun ville binde deres skæbner sammen, på den ene eller anden måde!

"Det var en mulighed der præsenterede sig, og jeg tog den" startede hun stolt ud, men fugtede så sine læber en anelse "Desuden.. så nød jeg ganske hans selskab" tilføjede hun oprigtig. Ja det havde været en dans og et mål opnået, et mål drevet af hendes smålige hævn mod sin broder.. Men der var mere end det. Hun havde ikke skulle ligge sine meninger til siden, som når hun snogede Nat andre om lillefingeren. Hun havde været mere oprigtig med Noah, og han lod til at have værdsat det.

Dag retttede sig en smule på ved Valkars andet spørgsmål, og fugtede sine læber igen. "Jeg håber at skabe positive, varme relationer mellem vores familier" svarede hun, og ærligt som svaret var, beskrev det næppe hendes fulde mål. Men hun var stadig i tvivl om det var for tidligt at bringe lys til det lille frø af en plan endnu. Der var endnu så meget der kunne forpurre det, så meget der kunne gå galt! ... hvad hvis hendes fader ikke synes det var en god idé? Hvad hvis han mente hun skulle gifte sig af kærlighed eller sådan noget pjat?
Det ville næppe gøre hende lykkelig!
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 04.10.2020 16:41
Valkar nikkede til Dags uddybning, samt han noterede sig den overraskende detalje, med at hun lod til at faktisk syntes om den uge Noahs selskab. Dag var ikke kendt for at vælge mange til, så Noah måtte have været af en anden støbning. 
Forhåbentlig ville han vise sig at være Valkars og Dags tid værd, og ikke blot en brik der kunne bruges.
"Jeg vil se frem til at møde ham og hans familie." Lød det så med et smil, af hvad han selv kendte til Erneyllsne så ville det næppe blive let at imponere dem.

Dag havde kommet med et glimrende svar, det var svært at sige noget skidt om. Dog havde Valkar en følelse af at der lå mere under. Det var et svar han selv ville give for at undgå at skulle gå mere i dybden, men hvis han skulle hjælpe hende med at opnå hendes mål måtte han kende til dem. 
Der var dog ingen grund til at forhaste sig, vejen dertil ville tage tid, samt han planlagde at mødes med Dag inden. "Glimrende, det stoler jeg på at du kan" lød det opmuntrende, han var mere end villig til at forsøge med at give Dag lidt ansvar, modsat hendes bror der stadig skulle opnå det privilegie.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

En mere upartisk part ville nok hurtigt se lighederne mellem Noah og Nat, og at forskellen primært lå en smule i opdragelsen, og en del i Dags forhold til dem. Det ville dog næppe være en observation der ville falde i god jord hos den unge komtesse. Hun skulle ikke nyde noget af at høre Noah sammenlignet med sin ulidelige tvillingebror!

Dags ansigt lagde sig i beslutsomme folder ved Valkars opmuntrende ord. "Det vil jeg" sagde hun fast og beslutsomt. Dag viste godt at det ikke nødvendigvis var hendes... stærkeste side. Men hun var sikker på det nok skulle gå. De her mennesker ville ikke være tungnemme idioter som så mange andre i verden. Hun skulle nok gøre et godt indtryk, og sikre en stærk, positiv relation mellem familierne. Det var hun nød til!!

"Fader? Hvad kender du til den.. del af familien? De er den direkte linje, som jeg husker, men Fyrsten er.. hans bedstefar?" spurgte hun lidt tøvende. Hun synes selv hun havde læst op på de vigtigste huse og familier inden, men den del stod stadig ud for hende, at bedstefaderen stadig levede. Måske viste hendes far også mere der kunne være brugbart i projektet.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 17.10.2020 21:55
Et veltilfreds nik blev sendt i Dags retning, Valkar ville bryde ind hvis det blev nødvendigt, men han var ganske nysgerrig på hvordan hun håndterede at holde tøjlerne. Samt det ville gøre hende godt at fokusere på noget der kun indirekte involverede hendes bror, Valkar var ikke naiv nok til at tro at dette ikke ville blive en brik i den bro mod hendes frihed, som Dag var i færd med at bygge.

En tænksom mine faldt over Valkars ansigt over hendes spørgsmål, hvad vidste han egentlig om den del af familien? "Iovos arving går mindre op i tradition med at skulle kunne gå til skovs, hvilket er årsagen til at Noah har formået at leve liv mindre præget af at slæbe træstammer end en del andre af Erneyllsne." Mange Erneylls brede som de træer de var kendt for, noget den unge Noah ikke rigtigt bar præg af.  "Faktisk er det lidt spøjst hvor lidt jeg har hørt til dem, jeg ved de har brugt en del tid i Dianthos og fået vist Noah frem, men det er også det." Det var ikke meget, men det kunne tyde på at det ville være anderledes tid når Iorvo var færdig som fyrste.
"Er der noget du tænker kan bruges? Eller bør gøres?" 

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dag lyttede opmærksomt til sin faders ord, og vente dem grundigt i sit sind med en tænksom mine. Der var meget information i hvad hendes fader fortalte for den unge komtesse, kombineret med den lille smule hun viste. "Brugbart, bestemt fader" sagde hun inden hun hævede blikket og mødte hans.

"Fyrst Iorvo er en ældre herre så vidt jeg husker? Og hvis hans arving går mindre op i deres.. landlige.. traditioner, vil det være risikablet blot at tale Fyrsten efter munden, uden at gøre sig tanker om den, muligvis snarligt, arvendes indstilling" fortalte hun tænksomt og lavmælt. Det nyttede ikke noget at prise Fyrstens veje som de rigtige, hvis han snart gik til Kile, og hans arving havde en markant anden indstilling til tingene. Bedre at finde en middelvej.
"Respekt for de gamle veje, med plads til innovation" mumlede hun, halvt til Valkar, halvt til sig selv.

Dag rynkede pludseligt på næsen som hun kom i tanke om noget. "Fader.. er det sandt de kaster med træstammer? Det.. var noget jeg overhørte, men jeg kunne ikke tro andet end at det var et ordsprog eller sådan noget.. Altså, man kaster jo ikke med træstammer" rynken over hendes næse blev mere og mere markant med skepsis som hun snakkede.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 01.11.2020 20:05
Valkar nikkede sin enighed, "Iorvo er ikke ung længere nej, men jeg forventer han nok har fra et halvt til et helt årti tilbage som minimum." Alt efter hvor hurtigt der skulle reageres så kunne det ses som meget eller lidt, men hvad det præcist ville ske kunne ingen sige. Det tydede på at på at dele af Erneyllsne havde fået større problemer med elverne end tidligere.
"Men det er en god observation, måske at finde ud af hvordan forholdet er mellem fyrsten og sønnen ville være brugbart. Fyrsten er dog den der har det sidste ord på nuværende tidspunkt, så han bør nok være fokus." tænkte han højt.
Endnu et stolt smil nåede hans læber som det lod til at Dags planer tog form i hendes sind, han følte sig ret sikker i at hun havde arvet hans sans for forretning og diplomati.

En mild klukken forlod Valkar "Det er noget de har gjort i over et århundrede, det er lidt en måde at vise at man kan klare sig selv." forsøgte han at forklare, han havde ikke selv oplevet det ofte efter han havde fået sine vinger. Udover en enkelt gang hvor det lidt havde været nødvendigt for at få en handel i hus. "Teknik hjælper, men den del af det er råstyrke."

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dag nikkede langsomt "Javist.. men så igen, det er usikre tider" tilføjede hun til deres snak om Fyrstens helbred, i en spekulativ tone der på ingen måde virkede passende på en ung, sød adelsfrøken, men som uden tvivl kunne have gjort Valkar stolt, havde han stadig været den mand han var for 5 år siden. Måske var det ikke kun Valkars skarpe sind hun have arvet. Måske var det hendes mors narcissisme der skinnede igennem den unge kvinde.
Det var ikke til at sige.

Dag nikkede igen, mere energisk, som hendes fader spinnede med i hendes tanker, og ledte dem tilbage til fyrsten. "Jeg tænker du har ret, i hvert fald for nu. Men jeg ville heller ikke ligge alle mine æg i en kurv. Men ja, hvad deres forhold egentlig er, må næsten være nøglen til at fordele vores opmærksomhed, og interesser" tænkte hun højt, med en bøjet finger hvilende mod sin hage. 

En svær grimasse lagde sig over den unge Dags ansigt, da Valkar bekræftede vigtigheden af den mærkelige tradition. "Det lyder absurd" kommenterede hun fladt. Så kunne hun bedre forstå hvorfor Iorvos søn ønskede at bryde med familie traditionerne.
Dag kiggede ned mod sine ben og bed sig let i læben. Hidtil havde hun fokuseret på sine ben, og det blot at gå, men... der var vel intet der stoppede hende fra at gøre sine arme stærke også?
"Et problem der kan overkommes" mumlede hun en kende lavmælt, mere til sig selv end til sin far.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 17.11.2020 19:57
Valkar hævede et øjenbryn skjult af masken "Det er tiderne ja" lød det roligt, selvom de nok var i de roligste tider der havde været i de sidste 30 år, men de kunne skifte lige så let som de havde før. 
En del af ham vidste han burde være skræmt, forfærdet, eller som et minimum opmærksom på hvad hans datter lige havde sagt  men en del af ham selv som han troede han havde lagt fuldt fra sig følte kun stolthed. Det var tydeligt svært at se fejl i hans lille pige, noget han forhåbentlig formåede at opdage før eller siden.

"Præcis." nikkede han med et smil og foldede hænderne foran sig, hun havde tydeligt forstand på forretning, og hvor man skulle starte. "Men ja det er svært at gøre andet en at spekulere før vi ved meget mere."

Et undskyldende smil banede sig vej hos Valkar "Ganske absurd, men det gør det ej mindre sandt" Det var en besynderligt tradition, men traditioner kunne være svære at bryde med, især for dem der var af de gamle veje.
Det var dog fascinerende for ham at se at hun var villig til at forsøge at tænke sig ud af problemet, kontra hendes bros mere eksplosive løsningsforsøg. 
Smilet skiftede til et varmere et som det lignede hun nåede frem til en idé, hvis hun følte hun havde brug for hans hjælp ville hun bede om dem. Han havde lært at det ikke just hjalp at forsøge at påtvinge hende den.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dag gengældte Valkars varme smil med et udspekuleret et, der dog ikke manglede i varme selv. "Ja.. og som du siger, er det mest spekulationer lige nu, men jeg skal sørger for at sende dig ord når jeg ved mere" hendes smil voksede en anelse og blev en kende blødere i kanten.
"Hans højhed Prinsen vil være i Dianthos, og har tilbudt mig sit selskab. Og han spiller skak!" der var en iver i hendes stemme der langsomt voksede ved hvert ord, til hun tydeligvis selv opdagede det, og lagde bånd på sig med en lille rømmen.
"Så, jeg er ikke i tvivl om at jeg vil have rig mulighed for at hører mere om hans familie og hjem" tilføjede hun mere fattet. Han var hendes billet til et bedre liv, et hvor hun selv havde magt. Ikke andet!

Det var jo ikke fordi hun kunne lide ham eller noget! ...men det var unægtelig en lettelse at kunne se frem til mere anstændigt selskab i fremtiden, og at få nogen at spille skak med, som hun ikke skulle lærer spillet først!
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 20.12.2020 21:48
Valkar nikkede veltilfreds, alt tydede på at det kunne blive en ganske berigende tur, samt han havde sjældent set Dag så interesseret i at gøre noget der ikke direkte chikanerede hendes bror. Bevares det var ikke altid de var i totterne på hinanden de to, men det var sådan det oftest var. "Jeg vil se frem til at hører mere," det skulle nok blive interessant. 
Endnu engang brød et smil frem som Dag uddybede yderligere om hvordan hun ville få mere af vide. "Det lyder som der vil være rig mulighed for at finde hvad du søger," klukkede han. "Der kan være meget at lærer ved at se på den måde folk spiller spil, især skak." Folks måder at tænke viste sig ofte i strategiske spil så som skak, dog krævede det ofte flere spil for at kunne gennemskue, men alt dette vidste hans datter allerede.
"Men jeg tænker at det nok er tid for mig at cirkulere lidt mere, med mindre der er mere vi skal snakke om?" Han nød sin datters selvskab, men der var desværre meget mere at nå.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dag nikkede med let iver "Jeg vil sende dig nyt når jeg kan" lovede hun, og trods hun forsøgte at holde det skjult, sneg der sig en smule savn ind i hendes tone til sidst. Det ville uden tvivl være per brev. Dag ville tage tilbage til Dianthos, mens Valkar ville rejse videre til Azurien og Opalslottet..
Men måske den nærmere tid i Dianthos ikke ville blive helt så hæslig alligevel, nu hvor hun ville have mulighed for at se mere til Noah.

Således var smilet også hurtigt tilbage på den unge komtesses læber, og humøret stadig højt, som hendes fader erkendte det nok var på tide for ham at mingle videre. Smilende sænkede hun hoved en anelse, ærbødigt for sin fader. "Naturligvis fader" hun løftede hoved igen og mødte hans blik med et smil "det var en fornøjelse at danse med dig, og jeg håber du kommer til at nyde resten af din aften" bød hun ham roligt. De ville have tid til at snakke igen på vejen tilbage, selvom Nat uden tvivl ville afbryde dem i tide og utide. Dag var glad for at have fået ham en smule for sig selv, om end bare for en stund.

Dag har forladt tråden.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 01.01.2021 21:08
Et veltilfreds nik blev sendt i Dags retning, Valkar var ganske tilfreds med hvordan aftenen havde udfoldet sig indtil nu, og det tydede på at hans datter var på vej i en god retning hvor hun kunne definere mere af sig selv uden at det skulle indeholde hendes bror.
"Jeg takker, det var min udsøgte fornøjelse, jeg håber resten af din aften bliver lige så givende"
svarede han, Han nåede dog kun et halvt skridt uden at have vendt sig "Jeg ser frem til vores næste dans" noget han i sandhed gjorde.

Valkar har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 7