Gordon studerede hende, studerede trækkene han kunne fornemme i ansigtet på hende og studerede hvor hårene startede. Enhver detalje han kunne sluge, blev slugt omkring hende, men på den måde med en interesse og nysgerrighed. Han kunne ikke forstå sig selv, med hvorfor han fik en interesse på denne måde, men hun var flink, og hun havde en interessant personlighed der spillede ind og gjorde at han havde lyst til at lære mere om hende. Men det var nok bare et eller andet der skulle væk fra hans hoved. ”Det er også hyggelig og afslappende. Og så må vi håbe der ikke kommer flere hyl.” Lød det fra Gordon, mens han slog en let latter fra sig. Han fulgte hvordan hun begyndte at rødme endnu en gang. Det så så sødt og uskyldigt ud på Lianna, med måden hun rødmede på. Han sad og overvejede om hun ikke havde oplevet at der var var nogle der sød og nød det syn som det var de kunne få, mens hun sad med sit fine røde hår. Han hørte hvad hun spurgte, og så det smil der begynde at følge efter. ”Det kan jeg bestemt. Jeg har aldrig set nogen med så pænt rødt hår før.” Svarede Gordon ærligt. Han lagde ikke megen skjul på at han var beundret af hendes hår. Han kiggede på hende og opdagede at hun rykkede sig lidt bagud, og der efterfølgende kom nogle cirkulerende og andre mønstre, i en form for nus af ham. Gordon satte hovedet en smule på skrå, og bed sig blidt i læben som han tænkte. Han placerede sin hånd på hendes side, og begynde stille at nusse der, mens hans anden hånd blev placeret på hendes mave, med håndfladen mod maven.
Gordon fandt det hyggeligt på måden de sad på, han kiggede på hende, prøvede at se om han kunne få øjenkontakt, mens han sad og overvejede noget de kunne gøre. Men han var tom for idéer. Gordon kiggede på hende, før han lod sin hånd på hendes mave, gribe fat om den hånd der ikke arbejdede med at nusse ham. Han lod sin hånd lukke sig om hendes, og gav den et blidt og drillende klem, mens han holde øje med hende. ”Er det bare mig, eller begynder her at blive varmt?” Spurgte Gordon og grinte blidt, mens han overvejede det et par gange. Det var varmt, ikke kun på grund af bålet men også fordi de sad så tæt, og så vejret gjorde det ikke bedre. ”Ville du have noget imod, hvis jeg tog tunikaen af?” Spurgte Gordon. Hvis hun sagde nej, ville han selvfølgelig beholde den på, men sagde hun ja, så ville den selvfølgelig komme af, så han kunne komme af med noget af den varme han havde.