”Åh, skal jeg til at spørge om lov, før jeg piller tøjet af dig?” Spurgte han, idet han lod hånden mod hendes lår glide længere op og ind under kjolen. Han havde tydeligvis ikke tænkt sig at spørge om lov, men det afslørede hendes drillende smil heller ikke var nødvendigt.
Han kunne mærke sine læber strejfe hendes og det var noget så fristende at løfte hovedet og fjerne det sidste lille stykke, der var mellem dem. Han nåede det bare ikke, før han blev distraheret af Daphnie, der viklede sine fingre ind i hans og førte hans hånd op over hovedet, som han gjorde ingen modstand for. Hans anden hånd greb let fat om det øverste af hendes lår, tæt på lysken, som han mærkede hendes kys mod halsen. For at gøre lidt bedre plads til hende, lænede han hovedet let tilbage i et par nydende suk, som gled over i en let latter over hendes kommentar.
”Fint,” svarede han, som om han virkelig mente, at han nok skulle betale for et bryllup. I et øjeblik så han endda lidt alvorlig ud, men der gik ikke længe før han smågrinede lidt.
”Det bliver vel et billigt imaginært bryllup,” tilføjede han lige kort efter, for han havde vitterligt ingen intention om at han nogensinde skulle stå i sådan et scenarie. Samtidig skævede han lige mod sin anden hånd, da Daphnie også flyttede den over hans hoved og han stadig ingen modstand gjorde. Han rynkede brynene lidt, ikke helt sikker på hvad hun havde tænkt sig, men han var nysgerrig nok til ikke at stoppe hende.
”Er jeg frivilligt ved at lade dig tage mig som gidsel?” Det var vel ikke sikkert at hun ville svare på det, hvis det var tilfældet, men han kunne vel lige så godt spørge.

~ The story of my life, I give her hope - I spend her love until she's broke inside ~