Åben

Harpens blide klang

Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 05.03.2020 16:28
En sørgmodig mine, lagde sig over hendes ansigt, da han fortalte at han ikke fik mad regelmæssigt. Hun kunne slet ikke forestille sig sådan en tilværelse, så var det alligevel bedre med en Herre hun kunne tjene, som til hendes held også passede godt på hende, så længe hun gjorde som han forlangte af hende. "Jeg håber det bliver bedre for Dem..." svarede hun stille, og forsøgte at ryste den sørgmodige mine væk, det gavnede ikke nogen af dem, tvært imod.

Det gav et helt sæt i hende, så hurtigt som han kunne springe afsted, og selvom hun ikke rigtigt kunne se ham forvandle, havde hun en fornemmelse af det var sket, som han strøg efter det lille dyr der havde vovet sig hen i nærheden af dem. Hun trak let på smilebåndet, inden hun vendte sig lidt imod harpen, for at give sig til at spille lidt mere på den. Hun skulle nødigt opholde ham i sin jagt på dyret, og han kom da også overraskende hurtigt tilbage igen. Hun vidste at den var fanget og død, da han kom tilbage for hun kunne dufte blodet i luften. "De er god til at jage, må jeg sige..." lød det opmuntrende fra hende, for hun var virkelig imponeret over hans evner.
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 06.03.2020 18:57
hun virkede så sød at det gjorde ondt. Hisashi vidste ikke om det var skuespil eller ægte men regnede med ægte. han så på hende da hun begyndte at spille harpe igen efter han havde jagtet rotten. "man lærer det når man ikke for mad hver dag" sagde han som om det var normalt ikke at få mad hver dag. han lagde sig ned på jorden og begyndte at spisse af rotten. hans mund blev smurt ind i blod. han var dog ganske ligeglad. han var sulten så dette var ellers ikke noget han ville dele med nogle. men hun virkede heller ikke til at ville ha en rotte. det var nok noget for en kat men for en slange anede han ikke noget om. 

"hvornår skal De være inde?" spurgte han for han havde godt hørt at slange ikke kunne holde kulde ud. og vis hun var halvdyrs slange galt det nok også hende regnede han med. men passede det?
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 08.03.2020 11:55
Det trak sig sammen inden i hende, for hun brød sig virkelig ikke om at der var nogen som måtte gå sultne rundt, men hun gjorde dog blot et lille nik med hovedet over hans ord, for hun vidste også godt at hun ikke ville kunne hjælpe ham hver dag, han måtte finde en måde at klare sig igennem livet selv, hvor ondskabsfuldt det end føltes. Hun forsøgte at søge lidt ind i melodien, der flød ud i nattens mørke omkring dem, for ikke at tænke for meget over hans ringe kår, men hans stemme fik hende dog til at lytte til ham i stedet.

"Når Herren ønsker min tilstedeværelse, eller når det bliver for koldt for mig.." svarede hun stille, hun kunne allerede mærke det i fingrene, de føltes lidt mere stive og kroppen mere nedkølet. Havde Herren dog blot boet længere syd på, hvor varmen var mere barmhjertig kunne hun lettere nyde sin frihed udenfor med sit spil. Nu måtte hun i stedet hele tiden mærke efter på kroppen, holde øje med hvor kold hun blev.
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 16.03.2020 17:44
han spiste roligt rotten imens hun svarede på hans spørgsmål. han så op på hende da hun så ned på sine fingre. var de i smerte? "tror De ikke det snart er for koldt for Dem.... de virker ikke til at kunne klare natten på samme måde som mig" sagde han roligt og tog en bid af rotten. hans krop var jo dækket af pels og derfor bedre udrystet til at klare kulden.

han så mod palæet og huskede sin tidliger herre og slå blikket ned på den halv spiste rotte. var han bedre tjent uden en herre som den pige der havde befriet ham havde sagt. eller var en herrer bedre. han trak på skuldrene over sig selv og bed i rotten. hans katte form var godt udrystet til kulde efterhånden.
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 16.03.2020 17:44
han spiste roligt rotten imens hun svarede på hans spørgsmål. han så op på hende da hun så ned på sine fingre. var de i smerte? "tror De ikke det snart er for koldt for Dem.... de virker ikke til at kunne klare natten på samme måde som mig" sagde han roligt og tog en bid af rotten. hans krop var jo dækket af pels og derfor bedre udrystet til at klare kulden.

han så mod palæet og huskede sin tidliger herre og slå blikket ned på den halv spiste rotte. var han bedre tjent uden en herre som den pige der havde befriet ham havde sagt. eller var en herrer bedre. han trak på skuldrene over sig selv og bed i rotten. hans katte form var godt udrystet til kulde efterhånden.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 17.03.2020 21:31
Coffey smilte let for sig selv, da katten udtrykte sin bekymring for hende. Hun vendte blikket imod der hvor hendes hænder måtte være, hun var ganske vidst ved at blive lidt køligere, men det var endnu ikke kritisk for hende, som hun trak kappen lidt tættere omkring sig. Den var overraskende godt foret, for at isolere varmen omkring hende bedre, nu hvor hun ikke selv generede nogen videre varme. "Det skal De ikke tænke på, lidt længere kan jeg godt holde ud.." svarede hun oprigtigt, som hun fortsatte sit stille spil på harpen. Lyden af rottens knogler der fra tid til anden knaste, fik hende til at skæve imod lyden. Hun kunne tydeligt fornemme duften af blod i luften, for hendes kløvede slangetunge opfangede det fleste duft i nærheden af hende. Det vakte dog ikke nogen videre interesse for hende, måske Serpico ville have været interesseret i at kæmpe for byttet, men han var jo også en slange og levede af den slags. 
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 18.03.2020 13:59
ja det var køligere nu ind for bare en halv time siden. han skævede mod hende da hun sagde nej til hun skulle ind. og at hun nok skulle klare det. han vidste ikke om han skulle tro på hende eller bare hive hende afsted. han så mod huset og blinkede et par gange. vis han lige smuttede der over så hvordan der så ud inden for kunne han hive hende hurtigt ind i varmen. hans blik faldt på harpen og coffey. "hvordan ser Deres hjem ud?" spurgte han for han vidste jo ikke om hun havde et kælderrum eller et værelse.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 19.03.2020 20:36
Coffey undrede sig ganske let over hans spørgsmål, som hun skævede i retningen af hans stemme. Nattens mørke havde for alvor langt sig, og lyset fra stjernerne og månen var det eneste der gjorde at hun blot kunne fornemme hans skikkelse. "Jeg har et rigtig fint værelse, med en pejs hvor jeg kan få varmen, et fint lille natbord ved min seng og så er Serpico der..." forklarede hun med et lille smil om læberne. Til sidst besluttede hun sig dog for at dække harpen til igen, i det skindfor hun havde til den, den kunne dårligt klare den fugtige kulde der lagde sig, og som et af hendes kæreste ejendele ville hun beskytte den for alt i verden. Omhyggeligt pakkede hun den ind, trods hun måtte føle sig frem, men hun vidste hvor læderremmene var henne og kunne snild lukke det tæt omkring harpen. Hendes hænder gled til sidst inspirerende hen over harpen for at sikre sig hun ikke havde glemt et eneste sted, inden hun vendte sig imod katten igen. "Bliver De her længe?" spurgte hun nysgerrig, for det ville da ikke gøre hende noget en anden gang at møde den sorte kat igen, for hun nød at have nogle at spille for og snakke med. 
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 24.03.2020 19:38
han så mod huset og lagde ørene ned og koncentrerede sig om hvor mon det var. han så mod hende da hun sagde et navn. var det hendes herre?. nej umuligt. han så på hende da hun pludselig spurgte om han blev længe. "jeg har ikke noget jeg skal. så jeg kan være så længe jeg gider" sagde han med en sløv stemme og strakte sig. "hvor bor du henne i huset" spurgte han roligt og så mod huset. skulle han se op af eller ned af. eller i midten måske. han vidste det faktisk ikke og ville gerne hjælpe hende hurtigt ind i varmen. hun havde været så sød ved ham og han ville gerne gengælde.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 24.03.2020 22:43
Coffey, havde efterhånden svært ved at se huset længere, den lå så langt væk, at den blot var forsvundet i mørket. Hun brummede eftertænksomt, men hun vidste at hun havde værelse ud imod palæets have, at hendes vindue ville være oplyst af flammerne i pejsen, så hendes værelse ikke ville blive køligt. "Jeg har værelse ved jorden, der hvor ilden fra pejsen lyser op.." svarede hun ganske roligt, og drejede ansigtet i retningen af huset. Duften derfra var det eneste hun havde at gå efter, men hun var efter så mange år blevet vant til at begå sig i blinde om aften og natten. "Lov mig at De vil passe på, jeg ved ikke hvordan min Herre har det med fremmede på hans jord.." svarede hun ganske oprigtigt, hun ønskede ikke at der skulle ske ham noget, men måske Valtor blot ville nøjes med at sælge ham? Coffey derimod kunne ikke klage over lidt venligt selskab, der kunne godt blive lidt tomt når Valtor var udenbys og hun sad tilbage, for hun havde været så vant til en Herre der altid forventede hendes selskab, nu havde hun friheder men under ansvar og under krav om altid at stå til rådighed for hans ønsker alligevel, en svær balancegang, men hun holdt sig tæt ved ham, og bad om tilladelse hvis hun gerne ville udenfor hvor hun måske ikke ville høre hans kalden første gang.
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 25.03.2020 11:58
da hun fortalte hvor det lå spejdede hans øjne efter flammende lys. og han fik også øje på det. han så på hende og så mod vinduet. han lagde hovedet på skrå imens han forestilte sig en portal til en dør nær huset. et sted han kunne se ville være bedst. 
han forvandlede sig langsomt til et menneske og så mod Coffey."tror De ikke det err på tide De kommer ind i varmen." spurgte han forsigtigt da han kunne fornemme hendes varme forsvandt. han gik over til hendes harpe og lagde en hånd på dens skind pose. han så mod hende og da hun talte om hendes here smilte Hisashi overlegent. folk vidste katte var deres egen ejer. og selv om han var kat en gang imellem.... eller hele tiden så kunne folk sjælendt vide han var halvdyr.
han tog en hånd på hendes skuldre lige så forsigtigt for at mærke hvor koldt hun var. hun skulle snart ha varme. ellers gik hun da helt død. han ville gerne tage fat i hende og hendes harpe og få dem ind i varmen. men han vidste ikke om hun ville kunne lig det han tænkte på at gørre.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 25.03.2020 17:02
Coffey nikkede ganske stille, han havde nok ret. Det kunne godt ske hun snart måtte lytte til sin krop, og bevæge sig op imod det store hus igen, ind hvor hun kunne få varme og bevægeligheden tilbage i kroppen. Hun var begyndt at føle sig mere slap i kroppen, så til sidst nikkede ganske let. "De har nok ret.. Jeg burde måske..." svarede hun stille, med et smil om læberne. Hun vendte sig imod harpen, søgte efter den store læder strop som hun kunne bære den i, så hun kunne få den med op til huset. Det var et af hendes kæreste ejendele, så hun kunne aldrig drømme om ikke at passe ordenligt på den. Hun løftede det tunge instrument hen over skulderen, inden hun lod tungen flakke let i luften foran sig, for igen at finde retningen. Halen snoede sig besværet under hende, førte hende op imod huset, med den ene hånd let fremstrakt foran sig, for ikke at støde med hovedet ind i noget.  
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 26.03.2020 13:11
Hisashi så hvordan hun famlede sig frem og rystede på hovedet. "lad mig hjælpe dig. bare... luk øjnene" sagde han og tog mod hendes arme og åbnede en portal til hoveddøren igennem en skygge. han så på hende og håbede hun ville lade ham. ikke mange kunne klare en skygge portal men en slange var jo hårdfør så de burde være gode til det. han hev forsigtigt vis hun lod ham føre hende ind i skyggen og ud af en anden lige foran døren.

hans portaler kunne man ikke se noget inden i men den transport mulighed var tit kvalme fremkaldene. især for folk der ikke var van til det. Hisashi lød øjnene falde på hoveddøren ud til haven og så på Coffey og bukkede fint for ham nu hvor han stod i skæret af vinduerne lys. hans sorte hår og sorte tøj var kun lige at ane hvor imod hans lyse hud var meget fremstradene.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 26.03.2020 13:17
Coffey vidste intet om hans intentioner om at bruge en skygge portal, egentligt forventede hun blot at han ville guide hende op til huset, så uden tøven, lod hun sig guide af ham. Et sus gik igennem hendes mave, hvad skete det dog? Hun spærrede øjne op, duften fra huset virkede pludselig så meget kraftigere, og hun måtte indrømme at hendes mave rørte lettere uroligt på sig, men ikke noget hun ikke kunne undertrykke. Hvad var det sket? Hvordan var de endt oppe ved huset? Hun så rundt, i forsøget på at skabe sig et overblik i mørket, faktisk en smule bange, for hun vidste ikke hvad han havde gjort. 

Hendes blik faldt på en skikkelse, hun kunne kun lige svagt ane ham, takket være lyset fra huset, og hun rynkede panden lettere bestemt. "Hvad gjorde du?" Der lå en hvis bebrejdelse i hendes stemme, for han kunne da godt have advaret hende før, fortalt hvad han havde haft i sinde at gøre, så hun havde været forberedt? Hun trak vejret dybt, for hun måtte aldrig miste kontrollen, og stille løsnede hun op i den anspændte krop og lod blikket falde for en stund. "Jeg burde vel i stedet takke dig, undskyld men jeg... jeg var bare ikke forberedt på det..." lød det stille fra hende i forsøget på at forklare sit udbrud imod ham, hun ønskede ikke at såre ham eller gøre han på nogen måder vred. 
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 26.03.2020 14:46
det var ikke første gang han blev skældt ud så han tog det ikke tungt. han så på hende og havde faktisk glemt hvor dårligt hun så om natten. "jeg gjorde det samme som da jeg jagtede rotten" sagde han forsigtigt og rettede sig op og så på hende. han så hvordan hun undertrykkede en vrede og gik faktisk tættere på hende. "vis De er vred på mig.... så slå mig. det gør intet" han mente det og det kunne klart ses i hans øjne. han hadede når folk undertrykte vrede. mest fordi det så blev så slemt at de smadrede en helt og aldeles til sidst. det var hans erfaring. han lukkede de gyldne øjne klar til et slag. han vidste hun nok ikke ville men hellere det end hun skulle undertrykke noget der måske hobbede sig op. "det er min evne. Skygge teleport." hviskede han stille og havde stadig øjnene lukket.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 26.03.2020 14:54
Coffey lyttede lidt til hans ord, og kunne ikke lade være med at smile let. Så det var hans evne, det gav mere mening for hende pludselig, selvom hun ikke havde registeret at han havde brugt evnen tidligere. Hum brummede let for sig selv med en tænkende mine, men hans ord om at skulle slå hende trak hende hurtigt ud af tankerne i ren forfærdelse, troede han virkelig hun ville ty til så frygtelig ting. Hun holdt sig ganske let for munden, helt målløs over hans ord, inden hun forsigtigt rakte ud efter hans ansigt. Hun strøg ham blidt over kinden, hendes ansigt straks mere mildt og imødekommende “Jeg kunne aldrig drømme om at slå nogen...” lød det blidt fra hende. Det måtte han endelig ikke tænke om hende, det var alt for farligt hvis hun nogensinde lod sit temperament kontrollere hende. “Mine evner er ikke nær så interessante..” lo hun dæmpet.
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 26.03.2020 15:09
han mærkede pludselig den forsigtige hånd der rørte hans kind. det fik ham til at åbne øjnene og så direkte ind i hendes. de gyldne øjne lyste op. han ville hellere blive slået end få medfølelse. men hun var ikke som andre åbenbart. da hun nussede ham havde han lyst til at tog hendes hånd og gi ham en lussing. men det var forkert når hun nu sagde hun ikke kunne drømme om at slå nogle. han så på hende da hun lo at hendes evne ikke var så intrassant. han lagde hovedet lidt på skrå og så på hende. "hvad kan Deres evne da måske?" spurgte han forsigtigt for ikke alle ville kuunnne lig at fortælle om deres evner. men hans var meget nyttig vis han hurtigt skulle væk.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 26.03.2020 15:28
Ganske roligt trak hun sin hånd til sig, da han spurgte ind til hendes evne. Hvordan skulle hun forklare det bedst muligt? “Mine evner er selvmodsigende, den ene er dødbringende for mit bid og mit blod indeholder en gift kun mine tårer kan kurere...” forklarede hun stille inden hun åbnede munden lidt mere end normalt når hun blot talte, og det fik to sylespidser tænder til at rette sig frem, perfekt udformet til at trænge dybt igennem hud, inden hun lukkede munden igen og sænkede blikket til hendes ene arm, hun trak en negl dybt igennem indersiden af armen så der opstod en hudafskrabning som næsten med det samme helede og forsvandt igen. “Min anden evne er at kunne heale mig selv og andre, små såvel som større skader..” forklarede hun roligt og allerede inden hun havde talt færdig var mærket væk fra hendes arm. “Vrede var årsagen til min moder døde, fordi jeg bed hende som barn, derfor blev jeg solgt fordi jeg ikke kendte til mine tårers effekt på giften, min fader kunne ikke tilgive mig, derfor svor jeg ikke at skade nogen igen..” Hun sendte ham et lille smil, inden hun pakkede sig let ind i kappen igen.
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 26.03.2020 16:04
hun virkede oprigtigt når hun talte og vis  ikke det var fordi hans evner var så forskellige fra hinanden ville han nok kunne forstå hende. han så på hende og så hvordan såret healede. facinerende og dog skræmmende. han så på hende og hørte pludselig noget rumstering ved døren. "jeg tror hellere jeg må smutte inden jeg bliver opdaget." sagde han hurtigt og forvandlede sig til en kat og spring op i et træ. "håber vi ses igen" sagde han i det han hoppede ind i en skygge og forsvandt ud af haven. han telepoterede sig til en skygge ikke langt væk fra området. han ville gerne høre hun kom sikkert ind først. nok havde de kun mødt hinanden men hun var ikke som andre han havde mødt. han slikkede sin pote og løb afsted.

//out tak for tråden.

Hisashi har forladt tråden.

Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 26.03.2020 16:08
Coffey så overrasket imod døren, hun havde ikke mærket nogle der nærmede sig, men da manden pludselig stak af, kunne hun ikke lade være med at smile lidt for sig selv. Det havde været et besynderligt møde, men han virkede som en behagelig mand at dele sit selskab med alligevel. "Pas godt på Dem selv..." lød det roligt fra hende, selvom katten allerede var på vej væk. 

Forsigtigt hankede hun op i stroppen, for at løfte harpen med sig ind i palæet, op til hendes værelse, hvor hun igen kunne pakke den ud. Hun lukkede døren bag sig og forsvandt ind på sit værelse, hvor varmen ramte hende så behageligt. 

Coffey Sinope har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 10