Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 24.03.2020 20:45
Et overbærende smil lagde sig om hendes læber, hun havde en fornemmelse af de ikke ville kunne se på dette på samme måde, så hun valgte at opgive inden det ville kunne udvikle sig til en diskussion. Hun rettede lidt på sig, mens hun spiste videre af sit brød. Måske hun en dag ville kunne blive fri, uden at ende som slave igen, og måske hun faktisk kunne finde en måde at leve videre på som andet end en slave, men det var stadig blot gætværk. "Hvordan er livet som fri?" spurgte hun i stedet ganske mildt, i håbet om hun måske kunne vende samtalen over på noget mere opløftende. 

Hun kom i tanke om at Aliana jo havde sin datter, der var så mange ting hun der kunne spørge ind til, lære hende bedre at kende. "Jamie er hun også varulv, som Dem?" spurgte hun ganske roligt, hun kendte ikke meget til den race, hvordan det blev givet videre eller hvordan nogen kunne blive omvendt til varulve. Hun fulgte Alianas bevægelser med blikket, nysgerrig efter hvad det var hun sad og lavede med brødet. Smagte det mon bedre på denne måde, eller var det blot en gammel vane? Hun havde kun set børn gøre det, aldrig voksne. 
Aliana

Aliana

Beta for Manuel's flok ulve

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 24.03.2020 22:48
Det var måske et ikke så rart et emne at snakke om, men alle havde deres meninger til slaver. Nogle ville have dem gud ved hvilken grund. Andre ville slet ikke kendes ved dem men have tjenere i stedet. Det var langt bedre, og så blev man sådan set også behandlet også. Det var sådan livet det skulle være. At man tjente til dagen og vejen. "Hvad laver du når du får lov til at komme ud for dig selv som nu?" spurgte hun for at undgå det spørgsmål der netop var blevet stillet. Det var et simpelt spøgsmål, men et spørgsmål der kunne besvares på så mange måder. Og lige netop det svar ville givet svaret på det spørgsmål der netop var blevet stillet.

Et mindre grin kom fra hende som det næste spørgsmål blev stillet og hun tog brød kuglen i munden for at tykke lidt på det. "Jamie er født menneske lige som jeg er. Det at være en varulv er en forbandelse. En farlig en af slagsen." kom det fra hende og rakte ud efter det tørrede kød for at brække et stykke af. Hun tog en bid af stykket da det var for stort at putte i munden helt. Hun tyggede lidt på det. Hele tiden fast holdte hun et smil på læben. Der var ingen grund til at være grov, for Coffey var ikke grov over for hende.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 24.03.2020 23:23
Coffey var lettet over Aliana, ikke fortsatte men i stedet valgte at acceptere det emneskifte hun havde forsøgt lige før. Ja hvad lavede hun? Hun lod blikket vandre en smule, mens hun sad og tænke over svaret. "Herren har været sød at give mig en harpe, den spiller jeg gerne meget og længe på af gangen, det er så fredfyldt at give sig hen til musikken, og ellers forsøger jeg at se mig lidt omkring, lære stedet at kende så jeg ikke er helt håbløs.." svarede hun med en munter latter, hendes stedsans var overraskende god, men det hjalp også at dufte var så tydelige for hende, det hjalp hende altid på rette vej når hun blev i tvivl om hvor hen hun skulle, og når mørket faldt på var dufte hendes eneste måde at finde rundt på, da hun var natteblind. 

Lyden af Alianas latter, fik hende til at vende blikket imod hende. Hun strålede som en mor skulle gøre, når hun talte om sin datter, den samme måde som hendes egen moder også havde gjort det, for mange år siden. Det var hende som havde beskyttet Coffey, og været den eneste som troede på hende. En sørgmodighed ramte hende hårdt i maven, da hun mindedes hende måde at takke sin moder på, med at dræbe hende i blindt raseri. Hun knugede hænderne om brødet, inden hun vendte blikket væk. Det var den største skam i hendes liv, det værste hun nogensinde havde gjort men hun måtte leve med det hver eneste dag. Men lyden af hendes ord, formåede at trække hende ud af sindstemningen, som hun vendte blikket let imod hende. Hun smilede blidt til hende og nikkede ganske stille. "Må jeg spørge? Hvordan du blev en varulv?" Hun vidste ikke om det var et smertefuldt minde for hende, men hun vidste ikke hvordan det skete. Hun var jo født som hun var, halvdyr. 
Aliana

Aliana

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 25.03.2020 00:50
Aliana nikkede lidt til Coffey's ord. "Der har du svaret på spørgsmålet før. Hvad du laver når du ikke er ved din herre. Det er præcis det samme du laver når du ikke er slave mere. Det er sådan du burde leve livet hver dag. Ud for at se verden, og ikke lade dig være fanget et sted" kom det fra hende og kiggede på Coffey. "Som at være fri fra at være slave er lige som sex med den man kan lide. Frit, elskeligt, og helt ubeskriveligt dejligt." kom det fra hende på ny og smilte til hende. Hun savnede slet ikke at være slave, men det var jo klart med den behandling hun havde fået så mange gange før. Det ville ikke være anderledes for en som Coffey. Dog ville hun ikke tvinge Coffey i at være fri, hvis hun kunne lide at være slave og blev behandlet ordentligt så var det vel kun en god ting. Men hun hadet inderligt at nogen skulle være fanget et sted uden så meget som at få et tak.

Intet var bedre for hende end at snakke om Jamie, og hun savnede hende helt utrolig meget. Men der var en grund til at hun arbejde og ikke altid kunne have hende med. Selvom hendes bryster var fyldt med mælk, så vidste hun at Matthew nok skulle passe på hende, og hvis ikke ham så Elise. Dog kom Coffey ind på et emne hun ikke brød sig om. Hun måtte bide sig lidt i læben og et suk undslap hendes læber. "Jeg var 15 jeg var hos min første here, og havde været der i et halvt års tid. Det var aften og da jeg skulle hente herren på den nærmeste kro, jeg blev overfaldet på vejen og jeg blev bidt lige her..." hun fjernede tøjen fra hendes skulder hvor et tydeligt bid kunne ses. ".. og jeg har været varulv lige siden. Ser du Varulve forbandelsen sker kun hvis man bliver bidt. Nogle overlever et varulve bid, og andre dør. Jeg var så en af de uheldige hvis man kan sige det sådan." kom det fra hende og kiggede bedrøvet på hende. "Jeg ønsker ikke for Jamie at hun skal blive varulv. For hvem ved om hun overhovedet ville overleve et bid som dette. Det er ikke et pænt bid skal jeg sige dig." et nyt suk undslap hendes læber og hun kiggede ned i skødet på sig selv.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 25.03.2020 01:16
For en stund blev Coffey igen lettere nedslået, for det virkede til emnet alligevel ikke var droppet helt. Hun frygtede en tilværelse uden en Herre på grund af den frihed der medfulgte. Hun slog blikket ned, vidste ikke hvordan hun skulle svare, for et eller andet sted vidste hun jo godt at det Aliana fortalte var rigtigt, og havde Serpico været med hende, ville han have været alt for begejstret og slet ikke givet Coffey et øjebliks ro fra at fortælle hvor sandt det var, og at de skulle flygte ved første lejlighed der bød sig, men da hun fortsatte blev alle tanker skubbet væk, som en hastig varme blussede op i hendes kinder, ved ordet sex. Hun så helt væk, flov over sig selv for hun havde aldrig haft et samleje med nogen, vidste ikke hvordan det var, bare tanken gjorde hende helt rød i kinderne. Sex. Hun rystede på hovedet som hun lagde hænderne over sine kinder for at forsøge at skjule de rødblussede kinder. "Uh men jeg... Sex? Det.. altså.." Hun kunne slet ikke samle sine ord, næsten ikke engang få ordet over sine læber af ren pinlighed. 

Lettelsen skyllede ind over hende, da Aliana valgte at fokusere på noget andet i stedet, noget som Coffey bedre kunne forholde sig til, lytte og fordybe sig i, så hun kunne få sin rødmen under kontrol igen. Som hun begyndte at forklare, hvordan hendes forvandling fra menneske til varulv havde fundet sted, flyttede den ene hånd sig fra hendes kind til hendes mund. Det måtte have været ganske forfærdeligt, hun vidste slet ikke at det var så farligt at blive bidt af en varulv, og da hun så bidemærket var det tydeligt at se i Coffeys blik at hun var meget ramt af fortællingen. Hun vidste slet ikke hvad hun skulle sige længere, hun var målløs og lettere chokeret, men hun forstod godt hendes bekymring for hendes datter, hvem kunne ønske en sådan skæbne for sit barn. 
Aliana

Aliana

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 25.03.2020 02:05
Et mindre grin kom frem på hendes læber som Coffey røg helt ud af den. Hun blev så flov, og slet ikke sig selv. Det var ikke det hun havde set hos nogen før. Det var i hvert fald lang tid siden. Det var bare lidt mærkeligt at se en yngre kvinde, eller i dette tilfælde et halvdyr der ikke havde haft sex før. Det var måske bare ikke helt nemt for nogle at forstå. Men for Aliana var der ingen problemer, hun fandt det faktisk en smule sødt. "Rolig nu, træk vejret. Det er ikke så slemt som det lyder. Du skal nok opleve det en dag." kom det fra hende og hvis hun skulle være helt ærlig så havde hun ville gemme sig selv til en mand som Manuel. Men det var ikke sket, hun var blevet voldtaget så mange gange af forskellige herre som straf, så der havde gået lang tid før Manuel overhovedet var kommet i nærheden af det område. Hun havde skulle føle sig tryk først, og det var netop det hun også gjorde med Evander, også selvom han ikke havde set hele hendes krop endnu.

Det kunne godt være svært at forstå hvordan det hele hang sammen, men selvom Aliana havde svært ved at tale om sin fortid, så håbede hun stadig at andre ville tage ved lærer af den. Hun ville ikke ødelægge andres lykke ved at fortælle hendes fortælling. Men det var netop det hun havde gjort ved at fortælle sin historie til Coffey "Det er okey. Jeg klare mig, det er lang tid siden, og jeg har lært at leve med det. Det samme har Manuel. Han har været varulv i længere tid end mig." kom det fra hende og smilte svagt. Manuel var langt klogere og mere dyrisk som varulv og til dagligt, det var hun langt fra. Men når alt kom til alt så var Manuel en god mand der vidste meget om at styre en flok. Lige så meget som hende selv. Hun havde været hans mage og alpha hun, det var hun ikke længere. Nu var hun bare en Beta. Lige indtil hun valgte at tage Jamie under armen for at tage hen til Evander. Men det var hun ikke engang sikker på at hun ville.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 25.03.2020 03:11
Hun rystede febrilsk på hovedet, tanken den lå hendes så fjern, for det kunne hun da ikke? Hendes tidligere Herre havde aldrig gjort antræk til at ville røre hende på den måde, han havde givet hende den ultimative oplevelse ved at piske og påføre hende smerte som belønning i stedet for nogensinde at indlede nogen former for sex med hende. Det var kun hende som havde ydet ham en ganske lille smule hjælp til hans egen tilfredsstillelse, men aldrig noget der havde krævet direkte et samleje, og tanken fik næsten kun hendes rødmen til at blive endnu værre. "Åh nej, det kan jeg da ikke...." lød det fra hende, som hun prøvede at få sig selv under kontrol.

Som hun forsatte med at forklare om sin egen situation, nikkede hun ganske stille, skjult lettet over ikke at behøve at sætte ord på sine tanker omkring det, selvom hun ikke kunne forestille sig hvor hårdt det måtte have været at gå igennem dengang. "Gør det ondt når du... Jeg mener når De forvandler Dem?" spurgte hun ganske stille, for hvis hun huskede ret var det noget med de ville forvandle sig ved fuldmånen, hun var dog ikke helt sikker på om det virkelig var sådan det forholdt sig.
Aliana

Aliana

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 25.03.2020 14:55
Det var så tydeligt at se Coffey var forlegen over helle denne her samtale. Men det var jo så naturligt, bare fordi at Coffey ikke havde haft den oplevelse endnu, så var det ikke helt udelukket at hun ikke ville kunne komme til det. Der var jo mange måder at opleve den slags på, men den mest almindelige var hud til hud kontakt. Men ærlig talt så ville Aliana ikke blande sig i hvad Coffey var til, eller hvad der skulle opleves på et tidspunkt. "Det skal nok komme en dag. Ingen siger at det skal være nu" hun små lo lidt og kiggede på hende med et smil. "Men nok om det Coffey, jeg vil ikke gøre dig mere forlegen end du allerede er." hun smilte lidt til hende og tog en ny bid af det tørrede stykke kød.

Hun lyttede til Coffey's spørgsmål og rystede på hovedet. "Som regl ved man ikke hvad der sker under en forvandling. Men jeg har prøvet det så mange gange nu. Det gør ikke ondt, men jeg kan så småt huske hvad jeg har lavet under en forvandling. I starten vidste jeg ikke hvad der skete under min forvandling. Og jeg havde meget ondt. Men nu.. Nej jeg mærker det ikke længere." kom det fra hende og smilte lidt. Det var længe siden hun havde snakket om sin fortid, og i det hele taget om det at hun var Varulv. Det var en smule befriende egentlig, det var slet ikke som der hjemme hvor man skulle kigge sig over skulderen hele tiden.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 25.03.2020 21:05
Et lettelsens suk slap over hendes læber, for endelig lysnede chancen forude for at hun kunne komme de røde kinder til livs. Hun slog blikket ganske let ned, for hun frygtede hvis Valtor nogensinde skulle kræve dette af hende, eller værre hvis han valgte at sælge hende videre. Den uvished havde ikke lige frem været en behagelig følelse at gå rundt med, men hun valgte at tie, for hun vidste det kunne bruges som endnu et argument for friheden skulle være at foretrække. "Tak Aliana..." Lo hun stille, selvom dybt nede under de røde kinder, var der også en del af hende som var nysgerrig, for Aliana måtte være erfaren når det kom til den slags, hun måtte kunne fortælle om det, men hun turde ikke spørge, hvad måtte hun ikke tænke. Hun bed sig eftertænksomt i læben, for måske hun burde?

Da Aliana fortsatte sin fortælling, om selve forvandlingen, lyttede hun med store øjne. Det måtte være frygt at miste fornemmelsen over sig selv, ikke at vide hvad man havde gjort, og så smerterne bagefter. Hun forstod pludselig bedre, hvorfor hun havde valgt at kalde det for en forbandelse og ikke en gave. Hun tog den sidste bid af det brød hun før havde taget, det havde smagt virkelig godt, inden hun løftede blikket og gjorde et lille nik som tak for maden. "Er det kun ved fuldmåne du kan forvandle dig?" spurgte hun så til sidst videre, for at høre mere om fortællingen.
Aliana

Aliana

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 05.04.2020 18:10
Et smil voksede på hendes læber der var virkelig ingen grund til at gøre Coffey mere flov end hun allerede var på de røde kinder. Det var måske ikke et samtale emne alle brød sig om at have med og gøre. Men Coffey skulle nok finde ud af hvad det var på et eller andet tidspunkt. Det var en naturlig ting, og på et tidspunkt ville Coffey opleve det frivilligt eller ufrivilligt. Det var bare spørgsmålet om hvornår. Det hele handlede vel egentlig også om Coffey ville blive klar til det. Præster og præstinder havde sikkert aldrig oplevet den slags, men det var ikke noget Aliana ville undvære. Hun elskede sex, og især med en som Manuel som vidste hvad det var hun kunne lide.

Spørgsmålet fra Coffey kom egentlig ikke bag på hende. Mange så sikkert forbandelsen som en gave, men det var det langt fra. Og så længe ingen kendte til det at være Varulv kunne man ikke være sikker på hvad det var. Der var en grund til at det var en forbandelse. Det var et vildt dyr der levede inde i en som man ikke kunne gøre noget ved. Nogle kunne kontrollere det og andre kunne ikke. Det var virkelig ikke sådan at hun ville gøre nogen til varulv, og hun var ikke engang sikker på om hun nogen sinde havde forvandlet nogen til en varulv. Det var stadig en af de ting der kunne skræmme hende en smule. "Ja det er kun ved fuldmåne, det er en del af det ved at være varulv." kom det fra hende og smilte lidt.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 05.04.2020 21:57
Glæden ved at emnet endelig synes helt dødt, kunne hun slappe mere af i kroppen, og rent faktisk nyde øjeblikket sammen med Aliana. Hun betragtede omgivelserne med et lille smil omkring læberne, for hun kunne endelig mærke hvordan den pulserende varme rødmen, endelig begyndte at lægge sig, at den ikke længere var helt så intens og altopædende. Hun var i stedet mere interesseret i den samtale, der var omkring hende, og hendes forbandelse.

Da hun begyndte at forklare om at det var den værste del, og kun ved fuldmånen gjorde hun et ganske lille nik med hovedet, hun forstod i midlertidigt ikke hvorfor det kunne være den værste del af forbandelsen. "Er det fordi i kun kan skifte der, eller fordi i er tvunget til det?" spurgte hun roligt, i håbet om hun måske ville uddybe mere, nu hvor hun endelig havde chancen for at lære mere om denne race, som hidtil havde været ukendt og fremmed for hende. Hun kunne godt forestille sig andre racer også ville have deres ulemper, for hendes eget vedkommende var det den ringeagtelse som halvdyr ofte havde, de var ikke mere en slaver i mange tilfælde. 
Aliana

Aliana

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 20.04.2020 00:39
Aliana var ikke typen der lagde ting bag sig, de var bare glemt for en tid. Men det havde været tydeligt at se på et væsen som Coffey det havde været et emne hun ikke ville snakke om. Det var måske hun var lidt sart, men så igen. Coffey havde ikke prøvet det før, så tanken om det virkede nok så langt væk og slet ikke en mulighed når man var slave. Det var de tanker hun havde haft da hun var slave, og alligevel havde Manuel vendt det hele til noget positivt alligevel.

Hun skulle til at tage en bid af sit brød da der var et nyt spørgsmål der dukkede op på Coffey's læber. Hun smilte og nikkede lidt for sig selv. "Vi er tvunget til at skifte, vi kan ikke gøre noget ved skiftningen. Om vi vil have det eller ej. Desværre så er det sådan det er at være varulv. Det er en forbandelse, og man kan aldrig komme af med den. På den anden side lære man at passe på sig selv og få sin egen familie som kan acceptere den man er." der var positive ting og negative ting ved at være varulv, men hun ville aldrig være foruden det. Der var en gang hvor hun ikke ville være det og egentlig bare ville lade livet. Men hun havde fundet en familie, og det var en familie der forstod de problemer hun gik og tumlede med ved at være varulv.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 03.05.2020 21:41
For en stund sad hun helt stille, og så frem for sig, alt imens hun vendte og drejede Alianas svar i sit hoved, om hvordan det var med forvandlingen. Hun lod blikket vandre ned på sin lange hale, prøvede at forestille sig hvordan det ville være, hvis hun blev bidt, hvordan hendes hale ville forandre sig. Hun rystede dog tanken fra sig, det gav ikke meget mening at bruge sin tid på at tænke over den slags, for hun kunne ikke forestille sig det nogensinde ville blive aktuelt, for hun kendte kun Aliana som var varulv. Hun nikkede og sendte hende et lille smil. "Har du så vendt dig til forvandlingerne?" spurgte hun ganske stille med hovedet let på skrå, inden hun tog den sidste mundfuld af sin mad.

Mætheden havde allerede ramt hende, hun spiste ikke meget, og Valtor sørgede godt for hende, så længe hun blot hørte efter, en ting hun satte en stor ære i. 
Aliana

Aliana

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 14.05.2020 16:26
Mætheden havde allerede indtruffet, og heldigvis kunne hun slappe lidt af med maden, så havde hun da også til når turen gik hjem om et par dage, og ellers så kunne hun da godt bruge et par krystaller på kroen til et varmt måltid. Men det var ikke lige så god mad som den Elise lavede. Hvor hun dog savnede den mad, dog var Jamie den hun savnede mest af alt. Evander havde da også en god plads i hendes hjerte, og ham skulle hun helt sikkert også se når hun engang kom tilbage til Medanien igen. Men først og fremmest var det Jamie der var på programmet. Hun kiggede lidt på Coffey og smilte lidt til hende. "Det er ikke så slemt længere som det har været. Så ja det kan man faktisk godt sige." kom det fra hende og nikkede lidt for sig selv. Det var ikke fordi det var en dårlig ting med forvandlingen men hun ville ikke ønske denne forbandelse for nogle andre i livet. Det var en voldsom ting i det hele taget når det kom til stykket.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 25.05.2020 09:40
Coffey fulgte nysgerrig med i Alianas bevægelser, som hun sad overfor hende ved det lille bål. Der var noget spændende, ved sådan at møde andre væsner, væsner som ikke så skævt eller ned på hende, for det hun var. Hun rettede lidt på sig selv foran det lille bål, for at udnytte flammernes varme mest muligt, for der ventede hende en kølig tur hjem, hvor hun ville miste en stor del af sin kropsvarme. Ulempen ved at være vekselvarm, især i et klima som der var på egnen, var ikke altid til hendes fordel, men hun fandt altid en løsning på det. Hun lod hænderne glide legende over den lange hale, hvis skæl nærmest var helt silke glatte, og alt skidt nærmest så ud glide af uden at sætte sig fast. 
Da Aliana gav sig til at forklare, rettede hun dog hurtigt blikket over imod hende, med et lille smil om læberne, det glædede hende at høre at Aliana ikke længere måtte udstå samme smerte, som det uden tvivl måtte være at ændre sin krop så drastisk. "Har du nogensinde bidt nogen?" Spørgsmålet, kom ud lidt hurtigere end hun egentligt havde håbet på, for måske det var et ømt punkt for Aliana.
Aliana

Aliana

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 20.08.2020 13:52
Coffey var en speciel person, hun skulle bare selv indse det. Men det ville være svært når man var slave, og ærligt så kunne Aliana ikke ændre på noget som helst. Coffey havde valgt sit liv, og hun elskede det tydeligtvis, men det var tydeligt for Aliana at hun ikke helt forstod hvorfor Coffey ville have det liv. Men så igne det var det eneste hun kendte til, og det var nok det eneste hun aldrig ville kunne ligge bag sig for at få et bedre liv. Et liv hvor hun ikke skulle være der for andre end hende selv.
Men så kom der et spørsgsmål hun aldrig ville tænke over, og aldrig rigtig ville svare på. Men  hun kunne ikke ødelægge dette her. Hvis Coffey ville vide det så havde hun ret til det. En slave havde mindst lige så mange spørgsmål som andre havde. Hun bed sig lidt i læben og kiggede ned i bålet. Hun hadet at tænke på den ting hun ikke kunne gøre noget ved. Hun ville hellere end gerne slippe for det spørgsmål, men det var stillet og det kunne ikke trækkes tilbage. Et suk kom over hendes læber indne hun svarede. "Desværre ja, men det har aldrig været meningen. Det er et andet væsen der kommer over en i denne forbandelse. Man kan aldrig komme uden om den, og man kan ikke styre sine handlinger. Så ja desværre" hun hadet at tænke på de mange hun kunne have slået ihjel, eller de mange der havde fået samme forbandelse som hende, men hvad skulle hun gør? Hun kunne ikke gøre noget, det var sådan livet det var, og hun var en del af denne forbandelse.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 20.08.2020 17:24
Coffey sad helt stille og iagttog Aliana, imens hun forklarede sig selv. Det måtte være frygteligt at leve med at have skadet nogen, især hvis hun ikke selv havde nogen kontrol over hvad der skete. Smilet falmede om hendes læber, som hun sænkede blikket ned til hendes foldene hænder. "Det er svært at leve med, at man har skadet nogen, men find tørst i, at du ikke kan gøre for det.." sagde hun dæmpet, selvom hun ikke regnede med det ville bringe Aliana nogen trøst. Coffey mærkede den smerte hun så tit havde undertrykt indeni, smerten i at have slået sin moder ihjel i vrede, en handling hun selv udførte, der var ingen god forklaring udover vrede hos et dumt barn. Hun sukkede svagt, inden hun pakkede skyldfølelsen væk, ned i dens kasse og ind på dens fjerne plads i hendes baghoved, hvor hun gemte det frygtelige minde. Hun rakte forsigtigt ud, og gav Alianas hånd et lille klem, inden hun sendte hende et opmuntrende smil. Selvom Aliana måske havde forvandlet nogen, måske endda dræbt nogen havde Nianna ikke følelsen af at Aliana var ondsindet. Tvært imod virkede hun omsorgsfuld og nærværende, hendes forbandelse havde måske kontrol over nogle aspekter af hendes liv, men hun lod sig tilsyneladende ikke styre af udyret indeni sig og dets mere bidske natur. 
Aliana

Aliana

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 15.09.2020 12:57
Selvom det var en trøst det som Coffey sagde så var det langt fra sandheden. Hun ville aldrig give denne her forbandelse videre til nogen, og hun havde aldrig ønsket at nogen skulle få den. Det var ikke engang en gave for nogen. Men hvad skulle man gøre når dyret i hende overtog magten ved en fuldmåne. Selv det skræmte hende fra vid og sans, for hvad med Jamie, hvad skulle hun gøre den dag det ville gå ud over hende. Det kunne ærlig talt slå hende ihjel hvis ikke noget andet gjorde det først. Derfor var hun aldrig i nærheden af lejren når det var ved at være fuldmåne, og Manuel havde helt sikkert samme tanke nu om dage efter at han var blevet far. Det var en ny måde at leve på, men det var en tilvendning der skulle klares og overleves. "Du har ganske ret, men det er desævrre en ting jeg må leve med resten af mit liv, lige indtil den dag jeg bliver slået ihjel, eller jeg dør af alderdom" et svagt smil kunne anes på hendes læber, men det var kortvarigt. For der var intet at smile af ved denne her forbandelse. Det var en forbandelse hun ikke vidste hvor kom fra, men det skulle ikke undre hende hvis det var Zaladin der havde lavet den forbandelse til at starte med, for hvem vidste hvad guderne kunne finde på hvis de overhovedet fandtes? "Nå nok om ulykkelig ting, fortæl mig om dit liv Coffey" kom det fra hende og smilte lidt.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 150 cm

Vejby 23.10.2020 14:23
Coffey vidste ikke helt hvordan hun skulle have det med forklaringen om varulve. Det måtte være frygteligt at leve sådan, uden at være herre over sine handlinger, at risikere at slå ihjel uden at vide det eller kunne gøre noget. Hun gjorde et lille dæmpet suk, men var lettet da hun også ønskede et andet emne, trods det hun valgte ikke just var bedre. Hun lo dæmpet for sig selv mens hun gned hånden i nakken med blikket rettet ned i jorden. “Der er ikke meget fornøjeligt at fortælle om mig, jeg slog min mor ihjel ved et uheld, blev solgt til slave af min far, kastet bort i et ukendt land da Herren følte jeg blev for gammel, eller rettere han slap mig fri hvilket ikke var videre rart, så fandt en mig og ledte mig til Elinor og min nye Herre, Valtor....” forklarede hun stille, trods hun kom til at smile lidt ved den sidste del, hun var så lettet over at finde dem, eller de fandt hende. Livet som slave var bare mindre besværligt for hende end at skulle leve herre løs ude blandt alle der så ned på hende.
Aliana

Aliana

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 13.11.2020 15:06
Det var i sandhed et tungt emne at ligge og rode i, men nu havde Aliana levede som varulv i så mange år  at det meste af det bare var et svagt minde, mest af alt fordi hun ikke ønskede at tænke på det. Mest af alt også fordi der aldrig havde været en god tid for hende da hun blev varulv i første omgang, og alle de gange hun selv var blevet solgt videre som slave fordi ingen kunne håndtere hende ved fuldmåne. Men da Coffey fortalte om sit liv, eller noget af den blev hun helt ked af der. Hvis hun kunne ville hun have slået sin egen familie ihjel. Men det var ikke sådan det skulle være. Hun håbede inderligt på st de aldrig ville møde hinanden igen. Det ville blot skabe problemer for hende, og hun ville slet ikke vide hvad hun skulle gøre hvis hun så dem igen. “Jeg ved hvad du mener. Jeg blev også solgt af mine forældre. Jeg ville dog ønske at de aldrig havde gjort det. Den dag i dag ville jeg aldrig kunne se dem i øjnen. Også derfor jeg ikke har opkaldt min datter efter min mor.” Kom det fra hende og kunne allerede mærke savnet til sin datter. Men hun vidste at hun snart skulle hjem igen. Desuden vidste hun at Manuel nok skulle passe godt på Jamie. Uanset om han havde sovet eller ej, og ellers var der flokken til at passe på Jamie hvis det gik helt galt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1