Som svaret om hvad kysset betød, fik hun et nysgerrigt udtryk på ansigtet, men det forsvandt hurtigt efter at have tænkt lidt mere over det. Det var rart at vide, hvad det kunne betyde for hun havde aldrig kysset nogen før. Men kun havde tydeligt kunne lide det, som det havde givet hende en god følelse indeni. Det var en følelse hun gerne ville opleve igen, dog vidste hun ikke hvordan hun kunne komme til det. Skulle bare bede Tori om at kysse hende, det kunne hun vel ikke og imens hun lod tankerne køre rundt i hovedet, holdte hun blikket på ham. Dog nåede hun slet ikke tænke flere kysseri tanker, før han havde taget blidt fat om livet på hende, og havde fået hende ned ved siden af ham. Siddende op, lagde hun hovedet lidt på skrå med et nærmest undrende udtryk på ansigtet. Hvad skulle der nu ske, siden hun blev placeret ved siden af ham. Nysgerrigheden voksede sig større og større, og hun sad afslappet i skrædderstilling, som hendes øjne fulgte Tori. Som han gik igang med at skille hans pels fra hinanden kunne Luna tydeligt se det ar der kom frem, hvilket fik et bekymret udtryk til at dukke op på hendes ansigt.
Men hans ord at hun ikke var den eneste som havde skrammer fik et stort smil til at brede sig på hendes ansigt. Ordene gjorde hende mere glad end, hvad hun lige havde regnet med. Læberne spredte hun for at ville svare ham, men kunne ikke undgå at bekymre sig lidt om hendes krop. Det var mest fordi hun følte den ikke var særlig pæn, derfor var det svært ikke at holde rundt om sig selv, men hun gjorde det dog ikke i øjeblikket. Lige nu hvilede begge hendes arme ned langs hendes side. Smilet voksede lidt som hun kunne se de ar han viste, og skulle til at løfte en hånd op for at røre lidt ved de ar han viste hende
"Gør' vores ar os smukke Tori...jeg har altid synes mine skrammer og ar har gjort min krop mindre smuk"sagde hun som hun lod blikket glide ned i dynen de sad på, og kunne mærke hvordan hendes kinder blev en smule røde. Som hun kunne mærke hans hånd strøg hende over kinden, lod hun smilet vokse som hun lukkede øjnene. Det føltes virkelig rart, følelsen af hans hånd imod hendes kind, hans hud imod hendes. Det gav hende en ligeså dejlig og nærmest tryg følelse, og hun løftede den frie hånd op til hans brystkasse. Lod hånden hvile sig på hans bryst som hun bare nød at han rørte ved hendes kind. Aldrig havde nogen rørt ved hende på den måde Tori rørte hende på, og hun kunne godt lide det. Selvom det var lysten der skreg, så kunne hun lide det hvilket også var derfor hendes øjne fortsat var lukket.
Hånden fra hans bryst løftede hun op til hans hånd der strøg hende, og hun tog blidt fat i den. Førte den hen til hendes bryst, hvor hun lod hendes øjne møde hans
"Jeg vil gerne have at du røre ved mig...Jeg kan nemlig godt lide det"lød det i en glad og blid tone som hun lagde hovedet på skrå imens hun fortsat havde fat i hans hånd, med hendes venstre hånd. Førte pludselig hans hånd en smule hen over hendes bryst, som hun lod hendes blik følge efter af ren nysgerrighed. Det føltes virkelig godt, og rart, selvom hun selv lod hans hånd røre ved hende lige nu, så blev hun næsten overrasket over hvor godt det føltes. Med den venstre hånd fjernede hun nogle få hårtotter væk fra ansigtet, og tænkte lidt over de ord han sagde. Eftersom sex aldrig var noget hun havde lært om, eller kendte til blev hun blot mere og mere nysgerrighed og det virkede til at Tori vidste en masse omkring emnet.
"Har du haft sex før...Gjorde det meget ondt, hvis du har prøvet det"spurgte hun med et undrende udtryk på ansigtet som hun holdte øjenkontakten med ham. Efter at have holdt hans hånd på hendes bryst i lidt flere minutter løftede hun den ned. Så hun nærmest sad med den i hånden, imens den frie hånd hang livløst ned ad hendes side.
Hun lyttede til hans ord om at han nok skulle være forsigtig, fik kun kinderne til at blive lidt mere røde, og hun lod blikket hvile sig på hans bryst. Enlig var hun glad for at hendes første gang skulle være med Tori, og ikke en eller anden fremmed, ikke at Tori ikke var en fremmed for det var han jo også. Men det var bare som om der var en god kemi, og en tydelig lyst som også fik Luna til bide sig lidt i underlæben, før hun lænede sig tæt ind imod ham. Lod hendes pande møde hans, som hun kiggede ham ind i øjnene
"Du er god til at gøre mig tryg"smillede hun lidt, før hun løftede den livløse hånd op til hans ansigt, hvor hun prikkede ham på kinden, intet hårdt prik men bare et lille blidt prik.
It's never my fault, only 90% of the time but shh...