Der gik ikke mange øjeblikke før Fyrsten bekræftede hendes egen antagelse om årsagen til at ønske et sådanne indbrud, Izilarna nikkede blot indforstået som hun spidsede ører. Han gav hende allerede de første brikker til at finde sin vej ind i hans hjem og han vidste det ikke engang selv. Tnken fremtvang et skævt smil på hendes læber, som hun skubbede sig fri af bordet, ud hvor hun kunne strække sine ben, hun rejste sig og tog de første skridt. Guldskeen Fyrsten før på aftenen havde forvandlet, var forsvundet helt og holdent i de let gennemsigtige gevandter Sephyran havde udleveret tidligere på aftenen.
"Det er en aftale, jobbet er håndterbart, om ikke andet, ikke det letteste... Men jeg skal nok tage det..." Den hvidhårede kvinde gik hen til et af de hængende frynsede gardiner i rummet, som hun grab omkring, diskret tørrende de sidste rester af fedtet dadelsaft væk. De sydlige sko hun var blevet iført var hende uvant og gav hende en noget særpræget gangart, alligevel blev hun tordnende alvorlig pludseligt, som var lynet slået ned i hende "Men vi er ikke blevet enige om hvad det skal koste dig..." hun hævede de hvide bryn, hendes arbejde lå i forvejen i den dyre ende, især når det kom til dæmonuddrivelse, flere af bønnerne der alligevel havde en fornuftig indtægt måtte ofte gå tiggergang hos naboer og familie for at skrabe sammen til hendes minimumssalær. "Jeg skal have tre diamanter, hvis jeg lykkeds med at bryde ind, naturligvis... Og så skal jeg nok give dig alle informationerne om hvordan jeg bar mig ad!" Det var højt sat, rigtigt rigtigt højt, men Fyrsten havde tdeligt rigeligt med penge, og Izilarna var god "Derudover skal jeg have en hest så jeg kan komme sydpå. Det skal være en frisk en, som kan lægge noget land bag sig, jeg er færdig med æsler!" Kvinden stoppede sin gang, holdende fast i det frynsede gardin, mens de natblå øjne afsøgte Fyrsten for en reaktion