Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 159 cm

Vuze 30.07.2020 22:01
På en måde var det frustrerende, at Finn bestemt måtte tro, at Nicola var dum eller fuldkommen håbløs. Selvfølgelig vidste han, at Enzel intet måtte vide, hvorfor skulle han ellers have holdt det hemmeligt indtil nu? Men han vidste, at det var hendes måde at vise sin bekymring, og det var rart for en gangs skyld at have en, som faktisk bekymrede sig om ham. Han kunne ikke mindes, at det nogensinde var sket før. Måske lige med undtagelse af Phillippe.
"Det ved jeg, det ved jeg. Men han er ikke nogen nem mand at have hemmeligheder for" Hvad ville Enzel ikke gøre, hvis han nogensinde fandt ud af det? Tanken alene var alt for skræmmende.

"Jeg har ikke sagt noget til de andre, og det er heller ikke min plan, det behøver du ikke være nervøs for" En tanke slog ned i ham. Nok var Finn hans ven, men han vidste, hvor glad hun var for Enzel, han havde set den måde hun, og de andre piger, så på Enzel på.
"Du må ikke sige det til nogen, Finn" Han ville virkelig gerne stole på hende, men sandhedenvar, at hun vidste alt for megetom ham nu, og han vidste ingenting om hende. Ville Enzel mon tro ham, hvis han blev nødt til at lyve om Finn? Forhåbentlig ville det aldrig nå der til, men risikoen var der jo.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Finn

Finn

Prostitueret hos Hr. Silene

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 04.08.2020 15:47
Finn rynkede eftertænksomt på næsen, da Nicola kommenterede på det svære i at have hemmeligheder for Enzel. Hun gik ud fra, at alle på bordellet havde deres egne hemmeligheder, de gerne ville holde fra Hr. Silene. Hendes var, at hun længtes efter ægte kærlighed, og på en måde, var det det samme som Nicolas hemmelighed, hun havde bare ikke haft mulighed for at udleve sit ønske og det havde han.
Dét misundte hun ham. 

"Jeg siger ikke et ord," lovede hun og holdt hans blik med sit, for at understrege, at hun mente det. Først da hun var sikker på, at han troede på hende, rejste hun sig op. "Hvis du opdager min hemmelighed, går jeg ud fra at du også holder på dén." Hun blinkede overlagt til ham, og havde ikke tænkt sig frivilligt at fortælle Nicola noget. Ikke før det blev nødvendigt - ikke før det var hans tur, til at fjerne mærker fra hendes hud, eller hjælpe hende igennem et knust hjerte. Nicola var sød og hun bekymrede sig oprigtigt for ham, men han brugte for meget alene-tid med Enzel til at kunne stoles på.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 6