Vuze 30.07.2020 22:01
På en måde var det frustrerende, at Finn bestemt måtte tro, at Nicola var dum eller fuldkommen håbløs. Selvfølgelig vidste han, at Enzel intet måtte vide, hvorfor skulle han ellers have holdt det hemmeligt indtil nu? Men han vidste, at det var hendes måde at vise sin bekymring, og det var rart for en gangs skyld at have en, som faktisk bekymrede sig om ham. Han kunne ikke mindes, at det nogensinde var sket før. Måske lige med undtagelse af Phillippe."Det ved jeg, det ved jeg. Men han er ikke nogen nem mand at have hemmeligheder for" Hvad ville Enzel ikke gøre, hvis han nogensinde fandt ud af det? Tanken alene var alt for skræmmende.
"Jeg har ikke sagt noget til de andre, og det er heller ikke min plan, det behøver du ikke være nervøs for" En tanke slog ned i ham. Nok var Finn hans ven, men han vidste, hvor glad hun var for Enzel, han havde set den måde hun, og de andre piger, så på Enzel på.
"Du må ikke sige det til nogen, Finn" Han ville virkelig gerne stole på hende, men sandhedenvar, at hun vidste alt for megetom ham nu, og han vidste ingenting om hende. Ville Enzel mon tro ham, hvis han blev nødt til at lyve om Finn? Forhåbentlig ville det aldrig nå der til, men risikoen var der jo.
We were born alone
And we die alone
What a way to go