Når ulven bliver opmærksom

Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 06.02.2020 12:54
Xilla trækker lidt på skulderne, der ikke så meget at kommenter på lige præcis det. Nogle gange er det sjovere bare at lade folk selv finde ud af noget, andre gange så det fint nok. Hun ser over på ham, imens hendes ulv himler med øjnene af hende. "Nogle ting er sjovere i langdrag, andre knap så meget" svare hun bare roligt. 

"Jeg ved bare du ikke er et menneske, men det ikke mig at spørge så direkte," siger Xilla, da hun havde fået nok af sin ulv, og alle hendes tegn på alt muligt hun ikke kunne sætte sammen på nogle måde. Den ulv var nogle gange ikke den bedste til at prøve at kommunikere, men siden den kun kan ulvesporg eller nærmere noget kropssprog, så bliver det aldrig nemt, for er der en ting Xilla er dårlig til, så det alt det skide kropssprog hendes ulv bruger, når den skal til at fortælle en hel historie om et eller andet. Den har prøvet at fortælle hende en historie i længe nu, hun var blevet træt af den så nu blev hun bare nød til at sige hvad hun tænkte, når hun fattede hat af sin ulv.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 06.02.2020 13:25
Shinji kunne faktisk ikke lade være med at more sig lidt over svaret. Så mystisk hun prøvede at være. Det mindskede dog ikke hans nysgerrighed, og han havde problemer med at holde spørgsmålene tilbage efterhånden. Det var irriterende og sjovt på samme tid, at hun ikke bare ville svare ham direkte. "Og hvad er dine planer så med mig?" spurgte han, som hans stemme blev en kende mere udfordrende. Han havde ikke noget imod lege, men hun skulle absolut ikke forvente, at han ikke selv ville byde ind.

Shinji stoppede op ved hendes konstatering. Så brat at han var ved at vælte forover. Af alle ting, så var det det, hun ville vide? Ikke så underligt, at hun gerne ville væk fra alle de mange mennesker og andre væsner. "Godt så. Jeg er en varulv. Men hvad med dig? Jeg kan dufte, du er engel, men der er noget andet over dig. Noget som bestemt minder om mig selv, men som alligevel ikke gør" svarede han med en eftertænksom mine. Det var egentlig ikke meningen, at han sådan havde tænkt sig at rable ud med alle sine mistanker, men hun havde trods alt været direkte. Det ville være temmelig uhøflig ikke selv at være det.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 06.02.2020 14:26
"Jeg er ikke helt sikker, jeg har ikke helt besluttet mig for endnu hvad jeg vil med dig," svare hun med et kækt smil. For sandheden var, hun vidste ikke helt hvad hun faktisk ville, udover han var nu meget sjov at lege rundt med. Hun skulle nok finde ud af hvad hun tænkte, på et eller andet tidspunkt.

Xillas ulv hopper frem, så hun kan følge med i samtalen. Hendes hale slår, imens hun trasker lidt frem og tilbage. Hun kommer med et lavt grin, da han er ved at vælte forover af hendes konstatering, tydeligt ikke lige hvad der var forventet. Men hvem ville også nogensinde forvente lige sådan en samtale, og så hurtig fra at have mødt en anden person, nok ikke så mange. Xilla trækker lidt på skulderne, af de sidste ting han siger. Hun lader ulven være tilstede, men lader hende ikke forvandle over for at vise sig selv. "Det hele giver mening nu, hvorfor hun begyndte at te sig åndsvagt," svare Xilla roligt. Imens hun nikker lidt, hvis han er varulv, så er der jo lidt slags ulv i ham, det var derfor ulven blev så begejstret. "Engel, men med et twist, jeg kan forvandle mig til en ulv," siger hun, som Xillas ulv hilser på et kort øjeblik ved at vise sin egen lyseblå øjenfarve for tre sekunder, for at vise sin tilstedeværelse i Xillas krop. 

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 06.02.2020 14:39
Så var de tilbage til start. Det lød næsten som om, hun var hans herre med det svar. Alligevel kunne han ikke lade være med at smile. "Sååå du ved ikke, om du vil beholde mig eller ej?" spurgte han med tydelig drillende stemme. Vittigheden gav god mening for ham, specielt nu hvor hun vidste, hvad han var.

Hendes ord fik ham til at se overrasket ud, men han kunne ikke lade være med at måbe, da hun skiftede øjenfarve. Den havde han alligevel ikke set komme. "Se, det var noget af en overraskelse" svarede han, da han havde genvundet fatningen. Det lød dog på Xilla som om, ulven havde sin egen personlighed. En ting han var glad for, hans ulv ikke havde. "Jeg kan dog ikke lave samme trick som dig. Jeg er nødt til at forvandle mig fuldstændigt" forklarede han. Det var stadig ikke en rar tanke. Han prøvede jo faktisk at undgå at bruge den del af sig selv. Han havde altid fortrudt, hvad han var. Specielt efter, Amalia afviste ham en plads på sit skib på grund af det.

- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!

Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 06.02.2020 15:09
Hun giver ham et wink, "det kommer jo an på hvor god en dreng du er, om jeg faktisk vil beholde dig eller ej," svare hun drillende. Inden hun give ham et svagt dask, da han ser meget overrasket ud over ulvens hilsen på ham. Men så igen, det ikke ligefrem det mest normale i verden at have en ulv i sig som kan hilse hvis den faktisk gider. Den har også de øjeblikke hvor den helst bare vil være alene, hvilket nogle gange påvirker Xilla, men det er yderst sjældent.

Hun kommer med et nik, hun vidste godt det var en sjælden ting at kunne, de fleste var nød til at forvandle sig helt. Men den her dobbelt personlighed de nogle gange havde kørende, så kunne det være yderst udmattende. "Det tog lang tid at lære, men også samarbejde så det ikke ender med jeg forvandler mig, min ulv kan trods alt ikke være i sådan en gyde her. I hvert fald ikke lige når forvandlingen sker," Svare Xilla, mest af alt laver hun en lille grimasse tanken om det. Ulvens vinger ville komme til skade hvis de forvandlede i en gyde, fordi hendes vingefang var så stort. Havde de forvandlet inden, så kunne hun jo tage vingerne ind til kroppen, derved ville hun ikke fylde det hele.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 07.02.2020 08:27
Shinji kunne absolut ikke finde rundt i Xillas tankegang, men det morede ham faktisk stadig lidt, at hun blev ved med sit drilleri. Han var dog ikke færdig, som han mærkede nysgerrigheden boble i sig igen. "Og hvad er så en god dreng? Bare fordi jeg synes, jeg opfører mig pænt, er det jo ikke ensbetydende med, at du synes det, hmm?" sagde han, som han valgte at lægge hovedet lidt på skrå i en drillende mine.

Shinji overvejede hvor stor ulven var, siden den ikke kunne være her? Han ville selv ikke have nogle problemer med at være i den her gyde, hvis han forvandlede sig. "Er den da tre meter høj eller sådan noget?" spurgte han tydeligt overrasket, men også nysgerrigt. Han kunne slet ikke forestille sig en ulv, der var så stor, at den ikke kunne være på trange steder. Den måtte jo være enorm!

Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 07.02.2020 10:42
Xilla vipper hovedet på skrå, med et kækt smil. "Det rigtig nok, man kan jo have forskellige definitioner af hvad det er. Men en god dreng, så høre du efter hvad der bliver sagt, mon ikke det er nemt?" Spørger hun drillende, med et hævet øjenbryn. Det var absolut ikke noget hun selv var særlig god til, at faktisk høre efter hvad folk ber hende om, gøre hvad der bliver sagt, det ikke noget hun virkelig føler for at gøre.

Hun ryster lidt på hovedet, "hun er høj, men det ikke det. Det fordi hun har fået sig nogle vinger, så det ikke bare mig der har fået vinger. Hun har et stort vingefang, hun har det med altid med vingerne er foldet ud når forvandlingen sker." Svare hun roligt, imens hendes ulv nærmest danser rundt i hendes hoved med vingerne helt udfoldet for at vise sig frem, ikke det ligefrem var nødig overfor Xilla, og hun var altså den eneste der kunne se hende. Hendes ulv var ikke meget højere end hende i størrelsen, men det var jo alligevel end del højere end andre ulve. Ulvens skulderhøjde ligger på godt og vel 140, med et godt vingefang på omkring 4 meter som når hun selv har foldet hendes vinger ud. Det absolut bøvlet den har så store vinger, men det er der intet at gøre ved. Xilla kan ikke huske den havde altid haft vinger, men det er ikke til at sige, ulven fortæller ikke ligefrem særlig meget om hvordan det var inden de blev som de er nu.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 07.02.2020 12:09
Shinji kunne absolut ikke lade være med at grine. Faktisk krøb han lidt sammen, fordi hans mavemuskler pludselig begyndte at arbejde. Hun skulle da bare vide. At gøre som der blev sagt, var nok det sidste, han kunne finde ud af. "Så er jeg altså ked af at måtte skuffe dig. Jeg er ikke særligt god til at rette mig efter, hvad andre siger" svarede han stadig med latteren siddende i ansigtet, som han fjernede en tåre fra det ene øje. Det var altså dagens joke. Der var trods alt en grund til, at han var eftersøgt, det var jo netop, at han ikke var god til at holde sig til reglerne, så hvis Xilla forventede, at han bare rettede ind til højre, ville hun nok ikke kunne udholde ham ret længe.

Shinji hævede atter et bryn. Vinger? Den var ny. Det blev dog hurtigt efterfulgt af et smil. "Så giver det mere mening" svarede han. Det var tydeligt, at han nu forstod, hvad hun mente. Han kunne dog ikke se, hvordan ulven skabte sig, for han var på ingen måde tankelæser.

Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 07.02.2020 17:04
Xilla kunne ikke selv stoppe med at grine, for hun ville absolut blive overrasket hvis der var en som bare gjorde hvad der blev sagt. Hun ryster lidt på hovedet, "jeg tror nærmere jeg ville undre mig, hvis du faktiske rettede dig efter hvad andre siger," svarede hun. Hun vidste en ting, han lignede i hvert fald overhovedet ikke en som bare rettede ind, og generelt bare hans udstråling gjorde det var i hvert fald det sidste hun regnede med, hun ville have været overrasket hvis han havde sagt noget andet. "Der er heller ikke noget sjovt i at gøre hvad andre siger," siger hun, som hun egentlig tænker over det.

Hun nikker lidt, hun kunne godt se ellers ville det ikke rigtig have givet mening. For fjerner man vingerne, så havde der ikke været de store problemer, det bare vingerne der gør hende alt for bred. Heldigvis lød det åbenbart ikke helt skørt, når han faktisk virkede til at forstå det hun sagde, hun var ellers ret sikker på det ville lyde helt åndsvagt når hun sagde det. 

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 10.02.2020 09:55
Shinji sendte Xilla et smil ved hendes svar. Hun modsagde dog lidt sig selv. "Men så bliver det da problematisk at være en god dreng, gør det ikke?" spurgte han med en drillende mine. Det var dog sandt. Hvis det at være en god dreng betød, man gjorde, som man fik besked på, så ville hun jo ende med ikke at "beholde" ham, hvad det så end indebar. Han var dog stadig nysgerrig efter at vide, hvad hun havde tænkt sig, hvis hun alligevel besluttede sig for at blive ved ham. "Det er jo kun sjovt så længe, du beholder mig alligevel" svarede han en kende eftertænksomt. Han var måske begyndt at tænke lidt for meget over problematikken.

"Nu, du har fundet ud af, hvad jeg er, hvad er så næste skridt?" spurgte han nysgerrigt, som han bevægede sig op på siden af hende. Han var oprigtigt nysgerrig, selvom han egentlig ikke var sikker på, at hun havde en plan. Det havde hun jo ikke haft indtil nu, så hvad skulle have ændret sig? Han spurgte mest for at få hende til at tænke over det.

Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 17.02.2020 09:31
Hun begynder at nikke med hovedet, han havde absolut ret, det var lidt umuligt så at være en god dreng for ham, men det var ikke lige frem fordi det gjorde Xilla det mindste. Hun trækker blot på skulderne, "jo, men ærligtalt, det jo kedeligt med en god dreng," siger hun roligt, men rynker lidt på næsen. Gud for ville det egentlig være kedeligt og møde en, som altid gjorde hvad der blev sagt. Hun puffer til ham med sin hofte som han kommer op på siden af hende, bare fordi hun var i humør til at drille i dag. "Du har ret, der er ingen grund til ikke at beholde dig, det er kun sjovt hvis jeg faktisk beholder dig" siger hun med et wink. 

"Næste skridt, vi finder en snor til dig, så du ikke kan stikke af," siger hun med et kækt smil, føre hun rækker tunge af ham, lige der ikke særlig voksen det øjeblik. Hendes ulv himler med øjnene af Xilla, selvom hun ved det kun er hende der kan se det, men hendes ulv fatter ikke helt nogle gange med om man mener det eller ej, da den selv er yderst seriøs altid næsten. Hun har sine øjeblikke, hvis hun finder nogle ulve unger eller andet ude når hun går, hvor hun så leger med ungerne. Men det nok grunden til det er Xilla som styre showet, ikke ulven, ellers kunne det godt nok være sjovt, de dage hun bare har lyst til at angribe alle omkring dem, det er ulven i dårligt humør.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 18.02.2020 08:39
Shinji kunne ikke lade være med at grine over Xillas ord. Hun havde vel egentlig ret, men hun havde også lige modsagt sig selv, hvilket var den sjoveste del. Hendes puf fik ham dog kun til at skubbe mod med hoften med et drillende glimt i øjet. Han var ikke typen, der bare sådan lod andre drille uden at give lidt igen. Shinji sendte hende dog et nyt smil ved hendes svar. "Så jeg er altså ikke helt kedelig" svarede han, inden han selv puffede til hendes hofte med sin. Det var mere en konstatering end et spørgsmål, men hans smil voksede alligevel en smule. Han tog alle komplimenter til sig, selv dem der var skjulte.

Shinji hævede først et bryn ved Xillas ord, men det blev hurtigt erstattet af en latter. "Du kunne også bare behandle mig godt, så jeg ikke ville stikke af?" foreslog han, selvom han tydeligt havde opfattet, at hun drillede. Hans toneleje var stadig muntert, og det var ganske tydeligt, at han ikke var blevet fornærmet over hendes forslag. "Jeg ved ikke engang om du kan holde styr på mig, hvis jeg begynder at trække alligevel" sagde han med et blink til hende for at indikere, at han stadig lavede sjov, selvom det egentlig var sandt. Han var ikke sikker på, at nogen enkelt person kunne holde ham fast, hvis han lod ulven træde frem.

Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 24.02.2020 10:28
Hun så lidt eftertænktsom på ham, inden hun trak på skulderne, "nej, det ville vist være synd og sige," siger hun med et kækt smil. For det ville det nok være, han virkede overhovedet ikke som en man ville kede sig i nærheden af, men som han sagde, han var ikke en til bare at høre efter. Det var der hun opdagede hun igen havde modsagt sig selv lidt, det sker engang imellem for hende, men sådan kan det da gå. Hun havde heldigvis været forberedt på at blive puffet igen, så der gik ikke så længe før hun igen fik puffet til med sin hofte.

Hun rynker lidt på næsen, inden hun rækker tunge af ham over hans svar. "Jamen, du kan jo stikke af hvis jeg skal have dig med til en andden by," siger hun, med et svagt grin. Man ved aldrig, det kunne være han fik nogle gode ideer. "Det kan du måske have ret i, men hvad hvis jeg så kan? Se så var den snor ikke en hel dårlig ide med den," siger hun kækt, selvom hun nok var klar over hun nok stod lidt dårligt i den situation. Nok var hendes ulv til den stærke side, men hun var ret sikker på det nok ville være umuligt selv for den, muligvis, men chancen ville hun nok ikke tage. Men så alligevel, hun ville nok have haft det sjovt alligevel med at prøve det. Bare for at se hvor slemt det kunne stå til, se hvad der ville ske.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 24.02.2020 18:03
Shinji kunne ikke lade være med at more sig over, at Xilla modsagde sig selv. Det havde ikke engang været hans mening at få hende til det, men det gjorde det alligevel ikke mindre sjovt. "Der kan du bare se. Det er jo ikke kun mig, der skal beholde interessen, vel?" spurgte han med et glimt i øjet. Hentydningen havde ikke været til at tage fejl af; han mente det i mere end en forstand, og når hun kunne blive ved med at komme med hentydninger, kunne han også. Igen gengældte han hendes puf, men han skubbede lidt hårdere denne gang i forhold til hans første skub.

Xillas ord fik Shinji til at smile, og han lænede sig til siden, så hans hoved blev placeret lige ved siden af hendes. "Bare rolig, putte. Hvis jeg ville stikke af, havde jeg gjort det for længst" hviskede han, inden han rettede sig op igen og sendte hende et temmelig flabet smil. "Du kan da lade det komme an på en prøve" svarede han med samme hentydning som tidligere. Han var ret sikker på, hun ikke ville kunne styre ham hverken på den ene eller den anden måde.

Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 29.02.2020 20:18
Hendes ulv begynder at hoppe rundt i hendes hoved, da den fanger alle hentydninger, tydeligt begejstret over der sker noget nyt og mere interessant i livet, eller også er det stadig fordig hun har fundet en anden lidt som hende, godt nok en varulv, men en ulv er det. Hun himler med øjnene over sin ulv, aldrig oplevet den på denne måde, hvilket irriteret hende dybt lige i øjeblikket. Hun bliver ved med at skubbe den til dens hjørne, indtil den ligger sig ned med en utilfreds mine, for at lade Xilla være alene i hendes eget hoved igen. Hun kommer med en latter, da han pludselig skubber lidt hårdere denne gang, hun nåede heldigvis at fange sig selv. Hun kommer med et wink, "spørgsmålet er jo hvilken interesse," siger hun med et kækt smil. Hendes øjne fulgte hans bevægelser, som han kom tættere på.

"Hvorfor undre det mig ikke," siger hun, hun ruller med øjnene, men der er alligevel en svag rødme på hendes kinder. Hvorfor aner hun ikke, det var ikke ligefrem første gang hun har været så tæt på en mand. "Selvfølgelig kan jeg det, så må vi se," siger hun med et wink, med samme hentydning som han selv laver. Men præcis som hun sagde det, var hendes ulv mere begejstret, men hun blev liggende tilbage, som den lagde sig til at sove, for at lade Xilla til hvad nu end hun lige havde i tankerne, velvidende det ikke var sikkert den var særlig ønsket på dette tidspunkt. 

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 10.03.2020 08:46
Shinji kunne absolut ikke lade være med at grine over Xillas ord. Med så mange hentydninger var det et under, at hun ikke forstod, hvad han mente. På den anden side var han nok ligeså dårlig til at opfange hendes hints. Det var kun fordi, hun havde gjort det så tydeligt, som hun havde. Han sendte hende dog et smil. "Jeg kan jo ikke bestemme hvilken form for interesse, du har i mig?" drillede han og rakte kort tunge. Et øjeblik lignede han en lidt for flabet teenager. Det forsvandt dog hurtigt igen. "Jeg ønsker dog at beholde din interesse, for du er ganske morsomt selskab" fortsatte han med en tydeligt ærlig stemme. Smilet var stadig på hans læber, men hans øjne havde et andet hentydende glimt over sig.

Shinji bemærkede Xillas rødmen, og han var ikke typen, der lod sådan en mulighed passere forbi sig. "Fordi du ved, du ikke er kedelig?" svarede han med et nyt hentydende blink, inden han prikkede hende en gang på kinden. "Det er dog en spøjs ansigtskulør, du har fået dig" påpegede han med en flabet undertone i stemmen. "Den klæder dig."
"Det kræver vel også, at du lige finder et halsbånd? Med du da gemmer et under kjolen?" spurgte han så og kiggede ned mod kanten for at understrege sin hentydning. Han regnede ikke ligefrem med det, men hun havde vist, at hun kunne håndtere hans drillerier, så han havde på ingen måde tænkt sig at lade være.

Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 10.03.2020 14:36
En latter slipper fra hende, så snart han rækker tunge, her troede at det bare var hende som stadig gjorde det, tydeligvis ikke. Bare det øjeblik lignede han en flabet teenager, men forsvandt så hurtig som det kom næsten. En brummen kommer svagt fra hende, som han nævner han ikke ligefrem kan bestemme hvilken for for interesse. Men hvor den brummen fra var hun ikke sikker på, for ulven sov så meget vidste hun da selv. "Virkelig?" Siger hun med et chokeret ansigt, inden hun kommer med en svag latter, da det alligevel var lidt svært at holde den seriøse mine lige i det øjeblik. "Morsomt selskab, jeg kan vist være mere end bare morsomt selskab," siger hun med et wink. Hun bed et øjeblik i hendes underlæbe, imens hun har et glimt i øjet, som gav mere væk end nok bare lige.

Hun tager fat i hans frakke, som hun i hvert fald prøver hive ham hen til sig. "Vi ved vist begge to godt jeg ikke er helt kedelig," siger hun med en svag hummen, inden hun rækker tunge af ham. Hun ruller dog alligevel med øjnene så snart han nævner den svag røde varme hendes kinder havde fået, hun var dog glad for det ikke var hun hendes kinder havde fået en knald rød farve, ellers havde hun endt med at være irriteret på sin egen krop som den nogle gange reagere. "Om jeg gemmer en under kjolen, det så spørgsmålet," siger hun, inden hun hiver op i den ene side af kjolen.  Hele hendes ene ben kommer til syne, hvor det nederst af kjolen stopper lidt ved det øverste af hendes lår. Hun ser et øjeblik ned af de lange ben, inden hun trækker på skulderen som hun lader den falde til jorden igen. "Hmm, ikke der, hvor kunne jeg ellers gemme en under kjolen?" Spørger hun tænktsomt, men med en flirtende tone. Men selv ville hun nok blive meget overasket hvis hun faktisk rendte rundt med et halsbånd under kjolen, men sjovt kunne det sikkert have set ud hvis hun havde hevet et halsbånd frem bare sådan lige ud af den blå luft.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 11.03.2020 08:30
Shinji havde absolut ikke forventet den drejning, Xillas ord tog, og han så et øjeblik overrasket på hende. Han var egentlig gået ud fra, at hun havde drillet indtil nu, men at hun bed sig i læben med et meget sigende glimt i øjet, fik ham til at genoverveje situationen. Normalt ville han have skræmt vedkommende væk på dette tidspunkt, fordi han nok var en kende for flabet, men det virkede som om, ulvedamen fandt det attraktivt? Det bidrog i al fald den grad til at fastholde hans interesse. "Det kræver da vist et bevis" svarede han tilbage med et flabet smil, selvom hans blik heller ikke kunne skjule, at han egentlig havde mere i tankerne.

Shinjis smil voksede ved Xillas ord, og han fulgte roligt med tæt på hende, da hun greb fat i ham. "Jeg ved godt, du ikke er kedelig, jeg svarede bare på dit spørgsmål" svarede han drillende og stak tungen ud for at lade den prikke til hendes overlæbe, inden han forsøgte at skabe lidt afstand mellem dem igen. Som Xilla begyndte at trække op i kjolen, lagde Shinji ikke skjul på, at han fulgte med med blikket, og et øjeblik kunne han på ingen måde skjule sit halvsultne blik. Han håbede dog inderligt på, at hun ikke opdagede det, og han så hende i øjnene igen, da hun lod kjolen falde. Den flirtende undertone var dog ikke til at tage fejl af, og hans blik blev med det samme mere udfordrende. "Vil du have, jeg selv undersøger, om du har et?" spurgte han og trådte tæt på hende igen for at gøre udfordringen lidt større.

Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 11.03.2020 13:19
Det var nærmest ikke som hun opdagede hvor flabet han egentlig var. Det var nok mere fordi hun selv havde det med at være til den flabede side når det rigtig tog hende, så det faldt hende alligevel mest naturligt ind at være ligeså flabet som han nu engang kunne være. En hummen lyder svagt fra hende, "bevis, det må vi jo finde" siger hun flabet, inden hun rækker tunge. Tydeligvis noget de begge to gør, ligner nærmest teenager når de gør det. Men en vane er en vane, for Xilla var det i hvert fald en vane når hun virkelig var enten flabet eller i humør til at drille.

Som hans tunge rammer et øjeblik hendes overlæbe, bider hun forsjovt ud efter hans tunge. Hun nåede kun lige at at opdage hans halvt sultne blik, inden kjolen kom ned på sin plads. Hun følger roligt hans bevægelser med blikket. Hun kunne straks se udfordringen han kom med, var der en ting hun ikke kunne, så var det absolut at lade vær med at tage en udfordring op. Hun elskede en god udfordring, hvilket han tydeligvis gav. Hun røre sig ikke som han bevæger sig tættere på, hun vipper hovedet let på skrå, inden hun træder et skridt tættere på så de står klods op og ned ad hinanden. Hun lægger sine hænder mod hans bryst kasse, som hun står lænet let op ad ham. "Gider du? For jeg kan tydeligvis ikke selv undersøge det ordentlig," siger hun, imens hun vipper hovedet lidt tilbage for at se op på ham, fordi han var højere end hende, ikke meget men nok til hun alligevel var nød til at vippe hovedet lidt tilbage som hun stod på denne måde. 

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 24.03.2020 09:23
Shinji havde absolut intet imod, at Xilla tog sådan imod hans drillerier. Det var altid rart, når den anden kunne grine ad ham i stedet for at væmmes ved ham. Hendes svar talte også i den grad sit tydelige sprog om, at hun da nok ikke havde tænkt sig at stoppe. Det var i al fald den fornemmelse, han fik, hvilket også fik smilet på hans læber til at brede sig mere. "Jeg tror nu ikke, det er så svært, hvis bare vi leder grundigt nok?" svarede han med et glimt i øjet.

Shinji kunne ikke lade være med at grine, da han opdagede, at Xilla prøvede at nappe ud efter tungen. Han var godt klar over, at hun med vilje undgik at hakke ham en, men det fik ham kun til at række tunge ad hende en ekstra gang med en endnu mere flabet mine. Hendes skridt tættere på fik ham dog ikke til at trække sig, som han igen trak hendes duft ind gennem næsen i et dybt åndedrag, inden han langsomt pustede ud gennem munden. Hendes ord fik ham dog til at kaste et blik rundt, og selvom hans øjne talte sit tydelige sprog om, at han absolut ikke havde noget i mod at lede, stoppede han alligevel sig selv. "Er du sikker på, det er rette tid og sted?" spurgte han så. Tonen var drillende, men blikket var stadig udfordrende, og han havde tydeligt ikke tænkt sig at bakke ned fra hendes egen udfordring.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8