Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Bjergelver/Mørkelver

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 06.02.2020 11:19
Thalanil nikkede blot til Xillas konstatering. Han havde ikke rigtigt noget at tilføje til det emne, så han fandt det bedre at tie. Han brugte pausen til at nippe lidt mere til vinen. Smilet sad stadig på hans ansigt, og det var tydeligt, at han nød selskabet. Han undrede sig dog kort over, at hun ikke tillod sig at stille flere spørgsmål. Måske hun ikke kunne komme på flere? Var han virkelig så enkel? Han vidste det ikke selv, men han tænkte heller ikke ligefrem over det.

"Kan du så huske noget før din død?" spurgte han og blev opmærksom på, at det måske var en kende for direkte. "Undskyld, hvis det er for lige på" kommenterede han og slog blikket lidt flovt ned. Han havde glemt et øjeblik, at nogle ting var lidt ømtålelige at tale om, og han havde ladet nysgerrigheden styre uden at tænke sig om. Et træk han sjældent behøvede at tænke over, men det kunne nogle gange være den fejl, der fik folk til at lukke af, og det ønskede han ikke ligefrem, Xilla gjorde. Hun var godt selskab, og han håbede, at hun kunne tilgive hans udbrud.
Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 06.02.2020 13:17
Hun tager lidt af vinen imens han begynder at spørge igen, hun begynder selv at overveje nogle spørgsmål, for at finde ud af noget mere. Hun griner svagt af han hurtig undskylder, for han virker ikke som typen til at undskylde over de små ting. Hun tænker lidt over hvordan hun skal besvare det, for hun kan ikke huske meget, men hendes ulv kan huske det meste, den kan bare ikke sige det, kun prøve lave alle mulige ting som hun måske kan forstå.

"Jeg husker nogle ting, de meste basale ting som er at huske. Min familie, hvor jeg boede, mit eget navn, de mere vigtige begivenheder som kun skete en gang. Så det vil sige, som dengang jeg mistede min far, en af de få meget store ting der skete som jeg husker," svare hun roligt. Det var hende som kunne huske de ting, så var der alle de ting som hendes ulv faktisk kunne huske, men som hun slet ikke kunne. Men den ville aldrig kunne fortælle hende de ting, ulven vidste helt til deres død, hver en detalje af deres liv.

"Hvilken elver er du så?" Spørger hun, da hun begynder at huske, hun har hørt der er forskel på nogle elver. Det ikke noget Xilla kender meget til, men hun ved det, hvilket gjorde hun alligevel blev lidt nysgerrig, fordi så var det jo ikke så enkelt pludselig at være en elver. Hun var stadig nogle gange forvirret omkring andre væsener, om andres evner hvordan det hele fungere.

Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 06.02.2020 14:04
Thalanil lyttede interesseret til Xillas forklaring. Han vidste, at nogle engle kunne huske meget, og nogle kun huskede lidt, men han havde rent faktisk aldrig snakket med en engel før. Han vidste dog, at nogle ikke engang kunne huske deres eget navn, så han var faktisk overrasket over, at hun kunne huske sin egen familie, når hun ellers havde mistet de fleste minder. "Interessant" svarede han, som smilet voksede en smule. Han havde efterhånden ondt i kinderne, men han kunne stadig ikke afholde sig selv for at smile. I et forsøg på at hvile dem lidt, tog han en tår mere af vinen.

"Jeg er en blanding mellem en bjergelver og en mørkelver. Hvilke træk, jeg har fra hvem, er jeg ikke sikker på, for jeg kan ikke huske mine forældre" svarede han ærligt. Han kunne kun huske George, hans plejefar og mentor. Efter endnu en tår af vinen, tillod sig han at stille endnu et spørgsmål: "Hvor er du så født henne?"
Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 06.02.2020 14:43
Xilla var godt klar over, hendes ulv altid havde været en stor hjælp til at huske. I hvert fald når det kom til hendes familie der stadig levede, samt hvad hendes navn var. Så ja det virker nok ret interessant, for det er ikke særlig normalt at huske så mange ting.  Det hjælper dog på tingene hvis du har en som kan huske, en der faktisk kan prøve at vise dig det på sin helt egen måde.

Hun drikker lidt af vinen som han begynder at forklare, hun vidste godt der var blandinger af de forskellige væsner. Hun nikker lidt, som han snakker om han ikke husker sine forældre, det må alligevel også være svært. "Medanien, så jeg voksede op med at være bonde," svare Xilla, som hun husker nogle af de historier hun har fået af sine brødre med et smil. Hun gik fra at være bonde, til at vælge at være en tjener. Hun kunne absolut bedre li livet som tjener det meste af tiden, men alligevel savnede hun dyrene de havde.

"Hvor er du vokset op henne?" Spørger hun af ren nysgerrighed, hun vil ikke spørge hvor han er født, for det husker han måske ikke, men måske han kan huske hvor han er vokset op. Men det da ikke sikkert det er til at huske, det er aldrig til at vide hvad der falder folk ind at huske bedst.

Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 06.02.2020 15:01
Thalanil nikkede til hendes ord, men han følte ikke rigtigt, at han havde noget at svare til det, så han lod være. I stedet tog han atter en tår af vinen. Det var egentlig imponerende så forfriskende, det kunne være bare at sidde og snakke med en anden person. Det føltes som flere menneskealdre siden, han sidst havde gjort det.

Spørgsmålet fik Thalanil kort til at søge i sin hukommelse. "Et børnehjem i Nordlandet" svarede han. Det var så længe siden, at han næsten havde glemt det, men det lå stadig i hans hukommelse. "Og derefter Dianthos" fortsatte han, da han jo faktisk kom i tanke om, at han var kommet væk fra børnehjemmet, da han blev adopteret af George. "Det er efterhånden længe siden. Hvor længe har du været i Dianthos?" spurgte han så, som han endnu engang to en tår af vinen.
Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 06.02.2020 20:12
Hun nikker lidt som hun lytter til hvad han siger, Xilla ville nok aldrig kunne sætte sig ind i at være på et børnehjem. Men nogle var på et børnehjem, der var ikke altid noget man ligefrem kunne gøre ved det. Hun begynder at tænke lidt, da hun virkelig er i tvivl hvor længe hun har været her. Hvis hun skal til at prøve finde ud af alle de gange hun har været væk, for at komme tilbage. Der var bare altid bedst betalende jobs her i Dianthos, men andre steder betalte de også fint.

"Hm, jeg har været rundt omkring på forskellige kroer andre steder, men skal jeg overveje hvor mange gange jeg er kommet tilbage hertil i en periode. Tænker måske 4 år, hvis jeg samler det sammen over de sidste 7 år, hvor jeg har været lidt over det hele," svare Xilla. Det var hvad hun tænkte i hvert fald, det var nogle gange svært at huske det. Hun vidste bare hun aldrig havde været her i 4 år uden at have taget en pause til et andet sted her i landet. Hun kunne aldrig være så længe et sted, hun følte det utroligt hun havde været så længe i hendes hjemby som hun havde. Det var dengang hun ikke følte sådan for at opleve noget nyt tit, men sådan havde hun det nu.

"Hvad arbejder du egentlig med?" Spørger Xilla, inden hun tager en tår af sin vin. Hun kom pludselig i tanke om det, mere fordi han vidste allerede hvad hun lavede, så nu blev hun nysgerrig omkring hvad han faktisk lavede.

Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 07.02.2020 11:10
Thalanil lyttede nøje til Xillas fortælling, og hans smil gled over til den skæve side. Han havde ikke forventet, at hun sådan skulle regne på det i brudstykker, men af hvad hun havde fortalt, så gav det god mening. Det var dog lidt morsomt. "Så du kan heller ikke lide at være et sted ret længe? Jeg har det ligesådan. Jeg har dog min base i Dianthos, så her vender jeg altid tilbage" svarede han. Det var tydeligt, at han var ret analytisk af natur, for hun havde ikke direkte fortalt ham, at hun sådan begyndte at kede sig i længden.

"Jeg er dusørjæger" svarede han efter at have taget en tår af sin vin. "Det er også derfor, jeg sjældent nyder godt af andres selskab. Typisk er jeg omgivet af forbrydere" fortsatte han, som han hævede glasset mod hende med et smil for igen at anerkende, at hun var uendeligt mange gange bedre selskab. Han havde dog ikke tænkt sig at spørge ind til hendes profession, for den kendte han allerede. I stedet lænede han sig tilbage i stolen, som han overvejede et nyt spørgsmål, mens den ene finger kørte rundt langs kanten på vinglasset.
Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 07.02.2020 11:30
Et større smil bryder sig frem ved det han siger, det var altid rart at møde nogle som virkelig vidste hvordan hun havde det. Ikke hun ligefrem havde sagt det, men han kendte tydeligvis følelsen så han havde hurtig regnet det ud. "Nej det er virkelig ikke mig, man skal da ud og opleve lidt. Men ja, jeg vender også altid tilbage her, men det mere fordi her kan jeg få bedre løn end andre steder. Men det altid en oplevelse at komme ud, selvom det er en knap så fed løn som her i byen," svarede hun. Hun var nogle gange yderst nem at kede, de samme omgivelser hele tiden kunne kede hende på ingen tid, især hvis der kun var de samme typer altid.

Hun hæver let glasset, da han gør det, før hun tager en tår af sin vin. "Se det giver jo meget god mening, men så det godt jeg kan give dig noget bedre selskab for engang skyld," siger hun med et smil, det var ikke Xillas selvtillid der i hvert fald fejlede noget, det var i hvert fald det sidste hun fejlede var på selvtilliden. Hun havde dog ikke et så stort ego som hende ulv, det var noget som nogle gange fløj ud af taget med det kæmpe ego som hun havde. Det var nogle gange svært at få Xillas ulv ned fra et egotrip når hun havde det, for den tror altid den er absolut den bedste, det skaber altså nogle problemer engang imellem.

Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 07.02.2020 12:48
Thalanil nikkede til hendes svar. Det gav god mening at vende tilbage til de godt betalte steder, så man altid havde noget på kistebunden. Det var jo netop også derfor, han tog mange af de små lortejobs rundt omkring; de var godt betalt, fordi ingen andre gad jage dusørerne, og de blev derfor ved med at stige i belønning. En ting som Thalanil aldeles ikke takkede nej til. Han var dog lidt anderledes anlagt, for selvom han elskede at tage rundt og besøge nye steder, vidste han heller ikke noget bedre end at vende hjem til Dianthos igen.

Thalanil kunne ikke lade være med at smile ad hendes svar. Igen måtte han beundre hendes selvtillid. "Det har du aldeles ret i" svarede han og overvejede hvor personlig, han mon kunne blive i sine spørgsmål. Han vidste ikke, hvor det kom fra, men han var alligevel nysgerrig. "Jeg går så ikke ud fra, der er en mand i dit liv, når du rejser så meget omkring?" spurgte han muntert. Det var nok mere en observation, men det var sjældent, at folk, der rejste meget rundt, enten var gift eller havde en kæreste.
Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 07.02.2020 17:14
Xilla kommer med et svagt grin over spørgsmålet, hun ville nok blive overrasket hvis der var en som kunne klare hendes ulv ego. For hun blev nogle gange nød til at forvandle, så det ikke blev alt for hysterisk over være fanget og ikke kunne tage sig lidt af hendes egen krop. "Nej det er der ikke, tror ikke mange ville synes det ville være sjovt når jeg rejser så meget rundt," svare hun med et smil. Hendes ulv og det hun rejser så meget, det er absolut nogle dårlige kombinationer her i livet. Hun tager en tår af sin vin, inden hun overvejer hvad at spørge. 

"Hvad med dig, nogle kvinde i dit liv?" Spørger hun, før hun vipper hovedet lidt på skrå. Det kunne absolut være det samme svar, men Xilla var alligevel lidt nysgerrig. Hun havde været overrasket, der var så mange ting der var meget ens, det var første gang hun alligevel oplevede så mange ting ved en anden person hvor hun havde det på samme måde. Men en gang skal vel altid være den første, måske hun oplever det på et andet tidspunkt også, det er aldrig til at vide.

Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 10.02.2020 10:16
Thalanil nikkede, stadig med et smil på læben. Det overraskede ham som sådan ikke. Han havde jo allerede forudset det, men han vidste ikke rigtigt, hvad han ellers skulle have spurgt om. "Det kræver i al fald en, der gerne vil rejse ligeså meget" svarede han muntert. Han mente ikke sig selv, men han kunne godt forestille sig, at det ville være svært med et forhold, hvis den ene gerne ville opleve verden og den anden ikke ville.

Ved Xillas spørgsmål rystede Thalanil langsomt på hovedet, inden han tog en ny tår af vinen. "Nej, det har jeg ikke. Datingpotentialet er ikke ret højt i min branche" svarede han med et grin, selvom det var sandt. Han var egentlig heller ikke særligt god til kvinder, specielt når det kom til at være intim med dem. Han havde sjældent været det, men det føltes lige pinligt hver gang.
Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 17.02.2020 09:44
Hun lytter til hvad han siger, imens hun vipper lidt med sit glas, når hun ikke tager lidt af vinen som snart er ikke eksisterende mere. "Absolut, men det er ikke ligefrem mange som faktisk vil det, utroligt nok, men ikke alle er nysgerrig på verden," hun trækker lidt på skulderne, ville nok aldrig komme til at forstå det. Ellers var det fordi hun aldrig havde mødt nogle hvor hun tænkte, hun bare var nød til at være et sted. Men så igen, hun havde tit i sommerperioden nogle flere dage, hun var nød til at være ved nordlandet, for at sørge for hendes ulv ikke havde det alt for varmt, som kunne nemt ske i sommerperioden. 

En latter kommer fra hende, af det han siger, nej det nok rigtig nok for ham. Det vil da give mening hvis der ikke var en stor datingpotentiale i lige hans branche, ville absolut ikke undre hende. "Det siger du ikke, tænker det lyder nok næsten ikke eksisterende, men alligevel vær sin smag," siger hun med et kækt smil, tydeligt mere drillende i stemmen ved det sidste sagt. Hun tænker lidt, inden hun vipper hovedet lidt på skrå. "Laver du ellers noget, udover at være dusørjæger?" Spørger hun mere nysgerrig, for han rejser nok lidt mere rundt pga hans job, men hvor meget mere laver han udover det? Ikke fordi hun selv lavede meget, eller det gjorde hun nok, men du kan heller ikke bare sige, amen jeg bruger tid med den ulv jeg kan forvandle mig til, for at vi ikke altid er uvenner hvis hun ikke for lov at rende frit. Hm, nej det ikke ligefrem det man faktisk kan sige.

Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 18.02.2020 09:24
Thalanil havde heller ikke særligt meget af den røde væske tilbage i glasset. Han nikkede dog til Xillas ord. Han kendte det godt. "Der er jo noget tryghed i at have noget rutine" svarede han med et skuldertræk, selvom smilet stadig sad på hans læber. Det var i al fald sådan, han havde opfattet det. Mange kunne godt lide strukturen i at gøre visse ting på det samme tidspunkt. Måske var der også noget tryghed i, at de vidste, at de havde et arbejde og derfor ikke ville rejse? Det måtte vel være sådan, men Thalanil havde aldrig rigtig tænkt over det før nu.

Thalanil kunne ikke lade være med at grine over hendes konklusion. "De kvinder, jeg fanger, er ikke ligefrem min type" svarede han muntert, selvom det dog var sandt. Ikke på vilkår om han havde tænkt sig at gå ud med en eftersøgt kvinde. Så trængende ville han nok aldrig blive. "Altså hvis jeg virkelig er i pengenød, tager jeg også hyre som almindelig lejesoldat. Det har dog ikke været nødvendigt længe" svarede han, som smilet prøvede at blive større, men ikke rigtigt kunne. Hans mundvige havde nået grænsen for, hvor langt de kunne strække sig. "Hvad med dig? Har du nogle bijobs?" spurgte han med ligeså stor nysgerrighed, som hun selv havde spurgt med.
Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 29.02.2020 18:56
Hun nikker roligt til det han siger, hun kendte så mange som bare søgte tryghed, det var alt det de ville have. Det kunne næsten slå dem ud af kurs, hvis der skete noget udenfor deres tryggerammer. Hvor hun selv, bare gik med hvad hun selv lige følte for, var ikke afhængig af at være tryg hele tiden. Nok fordi det lagde mere til hendes ulv, med at skulle finde hendes egen 'pack' som man kunne sige. Hun havde ikke endnu fundet et sted, hvor hun havde følt det var sådan, eller nogle personer hvor den i hvert fald havde sagt noget hvor hun følte på den måde. Men lige nu sov hendes ulv, den var blevet udmattet af varmen herinde. Heldigvis følte Xilla ikke selv påvirkningen, i hvert fald indtil videre, så hun kunne bare fokusere på hendes selskab.

Hun tænker lidt, ja hun havde haft nogle bijobs. "Når jeg er omkring Medanien så hjælper jeg nogle gange til i marken. Jeg har også nogle gange jeg har haft bijobs som kok," Svare hun, hendes smil har aldrig kommet ned bare en smule. Hun har kun engang imellem skiftet, måske til et mere kækt smil. Hun har hovedet vippet lidt på skrå, "men det mere hvis der ikke er tjener job ledig noget tid, så har jeg det med at tage som kok, det forskelligt hvorhenne af, hvad de mest plejer at mangle af," siger hun, da hun blev smidt lidt rundt i det, i og med hun var lidt over det hele. Men kendte de hende, fordi hun før havde været der, ville hun altid få det samme job igen. Heldigvis havde hun kun imponeret folk hvor hun kom, så hun vidste hun altid havde nået hvis hun ikke fandt nye steder.

Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 22.05.2020 00:46
Thalanil kendte selv til det at have vandrelyst, det var også en af grundende til, han var blevet dusørjæger; det stod ham frit for at rejse rundt efter arbejde. Det var dog rart for ham, at han altid havde en base at vende tilbage til i Dianthos. For ham var der en tryghed i at vide, at han altid havde et sted at vende tilbage til, hvis det blev nødvendigt. Oftest var hans hus et sted, han blot sov, men det var trods alt indrettet, og han havde ført haft perioder, hvor han ikke lavede andet end at sidde og læse. Nogle gange kunne det være rart bare at lave ingenting, men Thalanil kunne også blive rastløs, hvis det stod på for længe.

Thalanil lyttede opmærksomt til Xillas ord. For ham gav det fin mening, at hun som sådan ikke havde et fast job, når hun sådan bevægede sig en del rundt. Da hun var helt færdig med at fortælle, nikkede han. ”Jeg ville gå ud fra, du har nogle forskellige steder, hvor du fast søger arbejde, når du rejser rundt? Det ville i al fald gøre det nemmere at finde et, hvis de gider ansætte dig igen, tænker jeg” sagde han med samme nysgerrighed, som han ellers havde vist i løbet af deres samtale.
Xilla Ramirez

Xilla Ramirez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Pivedyr 18.07.2020 20:45
Et kækt smil landede på hendes læber, som tanken om alle de steder hun ofte ender tilbage på når hun er de forskellige steder. "Der er nogle steder, der skal jeg nærmest bare træde ind så har jeg det job jeg forlod. Nogle hører jeg er i byen, så bliver jeg spurgt om jeg vil arbejde der imens jeg er i byen. Det er bestemt i Dianthos, Lazura, Norvik og Zircon. Det svært at ankomme en af de steder, uden en jeg har arbejdet fra for nys om det, og opsøger mig inden jeg når at opsøge dem," siger hun roligt, men alligevel et træk på skulderne. Hun havde ikke helt forstået det, men sådan gik det disse steder. Hun ville også altid få det samme værelse hvis de havde et ledigt, hvilket de oftest havde enten i ejerens ejet hus eller der hvor hun faktisk arbejdede. Hun havde hurtigt skabt sig selv et godt ry, indenfor hendes verden af arbejde, så det var kun positivt. Men hun var bare ikke længe det samme sted måtte hun jo indrømme, hun blev rastløs indenfor kort tid, men det vidste alle dem hun blev ansat ved, men hun sagde det altid til dem først når hun smuttede igen.

"Det her er en af de steder, hvor jeg ikke behøver komme langt ind i byen, før krofatters kone står klar til at snakke med mig om hvilket job de har ledigt lige i øjeblikket. Men de ved også godt, jeg skifter lidt rundt alligevel." Kommer det fra hende med en svag hummen, som hun igen tænker lidt over det. På det punkt kunne man vel nemt sige hun var priviligeret. Med ikke at have problemer med at finde noget at lave, når hun faktisk kom til en by, slet ikke en by hun havde været ved før, der var aldrig nogle problemer.

Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 20.10.2020 20:31
//Jeg undskylder lige for, at jeg bare sådan lukker tråden, men jeg prøver at komme til bunds i de tråde, der ikke er plottråde :o Du er velkommen til at hive fat i mig for flere emner, hvis lysten byder sig ^^

Thalanil har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 9