" Hmmm.. Det er mere at jeg er nødt til at tage hjem. " forklarede han, mens han forsat overvejede hvordan han skulle formulere sig, uden at det lød alt for mærkeligt. Ubevidst pillede han lidt ved ringen Katarina havde sat på ham finger.
" Der er nogle.. omstændigheder i min familie, der gør det hele lidt besværligt. Så jeg er nødt til at rejse hjem med jævne mellemrum, og det gør desværre at jeg ikke rigtig har mulighed for at rejse rundt på samme måde som før. " Han trak lidt på skulderne og sendte Zen et lille smil. Selvom han hadede at han ikke kunne rejse rundt på samme måde, som han plejede, så var han nu også meget glad for det lille værksted. Han kunne godt lide den kundekontakt der kom med det. Og hvis ikke han havde anskaffet sig værkstedet, ville Katarina sikker tvinge ham til at blive hos hende hele tiden. Trods han virkelig ikke ønskede at være der, var hun skræmmende og havde nogle gode.. overtalelsesevner..
" Men jeg er nu også blevet ganske glad for mit værksted, og jeg får jo stadig lidt rejsen ud af det, når jeg skal hjem til familien.. " skyndte han sig at sige.