Jonatan

Jonatan

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Jonatan havde gemt sig dybt i sit krus da de var vendt tilbage. Han havde på ingen måde forudset at de var så tætte at de ligefrem skulle bo på samme kro! Tanken gav ham en knude i maven han ikke helt kunne forklarer men det virkede ikke rigtigt at en så opblæst nar skulle have lov til at komme indenfor samme vægge.

Kroen var blevet stille, og selv kromanden havde givet op, og smidt Jonatan ud da det var tydeligt han ikke ville have et værelse, og det sidste af herskabet var gået i seng.

Jonatan havde dog stadig ingen trang til at søge tilbage til skibet, og stod udenfor, under husets lille halvtag, og tænkte så det knirkede. Kunne han gætte sig til hvilket vindue der var hendes og kaste en sten derop? Nok ikke.. Han kunne nok regne det ud, men med hans kastearm, ville han helt sikkert ende med at ramme det forkerte vindue, og vække Baronen.. Eller værre endnu, Claras ledsager. Jonatan skruttede sig ved tanken. Det var et sværd han ikke ønskede at ende på den forkerte side af! Mere end han nok allerede var i forvejen..

Han tanker og store planer blev dog afbrudt som døren gik op, og Clara trådte ud, alene. Jonatan rettede sig hurtigt op, og kørte nervøst en hånd igennem håret mens han prøvede og se ud som om han var der af helt andre, legitime, årsager, men heldigvis lod hun slet ikke mærke til ham, men fortsatte ud i natten.
Jonatan tabte pusten en smule svang lidt med armene. Han burde ikke følge efter en frøken på den måde. Det kunne KUN tages på den forkerte måde. Men det var sent. Og havnen var ikke et ufarligt sted. Og inden han kunne finde på flere dårlige undskyldninger, havde han allerede sat den ene fod foran den anden, og fulgte efter.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 30.12.2019 17:54
Clara ville mest af alt blot ud på havnen og se op på nattehimlen, og stjernerne der lyste så smukt ned, men siden der var ikke så mange mennesker ude på havnen på dette tidspunkt, så Clara nåede faktisk ikke specielt langt, før hun begyndte at opdage at der var nogen der fulgte efter hende.
Først blev hun lidt opmærksomhed, men da lyden af fødder ikke var stoppet selv efter lidt tid, stoppede hun op og kiggede sig om. Frygten var ligeså stille begyndt at boble op i hende, som den havde gjort da hun var blevet reddet af Nicodemus tilbage i Dianthos, da Olaf og Sven havde jagtet hende gennem gaderne.

"Hvem der?" kaldte hun. Mørket skjulte personen nok til at hun ikke vidste at det var Jonatan, men hun kunne se at skikkelsen var høj, og nok en mandlig skikkelse hvis manglen på bryst, og brede skuldre havde noget at sige til det.
Selvom hun forsøgte at holde øjene på ham, så flakkede hendes øjne også rundt efter noget hun kunne forsvare sig selv med, men kamp havde aldrig været hendes stærke side. For ikke at nævne at den magi hun endelig havde der kunne forsvare hende, ikke ligefrem var nem at få adgang til et sted som en havn eller en by.

Signatur lavet af Lux
Jonatan

Jonatan

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Jonatan frøs på stedet som Clara vendte sig og kaldte ud i mørket. Han viste ikke helt hvad han havde forventet. At hun ikke ville have opdaget nogen fulgte efter hende på en ellers øde kaj midt om natten? Hans første tanke var at vende om og stikke af, men som han fornemmede hendes urolighed blev den plan hurtigt glemt. Han ønskede ikke at være grund til mere bekymring i hendes liv.

Så det var med let løftede, synligt tomme hænder, at Jonatan trådte længere frem "Det er mig, ehm, Jonatan" sagde han hurtigt og rømmede sig en smule "Det var ikke min intention at skræmme dem, men.. Jeg var nød til at forsøge at finde Dem, så jeg kunne sige ordenligt undskyld for tidligere" forklarede han hurtigt og stoppede op, stadig en god afstand fra hende. Han ønskede ikke at virke truende, eller trænge sig på, hvis hun hellere var fri for hans undskyldninger og selskab.
Men han håbede.. håbede hun ville lade ham undskyld, og de kunne bruge en flygtig stun i hinandens selskab, inden morgensolen gryede, og han ville være nødsaget til at vende tilbage til skibet, eller blive efterladt.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 02.01.2020 10:18
Måske det havde været et bedre valg bare at løbe væk. Hun havde udholdenheden til faktisk at løbe længere distancer, men hurtig var hun næppe. I hvert fald ikke når hun var iklædt en lang kjole. Blodet pumpede, nok mest af alt af skræk, og hun holdt vejret, mens hun ventede på at hendes efterfølger gjorde sig til kende.

"Jonatan?" sagde hun forbavset, som han selv re-introducerede sig, og hun kunne se hans skikkelse. Han så ud som han havde gjort tidligere på dagen, måske i et mere mystisk lys, som månen havde en tendens til at gøre. Alligevel følte Clara at hun kendte Jonatan bedre end Baron Beck. Jonatan havde i hvert fald virket mere oprigtig, mens baronen havde været. Tør som sand.
Hun tog sin hånd op til sit hjerte, og hun kunne mærke det, selv gennem det tykke stof. Hun havde selvføgellig troet for et minut siden at hun skulle til at kidnappes så det var nok derfor, selvom hendes mave også var begyndt at kilde lidt.

"Det er også min skyld. Jeg gik bare ud fra at De var Baron Beck," indrømmede hun, et hint af tristhed var at spore i hendes stemme, selvom hun havde svært ved at sige at hun ikke var glad for at Jonatan havde fundet hende igen. Mest af alt var hun nok trist over at Jonatan ikke havde været Baron Beck, selvom det så stillede spørgsmålet om hvem Jonatan så måtte være.

Signatur lavet af Lux
Jonatan

Jonatan

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Jonatan ventede Claras reaktion med tilbageholdt åndedræt, og først da han var sikker på hun ikke løb væk, eller begyndte at skælde ham hæder og ære fra, sænkede han hænderne igen, med et lettet suk. Han trådte forsigtigt nærmere, stadig opmærksom på om hun trak sig, og lod nervøst hånden glide igennem håret igen, og kløede sig i nakken med et skævt, undskyldende smil.

"Det indså jeg.. lige for sent.. men jeg frygtede for hvad der ville ske hvis jeg.. påpegede fejlen" indrømmede han forlegent "Jeg håber ikke det ødelagde deres aften med Baron Beck. Han virkede ikke som den mest.. forstående herre" han viste det nok ikke var det bedste emne at bringe op, men en del af ham havde brug for at få lukket det. Baronen havde virket som et førsteklassese røvhul, men Clara havde haft en aftale sat op på forhånd. Nok havde hun ikke ladt til at kende manden på forhånd, men nogen havde bestemt de skulle mødes, og Jonatan ønskede ikke at gøre Claras liv mere besværligt..

Så hvis hun blot kunne sige han havde ødelagt stemningen, men de stadig havde haft en fin aften og glædede sig til de skulle mødes igen, så Jonatan kunne tage tilbage til skibet og druknet mindet om Clara i grog, så ville det være nemmest for dem alle.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 04.01.2020 21:52
Clara kunne mærke hendes hjerte blive lidt langsommere, men tilgengæld følte hun sine hænder blive lidt svedige, og hendes hjerte virkede stadig til at banke hårdere end før. Hvert bank kunne hun næsten mærke mod sin brystkasse. En underlig fornemmelse for hende.

"Åh nej, det er helt okay... jeg.." forsøgte hun hurtigt at sige og kigge op på ham, men hendes mund føltes pludselig lidt tør og hun forsøgte at fugte den lidt. Der var intet galt i at indrømme en uskyldig ting som denne. "Jeg nød Deres selskab i den korte stund jeg havde det." Mere end nød det. I forhold til Baron Beck, havde det som at gå på skyerne, badet i sollyset, hvilket måske var en lige lovlig billedlig måde at sige det på. Clara havde ellers aldrig set sig selv som en poet.
"Og Baron Beck..." hvad kunne hun sige uden at svine ham til? "Han er en god part, men vi har desværre ikke meget til fælles." Man kunne næsten se hvordan hun holdt dele af tingene hun gerne ville sige tilbage, for at opretholde den nydelig unge pige. Hun havde ikke brudt sig om det, men han havde ikke været slem nok til at hun faktisk kunne klaske ham en, og tage hjem, så for nu måtte hun udholde den højrøvede stemme, og de lettere sleske blikke.

Signatur lavet af Lux
Jonatan

Jonatan

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Jonatan spærrede øjnene en smule op. Det var bestemt ikke det svar han havde håbet på. Men.. måske var det lidt det svar han havde regnet med? Han blev hurtigt varmt og svedig omkring kraven igen, på trods af at han bestemt ikke var klædt på til nattens frost.
"Jeg nød bestemt også deres selskab!" sagde han, lidt hurtigere end han havde planlagt, og rømmede sig lidt igen "Men jeg var lidt bekymret for hvad deres ledsager ville have sagt" mumlede han så lidt. Det var noget befriende ved at tale sammen under månen, hvor der ikke var andre til at overhører dem. De gamle vaner som hushovmester slækkede, som han begyndte at tale mere frit med hende.

Claras tøvende svar omkring Baron Beck sagde mere end hun nogensinde kunne tillade sig, og Jonatan følte med hende. Så han gjorde sit mest gallante buk, og rakte en hånd frem mod hende "I så fald, så vil De måske tillade mig at tage vore gåtur om?"
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 05.01.2020 13:05
"Han var.... forstående," kom det igen lidt mere tøvende. Clara havde sørget for at samtalen aldrig rigtig faldt på Jonatan, og så lang tid at de snakkede om baronen, så havde det faktisk ikke været noget større problem, heldigvis, men han havde lydt irriteret over at der var en der bare havde bestemt sig for at bruge en dag med hende, selvom Clara vidste bedre. Det var jo ikke Jonatans skyld. Ikke det hele.

Hun blinkede lidt af hånden, inden et smil spredte sig på sine læber. "Det vil jeg gerne takke ja til," sagde hun. Det var en dårlig ide. Allaster ville før eller siden opdage hun var væk, og værre endnu kunne det være at der kom rygter tilbage om Baron Beck, om at hun havde taget en aften tur sammen med en fremmede,men han føltes ikke så fremmede. Så hun tog hans hånd, så de kunne gå.

Signatur lavet af Lux
Jonatan

Jonatan

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Jonatan så en smule skeptisk ud, da Clara påstod hendes ledsager havde været 'forstående'. Jonatan kendte selvfølgelig intet til manden, udover det meget utilfredse blik Jonatan havde følt i nakken, og glimtet af sværdet manden havde med sig.. Men han virkede ikke som den forstående type.

Alt det var dog irrelevant, som Clara tog hans hånd. Med halsen snørret let sammen, rettede Jonatan sig op, og ledte hendes hånd til sin arm. Hans smil var varmt, og hans blik fyldt med nervøs usikkerhed, men alligevel tog han og ledte dem videre ned af kajen hun havde været på vej i retning af.

"Havet er også ganske skønt under månens lys, synes du ikke?" spurgte han som de nåde et punkt hvor skyerne spredte sig og lod månen skinne klart, og hvor skibenes vuggen gav dem frit syn udover havet, der strakte sig ud i det uendelige.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 13.01.2020 19:41
Clara så det skeptiske blik, men hvad havde han forventet at hun kunne sige til ham. Det faktum at de gik sammen, og hun allerede havde ytret sig om at hun ikke havde været alt for glad over sin ledsager var så tæt hun turde træde på hvad der var sket, og hvor utilfreds hun var med situationen. Mest af alt ville hun bare gerne glemme alt om det, og bare nyde den korte tur hun kunne få med Jonatan.

”Meget,” sagde hun og kiggede ud i horisonten. Det hele var så mørkt, og alligevel blev det oplyst af månens skær, det var et utroligt syn og et hun ikke havde set meget af i sin tid. Det var begrænset hvor meget hun havde lov til at bevæge sig ud ved midnat. Det var jo heller ikke fordi hun måtte være ude lige nu.
”De sagde de kun havde været på havet i en kort periode periode. Hvad drev dem ud til havs?” spurgte hun, og lænede sig lidt mod ham og hans kropsvarme, mens hendes blik blev holdt på havet.

Signatur lavet af Lux
Jonatan

Jonatan

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Jonatan var ikke altid den skarpeste til at læse uformelle, sociale situationer, og dette var ikke en undtagelse! Men det lykkedes ham dog ikke at forværre situationen, ved at lade emnet ligge. Det var heller ikke fordi han havde noget at sige fra eller til på. Det var kun passende vel, ikke at det gjorde smagen i Jonatans mund bedre.

I stedet nød han blot øjeblikket. Månelyset over havet var efterhånden blevet et vant syn for ham, men det havde endnu ikke mistet sin underfulde mystik. Men som han drejede blikket mod Clara, fandt han noget skønnere.
Claras voksende nærhed gjorde så sandelig Jonatan varm nok til at holde kulden på afstand, mens hans ryg blev rankere end nogensinde før. Han fugtede sine læber, der pludselig synes meget tørre, inden han kunne svarer.
"Nødvendighed" svarede han først en smule stille "Jeg var nød til at forlade godset, da Greven og jeg ikke helt så øje til øje" uddybede han så forsigtigt. Han havde tidligere nævnt hans onkel, så Clara kunne nok regne resten ud, tænkte han. Tanken om at skulle forklarer hende det hele, og direkte indrømme hvor stor en misforståelse det hele havde været var mere end han kunne klarer, men han var sikker på Clara nok havde regnet det meste ud allerede.

Jonatan sukkede en smule opløftende "Men jeg har ikke fortrudt et øjeblik af det. Besætningen jeg sejler med er nogle af de mest fantastiske folk jeg nogensinde har mødt!" tilføjede hun muntert og ærligt. Der var ingen helt som Amalias besætning!
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 20.01.2020 11:02
Clara's blik var på månens skær og havet, indtil hun mærkede et blik på sig, og hun drejede hovedet til siden og op for at se op på Jonatan, som virkede til at være begyndt at stirre på hende. Hendes mave slog en kolbøtte, og hun var hurtig til at kigge lidt forlegent væk igen. Hvad var det dog for en måde at kigge på en anden person på, hun vidste jo slet ikke hvad hun skulle gøre.

Clara nikkede lidt, stadig bevidst om ikke at kigge mod Jonatan, i ræd for at hendes mave gjorde flere underlige ting. Det var trist når man ikke kunne blive enig med sin far, og blev nødt til at rejse. Det var ikke den første adelige som Clara havde hørt var blevet nødt til at gøre det, pga. interne stridigheder. Det var efterhånden en norm, og noget der var højt værdsat hos dem der godt kunne lide at tale lidt om hvad der skete rundt omkring. Clara havde været nok i nærheden af sladdertanterne til at hun kendte lidt til det. Heldigvis havde hun aldrig set haft det behov. Hendes mor tog sig altid godt af hende, til trods for det yderst dårlige match Baron Beck havde vist sig at være.
"Det er yderst beklageligt når sådan noget sker," sagde hun sympatisk, det kunne aldrig være rart at forlade sin familie tilbage. "Men jeg er glad for at De har fundet nogen der virker til at kunne værdsætte dig mere," sagde hun. Hun havde ingen ide om hvad hans plads egentlig var på skibet, men han talte højt om sin besætning. Der måtte være nogen unikke og fantastiske mænd på sådan et skib, når en person som Jonatan talte om dem på den måde.

Signatur lavet af Lux
Jonatan

Jonatan

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Jonatans trak sit eget blik fra Clara og da hun kiggede på ham, og han stirrede i stedet stift udover havet, mens hans kinder blussede kraftigt op. Han havde ikke forventet hun ville kigge op på ham, og tage ham i at stirre. Han havde ikke engang selv opdaget hvor slemt det havde været, før hun havde kigget tilbage. Det havde ikke føltes som mere end et øjeblik.

"Det var en intens situation.." indrømmede han, og gnubbede sig lidt på siden af halsen ved tanken. Det var dog en historie han ikke følte for at genfortælle, især ikke over for en ung, frøken! "Men det var bestemt held i uheld" tilføjede han lattermildt. Havde det været nogen andre end netop Amalias besætning, så havde han været død nu. "Men hvad med Dem selv? De nævnte de netop var flyttet fra de vestlige egne til byen? Det må da også være noget af en omvæltning!" spurgte han så, og dristede et kort blik i hendes retning.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 21.01.2020 11:59
Clara kunne kun danne sig sit eget billede af hvordan det måtte have været, hvilket var væsentlig anderledes end virkeligheden. Hun forstilede sig måske et giftemål de ikke havde været enige om, eller måske havde det være mens Kiles Orden havde stået på, og Jonatan vidste at de ikke var nogen gode typer. Historier kunne man finde på nok af.

Clara lagde hovedet let på skrå, som hun tænkte over hendes nye situation. "Min mor bestemte sig for at det var tid til at jeg blev introduceret til hoffet, og siden de landområder vi boede på, blev givet til skovelverne, skulle vi alligevel finde et nyt permanent sted at være." Det havde taget sin tid at gøre det klar, og det var nok primært også sat i værk fordi Isabel var blevet træt af at bo til låns, i stedet for sit eget. Hun havde også savnet Dianthos.
"Jeg kan godt mærke at jeg er vant til en helt anden frihed. Det er næsten som om at de havde større tiltro til at jeg ikke kom til skade i skovene, end inde i Dianthos." Hun blev våget over langt mere, nu når hun faktisk mødte folk der kendte til hendes adelsstatus og der var mennesker omkring. Som om at de ikke kunne stoles på.

Signatur lavet af Lux
Jonatan

Jonatan

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Jonatan lyttede opmærksomt og nikkede langsomt som hun fortalte. "Det lyder bestemt som en mundfuld" sagde han og lod en hånd glide igennem håret. "Men.. Jeg tror måske de har ret? Folk, især i de større byer, kan være noget farligere end noget vildt dyr" hans skar en kort grimasse og hans blik flakkede kort til Clara "I det mindste har du altid en idé om hvordan dyret reagere. Det kan man sjældent sige om de fleste folk!" tilføjede han lidt akavet, for ikke at virke helt så tosset.

Han kunne bestemt forstå hvor træls det måtte være at have ledsager på hele tiden, og det var efterhånden da også en sjældenhed at Jonatan selv fik lov at gå ret langt fra skibet, uden en af besætningsmedlemmerne fulgte med. I langt det fleste tilfælde havde han dog fundet at han foretrak det sådan. Det var de færreste af de havne de havde lagt til i indtilvidere der var lige så sikre og rolige som Juvelen.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 21.01.2020 18:44
Clara tænkte over Jonatans ord. Der var en sandhed i dem som hun ikke havde overvejet. Ikke at hun havde brugt specielt meget tid tæt på vilde dyr. Det havde der sjældent været grund til, især med de store dyr. Hvis hun havde haft evnerne til at snakke med dem, så havde det nok været anderledes, men det var ånderne hun havde fået en forbindelse til.

"Måske De har fat i noget," indrømmede hun endelig. "Vi er alle vant til at begå os i skovene, og ville i de fleste tilfælde overleve flere dage i dem hvis det værste skete, men byerne er så... uforudsigelige." Overvældende var et andet ord hun noget oftere brugte om dem, men det kunne også godt være at det var en af grundene til at hun bare ikke fandt sig helt tilpas i dem. En ting var ikke kunne stole på vejret, men en anden ting, var når man ikke kunne stole på noget som helst om sig. Hun var også blevet advaret aldrig at have mere end et par krystaller med sig når hun gik rundt på markedspladsen, pga. alle de tyve der var der. Noget hun stadig ikke helt kunne forstå, men hun havde heller aldrig manglet noget i sit liv.

Signatur lavet af Lux
Jonatan

Jonatan

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Jonatan nikkede langsomt. Det var ikke helt den pointe han havde forsøgt at lave, men på en eller anden måde ramte hun alligevel hoved på sømmet. Jonatan havde aldrig været i en større by, faktisk var Juvelen nok det nærmeste en storby han havde været i nogensinde. Men hans liv havde ikke været så meget på landet, at det virkede fremmede for ham. Måske ville han have samme oplevelse som hende, hvis han nogensinde besøgte Dianthos... Som om det nogensinde ville ske..

"Og folkene ligeså. Man ved de fleste dyr er mere bange for en, end man er for dem, og man er sjældent i tvivl med rovdyr når de ikke er. Men folk ved man aldrig rigtig hvor man har. Selv folk man troede man kendte kan lige pludselig.." bide en i halsen "forråde en". Jonatan indså ikke den bitre tone der havde sneget sig ind i hans stemme før ordrene allerede var ude.

Han rømmede sig hurtigt "Men! Langt de fleste folk er jo heldigvis ikke sådan" tilføjede han hurtigt med et let akavet grin.
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 25.01.2020 10:03
Clara kiggede bekymret op på Jonatan, da hun hørte den bitre tone i hans stemme. Hun kunne vel ikke rigtig være bekendt at spørge ind til det, men hun ville så gerne vide det. Vide hvad der var sket for at han havde forladt sit gods, og sin familie. Det kunne i hvert fald godt lyde til at det havde noget at gøre med Greven, som han havde snakket om før.

Hun kunne mærke hvordan hun var ved at sige noget til det, hun vidste ikke hvad, men så gik han videre, og nævnte at de fleste folk jo ikke var sådan, og så var ordene også fanget i hendes hals.
Hun kiggede mod havet endnu engang. "Heldigvis," sagde hun, stemmen næsten trist, fordi hun desværre havde mødt en del der var venlige til hendes ansigt, og så mindre søde bag hendes ryg. Der var også dem der gjorde det klart til hende at hun ikke burde være en del af Ernyell familien.
"Naturen er så nemmere at begå sig i," kunne hun ikke lade vær med at bekræfte. Hun savnede sine skove og landområder, hvor hun kunne rende frit.

Signatur lavet af Lux
Jonatan

Jonatan

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Jonatan skævede kort til hende, den triste tone fanget i hans øre. Men mere vigtig end hans nysgerrighed var at løfte Claras humør igen. Med den Baron Beck havde hun vist haft en dårlig nok dag allerede.

"Jeg har faktisk ikke haft fornøjelsen af at begå mig så meget i den vildere natur" indrømmede han, og hans smil trak op til den ene side, mens han kløede sig lidt i håret.

"Jeg tror bestemt ikke jeg ville overleve særlig længe hvis jeg blev væk i skoven" grinede han let "Måske.. ville De fortælle om skovene? Det lyder som om De har har nogle fantastiske minder derfra?" spurgte han lidt mere forsigtigt, nervøs for at presse for meget, på de personlige punkter.
Han ønskede heller ikke hun skulle blive mere trist af at tænke på sin barndoms glæder, der nu var hende frarøvet. 
Clara af Erneyll

Clara af Erneyll

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 162 cm

Helli 27.01.2020 08:52
Clara havde nok talt over sig. Hun skulle aldrig brokke sig over den situation hun var i, men alligevel virkede det ikke til at det bekymrede Jonatan. Tvært imod, han virkede til at han blot ville høre mere om hende. Noget hun fandt utroligt underligt at tænke på.

Det tog hende ikke andet et par sekunder, og Jonatans skæve smil, til at overtale hende til at fortælle om det. "Der var bare noget så fredfyldt af at gå ud i skovene," sagde hun og lod sig for første gang i flere uger rigtig tænke tilbage til hendes barndomshjem. "Om sommeren, stod træerne i fuld flor. Der var så grønt, i alle mulige forskellige farver, og når solen skinnede ned mellem bladene, kunne det virke som om at man stod blandt tusinde af smaragder." Tydeligvis var der også en del af den barnlige fantasi der havde mikset med de rigtige træk af skovene. "Man kunne høre fuglene kvidre, og der voksede alverdens vilde blomster." Hun kunne næppe fortælle om sine venner, skovånderne, men hun havde dem i sit sind.

Signatur lavet af Lux
1 1 0 0 2

Trådnomineringer:

Nomineret af: Dragonflower
Nomineringsårsag:
“Nogle tråde ønsker man aldrig helt ender. Det her var en af dem <3 Men selvom tråden er slut, er deres historie det heldigvis ikke!”

Nomineret af: Helli
Nomineringsårsag:
“Vi havde planlagt de skulle mødes før Jonatan blev oprettet, men jeg havde slet ikke forstillet mig hvor søde de ville være. Jeg elskede denne her tråd <3”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1