"Hvem siger, at jeg holder øje med dig? Du så ud til at skulle sove længe, så jeg valgte at benytte mig af at have et ordentligt køkken og et bibliotek til rådighed. Jeg havde endda overvejet at låne dit baderum, men jeg blev vist fanget i bogen her." Han kastede et blik mod vinduet og kunne konstatere, at tiden ganske rigtigt var gået.
Det var ikke fordi, at han løj, sådan helt i hvert fald. Det var rart at kunne bruge et køkken og der var utroligt mange spændende bøger i Marads bibliotek. Det gode ved at bo et fast sted, måtte Samael erkende. Og ja, han havde faktisk overvejet at fylde vand i et kar og tage et godt langt og varmt bad. Det var ikke noget, han fik så ofte, det var mere kolde åer eller søer på hans tur rundt i landet.
Men han var her selvfølgelig også for at holde øje med Marad. Nok var de ikke venner, men han var trods alt stadig hans bror. Hvis man var lidt fræk kunne man kalde Marad for hans lillebror, selvom de var lige gamle, hans personlighed og opførsel var bare langt fra så voksen som Samaels.
Samael så tilbage på Marad.
"Apropos mad, du ligner en, der har brug for noget næring. Der er varm mad i gryden." Han nikkede mod gryden, der hang ved ilden, så den holdt sig varm uden at brænde på.
Hele hans kropssprog var roligt og afslappet, og man kunne nok også sige, at der var lidt smil i hans vejrbidte rynker, selvom der ikke var et om hans læber. Han var venlig mod sin bror, men forventede ikke at få andet en sure miner og skældud tilbage. Men det betød ikke, at han ikke ville tilbyde andet, Marad havde tydeligvis brug for venlighed lige nu, om han ville have den eller ej.