Det gjorde dog lidt ondt at høre Shireen havde været så klemt. Så meget det bedre at de var stødt på hinanden nu!
Et lille suk undslap Sofus da Shireen nævnte mad "Vi har taget småjobs hvor vi kunne, løbet ærinder for folk og den slags! Det har ikke givet meget, men nok! Så havde vi infilteret Ordenen i en periode og åd deres mad.. og fylte lommerne når vi kunne" det sidste tilføjede han med et bredt, skævt smil, men den røde kulør over hans kinder, afslørede han nok kun var okay med det, fordi det var Kiles Orden de havde taget det fra.
"På det sidste har det været lidt nemmere, siden Rofus lidt ved et uheld blev væbner for en af lysets riddere, og jeg sådan lidt halvt er blevet elev hos en magi professor" han trak lidt på skuldrene. Det var ret svært at forklare relationen til Teallach, så Sofus gad ikke engang forsøge. "Efter ordenen blev smidt ud er det dog blevet noget nemmere! Der er masser af småjobs og der kommer hele tiden folk tilbage til byen der liiige skal have en hånd med noget, så mad er ikke noget problem længere rigtigt!" forsikrede han Shireen.
Sofus så pludselig ud som om han kom i tanke om noget "Oh, og vi har lidt taget andre navne nu, sådan, for at gøre alting lidt nemmere. Jeg kalder mig Sofus, og Rofus er Rofie!"