Gaven der bliver ved med at gi

Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Erforias 16.07.2019 09:48
Rofie havde det lidt spøjst ved navnet, for jo det passede nu sikkert meget fint men det var også ret sært! Hendes tvivl blev dog vasket væk som Sofi-Sofus nævnte at han i hvert fald syntes at det passede. Selvom hun havde en fornemmelse af at der stak et eller andet under, men Sofus mente det sikkert godt.

Hun rystede kort på hovedet "Moana slår mig ikke som typen der ved sådan noget, meeen hun opdager det jo nok når jeg kommer forbi til næste træning" Det havde været vildt praktisk hvis at hun kendte nogen der kunne fikse det ved et snuptag eller lignende, men så heldig var hun ikke.

"Åh, det havde jeg ikke lige tænkt over" lød det lidt stille, Sofus hår havde været skyld i rigtig rigtig mange af de problemer de havde været udsat for, men at det havde også været virkelig meget til gavn! Så at det ikke skulle virke var helt mystisk!Forsikrende gav hun hans hånd et klem "Vi skal nok finde ud af det"
Rødmende nikkede Rofie og dækkede sine øjne med hænderne, en del af hende ærgede sig lidt over ikke at måtte se med, men hun kunne godt forstå det, for hun havde nok sagt det samme selv. "Måske.. måske det er bedre at gøre det i karet? Bare så du ikke bliver for tør?"
- Regler følges når de giver mening, og brydes når de ikke gør
Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Neutral God

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 169 cm

Sofus grin blev bredere ved tanken om Moana der skulle se Rofie. Nok var hun rimelig sej, og fordi hun var havfolk var idéen om form-skift ikke så fjern for hende.. Men der var alligevel rimelig stor forskel på at blive til en fisk, og skifte køn! "Deet kan du nok ikke løbe fra!" kommenterede Sofus med et skævt smil "Tror du hun bliver sur?" Ridderen virkede rimelig nede på jorden efter hvad Sofus viste, men Rofie kendte hende trods alt noget bedre!

Sofus havde allerede smidt skjorten, og var ved at løsne sine bukser, da Rofie foreslog de gik ned hvor de normalt øvede hendes formskifter evne. Midt i bevægelsen stoppede han, og så op på Rofie. "Oh, ja det er nok en bedre idé" medgav Sofus, og lukkede bukserne igen, inden han tog hendes hånd. "Jeg blev vist bare lidt overentusiastisk! Tænk hvis det ikke virker, og jeg kunne slippe for det lort bare lidt!" sagde hun med et lille grin, men også en usikkerhed i stemmen, der vidnede om at han nok ikke ville være helt så okay hvis det ikke virkede, som hans ord gav udtryk for.

Hurtigt trak Sofus Rofie med sig, ud af rummet og ned af trappen, til nåde ned i vaskerummet. Kiles orden havde heldigvis ikke besværet sig med den del af kroen, så alting stod nogenlunde hvor det plejede. "Henter du en spand vand eller to?" 
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Erforias 19.07.2019 22:31
Rofie rystede kort på hovedet igen så det sorte krøller dansede omkring hende "Nah, jeg tror hun kommer til at sukke virkelig dybt og opgivende" tænkte hun højt.
Moana virkede ikke som en der ville blive sur over sådan noget, hun ville sikkert blive bekymret, drille hende ustyrligt men mest af alt syntes at det var unødigt besværligt. Hendes drage virkede til at få hende ud i rigelige problemer! 

Som Sofus gav hende ret i at det nok var bedre med karet, slap Rofie et åndedræt og fjernede hendes hænder lige tids nok til at beundre Sofus brystkasse, måske var den ikke så bred som hendes egen havde været, men alligevel tog hun sig i at kort bide sig i læben. "Lort? Men du er så fin som havfrue!" brød hun ind lidt forvirret, at Sofus ikke var så glad for sin havfolke skikkelse som Sofie vidste hun godt, men at kalde den for lort stak Rofie lidt i hjertet.

Heldigvis gav Sofus hende ikke tid til at tænke for meget over det før hun var blevet hovet ned mod vaskerummet, der tydeligt lignede sig selv. "Ja det skal jeg nok" nikkede hun kort og svævede ned af trappen, hvilket normalt så ret sejt ud, men overraskende nok mere sejt ud med en kjole.
Det tog hende ikke lang tid at hente tre spande vand, let svævende fra et kosteskaft der bar de tre hanke fra spandene. "Jeg håber at det er i orden at det er koldt vand?" 
Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Neutral God

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 169 cm

Sofus bed sig en anelse i læben som Rofie komplimenterede Sofies fiskeform, og bag gestussen var der et skjult smil. I starten havde det været super irriterende hver gang Rofus havde gjort det, mest fordi hun rigtig havde troet på det. Men med tiden var det gået op for Sofie, at det ikke blot var noget Rofus sagde for at gøre hende glad, men noget han havde ment! Hun så det stadig ikke selv, men det havde hjulpet Sofie til at acceptere sin anden form en smule bedre, om end der stadig var lang vej før hun blev gode venner med den.

Sofus havde allerede smidt tøjet og hoppet op i karet inden Rofie kom tilbage, og havde brugt tiden på at studere sig selv en smule mere. Det var jo ikke fordi noget af det så forkert ud som sådan, men.. det var ikke rigtig hende. Eller var det? "Det er fint! Det er kun koldt indtil jeg skifter" grinede han, men skruttede sig alligevel en smule ved tanken. Det galt nok kun et par sekunder, men vand direkte fra brønden kunne være virkelig koldt indtil han fik skiftet.
Sofus trak benene op til brystet og gjorde tegn til Rofie kunne hælde vandet i den anden ende.
Sofus bed tænderne sammen og kvalte en streng af eder som vandet blev hældt i, og løb ud omkring ham. Han lukkede øjnene tæt i, og koncentrerede sig. Fisk fisk FISK!

Et lettet suk undslap Sofus læber som den velkendte følelse af magi og forandring ramte ham. Han løftede benene som de groede sammen og blev til en hale, og holdt armene en smule væk fra kroppen, for ikke at klemme sine finner. Da han åbnede øjnene igen, blev han overrasket. "Det virkede!" udbrød han. Ganske rigtig var hans observation. Væk var den unge mand, og i stedet var der en havmand. Sofus fiske-form var endda større end Sofies normalt var! Den havde altid været større end Sofus normale pige-form, men nu kunne han knap nok være i karet! Hans hale hang et godt stykke længere over kanten end den plejede, og han var nød til at side næsten ret op, frem for at ligge halvt ned.
Et lettet latter forlod Sofus "Så den er i det mindste næsten som den plejer!"

Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Erforias 06.08.2019 21:31
Rofie havde efterhånden vendet sig til deres trænings øvelser i karet, men det var noget svært ikke at stirre nu hvor Sofus havde været så venlig at smide tøjet inden hun var kommet svævende tilbage op af trappen. "Åh erh godt!" nikkede hun både distræt og rød i hovedet, hendes blik flakkende rund omkring i rummet men på nærmest magisk vis altid tilbage til Sofus.

Som Sofus skar tænder ved det kolde vand håbede Rofie på at det ville virke, bare at noget stadig var bare lidt normalt ville være fantastisk! Men heldigvis virkede det og igen blev Rofie helt rød i hele hovedet og uden at tænke over det bed hun sig i læben. "Wauv..." lød det drømmende, hendes tanker i fuld gang med at tænke på hvordan det min ville være at kysse ham? Vandet listede sig stille og roligt tættere på Rofie for at stikke af op i luften som bobler af vand. 
"Du er virkelig smuk... det ved du godt ikk?" lød det drømmenende endnu en gang fra den forelskede teenager.
Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Neutral God

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 169 cm

Sofus orange pupiller flakkede i de sorte øjne, og han var umådelig glad for han ikke rigtig kunne rødme i sin nuværende form. Han rømmede sig og floppede en smule rundt i karet, for at ligge en anelse bedre. "Deeet ved du nok bedre end jeg" mumlede han lidt, uden helt at ville kendes ved det. Sofus havde aldrig rigtig set sin egen form, andet end i vandspejlingen, og havde hårdnakket nægtet da Rofus engang havde tilbudt at hente et spejl.
Men hver gang Rofus - eller Rofie - sagde fiske-formen var smuk, og stirrede så betaget på den, så var der en lille del af Sofus der troede på det, ligemeget hvor sindsygt det ellers virkede.

Sofus rømmede sig igen "Så, ja.. Det er da som det plejer!" gentog Sofus, og vippede lidt fraværende med sin halespids. Selv DEN virkede markant større end han var van til. Det var ret vildt der kunne være så stor forskel, selvom hans menneskeform havde været meget den samme størrelse, pige eller dreng. 
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Erforias 25.08.2019 19:31
Rofie smilte lidt over svaret og det flakkende blik Sofi-fus havde altid haft det svært med sin havfolke form, men hvis bare at han kunne se det gennem hendes øjne! Så ville han måske få øjnene op for hvor smuk han faktisk var!
Stødt steg flere bobler af vand op fra karet som Rofie lænede sig ind over karet stadigt smilende drømmende til og utroligt betaget af Sofus som han lå der og så dejlig ud.

Hun kunne sagtens have brugt resten af dagen sådan, bare liggende og stirrende betaget på ham, end ikke hans rømmen fik hende ud af hendes lyserøde sky, men en stigende vandbobles strejf af hendes ene bryst fik hende til at blive pinligt opmærksom på hvad virkeligheden faktisk var.
"Un-unskyld!" peb hun forskrækket som vandet vendte tilbage til karet. For hvor mærkeligt hun end havde det med at være en pige, måtte Sofus have det endnu svære ved at være en anden race. "Je-jeg er ked af hvis det går dig på at jeg siger du er smuk når du er havfrue eller havmand, men det er du virklig i mine øjne, jeg... jeg kan nok ikke rigtigt sætte mig ind i hvordan det er men for mig er du altså den sammen!"
Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Neutral God

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 169 cm

Sofus prikkede lidt fraværende til en af vand-boblerne. Så Rofies evne opførte sig i det mindste som den plejede! Det var altid betrykkende. Godt nok var Kiles Orden stoppet, men Sofus var stadig taknemmelig for, at de da ikke var helt forsvarsløse hvis et eller andet andet skulle beslutte sig for at gøre det liv træls!

Rofies pludselige undskyldning fik det til at gibbe i Sofus, og han bed sig i læben. "Du skal ikke undskylde" sagde Sofus bestemt. Han lagde den ene arm om sig selv, og rakte ud efter Rofies hånd med den anden, mens et lille, komplekst smil trak ind på hans læber. "Det er bare.. det her har aldrig rigtig været en god ting.. det har bare gjort mig anderledes og mærkelig... selvom den nok reddede mig liv en gang som barn.." hun gav Rofies hånd et klem, og som proppen var blevet taget af flasken, flød der mere ud "Det er ligesom mit hår! Det er ikke mine evner, det er ikke mig!" ordrene ringede dog en smule hult, selv i Sofus egne øre. Havde han ikke brugt dem som sine egne, og udnyttet dem mens de kæmpede mod Kiles Orden?
Sofus sukkede dybt "Men når du siger sådan noget der... så tænker jeg.. måske.. det kunne være mig.. måske.. en del af mig.." mumlede hun næsten modvilligt.
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Erforias 02.09.2019 21:40
Rofie sank lidt ned bag kanten af karet, så næsen hang over kanten og kiggede op på Sofus. "Er du sikker..?" kom det lidt forvirret fra hende hun havde ellers lige overbevist sig selv om at hun havde haft gjort noget dumt lige før! Roligt fandt hendes hånd hans som den kom søgende, nok var den våd og den føltes lidt anderledes, men det var den samme var hun sikker på. 
Sofus ord kom skyldende over hende, hurigere end hun kunne nå at svare før han havde talt færdigt, og det eneste hun havde nået var at nusse hans hånd mens han talte. "Men uden dit hår havde vi aldrig fået folk til at se, du ved?" spurgte hun lidt forvirret, hun havde aldrig tænkt over det som værende andres evner på den måde. "Men hvad du gør med dem er vel op til dig? Det er dig det gør det og ikke hvem end du har det fra?" det var ihvertfald sådan som hun så det!
"Men altså jeg elsker dig lige meget hvordan du ser ud! For altså din sjæl er den samme lige meget hvordan du ser ud" lød det med beslutsomhed i stemmen, som hun rettede sig op "Du er stadig dig!" udbrød hun og trak ham ind for at kysse ham inderligt, måske lignede de ikke sig selv, men de var stadig de samme!
Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Neutral God

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 169 cm

Sofus bed sig i læben som Rofie snakkede. "Det.. var det vel" mumlede han til kommentaren om hans hår. "Men jeg har jo ikke nogen kontrol over evnerne" fortsatte Sofus, men en del af pusten var allerede gået af ballonen, og han indså det havde været sådan. Men nu?
De havde trænet kontrollen sammen, og selvom det ikke var perfekt, så havde de gjort store fremskridt! Sofie havde været i stand til, når hun koncentrerede sig meget, ikke bare at undgå at kopiere Rofus evner, men også næsten at bestemme hvilken en hun fik! Sådan, nogle gange! Det kunne også være mere held end forstand når det kom til stykket..

Sofus fik dog ikke lod til at dvæle ved det længere, før Rofie fortsatte, og hendes ord fik Sofus til at stirre dumt på hende.
For hun havde jo ret. Folks sjæle ændrede sig ikke bare fordi deres udseende gjorde det. Det var sådan de havde opdaget den falske dronning!
Og.. Rofus elskede hende, lige meget om hun var Sofie eller Sofus eller en klam skællet fiske-havfrue!

Sofus gengældte Rofies kys, og lagde sin frie arm om hendes skulder. "Du skal ikke undskylde, og du skal aldrig lade være med at gentage det" hviskede Sofus og snøftede en gang "For.. du har ret.. Det skal bare lige sive ind gennem skællene og den tykke pande bagved!" 
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Erforias 03.09.2019 22:32
Rofie nikkede bestemt "Det er det" kommenterede hun kort inden han fortsatte, "Er du sikker? Jeg syntes da du har meget mere styr på det end tidligere" tilføjede hun med et skævt smil, jo der var sikkert meget de kunne gøre for at der kom mere styr på håret, men de havde fået styr på havfolke evnen så før eller siden skulle de nok få styr på det magiske hår!

Det var tydeligt at der skete meget inde bag de blå øjne og Rofie gav Sofus tid til at få styr på sine tanker, hun havde sagt hvad hun ville, hvad hun mente.

Rofies hånd gled ned af den skællede brystkasse, det føltes sjovt, koldte og lidt vådt men hun kunne mærke hans hjerte slå der inde. "Se! det er ikke så nemt at tænke som dreng!" klukkede hun som en dårlig spøg, selvom Rofies mor havde sagt at at han havde et godt hoved for en dreng. "Men bare rolig jeg skal nok sige det til det siver ind, du er dejlig, smuk og jeg elsker dig for den du er, skæl, magisk hår og det hele!"

Rofie kiggede lidt ned af sig selv "Måske du skulle lærer mig hvordan man er en pige dog? Det ved jeg ikke så meget om" lød det forsigtigt som hun kløede sig i det krøllede sorte hår.
Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Neutral God

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 169 cm

Rofies fjollerier fik et lille smil frem på Sofus læber, og han brugte sin hånd til at plaske en smule vand efter hende. Ikke så meget hun ville blive særlig våd, men nok til hun hvertfald ikke var i tvivl om at hun var lidt dum lige nu!
"pfff! Hvis jeg skal være dum som en dreng, kunne jeg så i det mindste ik have fået højden os'!" beklagede hun sig, selvom hun var ret sikker på hun ikke ligefrem følte sig dummere end før. Men måske hun bare var for dum til at opdage det?

Sofus lagde en hånd på den af Rofies der lå på hans brystkasse, ikke for at stoppe hende, men bare for at holde lidt ved hende "og jeg ved ik hvad jeg kan lære dig om det. Altså udover du skal sidde ned når du pisser og..." han skævede lidt mod hendes bryste "og du skal beholde skjorten på noget mere... Ehm, og nok holde en arm om dine bryste når du løber eller hopper! De er ret store.."
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Erforias 09.09.2019 23:08
Smilende nussede Rofie hans bystkasse som Sofus brokkede sig, selvom hans vand plaskeri også var lidt træls "Ey! Det er dig der er i bad og ikke mig!" klukkede hun i stedet og plaskede lidt vand tilbage, det var svært at være sådan rigtig irriteret på ham i længere tid og hun havde måske lidt selv bedt om det.
"Nah du har vist fået lov at være smart i stedet, og hold størrelsen et andet sted" smilede hun bare med et sigende blik, ikke at hun vidste hvordan det lige virkede med havfolk, men lige nu var ikke tiden til den slags spørgsmål!

"Ej virkelig?" Rofie kiggede lidt ned af sig selv og måtte indrømme at de nok egentlig tog ret meget udsyn, men at ligefrem skulle holde på dem lød lidt underligt, og tanken om ikke at kunne smide skjorten når man havde det varmt var heller ikke den sjoveste.
Hun trak lidt på skuldrene "Synd at du ikke kan se dem så meget så, men du har nok ret i at det er liiiidt for distraherende" hun tvivlede ihvertfald ikke på at hun selv kunne blive distraheret af dem.
Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Neutral God

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 169 cm

Sofus rakte sin lange, grøn-sorte tunge af Rofie. "Hva'! Du virkede ellers så glad for vandet før!" drillede Sofus, selvom han godt viste Rofie nok ikke havde trukket vandet i sin retning helt med vilje tidligere, men det skulle ikke stoppe ham fra at drille hende med det. Hun startede selv!
Atter engang blev Sofus glad for han ikke kunne rødme i sin nuværende form, som Rofie kommenterede på hans.. størrelse, og Sofus eget blik gled en smule ned af hans form. Heck, han viste ikke engang rigtig hvordan det fungerede! Men han blev da lidt nysgerrig... Men det måtte altså vente til et andet tidspunkt!

I stedet fokuserede han på samtalen som den fortsatte, og nikkede bestemt ved Rofies tvivl. "Det er bare anderledes når man er pige!" insisterede han, men trak også en smule på skuldrene. Han viste ikke rigtig hvorfor, udover at kvinder havde større bryster. "Jeg tror det er fordi mænd bliver nemmere distraheret" teoretiserede han med et tænksomt nik. Ja, det måtte være noget i den stil. For nok kunne Sofie nogle gange falde i staver over Rofus' bare, let svedige brystkasse, når han stod og trænede, og solen faldt indover... Men Sofus var vist blevet lidt mere distraheret over Rofie!
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Erforias 22.09.2019 17:54
Rofie stirrede lidt overrasket på Sofus grønsorte tunge, ved guderne hvor så den sej ud! "Pfff! Vandet var nærmere glad for mig" rækkede hun tunge tilbage, hvis bare vandet havde været varmere havde hun nok hoppet i det til ham. Måske de skulle tage i badehuset en dag? Det kunne være ret sejt at se hende svømme rundt sådan rigtigt istedet for at skulle nøjes med at plaske i et badekar, yeah det er totalt noget de skal gøre en dag!

Hun nikkede lidt som Sofus stod fast ved at piger ikke måtte gå rundt uden trøjer, selvom det var lidt underligt at det var sådan, men det kunne være at mor Telma kunne forklare det, det var jo nok fra hendes side af familien der var årsagen til at de var så store som de var. Rofie nikkede igen ved den anden kommentar "Yeah, det er nok rigtigt nok" ikke at Rofus sagtens kunne falde i staver over Sofie selv med tøj på, men hun kunne godt mærke at det måske føltes lidt anderledes den måde hun faldt i staver nu?
Hun trak lidt på skuldrene "Nå men nu er kjolen våd og jeg må finde en anden!" klukkede hun og hev den over hovedet med hjælp af sin evne og lod herlighederne få luft igen. Der var ikke nogen hjemme lige nu så det galt ikke heeeeelt, og det var lidt sjovt at drille ham nu hvor Sofus var fanget i karet, de kunne i det mindste få lidt sjov med det rod de var endt i!
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 2