Neagu

Neagu

Tyv, Gøgler, eventyrs rejsende.

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 21.03.2020 14:34
Han lænede sig tilbage i stolen han sad i, lagde det ene ben over det andet. Et yderst charmerende smil spillede på den blonde knægts læber. Okay, så hans planer var nu for alvor gået i vasken, og nu skulle han nok bruge resten af hans aften på at høre for, at han altid forsvandt uden at give besked. Hans mor ville da først føde et føl på tværs, hvis hun fandt ud af at han igen var i byen.

Neagu fugtede læberne, og trak på skuldrene. Som Lyuba allerede havde forudset, så havde hendes ord ikke haft nogen effekt. Han prøvede aldrig at skjule hvem han var. For det havde han ikke i sinde at gøre om på. Han kløede sig lidt på nakken, og tog sit glas fra bordet. 

Nå, siden du er her - et glas vin skønne søster? Eller var du på vej ud igen?” der spillede et udfordrerne glimt i hans øjne, som han betragtede hende hen over hans glas med den røde væske. Han tog en ordentlig slurk, sukkede tilfreds og stillede den fra sig igen. 
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 21.03.2020 14:57
Cecilio så lidt fornærmet ud, selvom det hurtigt forsvandt. I det her stadie kunne han nok ikke være fornærmet i særlig lang tid. Desuden var han også nærmere mere udfarende med sin irritation, end at han gik rundt og var fornærmet i længere tid. Hellere tage konflikten inden den blev for langtrukken.
”Jeg sneg mig ikke væk! Desuden sagde han at det var en mandetur, så jeg kunne ikke invitere dig med,” sagde han, før han fiskede brevet op af blusen igen, det kildede, så det endte i stedet for nede i en hans lommer.

Han kiggede lidt mellem dem. Der var noget tydelig anspændthed mellem dem, men det virkede til at de ville blive, så han satte sig ligeså forsigtigt ned i stolen og kiggede op på Lyuba. Havde hun tænkt sig at sidde og drikke med dem? Cecilio håbede det lidt, men samtidig så kunne han også mærke hvor tyk luften var mellem Lyuba og Neagu allerede.
”Du er velkommen til at blive hvis du gerne vil have det,” endte han alligevel med at sige blidt til hende. Om hun ville sætte sig på en stol eller på ham, var han heller ikke så super sart omkring, selvom det måske ville blive lidt akavet omkring Neagu.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 21.03.2020 15:08
Hendes opmærksomhed blevet hevet tilbage til Cecilio da han fortsat også bød hende velkommen. "Mandetur.." gentog hun han og smed et hurtigt blik over på sin bror. Det var bestemt ikke første gang havde intimideret mænd løbe væk fra byen fordi han skulle 'bare lige se om de var værdige hans bedårende lillesøster'.

Hun bandt sit hofte tørklæde op, som hun havde brugt til en dans tidligere på dagen, viklede det omkring livet istedet, hev harmen bukserne op så hun kunne slå sig ned på armlænet af Cecilios stol med et ben om hver side. Hun tog en af de tomme kopper op og fyldte den selv, hele tiden uden at bryde øjenkontakten med sin bror overfor dem.. Hun bundede koppen og satte den ned igen. "Godt så. Hvad spiller vi?" spurgte hun hentydende til terningerne på bordet. 
Neagu

Neagu

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 21.03.2020 15:24
Han løftede sit øjenbryn; så det var sådan hun ville lege? Det skulle hun få lov til.

Smilet stivnede en lille smule på hans ansigt, og han kunne allerede mærke hvordan det kriblede i hans fingre. Nu skulle han give sin kære søster en lille lærestreg. Da maden blev sat på bordet, som hurtigt fyldte Neagus næse med lækre duft. Han vente dog sin opmærksomhed på kropigen. “Vi skal bede om en flaske rom til bordet, og tre små glas” han vente sig imod sin søster og svoger. Han smilede afslappet og hældte igen vin op til dem alle sammen.

Et fint spil som Cecilio fortalte om, måske du er bedre til at sætte hende ind i reglerne Cecilio.” sagde han med en behagelig og varm stemme. Hans blik lagde sig på den yngre mand, og fik lidt en følelse af medlidenhed. Det ville ikke blive hans aften, så snart de to søskende gik i krig med deres lille konkurrence. 
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 21.03.2020 15:38
Cecilio kiggede lidt op på Lyuba, siden hun alligevel formåede at tårne sig over ham, når hun sad ved siden af ham på den måde. Det var dog alligevel lavt nok, til at han svagt kunne læne sig om hende, men stadig for akavet at lægge en arm om hende, selvom han gerne ville.

Lyuba havde muligvis en grund til at være bange, men da Cecilio havde bestemt sig for at møde op, så havde han også være bestemt i sin sag, om at Neagu ikke ville skræmmeham væk. Måske havde det været anderledes inden turen til Balzera, men nu var han sikker i sin sang, og hvis han vidste at hun var så bekymret, så ville han da også forsøge at gøre sit for at hun faldt til ro med det igen. At det så inkluderede at de alle sammen drak sammen, nuvel.

”Oh, Lyuba du kan vel godt huske det. 2 kameler og en vogn. Jeg mener vi spillede det da vi besøgte min familie,” sagde han. Der var en del spil de havde været igennem, det her langt blidere end nogen af de andre ting de havde fundet på. Både til Cecilio og Lyuba.
Han kiggede lidt mellem dem endnu engang, før han rakte ud efter lidt af maden. Han havde lidt på fornemmelsen af at han ikke ville have fornøjelsen af at vinde foreløbig i spillet.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 21.03.2020 15:46
Instinktivt lagde Lyuba en arm ovenpå hovedet af Cecilio og smilede kort ned til ham. "To kameler og en... åh Neagu, fortæl mig.. hvor mange gange har du vundet så?" grinte hun da hun hørte hvilket spil i held de havde gang i. Hun viste ikke hvordan han havde fået dem til at ende på et terningespil, men hun viste at det bestemt var et bevidst valg fra hendes brors side. For ham var 'held' ikke i hans ordforråd.

Hendes ansigt var blevet lidt blidere og fandt nu mere situationen mere undeholdende end faretruende. Cecilio virkede ikke til at være skræmt for livet og Neagu havde vist ikke fået hældt det hårde alkohol på ham... endnu.
Neagu

Neagu

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 21.03.2020 16:01
Han trak på skuldrene og smilede.

Lige nu.. ” han kiggede eftertænksomt ud i luften, og begyndte at tælle inde i hoved. “Så har Cecilio vundet fem ud syv omgange nu” hans smil blev lidt bredere, som han kiggede udfordrende på søsteren. “jeg skal lige ind i spillet, så er jeg sikker på at mit held nok skal vinde!” han betragtede derefter sin søster indtagende. Det var en tydelig ændring af personlighed for ham, da han som hun kendte til; altid ville få drengene der var efter Lyuba til at løbe skrigende væk.

Desværre var han lidt for sent på den nu, de var allerede gift, og han var hellere ikke en komplet idiot. Desuden, selvom han nok ikke ville indrømme det, så var Cecilio ved at vokse lidt på ham. 

Så kom rommen endelig. Nu skulle det nok blive sjovt. “hvad siger i til, at vi pifter aften lidt op? De der taber skal tage et glas af rommen.” han hældte op i alle tre glas og tog det ene af det op til munden. “Lad os starte ud med en fælles skål. Jeg er sgu glad for at få Cecilio ind i vores familie.” 
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 21.03.2020 16:12
Cecilio kiggede lidt undrende op på Lyuba. Trøstede hun ham? Han havde vundet, men noget lå måske under. Han var dog næppe så dårlig en taber, at han ikke kunne holde ud af at spille med de to af dem. Forhåbentlig da.
Da Neagu nævnte at Cecilio havde vundet de fleste af gangene kiggede han op på Lyuba og trak lidt på skuldrene, med et skævt smil på læberne. Ærligtalt havde han heller ikke regnet med det, men sket var sket.

Ligeså snart Neagu kom væddemålet på bordet, der gik alarmer af. Som de gjorde hver gang væddemål blev inkluderet i spil. Han var måske en anelse beruset, men han var ikke en idiot. ”jeg overlever da ikke aftenen hvis jeg går med til det. Det kunne godt være at jeg vandt mellem os to, men hvis Lyuba også er en del, så har jeg ingen chance,” sagde han og kiggede bekymret mellem dem. Et par glas eller tre kunne han holde til, men ikke den halve flaske!
Det var trods alt hans familie i Balzera der havde lært ham hvor dum en ide det var at gamble.

Alligevel tog han dog et glas op for at skåle om at han var en del af familien. Det kunne have være med på. "Jeg er glad for at jeg er en del af jeres familie," sagde han, med et smil og kiggede op på Lyuba. Han var tydeligvis dybt forelsket i hende, til trods for omstændighederne.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 21.03.2020 16:25
Lyuba skulede igen til sin bror. Der var den. 
Hun var godt nok imponeret over hvor pænt han opførte sig men hun kendte ham godt nok til at se igennem hans charmerende ydre. Han havde planer, men ikke af den ondsindede slags, så hun tog sig eget glas op og hold hånden på hjertet. "Jeg lover oprigtigt at jeg ikke vil snyde som jeg gjorde tilbage i Balzera, selvom din kusine havde fortjent hvert og et nederlag" erklærede hun for dem begge i håb om det kunne gøre dem begge okay med at spille imod hende. Lyuba var godt nok ret ofte fristet til snyderier men det var for det meste kun når det galt væddemål om penge eller hendes øre. "så hvis tur er det?" spurgte hun og bundede sit glas rom efterfulgt af et meget utilfredst ansigtsudtryk. 
Neagu

Neagu

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 21.03.2020 16:48
Han havde nær fået alkoholen galt i halsen, da hans søster lovede hun ikke ville snyde. Også fremlagde hun faktisk havde snydt, hvad var den af? Siden hvornår lagde man på frit på bordet, at man faktisk havde snydt! Nu ville han da først være ekstra vagtsom på om hun snød eller ej! 

Derefter betragtede han den stakkels Cecilio, han havde lidt en pointe - men derfor skulle han da ikke slippe. “Vi kan også sige, at man kan afslå sin tår af drikke - får en udfordring af den der vinder” han skubbede terningerne over til sin søster. “Siden du afbrød vores to mands fest, er det vel kun retfærdigt at du starter.” et uskyldigt smil spillede på hans læber, som han lænede sig frem imod rommen og igen hældte op i de tre glas. Derefter tog han en halv pølse og begyndte at spise af den. 

Den her aften, var efterhånden gået hen og blevet endnu mere interesant. 
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 21.03.2020 16:58
Cecilio bundede selv glasset af rom. Det brændte behageligt, og ikke hans favorit drink, men den gik da, selvom den slog hårdere end vin.

”Det gjorde hun i den grad, og generelt fortjener min familie det,” sagde han og nikkede lidt. Det havde været en sjov tid dernede, men Cecilio stolede absolut ikke på sine familie, og det var meget hurtigt også blevet gjort klart at svigerfamilien næppe heller var at stole på. Han var dog stadig overrasket over at hun var villig til at love at hun ikke ville snyde.

”Det kan jeg mere gå med til, jeg vil gerne kunne gå hjem selv,” sagde han. Og beholde noget af sin værdighed. Hvis han skulle lade sin værdighed dø, så foretrak han at gøre det omkring sine venner, og ikke sin hustru og svoger. Han vidste dog også godt at hans værdighed nemt også kunne dø i en udfordring, men der følte han havde mere kontrol over tingene trods alt.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 21.03.2020 23:39
Et kækt fnys kom fra Lyuba over Cecilios ønske om at kunne gå hjem selv. Ønskeri var det i hvert fald når man var oppe imod Neagu og hans terninger. Hun smilte skævt og tog terningerne i hænderne.. og vejede dem i hånden. Nah, vægtede terninger ville være for nemt.

Hun lod terningerne rulle ud af hendes hånd igen ned på bordet og satte dermed gang i spillet igen. Hun hade faktisk ikke intentioner om at snyde med mindre Neagu absolut bare bad hende om af gøre det. Hun var faktisk begyndt at blive oprigtigt interesseret i at finde ud af hvad hans plan for aftenen var. For hvis ikke det var for at skæmme livet af hendes husbond, hvad var det så?
Neagu

Neagu

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 22.03.2020 11:00
Lige som Lyuba, vidste Neagu at det var ønsketænkning, at Cecilio skulle ende med at kunne holde hoved over vandet. Han ville i hvert fald ikke havde gjort sit job ordentligt, hvis de alle ikke var ganske godt beduggede inden de skulle hjem igen. Hvilket jo selvfølgelig først ville være, når solen igen skinnede sine stråler over Dianthos. 

Han noterede hvad Lyuba havde fået at terningeøjne, tog selv terningerne og rullede. Og gav dem derefter videre til Cecilio. Han havde først tænkt sig at han ville vinde, især fordi at kvinden foran ham, som havde kendt ham siden hun var blevet født. Vidste hvor heldig og dygtig han var, til stort set alt håndgribeligt. Så det ville være svært at snyde hende til at tro, at han tabte og det ikke var med vilje. Men han startede nu alligevel blødt ud, og var indstillet på at tabe nogle gange. Også gerne med vilje. 
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 22.03.2020 13:39
Det var måske ønsketænkning, men modsat visse andre, nød han ikke at have ingen erindringer om hvad der var foregået den foregående nat. Måske var han blot lidt gammeldags.
Han var så også en af dem der var helt indstillet på at tabe samtlige spil. Det var ikke fordi han ikke var heldig til terningespil, det var bare at der var intet at stille op når man spillede mod iz Lovkach klanen, noget han havde erfaret for lang tid siden efterhånden.

Hvis han vandt nogle spil, så ville det ikke være værst, men ligeså snart han var begyndt at få et par omgange af rom i sig, så ville han nok begynde at bede om et par udfordringer i stedet for. Hvor sjove de var, kom nok også an på hvor mange han tog af dem godt nok. 

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 22.03.2020 14:06
Da terningerne var kommet bordet rund 2 gange og igen endt i hænderne på Lyuba, var der endnu ikke nogen der havde tabt. Hun smed dem på bordet og sukkede opgivende da hun meget goteskt endelig tabte runden. "eh" sagde hun med et skuldertræk inden hun tappede sit lille glas imod bordet og tømte det endnu en gang.

Det var I situationer som den her at hun var glad for at hun havde arvet sin mors tolerance for stærk alkohol. Eller var det deres fars? Ingen kunne vide sig sikker mere siden Lyuba kun havde hørt historier fra deres mor om de druk dueller hun havde vundet imod faderen. "så hvilke samtale emner er jeg gået glip af siden jeg kom for sent til mødet?" spurgte hun efter hun havde sat glasset ned igen og skubbet terningerne i retningen af Neagu 
Neagu

Neagu

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 22.03.2020 14:36
Et skævt smil spillede på hans læber da søsteren tabte, men han valgte også ikke at kommentere på det. Hældte bare rom op i glasset, da hun havde tømt det. Selvom han allerede havde fået en del indenbords, kunne han kun mærke det i form af en let summen i hans fingre. Og det at hans tanker var en smule lettere end normalt. Men ellers var han bare godt humør.

Du ved, lidt af det - lidt af det andet.” han trak på skuldrene, og gav hende et udfordrende smil, da han kastede med terningerne, sendte dem videre igen. “Du må forlig dig med, at ikke alle samtaler er noget for dine øre.” han løftede sine bryn, og lænede sig frem imod ham. “Men hvis du vil, kan vi også begynde at diske de pinlige historier op på bordet.” hans smil blev en smule bredere. “Har masse skønne fortællinger jeg kan komme på, når det drejer sig om min skønne søster.” han smed noget ost ind i munden, og skyllede det ned med noget vin.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 22.03.2020 14:47
Det var måske meget godt at Lyuba fik noget alkohol indenbords også, da Cecilio havde en vag ide om at han havde drukket sin del allerede, og Neagu måtte da næsten også have fulgt med. Ellers var Cecilio væsentlig mere fuld end han havde antaget.

Neagu virkede ikke villig til at give Lyuba informationen om hvad de havde snakket med, og nu når Cecilio var væsentlig mere afslappet, og var blevet bekræftiget i at det havde været en spøg, så kunne han også sige det.
Han lænede sig lidt nærmere op til Lyubas øre. "Han spurgte mig om hvornår vi havde planlagt at få børn," sagde han med et smil over læberne, som nok primært Neagu kunne se.

Han vendte sig så mere interesseret mod Neagu med tanken på at få historier fortalt om Lyubas barndom.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 23.03.2020 00:16
Lyuba løftede glasset igen og skulle lige til at argumentere for hvorfor samtale emnet om hendes barndom, for ikke at sige hendes teenage år, ikke skulle bringes på banen, da Cecilio indskød emnet: børn. Ikke at det var et ukendt emne, men hvornår havde Neagu lige interesseret sig for det?

Hu hang ligesom med glasset i luften med blikket tilbage på Cecilio. Flyttede det derefter til sin bror og tilbage igen til Cecilio. Stum satte hun bare glasset for læberne og tog shot nummer 3 uden at afgive en kommentar.
Neagu

Neagu

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 23.03.2020 11:49
Han trak på skuldrene, da Cecilio skubbede ham under hestevognen. Det var da ikke helt fair, han bare sådan fortalte hvad han havde spurgt om. Men nuvel, nu var skade sket. Og den vidste sig ret hurtigt, da søsteren igen tog glasset med rommen og skyllede det ned. Hvor til at Neagu igen fyldte hendes glas op.

Sådan er det min kære søster, når man bliver gift kommer folkemængden i store hober og forlanger at få at vide hvornår efternølerne kommer.” sagde han med et grin

kan huske den gang du var helt lille! Insisterende på at du skulle følge mig og Baldur på vores tur igennem byen.” han slog ganske hurtigt over i hans fortællerstemme, som han havde brugt da han havde været med til at vise shows foran indbyggerne i byerne. Fortællingen gik på, at Lyuba på de små seks år gammel, havde løbet efter dem med hendes yndlings plysdyr i armen. Som på mærkværdigvis var endt i en silde tønde. Neagu havde prøvet at hive den op, og var endte hoved først ned i tønden. Plysdyret og Neagu havde stinket af fisk i flere uger.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 23.03.2020 12:34
Ikke så underholdende en reaktion fra Lyuba, som Cecilio havde håbet på, men ærligtalt have børn ikke været på tale hos dem endnu, og han var ret sikker på at de begge to forsøgte at undgå det så lang tid de overhovedet kunne. Heldigvis blev de ikke presset så meget.

Cecilio sad glædeligt at lyttede med til historien, og næsten som et lille barn, kom han med ’uh’ og ’ah’ når det passede til historien. Han var tydeligvis vant til at skulle lytte til historier, og måske også lidt hjælpe nogen med at huske at sige det på forskellige tidspunkter, så han bare automatisk gjorde det når der skete noget i historien.
”Var du meget knyttet til dit plysdyr, siden du måtte have det igen?” spurgte han med et grin og kiggede op på hende da historien var overstået.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal Administrator
Lige nu: 1 | I dag: 4