Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 03.09.2019 22:15
Cedrik klukkede varmt "Ikke rigtigt! Jeg lærte hende om planter og hvordan man kan bruge dem til at hjælpe folk med at komme sig hurtigere, hun var kun en 16 somre vil jeg tro" ikke at han havde tænkt meget over hvor gammel hun havde været men sådan var det jo med ting ind i mellem. 
Han var mange ting men en slagsbror var ikke ligefrem en af dem! Der var han nok mere heldig til at gemme sig de rigtige steder.

"Medanien og nu også dejlig" nikkede han kort, der var noget hyggeligt ved alle bakkerne og markerne der lå rundt omkring i landskabet, det hjalp nu også at hans familie selv strejfede omkring der. "Dianthos kan også være fin, så længe at der ikke sker alt for voldsomme ting" 
Cerdik lagde hovedet på skå "Som hun var to personer? Eller som to sider af en krystal?" han prøvede at greje hvordan det lige kunne give mening, for lige nu var han mest af alt bare forvirret over det.

- I'll slink away with your troubles, my sweet.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 04.09.2019 13:59
Lucky tænkte sig om. Det hele havde været meget mærkeligt. "Hun er som to personer," sagde hun endelig. "Hun var sød og hjælpsom til at starte med, og lod mig tage gratis frugter, men pludselig så var hun ond, og ville.... hmmm.. ja, hun ville have noget kød, jeg tror hun håbede på at hun kunne spise mig." For de fleste andre ville det have været en traumatisk oplevelse, men nu når Lucky ikke stod i situationen, så var hun ikke så bange for det. Det var bare en af mange oplevelser. 
"En af mændene der vidst også arbejder sagde, sagde at det var hendes 'forbandede jeg', hvad end det betyder," tilføjede hun så, og trak på  skuldrene. Det var en underlig situation.
*
"My destiny is mine to control"

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 04.09.2019 22:35
Cedrik rynkede kort brynene "Det lyder ikke som et rart liv for hende" kommenterede han efter lidt eftertanke. "Forbandelser har jeg ikke haft ret meget med at gøre, med mindre man tæller varulve med" For jo han havde da lidt ved et tilfælde fået lov at lede nogle rejsende gennem et varulve territorium et par gange, det med at opfører sig pænt og efterlade betaling havde en tildens til at hjælpe.

"Sååå" startede han lidt og stoppede igen, uden at vide hvad han faktisk ville spørge om, indtil det gik op for ham. "Hvor bor du egentlig? Jeg selv rejser en del rundt og vil selvfølgelig gerne se mere til dig, meeen det er nok lidt meget at sige at vi skal bruge al vores tid sammen nu" klukkede han lidt

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 06.09.2019 21:13
Lucky havde måske nemmere ved at sætte sig ind i det. Hun var trods alt blevet fortalt at hun var forbandet gennem mange år, selvom hun ikke selv ville mene det. En forbandelse af uheld var også slemt, men man lærte nu at leve sit liv med hvordan det var. Der var bare visse forholdsregler man skulle tage. Så som aldrig at gå under en stige når man var uheldig. Så bad man jo bare om det.

Hun blinkede lidt af ham, og der gik flere øjeblikke før at hun faktisk kunne åbne munden og svare på det, næsten lidt sky. "Jeg har ikke noget fast sted jeg bor, som sagt rejser jeg bare mest rundt her i Medanien, siden det er et rart klima," indrømmede hun. Hun var ikke villig til at tage tilbage sin klan og bosætte sig! Det ville selvfølgelig gøre det svært for de to af dem at ses dog.
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 08.09.2019 22:12
"Åh erh..." Stod Cedrik lidt mundlam som han ventede på at hun svarede, det var tydeligt at det ikke var den bedste måde han havde stillet sit spørgsmål, hvor relevant den end havde været. "Medanien er også et fint sted" nikkede han, det plejede aldrig at være for varmt eller for koldt, men at de begge var omstrejfende var ikke lige frem praktisk, heldigt at de kunne sætte sig i hinandens sted, men uheldigt i hvor besværligt det ville være at mødes.

"Hmm måske vi skulle sigte efter at mødes når årstiderne skifter? Du ved have en kro hvor vi stikker snuden ind og kan efterlade besked hvis man ikke kan være der eller lignende?" Han trak lidt på skuldrene mens hans hale viftede fra side til side "Det er ikke den mest praktiske måde, men vi har begge muligheden for at rejse hvor vejen leder os indtil da"

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 26.09.2019 19:41
Det var en meget uheldig situation de stod i, men indtil videre havde det lykkedes dem at finde hinanden. Var det Cedrik's held? Eller var der også en del af Lucky's uheld der stod for at hun endte i en situation hun ikke kunne håndtere, selvom hun der altid var en del af situationen der var rar.
"En kro ville være en god ide, men det må nok hellere være en af dem der ikke bare brænder ned og forsvinder, det har de en tendens til at gøre på disse egne." Pludseligt opstået brænde var vidst bare noget man forbandt med landevejen, men der var også nogen der havde brændt den halve landsby ned for nogle år siden af hvad hun havde hørt.
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 26.09.2019 22:46
Cedrik nikkede lidt, det ville være ret upraktisk at skulle mødes et sted der pludselig ikke var der længere! For hvor sikker end Medanien virkede, så var der en underlig tendens til nedbrændte kroer.  "Du har ret det ville være noget rod"
Den røde halvræv kløede sig lidt bag øret mens han tænkte sig om "Den fulde høst måske?" foreslog han, da den lå langs en landevej, hvilket ofte var ret sikre.
"Uh! Eller Egernet! Den ligger i Løvby, den er også ret hyggelig!" Løvby var ikke det mest kendte sted i Medanien, for om det var en flække eller en landsby var ret diskuteret blandt rejsende, men det var et af det mest hyggelige steder han kendte i Medanien.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 03.10.2019 18:28
Lucky lavede en grimasse da hun hørte Den fulde høst. Hun havde måske ikke haft de bedste oplevelser der, og der var måske også en hvis sandsynlighed for at hun ikke var velkommen der igen. Ting som Cedrik ikke havde behov for at vide. I hvert fald ikke endnu. Det kom jo først langt nede af vejen, hvis det her varede ved. Hun håbede at det gjorde, for Cedrik fik i hvert fald nogle følelser frem i hende som hun ikke var vant til. Og når de ikke var bundet af hinanden, så følte hun sig ikke ligeså nødsaget til at løbe for sit liv.

Hendes ører sitrede lidt af interesse da Cedrik nævnte Løvby. Hun havde været igennem der en enkelt gang eller to, men aldrig lang tid nok til at hun havde været forbi den lokale kro. "Den har jeg aldrig hørt om, men det virkede som et rart sted, om ikke andet en smule lille." Det gjorde selvfølgelig at der var nok mennesker til at det ikke var landevejsrøvere der kom forbi, og lille nok til at det ikke var et åbenlyst mål. Den burde kunne overleve den lettere hårde tid de var inde i. "Jeg tror måske at det vil være den optimale kro for... stævnemøder," spandt hun, og kørte en hånd ned af Cedrik's brystkasse.
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 11.10.2019 21:16
Som Lucky skar en grimasse der på ingen måde passede til hendes ellers skønne ansigt vidste han at de ikke skulle på den fulde høst, hvad end tankder den vækkede hos hende var de ikke rare, og hvis han kunne få sin vilje ville hun aldrig behøve at skulle skære sådan en grimasse igen. 
Forhåbentlig ville han komme til at se mange flere af hendes smil i stedet.

"Den er nu ellers meget fin!" smilede han stort som hans andet bud lod til at falde bedre i hendes smag, den var på ingen måde den største kro men maden derfra var nu meget god! "Men alle kroer jeg kan møde dig på bliver helt af sig selv fantastiske til stævne møder" spandt han med hende, han tanker allerede i gang med at finde på hvad han skulle have med til hende. "Har du en ynglings blomst?" 

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 21.10.2019 15:05
Der var nok ikke noget som Cedrik kunne gøre for at forhindre Lucky helt i at lave grimasser, men han kunne jo forsøge, hun ville jo nok værdsætte forsøget i hvert fald.
"Du smigrer mig, Cedrik," spandt hun grinende, og lagde sit hoved ned på hans bryst, hvor hun svagt kunne ane hans hjerteslag. Hun ville have massere af tid til at kigge på hans ansigt.

"Blomst?" komd et lidt mere undrende og hun kiggede lidt ud i ingenting, som hun overvejede det. "Jeg har altid været glad for lilla blomster, men en favorit blomst er måske lidt svært at sætte.... OH! Måneskinsliljer plejer at være rigtig kønne," det sidste kom lidt som en overraskelse for sig selv og nok også en overraskelse for Cedrik, som hun kom i tanke om de kønne blomster. Hun var mere vant til bare at plukke tilfældige vilde blomster hvis hun ville have dem, selvom det var sjældent.
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 30.10.2019 20:59
Cedrik klukkede lidt og plantede et kys i hendes sorte lokker "Ikke med andet end sandheden" smilede han varmt, givende hende et klem. Åh det her var livet, at bare ligge og dase med sin hjertenskære nær sit hjerte! Hvis han kunne vælge ville de bare ligge resten af deres dage, solende sig i en solstribe.

Han smilede og nussede hende lidt bag øret "Jeg tænker at lilla er godt til dig" Mmh en lilla blomst bag hendes ører ville bringe et smil til alles læber. "Åh! jeg har et sted vi skal mødes så! Der er en lille lysning hvor der vokser mange måneskinsliljer frit!" Åh hvor han længtes efter at danse med hende under stjernerne og månes lys! En dans kun for dem, med liljerne som eneste vidne.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 30.10.2019 21:11
Lucky ville nok have det en anelse svære ved det, hvis hun vidste præcist hvor romantisk Cedrik tænkte om dem. Det var ikke fordi hun var uenig, men mere fordi hun ikke var helt sikker på hvordan hun skulle fungere når det kom til såadn noget. Det var dog nok noget der med tiden ville komme mere naturligt med hende. Det var i hvert fald nemt at være mere tilbøjelig til romantik når man var omkring en ræv som Cedrik.

"Virkelig? Hvor henne?" spurgte hun. Hendes øjne glintrede let, og havde et udtryk af interesse. Hun havde aldrig haft mulighed for at se mange af gange, men nu var det heller ikke ligefrem fordi hun gik på jagt efter blomster normalt. Hun ville dog næppe have meget held, men måske med Cedrik, ville de ikke pludselig være forsvundet eller visnet.
Som en lille eftertænksom kommentar kom der: "Hvad med dig? Hvilke blomster kan du lide?" Hun nussede sin næse let ind i pelsen ved hans kæbe.
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 09.11.2019 11:25
Cedrik smilede lidt med fingrene dansende i de sorte lokker "Hvis du er i Fredskilde og så rejser nord på -" hans fingre følgende hans forklaring "Så når du den hvide klippesten lidt inde i Safirien og drager så vest på ind i skoven man kan se der, derinde er der en lysning hvor de gro" lød hans forklaring efterfulgt af et kys der fandt hendes næsetip.
Det var noget af et syn, især når liljerne stod badet i måneskin, som de glødede med et helt særligt lys.

"Mmh" spandt Cedrik under hendes kærtegn, hvilket blomster kunne han faktisk lide? Det ville nok være for kækt at svare dem alle... "Hvad end for en blomst du giver mig vil jeg kunne lide" lød det med et smil der kunne høres i stemmen "Men ellers kan jeg godt lide Roser" klukkede han, måske ikke den mest mandige blomt, men smuk det var den.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 06.12.2019 14:15
Lucky så begejstret og opmærksom ud, som Cedrik forklarede vejen til lysningen. Det burde ikke være alt for svært at finde hen til. Det betød dog ikke at vejen kunne være svær for Lucky på andre grundlag, men det tog hun sjældent så tungt. Uanset hvad ville hun gerne besøge stedet sammen med Cedrik, selvom det lød næsen en tand for romantisk for Lucky.

Hun kneb øjnene lidt sammen da han sagde at han kunne lide hvad end for en blomst hun gav ham, og daskede også blidt til ham. Siden hans bryst var det nærmeste, var det derfor også brystet hun ramte.
En let leen undslap hende derefter da han indrømmede at han var godt kunne lide roser. "Den blomst passer dig overraskende godt," sagde hun. Ikke en af hendes favorit blomster, men hvis hun måske kom til at tage en med til deres næste møde, så skulle han da bare føle sig heldig.
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 07.12.2019 20:36
Cedrik klukkede varmt som Lucky daskede til ham for hans måske liiiidt for smarte bemærkning, men bare at få noget som helst fra hende ville nu gøre ham glad, det var sandheden for ham ihvertfald. "Åh? Har jeg da også torne?" klukkede han varmt og spandt af at have hendes opmærksomhed. Måske var det fjollet men bare at være i nærheden af hende gjorde ham glad så let var det, selvom han nok egentlig fandt til det lidt skræmmende.

En stille rumlen lød fra hans mave, kærlighed kunne utroligt meget, men fylde maven var lidt mere end det kunne trylle frem. "Måske vi skulle finde noget at spise et sted? eller har du andre planer for i dag?" spurgte han mens han dovent nussede hende bag øret, nok var han sulten, men han havde ikke mere travlt end hun mente de havde lige nu. 

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 09.12.2019 19:20
"Mmmmh... jeg er sikker på at vi kan finde nogen," sagde hun drillende og kyssede ham derefter blidt på kinden. Hun kunne have ligget her forevigt. Indtil hun hørte Cedrik's mave knurre. Den var ikke højlydt men de lå tæt på hinanden, og hun gav ham et overvejende blik.

"Nuvel, vi kan ikke have at du allerede sulter," sagde hun, med et lille dramatisk suk tilføjet. Hun rejste sig op, og tilbød en hånd til Cedrik så han også kunne komme op. Før hun gik over til sit tøj og endelig trak i det igen og skjulte sin nøgne krop under det. Ikke at det ville kræve meget af Cedrik at få hende listet ud af det igen.

Hun tilbød sin hånd til ham, før du sammen forlod Vandfaldet mod et sted med mad. På vejen var hendes egen også begyndt at rumle.
*

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1