"Masker kan være lettere at genkende for en der selv har båret en lignende" kom det opmuntrende efter lyden af det sagte suk. Han selv havde været fanget i at den vej han havde valgt var den eneste der betød noget, noget han først nyligt havde indset, og især indrømmet over for sig selv.
Det var ubeskriveligt fristende at træde et halvt skridt frem, for at kunne nyde hendes berøring atter en gang, men det skulle være hendes valg, så i stedet gav han hende et svagt nik, for at vise at hun ikke ville krydse nogen grænser af hans.
Et lille halvt smil bredte sig som hun anderkendte den sandhed der var blevet delt blandt dem. Som svar kom et simpelt nik, der var ingen årsag til at gøre mere ud af det for nu.
"Ikke rigtigt" kom det med en let rysten på hovedet der fik det mørkebrune hår til at live op for en stund. "Men jeg husker dens skrig, jeg har altid forstillet mig det som lyden af en grif der angriber, men jeg har kun lyden, så det er svært at sige med sikkerhed" lød det som han kort trak på skuldrene.