Helli 25.01.2019 18:14
Reina nikkede til Valkar, og satte sin tekop fra sig, den var også for lang tid siden blevet tømt, men det var rart at have noget holde på, så man følte at man blev holdt fast et sted."Jeg takker dem ligeledes, det var rart at kunne dele mine bekymringer med nogen der forstår," sagde hun blidt, før at hun rejste sig op. Hun havde ikke nødvendigvis brug for mere hvile, men der var ikke mere mellem dem at dele, for det var ikke alt Reina ønskede eller kunne dele mellem dem. Hun håbede at når der var faldet ro over hendes sind igen, at de kunne snakke mere åbent om tingene.
"De skal være velkommen til den tid," sagde hun, med et blidt smil på læberne, før at hun tilføjede. "Jeg vil se frem til det." Det var bare rart at have en artsfælle, og Reina nød altid et afbræk fra hendes pligter. HUn elskede sit erhverv, men hun var en person der var meget plaget af hendes livs tidligere valg, selvom hun ikke gav udtryk for det.
"Jeg vil trække mig tilbage for nu så, og vi vil snakkes ved," sagde hun og greb Valkars hænder i sine i et kort øjeblik. Hendes hænder var overraskende kolde i forhold til at hun lige havde siddet med teen. Hun gav slip på hænderne, og trak sig tilbage til sit eget værelse.