Hvor brudte lænker mødes

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 05.12.2018 09:15
Netrish blinkede en gang som situationen udfoldede sig omkring hende, og det endelig, langsomt, gik op for hende hvad hun var vidne til.

Smilet startede i hendes øjne, hvor hendes følelser som oftes kom til udtryk. Men denne gang stoppede det ikke i de blå øjne. De spidse elver træk mildnede som Netrish kinder rundede, i takt med hendes mundvige kravlede op i et varmt, reelt smil.

"I er hinandens lykke" sagde hun som sandheden endelig gik op for hende "Hvor er det fantastisk. Tillykke er vel på sin plads!" Netrish ansigt gled stille tilbage i dens normale sombre rolighed, men hendes øjne strålende "så hvornår skal man forvente invitation til brylluppet?" spurgte hun og det var svært at se om hun var seriøs eller ej. Kunne Netrish overhoved lave jokes?
You got what everybody gets. You got a lifetime.

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 05.12.2018 14:04
Hector var næsten ved at falde bagover, da Netrish nu også nævnte bryllup! Det var slemt nok, at Juno lige havde erklæret, at Hector var hans livs kærlighed, men nu skulle de også snakke om bryllup???

"Okay, rolig, der er ikke noget bryllup!" sagde Hector og løftede hænderne for at få de to i sofaen til at slappe lidt af! Han så en smule hvid ud i hovedet over alle de store ord, der havde mødt ham, så snart han var trådt ind ad døren.

Hector kørte en hånd igennem sine krøller og gik over til Juno for at lægge armene om halsen på ham og give ham et kys.

"Du er også min," hviskede han stille og strøg en tommel over Junos kind. "Det har du sgu altid været, chef."

Han havde ikke lyst, men trak sig så alligevel væk fra Juno, så han kunne vende sig mod Netrish.

"Hej," sagde han så til hende og holdt en hånd frem. Han kendte hende jo ikke så godt.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.12.2018 17:45
Juno blev varm helt ind i sjælen, da Netrish sagde at de var hinandens lykke. Hun kunne ikke have haft mere ret eller sagt det på en smukkere måde. Hector var Junos lykke, det var der ingen tvivl om.
Han brød ud i grin, da Hector nægtede at der ville blive et bryllup. Han ville gerne modsige ham, men nåede det ikke før satyren kyssede ham, og Juno smilede blot ind i deres kys. Han drejede sit hoved og kyssede Hectors håndflade, da han fik at vide at han også var Hectors livs kærlighed.

Han betragtede sin kæreste være akavet og noget reserveret overfor Netrish, men vidste også godt, at han ikke vidste halvdelen af, hvad der var foregået efter han var blevet smidt op til Ana.

"Netrish kastede sig selv ind foran en trold, for at redde mig. To gange," fortalte han lavmælt Hector. De havde ikke snakket meget om deres tid hos Vargas. Juno brød sig ikke om det - det rev kun op i ubehagelige minder. Men her var noget, han godt kunne fortælle om. 

Han rykkede sig lidt på sofaen, så der blev plads til Hector ved siden af ham. 
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 05.12.2018 20:26
Netrish lavede en overgivende gestus som Hector gjorde det klart at de BESTEMT ikke var kommet så lang endnu, og lod det ligge. Hun var dog ikke overrasket. De lod til kun for nyligt at være fundet officielt sammen, så der var nok meget andet på deres tanker end de langsigtede forhold. Især med de levevildkår de havde sig.

Roligt rejste Netrish sig op og tog Hectors hånd som han bød den "Netrish Nardarlah, men du kan kalde mig Neelah" hilste hun mere varmt Hector og trykkede hans hånd, inden hendes blik gled til Juno hvor hun med et nik indikerede at det også galt ham naturligvis.
Som Hector bevægede sig over til Juno, satte Netrish sig ned igen, og som Juno nævnte hende gerning, nikkede hun blot bekræftende. "Dog ville jeg foretrække hvis en tredje gang ikke bliver nødvendig" kommenterede hun mildt, med et glimt spillende over de blå øjne. Den havde slået hårdt.

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 06.12.2018 05:16
Hector så på Juno, da han talte, men så så straks tilbage på Netrish, da Juno nævnte trolden. Han gjorde store øjne. Det havde han aldrig vidst! Han vidste slet ikke, at Juno overhovedet havde set en trold og ovenikøbet været så tæt på den!

Han sagde ikke noget, men tog i stedet blot Netrish' hånd og gik tættere på hende, indtil han kunne give hende et intenst kram med deres forbundne hænder i mellem deres brystkasser.

"Tak," hviskede han til hende. "Tak fordi du reddede ham. Jeg ville dø uden ham. Tak, Neelah."

Så trak han sig hurtigt væk igen, denne gang med ret røde kinder, og satte sig endelig ved siden af Juno på sofaen.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 06.12.2018 17:32
Juno huskede tydeligt lyden af noget, der blev brækket inde i Netrish, da trolden havde ramt hende. Han havde ikke kunnet se hvad dengang, men han havde heller ikke haft lyst til at vide det. Hun havde taget et slag for ham, der ville have slået ham ihjel, og som han ville have kunnet undgå, hvis bare han ikke havde haft travlt med at kyle en sten efter Vargas. Derfor fik han også lidt røde kinder, da hun nævnte en tredje gang, for han skammede sig trods alt over at have udsat hende for det to hele gange.

Juno tog Hectors hånd, så snart han sad ned med ham, men holdt blikket på Netrish. "En tredje gang bliver ikke nødvendig. Jeg holder mig i Dianthos resten af mit liv, tak," sagde han med et grin, inden han blev nødt til at stille det spørgsmål, han var sikker på at de alle tænkte; "Hvordan slap du fri?"
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 08.12.2018 21:45
Netrish virkede først overrasket ved det pludselige skift i Hector, men satyrens ord fik hende til at forstå, og hun lagde armen om ham for at gengælde omfavnelsen. "Frygt ikke. Det er ikke hans tid endnu" hviskede hun beroligende tilbage, inden de skiltes igen.

Elverens blå øjne faldt på Juno igen som de alle sad ned på ny, og nikkede til hans ord. En del af hende lagrede indformationen til senere. Det ville blive en del nemmere at finde ham, når hans tid oprandt, hvis han blev i Dianthos.. Og Netrish havde al intention om at være der, og sikre han ikke skulle krydse over alene.
Et øjebliks tung stilhed lagde sig, inden Netrish fugtede læberne, og svarede spørgmålet hun havde vist ville komme igen. "Jeg var heldig" erkendte hun blankt "Jeg blev solgt og sendt nordpå med skib, til Azurien, og dernæst fragtet til Opalslottet" hun stoppede kort og så op på de to "der plejede at være en ruin der, i Diamantbugten, men den er nu genopført" indskød hun inden hun fortsatte "Tilsyneladende var jeg at blive givet i gave til slottets herre, Valkar, for at skade hans rygte. Men han er en god, retskaffen mand, der gav mig min frihed på stedet, og tilbød mig husly til jeg igen var kommet til hægterne" fortalte hun, og en svag farve kravlede ubudt ind over hendes blege kinder, som hun talte om Opalslottets herre og taknemmeligheden var tydelig i hendes stemme. Netrish håbede dog det ville være nok for de to drenge. Hun ville ikke lyve for dem, men der var meget hun havde udeladt fra historien, og rejsen, absurditeten ved hendes ankomst, og hendes graviditet. 

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 10.12.2018 02:02
Hector havde ikke rigtigt noget at sige til Netrish' historie, men han lyttede. Hun havde været igennem meget, lød det til, og Hector kunne ikke helt lade være med at gyse ved tanken. Han trak sine pelsede ben op i sofaen og lænede sig mod Junos skulder. Han tænkte på de ting, de selv havde været igennem, og han blev ramt af en næsten ovevældende følelse af taknemmelighed overfor, den gud der havde holdt hånden over dem, for det måtte der have været. 

Med et lille suk møffede Hector sig tættere på Juno; han have brug for at være tæt på Juno pludseligt, brug for at mærke ham, bare for at sikre sig, at han virkelig var der. Med et lille ryk, rykkede Hector sig lidt ned i puderne, så han kunne tage Junos arm og vikle den om sine skuldre. Han lagde hovedet på Junos brystkasse, så han kunne lytte til hans hjerteslag. Det føltes rart og varm, og Hector lukkede sine øjne, mens han lyttede til Juno og Netrish' samtale.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 11.12.2018 01:17
Juno kendte intet til nogen ruin, kendte knap nok noget til noget som helst udenfor Dianthos. Til gengæld kendte han til det meste indenfor bymurerne.

"Gavmildt," svarede han, da han hørte hende fortælle at hun havde fået sin frihed, men han sagde det med tydelig skepsis. Folk fik ikke bare noget gratis, sådan uden videre. I teorien kunne han fortælle det samme om Liv - en gavmild kvinde, der havde købt dem fri. Men sådan forholdt det sig ikke, hvis man var helt ærlig, og Juno havde på fornemmelsen at Netrish ikke var helt ærlig. Han havde dog heller ikke lyst til at grave op i noget, hun havde lagt bag sig. Han ville jo heller ikke bryde sig om, hvis hun spurgte ind til hvordan Liv behandlede ham, hvis han havde givet hende samme vage historie om, hvordan de var sluppet fri. 

Juno lod Hector flytte på sig som han ville, og var glad for at få en arm om hans skuldre. Hvor hans hånd nu hvilede imod Hectors brystkasse, strøg han også kærligt sine fingre over Hectors brystkasse i sirlige mønstre.

"Vores historie er nogenlunde det samme. En rig madame købte os, fordi hun ikke kunne tåle at se, at Vargas beordrer mig dræbt, og så sejlede hun os fandme også hjem til Dianthos." 
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 27.12.2018 19:55
((Kender i det der når man er sikker på man har svaret på en tråd, og går og venter spændt på at få svar tilbage... og så finder ud af man slet ikke havde svaret den? xD))

Netrish blik var roligt, men alvorligt, og hendes hoved lagde sig en anelse på skrå ved Junos skepsis. Det lød nok mirakuløst, men Valkars gavmildhed var en af de få ting hun hverken havde lagt til eller fra på. Men Netrish kunne vel næppe bebrejde Junos reaktion. Hvor længe var der ikke gået før hun selv havde ture tro på det faktisk var ægte, og ikke blot endnu en mand, med endnu et spil for at tilfredsstille sig selv? Hvor længe var der ikke gået før hun havde indset han var anderledes?

Som Juno fortalte og Hector kravlede tættere ind mod ham, indså Netrish at hun muligvis havde gjort dem en bjørnetjeneste ved at pakke sin egen skæbne ind, i stedet for at være helt ærlig med dem. Men de var så unge! Ikke meget ældre en Lurrien ville have været..

"Jeg.. ser. Det lader til Kile hørte min bøn alligevel" svarede hun blot med et lille nik "At et så sårbart hjerte skulle finde ven til slavehandlen netop der, kan knap være andet end en velsignelse". Hvis Vargas havde beordret ham dræbt var det ikke utænkeligt, og det gav håb til den ellers døende flamme der var hendes tro. Det var ikke Junos tid endnu, og Kile havde holdt hånden over ham, og sparet hans liv. Det var alt hun kunne håbe på, trods hun havde bedt for så meget mere.

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 01.01.2019 18:32
Hector blev en smule anspændt, da Juno fortalte om Liv, men heldigvis gik han ikke i detaljer. Selvom det ikke ligefrem var gået ud over Hector, så havde han ikke lyst til at genopleve turen til Dianthos. Juno havde haft det så slemt, og Hector havde været så vred, at det nærmest også var blevet lidt traumatisk for ham; at se den fyr han elskede blive misbrugt igen og igen og igen uden at kunne stille noget op mod det, havde langt fra været nemt, og Hector kunne stadig vågne op midt om natten i glødende raseri, hvis han havde drømt om Liv-damen.

Hector fortalte ikke om de drømme til Juno. Der var ingen grund til at rippe op i det, og Junos oplevelse havde været langt, langt værre end noget, Hector kunne forestille sig. Alligevel kunne han ikke helt dy sig.

"Jeg sgu ikke, om jeg ligefrem vil kalde hende et 'sårbart hjerte'," kommenterede han i en mumlen og åbnede øjnene. "Men vi kom da hjem alligevel."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 02.01.2019 01:14
Juno blev stram i ansigtet, da Netrish omtalte Liv som 'et sårbart hjerte'. Han så hende som det modsatte, men han sad bare, anspændt og uden at kunne finde ord, da Hector heldigvis fandt dem for ham.

"Nej, hun..." begyndte han, for at forklare Hectors ord, men vidste ikke hvad han skulle sige og gned en hånd imod sin nakke, imens han forsøgte at sætte ord på det. "Hun var ikke meget bedre end Thanos," endte han med at sige med et træk på den ene skulder, uden at kunne se Netrish i øjnene. 

"Men hun fik os hjem. Jeg er i live takket være hende. Den pris vi betalte er.. ingenting i forhold til dét." Han skævede til Hector ved sine sidste ord og strøg en hånd over fyrens krøller. Han ville være sammen med Liv hundrede gange mere, hvis det var dét det tog for at bringe Hector hjem i sikkerhed. 
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 06.01.2019 20:18
Netrish nikkede, kort og alvorligt. "Jeg er ked af at høre i måtte lide yderligere for jeres frihed" beklagede hun, og betragtede dem begge med et medfølende blik. I sit stille sind lovede hun sig selv, og dem, at hvis hun nogensinde skulle møde Thanos igen, ville hun få ham til at tigge om Gudindens nåde.. og han skulle ikke modtage sådan en velsignelse, ikke før det øjeblik hvor hun havde bestemt hans tid.

"Men jeg er glad for at se jer begge, fri og i sikkerhed. Jeg havde ærligt ikke ture håbe på jeg nogensinde ville få jer af se igen" indrømmede hun "Ville det være påtrængende af mig at antage jeg ville kunne finde jer her igen?" spurgte hun så, mens hun mærkede hjertet hamre en smule stærkere i sit bryst. Hun forstod hvis de ikke ønskede hende i deres liv, for hendes hverv var død, men Junos omfavnelse da han så hende, havde givet hende et håb om, at det måske alligevel var tilfældet.
"Måske når ordenen ikke holder byen i sit greb længere?" 

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 07.01.2019 12:34
"Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at flytte," svarede Hector og kiggede på Juno, mens hans hånd gled ned og klemte lidt om Junos knæ. Han ville altid være lige præcis dér, hvor Juno var, hvorend det var i landet. Det var slet ikke til diskussion.

"Men jeg ved ikke, om du skal vente til Kile-tosserne er væk. Ellers kan du sgu komme til at vente meget længe," fortsatte han og rystede lidt på hovedet. "Ikke fordi jeg blander mig ret meget i den slags, men jeg kan heller ikke se nogen tegn på, at de er på vej ud."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.01.2019 17:22
"Det her er vores hjem," sagde Juno, efter Hector havde sagt, at han ikke havde tænkt sig at flytte. Det var der ikke nogen af dem der havde tænkt sig. De var kommet tilbage hertil efter alting og de ville blive ved med at komme tilbage hertil. Juno havde ikke engang tænkt sig nogensinde at forlade det igen.

Juno trak på skuldrene, da Hector kommenterede på hele Kile-situationen. Han var ikke uenig, men han påstod heller ikke at forstå sig på den slags. Måske han ville have forstået sig lidt bedre på det før, men nu, hvor han havde et job, kunne han ikke længere så godt følge med i snakken på gaden, og Hector havde sikkert langt bedre føling med Kile Ordenes magt end Juno havde.

"Du er i hvert fald velkommen her når som helst," tilbød Juno, der helst ikke ville risikere at vente flere år med at se Netrish igen. 
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 15.01.2019 20:54
Et lille suk undslap Netrish røde læber "For mange her er jeg en af 'kile-tosserne'.." ordet føltes helt forkert i hendes mund, men hun viste hvad Hector mente. Det var ikke gudinden han skammede, men Ordenen der havde misbrugt hendes navn. Hun gjorde en halv gestus mod sit udstyr der stod på gulvet. Hendes rustning og kappe, i Kiles farver.
"Indtil videre har jeg kunne bevæge mig uforstyrret. Men det er kun et spørgsmål om tid før jeg render ind i en der genkender mig" forklarede hun, med beklagelse i stemmen "Desværre tror jeg ikke det bliver bedre når Ordenen en dag bliver smidt på porten. Nu er jeg jagter for mit blod, men der vil jeg med al sandsynlighed blive jagtet for min tro i stedet. Det er ikke alle for hvem forskellen på Gudinden og Ordenen er relevant" uddybede hun roligt. Det var ikke en rar fremtid at se komme sig i møde, men gennem det sidste århundrede var det en hårdt lært lektie. Blot fordi en ondskab var overkommet, skulle man ikke forvent folks godhed.

Alligevel mildnede hendes øjne som hun så på de to unge mænd "Men, i kan vide jer sikre på jeg nok skal slå min vej forbi, på den ene eller anden måde" lovede hun dem. De havde godt nok ikke været grunden til hun var kommet til Dianthos i denne omgang, men de kunne meget vel blive grunden næste gang. Især nu, hvor Asbjörn lod til at være forsvundet sporløst..

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 21.01.2019 23:57
"Hvis der er nogen, der prøver på et eller andet mod dig, så skal du bare komme til os!" sagde Hector en kende aggressivt og rettede sig lidt op og skød brystet lidt frem, mens han pegede på sig selv med en tommelfinger. Netrish havde reddet Junos liv, og derfor stod Hector i evig gæld til hende, og han ville gøre alt, hvad han kunne for at hjælpe hende i enhver situation.

"Ik', chef?" Han kiggede op Juno. "Der er ikke nogen, der skal skade dig uden straf! Det skal vi sgu nok sørge for."

Hector vendte hovedet og så Netrish i øjnene med et lille, beslutsomt smil.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 24.01.2019 15:56
"Du ligner dem godt nok, men du er ikke en tosse," modsagde Juno sig, så snart Netrish havde sammenlignet sig selv med dem. Hun var god - bedre end hvad dem omkring hende fortjente. Bedre end hvad Juno havde fortjent. Hun havde reddet hans liv for mange gange til at blive sat i samme gruppe som dem fra Kiles Orden, også selvom han selv havde troet at hun var en af dem, da han først var løbet ind i hende i dag. 

Han gav også straks Hector ret, da han tilbød hende deres beskyttelse; "Vi skal nok holde dig sikker. I den her del af byen i det mindste er der ikke nogen, der tør noget, hvis du er med os." Han havde praktisk nok glemt, hvordan hun havde været nødt til at redde ham fra en anden bande for kort tid siden. Deres bande var ikke hvad den havde været, men deres ry skulle nok snart forbedre sig igen. Juno og Hector skulle bare ud og vinde et par slåskampe igen, så ville de være tilbage hvor de havde været før. Juno var mere påpasselig nu, men Hector virkede så aggressiv som altid, hvis ikke mere, og Juno kunne ikke holde sig tilbage, hvis Hector kastede sig ud i noget. Det ville også ødelægge hele banden, hvis det blev kendt at Juno ikke kunne finde ud af at slås længere. Han var nødt til det - og snart. 
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 01.02.2019 19:57
Netrish så mellem de to unge mænd med milde, taknemmelige øjne. "Tak, det skal jeg huske" svarede hun og bukkede hoved en anelse for dem.
Hun lod være med at bringe det faktum op at det der primært havde stået imellem de tre og fare, havde været hende.
Netrish skævede kort rundt i rummet, mod den sovende form nær døren.

"Og måske.. hvis i ønsker det, kunne jeg lærer en smule fra mig? Jeg forventer ikke at blive i hovedstaden længe, men hvad tid der er om aftenen, efter udgangsforbuddet træder i kraft, ville jeg kunne bruge på at lærer jer hvad jeg kan" foreslog hun, kun halvt med bagtanken om at finde et sikkert sted at sove. Det ville være en fordel ikke at skulle håbe på kroejeres gavmildhed ved at lade hende sove i stalden.

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 05.02.2019 23:03
Et af Hectors mørkebrune øjenbryn rejste sig en smule på hans pande. Lære fra sig? Hvad kunne Netrish lære dem? Hector syntes ikke selv, han havde brug for at lære noget om at slås, og det syntes han heller ikke, Juno kunne. Så hvad ellers kunne hun mene? Magi?

"Hvad kan du lære os?" spurgte han skeptisk og en smule uhøfligt, mens han nysgerrighed fik ham alligevel til at læne sig lidt længere frem mod elveren med et utvetydigt interesseret udtryk i de mørke øjne. "Magi?"

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Tatti
Lige nu: 3 | I dag: 12