Men Junos far ville aldrig være blevet hos far, ville aldrig have spurgt ham om han ville have det, og Juno havde klaret alle monstre i skabet helt alene fra det øjeblik han kom til verden. Dét var også grunden til, at han havde gjort alt hvad han kunne for at sørge for at Mars ikke skulle gå igennem det samme.
Juno foldede sin serviet ud og lagde den i sit skød, som en gammel vane, der pludselig kom tilbage til ham, og han så først op, da Giles endnu en gang talte til ham.
"Det går udmærket," svarede han vagt, og så sig omkring i lokalet, inden han lavmælt sagde, hvad han egentligt tænkte om det; "Thoran er tålmodig med mig. Killian er..." Juno slog blikket ned i sit skød igen og smilede sigende. "Killian er Killian." Han løftede smilende blikket til Giles og gik fuldstændig ud fra at manden vidste, hvad han mente. Killian var sød og nem, nem at snakke med, nem at blive venner med, nem at slappe af med, nem at komme i bukserne på. Han var på rekordtid blevet en af Junos bedste venner, og han lagde ikke skjul på, at han var fuldstændig forgabt i ham, platonisk.
"Og arbejdet keder mig ikke engang endnu. Ting keder mig normalt hurtigt. Men det her er okay." Han følte, at han måske burde sige noget om, hvor hårdt det var, for at forklare sit sammenbrud om natten, men sandheden var, at det ikke var arbejdet selv, der var skyld i sammenbruddet. Det var stress, dårlig prioritering af sin tid, for mange tanker i sit hoved, angst, PTSD, for meget ansvar, og at han ikke kunne finde ud af at bede om hjælp.

Krystallandet