Hans overbevisning om at han skulle fortsætte faldt hurtigt til jorden, som han måtte rette sig op, for ikke at blive ramt af en hov, da Dandels satte sig op. Han var nok ikke blevet ramt lige meget hvad, men han flyttede sig stadig lidt tilbage af ren refleks og han trak hænderne til sig. Han så lettere uforstående på ham, men det uforstående blev straks erstattet af skuffelse over hans ord. Han kunne ikke holde en let latter tilbage, for han fandt det alligevel en anelse morsomt, at han, en dæmon, valgte at lytte til enhjørningen og stoppe. Han kunne mærke hjertet banke løs i brystet på ham, som blodet hastigt blev pulset rundt i kroppen af ren og skær lyst. Et opgivende suk undslap, men lød mere nydende end han havde håbet. "Du piner mig." At fjerne sig nu var ikke en nem opgave, for han var ikke bare blevet tirret af Dandels, han havde fået tirret sig selv endnu mere, for hver finger han havde lagt mod den lyse hud i kærtegn. "Lad mig fortsætte.." Bad han, som han forsøgende førte den ene hånd om i hans nakke og op i det hvide hår. "Lad mig give dig en nydelse, der føles bedre end i drømmene," fortsatte han, i sin stadig tunge vejrtrækning. Hans lyst var bestemt ikke forsvundet og selvom han bad om at få lov til at blive ved, var det ikke for at gøre tvivlen hos Dandels større. Tværtimod var det et billigt forsøg på at få ham til at ændre mening, specielt nu hvor hans krop egentlig skreg efter mere.

~ A deal with me is better than no deal at all ~