Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 04.10.2018 23:05
Der havde efterhånden fået bygget sig højere og højere forventninger til det hele og de blev kun endnu større, da Dandels hjalp til ved at løfte bækkenet. Agarés tog det som et sikkert tegn til at fortsætte, for til sidst at kunne gå hele vejen, men hastigheden blev holdt lav, da han ikke ønskede at gøre den mindste ting, der ville få ham til at sige stop. Han afventede kort for at se om der ville ske mere med bukserne, men fortsatte i stedet sin opgave i at gøre Dandels nøgen. Han lod blikket glide ned over hans krop, som han langsomt førte hånden op over hans lår igen, og længere op over ballen, men ikke længe, før han rettede øjnene mod hans igen, kun for stadig at sikre sig at alt var okay.

Hans overbevisning om at han skulle fortsætte faldt hurtigt til jorden, som han måtte rette sig op, for ikke at blive ramt af en hov, da Dandels satte sig op. Han var nok ikke blevet ramt lige meget hvad, men han flyttede sig stadig lidt tilbage af ren refleks og han trak hænderne til sig. Han så lettere uforstående på ham, men det uforstående blev straks erstattet af skuffelse over hans ord. Han kunne ikke holde en let latter tilbage, for han fandt det alligevel en anelse morsomt, at han, en dæmon, valgte at lytte til enhjørningen og stoppe. Han kunne mærke hjertet banke løs i brystet på ham, som blodet hastigt blev pulset rundt i kroppen af ren og skær lyst. Et opgivende suk undslap, men lød mere nydende end han havde håbet. "Du piner mig." At fjerne sig nu var ikke en nem opgave, for han var ikke bare blevet tirret af Dandels, han havde fået tirret sig selv endnu mere, for hver finger han havde lagt mod den lyse hud i kærtegn. "Lad mig fortsætte.." Bad han, som han forsøgende førte den ene hånd om i hans nakke og op i det hvide hår. "Lad mig give dig en nydelse, der føles bedre end i drømmene," fortsatte han, i sin stadig tunge vejrtrækning. Hans lyst var bestemt ikke forsvundet og selvom han bad om at få lov til at blive ved, var det ikke for at gøre tvivlen hos Dandels større. Tværtimod var det et billigt forsøg på at få ham til at ændre mening, specielt nu hvor hans krop egentlig skreg efter mere.

A deal with me is better than no deal at all ~

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 04.10.2018 23:54
Agarés skuffelse var alligevel en form for tilfredsstillelse for enhjørningen der i forvejen havde... tvivlsomme lyster. Han kunne godt lide at pine dæmonen, og at se den pinsel så tydeligt var klart et plus. Det var ikke fordi han ikke kunne lide at se ham blive tilfredsstillet, men der var bare noget over at se en mand gå i knæ over sine egne lyster, og et lille smil viste sig på læberne, stadig med et strejf af være forsigtighed, men forsigtigheden dalede som dæmonen nærmest tiggede ham nu. Han synes det var morsomt, og nok også lidt sødt blandet med en bitter følelse af at han havde lidt ondt af ham. Men medlidenhed skulle ikke være grund til at han fik lov, det skulle være fordi det føltes rigtigt og... Det gjorde det ikke lige nu. Han følte sig stadig usikker, og han havde brug for mere kærlighed før han var klar til at give den del af sig selv væk til en anden.

"Nej, Agarés...," sagde Dandels til dæmonen som blev ved med at insistere - og hvem kunne bebrejde ham? Enhjørningen var en forfærdelig tease, også i deres daglige liv. Hans lyse hænder placerede sig på brystet af hans elskede som det føltes som om han kom nærmere, og den lette kærtegnelse af hans nakke fik ham til at sukke: han prøvede at holde  det tilbage men det var svært, det var som om hele hans krop var sensitiv til den mindste berøring. Han var næsten på nippet til at overveje det men... "Nej, jeg mener det," hovene gav endnu et lille spark fra sig i refleks, nærmest for at understrege hans egne ord som han prøvede at rette sig mere op. De grå øjne fangede dæmonens. Han kunne ikke dy sig fra at strejfe ham over kinden i en kærlig gestus. "Jeg vil... Jeg vil ikke gå hele vejen. Ikke endnu...,"
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 05.10.2018 01:05
Det var en sjældenhed at se Agarés tigge, egentlig var han ret sikker på at det ikke var sket før, medmindre det var sagt for sjov. Det var heller ikke ligefrem et stolt moment, men han kunne ikke holde det tilbage, for trangen til at gøre meget mere ved Dandels fyldte for meget. Han kunne ikke skjule, hvad han havde lyst til at gøre, men det var ikke engang bare dét han ville gå efter. Bare at røre ham var nok, selvom han selvfølgelig gerne ville have mere. Der blev sagt nej første gang, men Agarés trak sig ikke, lod i stedet fingrene i kærtegne nakken, som de gled gennem det lange hår. Han insisterede stadig, for han kunne se at det blev nydt. Han vidste at Dandels var usikker, men han forstod ikke hvorfor man ville sige nej til den form for nydelse.

Agarés trak endelig hånden til sig, som han måtte rykke sig lidt længere tilbage, i refleks fra det lille spark. For ikke at gøre lysten værre for sig selv, var han nødt til at fjerne sig fra Dandels og i stedet sætte sig på sengen ved siden af ham. "Jeg vil ikke presse dig.." Lød det, næsten helt roligt fra ham, men der hvilede en let dirren over stemmen og han måtte bøje let i benene, i et forsøg på at lægge lidt skjul op hvor opstemt han var. "Du er bare blevet lidt for god til at pirre mig," sagde han i et svagt smil, som han bed sig let i læben og lod blikket glide ned over Dandels krop igen. Han rystede kort på hovedet, fik hurtigt fat i sin skjorte, der var blevet smidt tidligere og rakte den til Dandels, som han så væk igen. "Hvis jeg ikke må blive ved, så bliver du nødt til at dække dig til." At have den fantastiske udsigt, en udsigt han ikke havde ofte, hjalp ham ikke til at få sine lyster under kontrol og det var ikke en mulighed, bare at se væk. Han nød synet for meget.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 05.10.2018 03:57
Dandels så mod Agarés, der lignede en der slet ikke kunne være i hans egen krop. Som skjorten blev kastet til ham, så enhjørningen overvejende på den... og der spirede selvfølgelig en lille djævel op i ham, som han først så ud til at gøre det, han bad om, men skjorten blev smidt på gulvet, og benene forblev spredte, så han kunne se alt, der foregik. Han kunne ikke lade være med at drille ham. Han elskede at pine, pirre og drille ham, og velvidende at han ville have ham så meget, gjorde det kun mere nydende for ham selv. "Jeg har ret til at være lige så nøgen som jeg lyster, i dette hus...," sagde enhjørningen tirrede, som han prøvede at kravle hen til ham. Hænderne blev lagt blid på hans ryg og skulder, og han ledte hans læber hen imod hans ved blot at hvile fingerspidserne mod hans kæbe. Dette kunne han godt. Dette var okay og han ville gerne kysse ham. At kysse ham var blevet noget af det bedste han vidste. "Du skal nok få muligheden. Bare ikke i dag. Men snart," lovede han, og der var ingen tvivl i hans stemme, for hvorfor skulle han lyve? Det var vidst åbenlyst at de begge to gerne ville hinanden.

Han kiggede på ham med de kønne, grå øjne som han nussede ham let på kinden. "Men...," ørerne vippede let tilbage som der kom en rødme på kinderne. "Vi kan... lave andre ting... Som ikke er hele vejen...," det ville stadig være ting som Dandels ikke rigtigt har gjort med andre før, så nervøsiteten var der, dog blandet med en lyst han gerne ville reagere på. 
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 05.10.2018 18:00
Det var et udtryk af lettelse der dukkede op i ansigtet på Agarés, som det så ud til at Dandels ville gøre som han bad om. Men det udtryk blev ændret i det sekund skjorten blev smidt på gulvet, til et næsten pinefuldt i sit begær og han kunne ikke holde blikket, fra den meget nøgne Dandels. Han kunne ikke rigtig komme med noget modargument, for han havde jo ret. Han kunne være lige så nøgen, som han havde lyst til og Agarés havde intet at skulle have sagt, lige meget hvor meget det pirrede ham. Han forsøgte stadig at holde lysten under kontrol, men bare den blide berøring mod hans ryg og skulder, gjorde det meget sværere end det burde. Han lænede sig lidt frem, som hans læber blev ledt mod hans. "Du gør det tæt på umuligt at vente." Han tvivlede ikke på at Dandels mente sine ord, men lysten fyldte allerede mere end noget andet, så det var næsten ulideligt at skulle vente bare lidt mere.

Som Agarés lænede sig lidt længere frem, bredte der sig et svagt smil over hans læber. "Så fortæl mig hvad jeg må gøre ved dig." Hellere få det at vide med det samme, så han umuligt ville kunne gøre noget forkert og få ham til at ændre mening. Måske han var heldig nok til at få frie tøjler, så længe de ikke gik hele vejen? Selvfølgelig håbede han. "Eller hvad du vil gøre ved mig," lød det kort efter fra ham, som han afventende lagde hovedet let på skrå. Det var en ekstremt tilfredsstillende tanke, at kunne få lov til at røre ved ham, for han elskede at få den slags følelser frem i ham, men det var lige så tilfredsstillende en tanke, at blive rørt af ham.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 05.10.2018 20:34
De grå øjne kiggede på dæmonen, som hans læber sukkede efter mere. Denne tætte kontakt, der var så få centimeter mellem ham, og han besluttede at slå distancen ihjel og kysse ham: begærligt, men også fyldt med de varme, kærlige følelser han følte for ham - han håbede, de følte for hinanden. Som han brød kysset, kiggede han på Agarés med et lille smil som deres pander let stødte mod hinanden. "Jeg ved det godt," svarede han, dog som en dæmpet hvisken som han strøg hans hår væk fra hans ansigt. "Hjælper det lidt på det hvis jeg fortæller dig, jeg elsker dig?" spurgte han, med et lille, drillende smil. Det var dog ej ment sarkastisk: han mente det. Og selvom det blev sagt ofte i løbet af en arbejdsuge (for slet ikke at tage om deres sædvanlige hverdag) så var det altid godt at få det hørt. Han kyssede ham igen, denne gang kortere.

"Mhm...," han overvejede hans ord, som hans øjne langsomt søgte ned af hans krop, ned af sig selv som halen slog et lille slag. "Jeg er sikker på du er lige så god med din mund, som du er med dine hofter," sagde enhjørningen så, han lød forbløffende uskyldig som det blev sagt selvom det ikke var tvivl om hvad han ønskede. Han bed sig selv i læben, en smule afventende som han strøg dæmonen let over kroppen. Det kunne han godt klare. Det måtte føles godt, selvom han aldrig havde prøvet det i virkeligheden. 
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 05.10.2018 22:26
Agarés tøvede ikke med at gengælde kysset, lige så begærligt som det blev givet. Han var nødt til at tage et par dybe åndedrag, som han hele tiden følte sig overvældet af hede. Han følte sig svedig, grundet sit behov efter at være tæt på Dandels, men var det ikke. De dybe vejrtrækninger fortsatte, selv efter kysset blev brudt, for varmen i kroppen forsvandt ikke. "At du elsker mig, gør dig kun mere uimodståelig," svarede han, som han gengældte det drillende smil med et lystigt og et let hævet øjenbryn. "Jeg elsker også dig," sagde han kort efter, før det andet kys blev gengældt. Det var efterhånden blevet en vane at sige de ord, lige så snart det blev sagt til ham, men det gjorde dem ikke mindre sande. Det var tværtimod som om det kun blev mere sandt, for hver gang han sagde det.

Agarés så afvendtende på Dandels, som han ventede på at få et eller andet at vide. Der bredte sig et svagt overrasket smil over hans læber, for det var alligevel imponerende at en lettere pervers sætning, kunne komme ud i så uskyldig en tone. Det var ikke noget han selv ville kunne have gjort. "Langt fra lige så god, men god nok." Agarés var ikke i tvivl om at han nok kunne give Dandels en god følelse, men han måtte alligevel forsøge at gøre ham mere nysgerrig, på hvordan det vil føles når han endelig fik lov til at gå hele vejen. Hvis han ikke blev stoppet, kunne han give ham en mindre forsmag, for munden var ikke det eneste han ville bruge. Han havde lystige planer om også at bruge hænderne. Men alt til sin tid, for Dandels havde diskret bedt ham om at bruge munden og det ville han så gøre. Han lagde blidt en hånd mod hans bryst og skubbede let, for at få ham ned at ligge. "Jeg håber ikke du havde planer om at sove mere i nat," sagde han drillende, som han lænede sig ind over ham og begyndte i det små, med nogle blide, men sensuelle, kys, mod hans hals.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 05.10.2018 23:50
De ord var nok til at få Dandels til at sukke. Han vidste jo godt at han elskede ham, han sagde det ofte, men det var alligevel bare så rart, og han følte sig elsket, passet på og sørget for. Så snart Agarés skubbede blødt til ham, lagde han sig ned i sin sårbare stilling med benene let ud til siden. Nervøsiteten løftede sig selvfølgelig, men det gjorde lysten også som han reagerede på de blide, små kys der fik ham til at sukke efter mere. Hans hænder gled op i de sorte lokker som han greb let fat i. "Oh?" sagde han, som et smil bredte sig på læberne. "Påstår du, at du kommer til at holde mig vågen hele natten?" sagde han, i en drillende men blid tone. Han var spændt på at se hvad det var, han ville byde ham, han glædede sig til at mærke det på egen krop og sjæl.

Blot følelsen af et andet individ mod hans krop, så tæt på hans private ejendele fik ham til at skælve. Det var vidst ingen hemmelighed at hele hans krop var sensitiv og sart for enhver berøring, for selvom han var begyndt - eller rettede sagt, havde - vænnet sig til at sove med manden, han forventede med at sove sammen med resten af hans liv, vænnet sig til hans kys og kærtegn var det her stadig noget, han ikke havde oplevet før. Ikke rigtigt. 

Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 21.10.2018 08:42
Det var ikke fordi det normalt var en svær opgave at få Agarés i det rette humør til denne slags situationer, men det kom alligevel en anelse bag på ham hvor nemt det var for Dandels. Om det var fordi han blev mere opstemt, af at han var i selskab med en han elskede, eller om det var fordi Dandels havde et generelt talent for at gøre det helt rigtige, anede han ikke. Lige meget hvad det var så virkede det, for selv det lette greb i håret, opstemte ham mere end han forventede. Han havde lagt den ene albue mod sengen som støtte, for ikke at lægge al sin vægt over ham. Den anden hånd lagde han blidt mod hans side, men der blev den ikke længe, for han lod den langsomt glide ned over den lyse hud.

Valgte Agarés at give helt efter sine lyster, ville hans berøringer bestemt ikke være så blide som de havde været indtil nu, men han holdt igen for ikke at gøre det alt for overvældende. Der var vel også masser af tid til at nå til et trygt punkt for Dandels, og indtil da var Agarés tålmodig. I hvert fald så tålmodig som han kunne være. Han stoppede de blide kys mod hans hals. "Når jeg endelig har fået lov til at røre dig..." Sagde han, som han rykkede munden lidt tættere på hans øre, i takt med at flytte hånden længere ned for at møve den ind under ham, så han kunne gribe let fat om hans ene balle. "... Har jeg ikke tænkt mig at stoppe igen," fortsatte han, hviskende, kort efter. Han rettede sig lidt op igen og rettede blikket mod hans. "Så du er velkommen til at prøve at sove, men jeg er muligvis lidt forstyrrende," sagde han med et svagt, drillende smil, før han fortsatte de blide kys, denne gang mod hans brystkasse. Han tøvede ikke med at flytte kyssende ned over hans mave, men aldrig i et alt for hurtigt tempo. Han gav Dandels god tid til at vænne sig til enhver berøring, selv de simple kys mod huden. Som han flyttede sig længere ned, slap han også det lette greb om hans balle, men ikke før han lod neglene glide hen over.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 11.11.2018 20:01
Han var taknemmelig for at Agarés tog alt den tid, enhjørningen havde brug for. Han havde brug for tid, men han havde også brug for sin elskede, og den kombination så ud til at fungere i bedste velbefindende. Som han mærkede udformingen af ordene der blev talt i hans øre, skælvede han yderligere, greb om nakken på dæmonen. Som kyssene forsatte, blev de små suk højere og dybere, nød hans kærtegn og blikket, der fik ham til ønske mere. Han gengældte blikket, lod tænderne synke ned i underlæben som han fulgte ham. Ned over brystet, ribbene og ned til maven som løftede sig i forskellige tempo af åndedrag. Det føltes så godt og ophidsende. Han kunne nærmest ikke være i hans krop af begejstring. Nervøsiteten blev mindre og mindre som han vænnede sig til hans nærvær og som han mærkede neglene, blev hans suk kun dybere og mere frydefyldt. Neglene krummede sig om håret på Agarés, en smule opmuntrende på mere.

Han lukkede øjnene, lagde sig ned på ryggen med ryggen let løftet som han sansede hver end en finger der lagde sig på hans krop. "Mhm...," fik hans mund sagt. "Jeg tror ikke jeg ønsker at sove nu...," hviskede han. 
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 11.11.2018 20:41
Det var næsten ikke til at stå for lysten, til at lade begge kærtegne den lyse hud, men for ikke at lægge alt sin vægt over Dandels, var Agarés nødt til at holde en enkelt hånd mod madrassen. Valgte han at spænde godt op i mavemusklerne ville det ikke være nødvendigt, men alt hans fokus var rettet mod den smukke, nøgne krop, der lå så fint på sengen under ham. Siden han ikke fik denne mulighed ofte, havde han ikke tænkt sig at lade den forbipassere. Specielt ikke når han aldrig kunne være sikker på, hvornår det ville ske igen. Den frie hånd havde sluppet ballen, men kun for at lade fingerspidserne glide ned over enhjørningens lår i stedet. Han var næsten sikker på, at det ikke ville gøre noget hvis han tog hårdere fat, men formålet lige nu var ikke at få ekstreme reaktioner fra Dandels. Det handlede mere om at få ham så opstemt som muligt, hvilket var grunden til, at han trak enhver berøring i langdrag.

Agarés selv var mere eller mindre så opstemt, som han selv kunne blive. At have en større frihed til at lægge hænderne på sin partner end han plejede, hjalp ikke det mindste på de tætsiddende bukser, der hurtigt føltes et nummer eller to for små. De mindste bevægelser han selv gjorde, som han stille og roligt flyttede kyssene længere ned over Dandels mave, fik ham til at trække vejret tungere, mest af alt i nydelse, men måske også en anelse i frustration, over ikke at kunne gøre præcis hvad han hungrede efter, med den han elskede. Grebet han mærkede i sit eget hår, fik ham til at undslippe et mindre støn, men at det langt fra var lige så frit som det burde have været, var ikke svært at høre. Han valgte ikke at føre samtalen videre. I stedet fokuserede han på de blide kys, fingerspidserne der lige så langsomt gled ned over låret og på at holde sin egen lyst under nogenlunde kontrol. Han stoppede alt, for kort at vende blikket mod enhjørningen, kun for at betragte ham i sin nydelse, før han lagde læberne mod Dandels rejsning. Stadig med et skævende blik rettet op, lod han tungen glide fra roden og langsomt hele vejen op til spidsen.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 11.11.2018 21:06
Som han mærkede noget varmt og vådt mod hans skridt, noget han aldrig havde oplevet før i en virkelighed som denne. Det fik hele hans krop til at spænde op, først af usikkerheden da han ikke helt forstod hvad der skete med hans krop. Eller jo, det gjorde han, han havde jo oplevet det før i drømmene, men dette føltes så overvældende... virkeligt! Usikkerheden blev dog til en nydelse som han sitrede over hele kroppen og fingrene knugede kun yderligere om håret på Agarés, lige som om det var en livsline, en sikkerhed for at han kunne stoppe ham lige så snart det blev for meget. I dette sekund lod det dog til at kun skabe nydelse for ham som grebet langsomt løsnede op og hans krop modtog den våde, men kærlig behandling med kyshånd.

Han sukkede atter, som kroppen (der havde været spændt i en flitsbue) slappede af igen, og hans hænder løb henover hans egen krop, en smule udforskende som han blev en smule betaget af sin egen lyse hud, for derefter at kigge på hans elsker, som stadig kiggede på ham og lod til at betragte ham nyde sig selv. Dandels skævede til ham, hans hånd løbende ned af hans krop og ned til dæmonen, som han søgte hans hånd i en kærlig, søgende gestus.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 11.11.2018 21:38
Tungens bevægelse var langsom, men som Agarés tydeligt kunne mærke spændingen i sin elskers krop, lod det til at være den bedste hastighed. Indtil videre. Hans egen vejrtrækning skælvede kort over taget i håret der blev hårdere og endnu et tilbageholdt støn lød fra ham. Hans lyst var tæt på ulidelig. Han havde næsten svært ved at være i sin egen krop, for han havde aldrig været nødsaget til at holde sig så meget tilbage, som han var nu. Alligevel formåede han, med alt for meget besvær, at holde alle sine bevægelser kontrolleret, for hvor meget han kæmpede kunne han ikke lægge skjul på. Det viste sig tydeligt, både i den tunge, skælvende vejrtrækning og i blikket, han sendte Dandels. Som grebet i håret blev løsnet, faldt et par totter ned og indrammede det lystige udtryk, der hvilede i ansigtet på Agarés.

Der bredte sig et lige så lystigt smil over hans læber, som han trak tungen til sig igen og holdt pause. Synet af Dandels hænder på sig selv skulle nydes, men ikke længe. For som hånden søgte hans, svarede han lige så snart han havde ladet den kærtegne hele vejen op ad hans lår igen. Da lagde Agarés sin hånd i sin partners, flettede sine fingre ind i hans og klemte lidt til. Måske lidt som en mindre advarsel, inden han fjernede blikket fra ham, bøjede hovedet ned og lod sine læber lukke om hans køn. Fingrene forblev flettet ind i hans, men som han påbegyndte den rolige bevægelse, op og ned med hovedet, var det ikke nok kun at have den ene hånd mod ham. I en dyb indånding med næsen blev der spændt godt op i maven, så han kunne blive i samme position, som han fjernede den anden hånd fra sengen og i stedet møvede den ind under Dandels. Han greb endnu engang fat i en balle, denne gang lidt hårdere end før og hev ham til sig. Mest for at give sin elskede en fornemmelse af, at han tog ham helt til roden, hver gang hovedet rykkede sig ned igen, men egentlig også fordi han bare ikke kunne lade være. Hans vejrtrækning blev med vilje tungere og tungere, så han kunne fortsætte uden at føle sig alt for kvalt.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 12.11.2018 21:36
Som han betragtede lokkerne der faldt over Agarés's ansigt, kunne han ikke lade være med at smile, bare en sule, som han brugte sin hånd til at stryge lokkerne væk. Han kunne så godt lide den måde han kiggede på ham på... Det var noget af det bedste han vidste. Når han valsede rundt i deres værelse, gjorde sig klar, kun i ført det flotte lingerie, med det lange, hvide hår langt ned af ryggen og Agarés som blot lå i sengen og nød det hele. En af de få morgener hvor de har stået op på samme tid.

Det lille klem gjorde ham så glad, så glad, og han gengældte det med en varm glæde som han følte sig endnu tættere med ham nu. Det kunne man sige, det var han også - og ikke kun på et metaforisk plan. Da han følte hans læber, hans mund, måtte han gispe efter vejret. Sensationen blev kun voldsommere som han bevægede sig, bevægede ham og fik ham rykket tættere på og hele hans verden synes at virke kraftigere nu som hans krop blev fyldt med en ekstase. De lette suk blev til støn. Dandels var lidt glad for at der ikke var nogle i huset lige nu udover dem selv, at det var så sent på aftenen at det meste af personalet var taget hjem. Han kom med endnu et støn, ryggen løftet mens hans hoved blev lænet tilbage og hånden blev knyttet. Hans krop var reelt set slet ikke vant til denne form for behandling og han følte sig meget sensitiv over det mindste... Kroppen var allerede klar til at give afkald på alt hvad han har, men han prøvede at beherske sig, holde det tilbage men det var åbenlyst. 
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 13.11.2018 17:51
Det skete ikke ofte, at Agarés stod op sammen med Dandels. Godt nok stod han altid tidligt op, og fandt det tæt på umuligt at vågne tidligere, men alligevel lykkedes det altid Dandels at vågne og komme i gang, lang tid før ham. De få morgener de var stået op sammen, var udelukkende kun så Agarés kunne nyde synet af sin elskede, valse rundt i værelset, som han gjorde sig klar. Det var bevidst, at det ikke blev gjort hver morgen. Det var ingen hemmelighed, at Agarés ikke fandt noget andet mere tiltrækkende, end enhjørningen der lå halvt under ham nu. Hvis han nød synet af Dandels i lingerie hver morgen, ville det være umuligt for ham at holde sig i skinnet, når det kom til hans lyst.

Det langsomme temp, op og ned, blev holdt i et godt stykke tid. Men både det lette klem om den hvide hånd blev strammet lidt, og det samme gjorde det greb han havde om den hvide balle. Skjult i den tunge vejrtrækning, undslap han selv et lavmælt støn, som han nød de lyde han fik frem hos Dandels. Han havde ofte været opstemt i Dandels nærvær, men aldrig så meget som nu, hvor han endelig fik lov til at røre ham, mærke ham, høre ham. Forblændet lidt af sin egen lyst, i hedens øjeblik, satte han tempoet op uden at tænke over det. Han så frem til at få Dandels til at nå sit klimaks, arbejdede sig begærligt den vej, for han elskede at det var ham, der skubbede Dandels over kanten af nydelse. Stadig uden at tænke over sine egne bevægelser, slap han grebet om ballen og strøg i stedet en finger mellem hans baller. Hans åndedræt blev tungere og tungere, de spændte muskler i maven blev sværere og sværere at holde, men hans stædighed skinnede igennem og han tvang sig selv, til at blive i positionen.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 13.11.2018 22:05
Det hele blev bare lidt for meget for ham. Hans krop nåede en slags grænse, et klimaks, han sjældent havde prøvet det, og det var som om hans krop gik i krampe som han nærmede sig toppen. Hans krop kom med høje, nydende lyde der helt sikkert kunne blive hørt ude på gangen og han slap sit tag i Agarés's hånd for at gribe om hans hår, og kelmme til. Hans hofter løftede sig i et søgende svaj, og han lukkede øjnene som han mærkede rusen stryge gennem hans krop, og gøre alting kildende, og farvestrålende. Det føltes så godt! Toppen af isbjerget var langt bedre end han havde forestillet sig.

Han kom med endnu et højt støn, som udviklede sig til en masse, små gisp som han faldt ned til jorden igen, og han slap lige så stille taget i hans elsker, som hans krop løsnede op. Hans øjne åbnede lige så stille, og han kiggede på Agarés, med så meget kærlighed at hans hjerte begyndte at slå hurtigere, og han kunne ikke lade være med at smile, om end en smule flovt så af vane, skjulte han hans ansigt bag hans hænder. Han havde set ham på sit allermest sårbare, hørt ham sige lyde han aldrig havde hørt ham sige før... Hvad ville han ikke tænke nu?
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 14.11.2018 17:41
Så snart hans hånd blev sluppet, lagde Agarés hånden mod madrassen igen som støtte, så han endelig kunne slappe af i maven. Det betød også at han kunne fokusere det mere, på at følge med i de bevægelser Dandels gjorde, som han nød sit klimaks og måske endda gøre det lidt mere intenst. Grebet om hans hår fik ham til at miste det fokus, i et øjeblik af sin egen nydelse og som hans mund blev fyldt med enhjørningens forløsning, lukkede han øjnene i og et lige så nydende, men langt fra lige så højt støn, var til at høre fra dæmonen. Han havde ikke selv tænkt over, at nogle få fra rengøringspersonalet muligvis ikke var taget hjem endnu, selvom det måske burde være faldet ham ind. Der var intet at høre, men chancen for at den unge kvinde, der altid blev sent, stadig var her var stor. Men Agarés var for optaget af sit nærvær med Dandels og det var alligevel ikke fordi der var chance for, at de ville blive afbrudt.

Agarés rettede sig lidt op, valgte ikke at bruge tid på at fundere over hvad han skulle gøre med væsken i sin mund. I stedet blev en hurtig beslutning om at vælge den nemme løsning taget, og som han flyttede sig, for at ligge sig ved siden af Dandels i stedet, blev væsken slugt. Han lagde sig helt ind til ham, bare for at være tæt på ham og han skænkede det ikke en tanke, at Dandels ville blive prikket i hoften, for Agarés var stadig rigeligt opstemt. Det var næsten lige før det gjorde ondt, men kun fordi hans bukser strammede lidt mere end de burde. Som han betragtede sin elskede, der gemte sig væk under sine hænder, kunne han ikke lade være med at smile. Han forstod hans reaktion, men fandt det langt fra nødvendigt, da han aldrig havde fundet Dandels mere tiltrækkende, end da han gav sig helt hen til nydelsen. Langsomt førte han hånden ned mellem de hvide baller, fandt vej til hans indgang med en finger, som han forsigtigt begyndte at massere. "Jeg fortsætter kun, hvis du fjerner hænderne," hviskede han, mest fordi han ikke ville undvære det syn, men også for at fortælle Dandels, at han aldrig behøvede at være flov. Derudover ville han gerne se, om enhjørningen var klar på mere, eller om han havde fået nok.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 14.11.2018 20:51
Hans ansigt var stadig skjult, som han kunne mærke dæmonen ved hans side rykkede sig: han rykkede op, lagde sig ned ved siden af ham, så tæt på ham at han kunne dufte hans egen særlige lugt, og mærke ham fra alle steder, og bag hænderne, smilede Dandels helt forlegent men også glad. Han var så opmærksom på alting; han mærkede hans hænder stryge over hans krop, ned over hoften, ballerne og mellem dem og som han følte den lette massage, måtte han sukke atter. Det føltes rart og godt, men den lille grimmasse viste, at han ikke helt vidste hvordan han skulle forholde sig til det. Det havde han ikke prøvet før. Det var bestemt ikke skidt, men meget fremmed, og han var måske ikke helt klar til det skridt endnu, udenset hvor forførende hans elskede var.

Hans hænder blev fjernet fra hans ansigt, men kun så han kunne se på ham nærmere, og hans hænder placerede sig om hans ansigt som han trak ham ind for et kys. Det var så ømt, og blidt og han ønskede ham virkelig, men han kunne ikke rumme så meget mere lige nu. Han havde det skidt med at lade ham vente fordi han vidste hvor meget han ville (det var vidst også rigeligt tydeligt) men hans krop havde brug for det hele blev taget i skridt, små skridt. Hans fingre fik de lange, sorte hårtotter fjernet fra hans ansigt i en kærlig bevægelse og han kiggede på ham med de hjerteformede pupiller i et saligt øjeblik. "Jeg elsker dig virkelig højt, Agarés," hviskede han så. Han ved ikke helt hvorfor det endte sådan her, men han havde bare lyst til at sige det, som han kiggede på ham nu, med et lille smil på læberne.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 14.11.2018 22:20
Der var ingen tvivl om, at Agarés var mere end klar til at gå hele vejen, men han kendte også Dandels og vidste, at han ikke kunne rykke det hele for hurtigt frem. Lige meget hvor meget han havde lyst, ville han ikke gøre noget uden først at få lov, for intet skulle være ubehageligt. Han forventede heller ikke at alt skulle ske på én gang. Det skridt de allerede havde taget, var mere end rigeligt og hvis Dandels ikke følte sig klar til mere, havde Agarés intet imod at vente. Heller ikke selvom hans krop fortalte noget helt andet.

Til det sidste, holdt han dog fast i håbet om at få lov til bare lidt mere, men det ømme kys, han ikke tøvede med at gengælde, tog han som et tegn til at stoppe. Så han fjernede hånden, placerede den i stedet blidt mod Dandels hofte, som han gav sig hen i kysset. Han rettede blikket mod de hjerteformede pupiller, smilede kærligt over ordene. "Jeg elsker også dig utrolig højt, Dandels," svarede han, ikke kun som svar til ordene, men også som en form for forsikring om, at hans tilbageholdenhed ikke gjorde det mindste. Som han rettede let på sig for at ligge sig helt ned, blev han liggende helt tæt til Dandels og lod fingrene glide fra hans hofte og op til maven, i nogle blide kærtegn. "Tag dig alt den tid du skal bruge. Jeg vil vente på dig for evigt, hvis det er det der skal til."

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 14.11.2018 23:34
Han beundrede bare den smukke dæmon, blev ved med at stryge ham over håret i blide strøg, hvorefter han kyssede ham blødt igen. Hans ord gjorde ham kun mere svævende på en lyserød sky og han havde bare lyst til at kysse ham, igen og igen, men han var også blevet helt vildt døsig... Det var sent, og han havde lige oplevet noget af et vildt rus, som gjorde hans krop helt blød. Han nød de blide kærtegn, lukkede øjnene en lille smule som han hvilede hovedet ind mod hans skulder. Han vidste ikke hvad han skulle sige, men det var tydeligt at han blev glad: og nok også rørt, men han ville ikke være en tudemarie og begynde at græde så han smilede bare, kyssede hans elsker på halsen. "Vi har også hele vores liv," svarede han ham svagt drillende hvorefter han begyndte at ligge sig rette: trække dynen op over kroppen og ligge sig helt ind til Agarés.

Han var allerede døset lidt hen som hans hænder hvilede trygt på dæmonen og han lukkede øjnene atter helt i. "Godnat," hviskede han, men det lød mere som en mumlen som ørerne slog et lille slag og han faldt helt hen i armene på den han elskede mest. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1