Han var næsten overrasket over, at kysset holdt så længe som det gjorde, men der var bestemt ingen grund til at protestere, som han nød hvert sekund af det, samt lyden Dandels fik undsluppet. Alligevel ønskede han ikke at det skulle stoppe, blev næsten skuffet da det blev brudt, men uden at vise det. Han pressede let sine læber sammen, for at beholde fornemmelsen af kysset lidt endnu, før han rettede sig lidt op igen. Den drillende tone fik ham til at fnyse let i et smil, men der var vel ingen grund til ikke at sige sandheden. ”Jeg fik ret ofte sagt, eller gjort, det forkerte.” Han valgte ikke at uddybe det svar, for Dandels ville uden tvivl vide hvilke ting han havde sagt eller gjort forkert. Han vidste trods alt kun at det var forkert, fordi Dandels havde reageret med alt andet end glæde på de ting. ”Derudover havde jeg lovet dig, at du skulle vælge hvor hurtigt det her gik,” forklarede han videre kort efter. Han rettede sig helt op og fjernede fingeren fra hans hage, som han trak hånden til sig igen og sukkede let. ”Jeg burde få ryddet op..” Sagde han lavt, hentydende til glasset og alt det blod, han havde efterladt på gulvet, ellers ville det efterlade nogle mindre pæne mærker, hvis blodet fik lov at trænge ned i træet. Han burde også få vasket sig selv, for hele den ene arm var dækket i den røde væske, der også var sat i en stribe hen over panden og allerede var størknet. Måske han også skulle tjekke såret. Det skulle muligvis sys.

~ A deal with me is better than no deal at all ~