Black Phoenix 17.08.2018 16:46
Talor havde bedt hende om ikke at skade hans ejendom, men Yotul havde efterhånden svært ved at lade vær. Selvfølgelig kunne hun sagtens forvolde skade uden at røre ham. Det hele kunne ske indvendigt, men så ville hun også sikre sig, at han kunne mærke hvilket greb hun havde på ham. Men indtil nu udstødte hun bare et utilfreds suk, som han strammede grebet om hendes håndled. Den stakkel vidste ikke bedre. Troede han virkelig at det ville være så nemt at nedlægge hende? Yotuls metoder var langt fra som de øvrige krigere i hæren. Men det kunne han ikke vide noget om, dog skulle hun nok vise ham det.
”Gør dit værste” svarede hun opmuntrende, næsten bedende, som hun lod blikket glide frem, hun kunne fornemme bevægelserne lige på den anden side af forklædet. De var ikke langt fra den store gade og der skulle vist ikke meget til, før at Talor ville dukke op. Ragnor havde alt imod sig, også selvom han lige nu sad ovenpå hende.
Yotul hvæste irriteret af ham, som han flyttede rundt på hendes arme og snart blokere dem med én hånd. For en kort stund lukkede hun øjnene og åndede ud. Hun bed sig i underlæben og pressede neglene ned i hendes egen håndflade, pressede imod hendes sår.
”Du glemmer, at du er slaven her, ikke jeg” lo hun irriteret, også selvom han så ud til at taget kontrollen over situationen. Men hvem sagde ikke, at det var hvad hun ønskede?
”Nej..” svarede hun, som et ondt smil gled over hendes læber.
”Jeg fandt det bare ikke nødvendigt at ydmyge dig offentligt” fortsatte hun, som hun åbnede øjnene og fulgte hans bevægelser med hånden med blikket. Ordene bragte en latter over hendes læber, som hun atter trak armene til sig. Hun udstødte et nydende støn, som han borede fingrene ind i hendes hud.
”Du er slet ikke parat til at give mig, hvad jeg længes efter. Du er ikke klar.. endnu” hendes stemme dryppede af fryd og nydelse, som hun drejede hovedet for at kigge på ham. I det sekund deres blikke mødtes lukkede Yotul af for blodtilførslen i den arm, som holdt hendes hænder nede.
Pain, without love
Pain, I can't get enough
Pain, I like it rough
'Cause I'd rather feel pain than nothing at all