Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 01:19
Man kunne for en gang skyld skimte et smil af behag på Agarés' læber, men det forsvandt hurtigt igen. Ja, det var vel en af reglerne han havde fået sat. Men Dandels kunne umuligt forvente at Agarés skulle huske på hver eneste lille detalje, specielt ikke når man tænkte på hvad Dandels udsatte ham for hele tiden. På den måde var der da ingen mulighed for at tænkte klart.

Tilgengæld ændrede hans øjne sig fra kold til glødende varmt, da Dandels skulle til at sætte sig ordentligt til rette.
Han var alt for klar til at komme med det bedste støn af nydelse, men det støn kom ud som et undrende "Eh?" i stedet, da han stoppede. Han var på randen til at rejse sig og gribe ud efter Dandels, men nåede intet før alt blev sort.

Med ét åbnede Agarés øjnene og satte sig op i sofaen.
"Nej!" Udbrød han vredt, før han rettede blikket mod Dandels. Han skævede kort ned mellem sine egne ben, hvorefter han elegant lagde det ene ben over det andet. Det var ret tydeligt hvad han prøvede at skjule, men han gjorde sit for ikke at gøre situationen værre end den var for ham.
"Jeg mener..." Han hostede kort og lænede sig en anelse forover. ".. Er alt som det skal være?" Spurgte han, med en lettere akavet stemme. Han var egentlig ikke helt klar over om Dandels havde været ansvarlig for hvad der lige var sket, eller om det bare havde været endnu en af hans drømme. Der havde været noget anderledes over lige præcis denne drøm, men han var meget forvirret over hvad der lige var sket. Derfor forsøgte han at være så casual som muligt.

A deal with me is better than no deal at all ~

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 01.07.2018 01:38
Dæmonen skulle virkelig lære at der var konsekvenser for hans valg, specielt når han havde været så sød overfor ham: synes han selv. Og som hans offer vågnede, virkede enhjørningen forbløffende uskyldigt, som han kiggede forundret på Agarés, det var dog svært at holde et grin inde, da han udmærket vidste hvad der foregik i hovedet på ham... og det var ret tydeligt på hans krop. ,,Du lå bare og sagde... en masse lyde," sagde Dandels, med en anderledes, blød stemme. Han vidste det jo ikke, han havde ikke selv været her men et andet sted, men dæmonen havde været højlydt før i hans drømme.

Dandels så meget anderledes ud uden sin maske og det afslørende tøj: masken var borte, og derved blev de nærmest sørgmodige, uskyldige øjne vist med de hjerteformede pupiler, samt var hans tøj lyst og løst, og ej afslørede meget skind, modsat hans alter ego. Han kiggede på ham med de grålige øjne, hvorefter han gav ham et sigende blik nedad - med et lille smil. ,,Er alt som det skal være?" spurgte han, en smule drillende som han fejede det hvide hår af banen, der ikke var sat op i en hestehale mere. 
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 12:05
Agarés fjernede hurtigt blikket fra Dandels igen. At se ham i øjnene efter den oplevelse, var alt for pinligt.
"Lyde? Hvilke lyde?" Spurgte han med en lettere desperat tone i stemmen. Han håbede virkelig ikke at Dandels svar ville være, at han havde hørt de samme lyde som Agarés havde udbrudt i drømmen. Han lænede sig en anelse mere forover, mens han stift stirrede på gulvet. Han skulle ikke se Dandels i øjnene igen. Ikke lige nu.

Efter han havde siddet stille, med det ene ben over det andet, i noget tid, rejste han sig op og skævede mod Dandels.
"Alt er fint!" Sagde han med den sædvanlige bestemte tone. Der var en snert af hårdhed over den, men udelukkende kun på grund af den situation han lige havde været i.
Han gik med hastige skridt ind i det næste rum og kom lige så hurtigt tilbage til dagligstuen, mens han var i gang med at knappe en ny hvid skjorte han havde taget på. Han satte sig på sofaen igen, så langt fra Dandels som muligt og lænede sig tilbage. Et tungt suk kom fra ham. Det var næsten lige før han overvejede at tage sig en enkelt lur mere, inden han igen var nødt til at komme tilbage til arbejdet.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 01.07.2018 14:47
Dandels overvejede sit svar. Han kunne ikke dy sig: ,,Du sagde mit navn... i en ret upassende manér," det var måske at digte lidt på sandheden, men muligheden for at se dæmonen flov var jo alt for nær til at han kunne give slip på den.
Dandels blikede let med øjnene, som dæmonen snerrede nærmest af ham og forsvandt, men kom tilbage igen, med en ny, renvasket skjorte. Det var næsten helt ærgerligt at se ham med tøj på, men i det mindste kunne han nyde synet af ham være flov og nærmest ude af sit gode skind, og enhjørningen så kun flere og flere muligheder.

Han lænede sig let tilbage og strøg - med vilje - noget af det lette stof bort fra hans ben, så den lyse hud kunne skimtes. ,,Det må havde været en god drøm," påpegede han uskyldigt, som han smilede let med de bløde læber. En god, knapt så uskyldig drøm men det vidste han jo alt til, og i realiteten prøvede han nok ikke at skjule sin skyld. 
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 15:46
Agarés sukkede tungt igen og så ekstremt misfornøjet ud, da Dandels fortalte ham hvad han havde sagt i søvne. Han undlod stadig at tage øjenkontakt til ham. Han havde ingen idé om hvad han skulle sige til det. Intet havde nogensinde været mere pinligt for ham. Det var jo langt fra sådan man skulle behandle sine ansatte, men han havde nok selv været ude om det, eftersom han lod den mand han drømte om, bo i sit hjem.
"Oh... Det beklager jeg. Jeg kan kun forestille mig at du føler dig utilpas over min opførsel," sagde han i den roligste tone han kunne fremmane i øjeblikket. Det var det bedste han kunne finde på at sige, for ikke at gøre situationen endnu værre.

Han skævede mod Dandels med et lettere undrende blik. Der var et eller andet der sagde ham, at Dandels ikke var helt så uskyldig i det her, som han udgav sig for at være, men han kunne selvfølgelig ikke vide noget med sikkerhed, så han sagde intet.
"Ja.." Svarede han lavt, før han hurtigt rystede på hovedet. "Nej! Det var det bestemt ikke!" Skyndte han sig at brøle. Hvis Dandels ikke anede noget, skulle han da ikke indrømme at han havde nydt en drøm der havde fået ham til at nævne Dandels på den måde.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 01.07.2018 16:01
Det var ret sjældent at Dandels hørte Agarés undskylde, og det gav ham en fremmede følelse, der gjorde ham varm indeni - han havde ikke haft den følelse før så han var ikke sikker på hvad det betød, men det gjorde ham glad, og et smil var svært at skjule, som han bed sig i underlæben, hvor en fregne sad. ,,Det gør mig ikke noget. Jeg er jo her for din tjeneste, ikke?" sagde han, med et venligt smil. I virkeligheden kunne han ikke lade være med at fryde sig over det, dæmonen ikke vidste. Åh, han skulle bare vide!

,,Hmm," Dandels rejste sig op. Den hvide hale viftede til siderne, som han strøg det hvide pandehår væk fra hans runde øjne. De blinkede blot forbavset af brøleriet, men Dandels havde egentlig vænnet sig til det. ,,Jeg beklager," sagde han, i en tone der lød så oprigtig ked af det, at det nærmest gjorde ondt. ,,Jeg befinder mig oppe på mit værelse, hvis du får brug for mig, sir," svarede Dandels så, som han vendte om på hælen og gik over mod trapperne, dog i langsomme, overvejende skridt, for han ønskede at han skulle se ham, selvom der ikke var meget at se, da det hvide, løse tøj dækkede en del.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 16:20
Agarés vendte straks hovedet den anden vej. Jo, Dandels var her for hans tjeneste, men han havde da aldrig forestillet sig at hans drømme skulle gøres til virkelighed. Men var det virkelig det Dandels mente? Han rystede kort på hovedet og smilede svag for sig selv. Selvfølgelig var det ikke det!

Han vendte blikket mod Dandels, der langsomt var på vej op af trapperne. På Dandels reaktion var han udmærket godt klar over, at han havde såret ham, men han var ikke sikker på om han skulle gøre noget ved det. Hans trang til at gå efter Dandels var stor, men hans forældres ord om hvordan man behandlede folk der arbejdede for en, sad som brændt fast i hans baghoved. På den anden side havde forældrene også fortalt ham at tjenestefolk aldrig måtte sætte fod i på deres ejendom og den regel havde Agarés brudt for længst, da han stillede et værelse til rådighed for Dandels og gav ham tilladelse til at færdes frit på hele grunden.
"Vent!" Udbrød han, idet han rejste sig fra sofaen og med ét stod bag Dandels. Han greb fat om hans ene håndled for at stoppe ham i at gå videre. Hans blik var vendt til den ene side og håret dækkede det meste af ansigtet. Han bed tænderne sammen. De næste ord ville være alt for svære at få ud, men han prøvede.
"Jeg ønsker ikke at gøre dig forlegen. Men jeg holder af dig. Lidt mere end jeg burde, som din chef," sagde han halvlavt. Det var for sent at tage ordene tilbage nu, men han håbede alligevel lidt på at Dandels ikke havde hørt det.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 01.07.2018 16:33
Dandels bed sig i læben for at tilbageholde et fnis, som han hørte dæmonen og derefter blev stoppet i hans vej over mod trapperne. Dæmoner var egentlig nemmere end han havde troet, men han havde også kendt ham det meste af sit liv. Dandels var ikke spor ked af det, generelt var følelser en fjern ting for ham, men det var begyndt at blive underligt omkring dæmonen, der var noget ved ham han ikke just kunne forklare. Det var skræmmende, men også meget spændende. Dandels vendte sig om, og kiggede på ham med de hjerteformede pupiler, som han vippede hovedet på skrå. Hans person virkede så uendelig blid og forstående, modsat hvem han var i drømme.

Han trådte et skridt nærmere, som hans strøg de sorte lokker væk og han så op i mod hans blå øjne, med et lidt undersøgende blik. Hans ord gjorde ham glad, men på en måde de ikke burde. Det var en varm, spirende fornemmelse han ikke havde følt før, og den skulle blive begravet, under hans had for andre. Hadet for dæmonerne. ,,Er det derfor du drømmer om mig?" spurgte enhjørningen, i en så blød tone, at ordene virkede helt malplaceret. Han smilede uskyldigt, som hans hove klikkede let, som han trådte et skridt nærmere.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 16:50
Agarés tog en dyb indånding da Dandels trådte lidt nærmere og han forsøgte at gemme ansigtet længere væk ved at dreje hovedet en anelse mere, da håret blev fjernet fra hans ansigt. Han havde allerede ødelagt forholdet mellem herre og undersåt og det ville kun gøre det værre, hvis Dandels så Agarés udtryk. Det var ikke et normalt udtryk for Agarés, at fremstå som en lettere følsom person, men man kunne tydeligt se hvor ondt det gjorde på ham at indrømme sine følelser over for sin sekretær.

Han rettede dog hurtigt blikket mod Dandels efter hans spørgsmål og udtrykket i hans øjne ændrede sig brat til irriteret. Ikke fordi han var irriteret på Dandels, men fordi han var irriteret over at han nu vidste hvilke tanker Agarés havde haft i hovedet i noget tid. Det havde bestemt ikke været meningen at skulle afsløre det.
"Ja. Og den drøm du... Overhørte før, hjalp ikke på mine.. Lyster," sagde han sammenbidt. Det var tydelig at se hvor meget det irriterede Agarés, at han opførte sig som alt andet end Dandels herre lige nu.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 01.07.2018 20:29
Det her havde været morskab for Dandels, men: han vidste ikke helt hvad han skulle gøre. Han kunne give ham hvad de begge ville have, men sandheden var jo, at Dandels aldrig havde prøvet den slags. Han havde aldrig rigtigt prøvet at kysse en person, hvis det ikke havde været i drømmene - og det er jo ikke decideret virkelighed. Han var måske en kujon. Han turde ikke rigtigt gøre det. Selvtilliden, han havde gået rundt og haft og moret sig over situationen, var ved at vaske af ham.

,,Okay," sagde han, som det eneste, for han var usikker på hvad han ellers skulle sige, som han kiggede på ham, med runde, store øjne, gennem det hvide pandehår. Der var stille i dagligstuen i et godt stykke tid, og Dandels lod være med at åbne sin flabede kæft, men i stedet snurrede han blot rundt på hælen, og gik: langt hurtigere og meget mere resolut. 
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 20:49
Agarés så næsten helt sørgmodig ud, da Dandels vendte sig rundt og gik. Han vidste at han havde sat ham i en dårlig situation, men han vidste ikke hvordan han kunne gøre det bedre. Han knyttede hænderne sammen og tog en dyb indånding for at tage sig ordentlig sammen, før han med hastige skridt gik efter Dandels og stillede sig ind foran ham.
"Husk på at jeg stadig er din chef. Du sagde det selv. Du er her for min tjeneste, så tjen mig," sagde han med den bestemte tone han normalt kun bruge i sammenhæng med sit arbejde.

Han lagde en arm om Dandels og placerede hånden på hans ene balle, dog med et blidt greb, da han ikke ville have at Dandels skulle føle sig overfaldet af Agarés. Han rykkede langsomt læberne tættere på hans, mens han hele tiden så ham direkte i øjnene.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 01.07.2018 21:02
Det var en blandet følelse der gik igennem ham, da han prøvede at komme op til sit eget værelse - han ville gerne være sammen med Agarés, men han kunne ikke helt håndtere den slags, for det var nyt for ham og lidt vovet, generelt kunne han ikke lide den virkelige verden, for ha nvar magteløs her: og det var den følelse, der gik igennem ham, som Agarés stillede sig foran ham, og brugte hans status, til at få ham til at makke ret.

Dandels hadede det. Det mindede ham kun om, hvor svag han var og at han intet kunne gøre, hvis Agarés virkelig besluttede sig for at gøre ved ham, som det passede ham. Det var, som det altid havde været: dæmoner tog og gjorde som det passede dem, mens man intet kunne gøre for at slippe væk. ,,Nej...," sagde han, som han rykkede ansigtet væk, og lod sine hænder, der var langt mindre end Agarés, ligge på skuldrene af dæmonen for at holde ham på afstand. Han ville ikke, han ville gerne, men han ville ikke. Det var forvirrende, men det føltes ikke rigtigt. Han havde ret i at han var her for at tjene ham, men hvis han ville det her med ham, så skulle det ikke være sådan her. ,,Jeg vil ikke," sagde han, med den blide, nærmest uhørlige, dæmpede tone.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 21:16
Agarés stoppede med at rykke sig tættere på Dandels idet han mærkede hænderne mod hans skuldre. Dog flyttede han sig ikke længere væk fra ham heller. Han vidste at han sådan set bare kunne tvinge sig selv på Dandels uden problemer, men det var ikke sådan han begærede ham. Han ville have ham, men ikke med magt, så han fjernede langsomt hånden fra hans balle.
"Fortæl mig hvad du vil have. Fortæl mig hvad jeg kan gøre," sagde han lavt hviskende mens hans forsigtigt hvilede panden mod Dandels skulder. Han kunne mærke trangen til at lægge armene om ham, men undlod at gøre det indtil videre. Han var klar over, at hvis Dandels bad ham holde sig væk fra ham på den måde, havde han intet andet valg end at gå tilbage til at være intet mere end hans chef. Det var selvfølgelig ikke den sti han ville have denne situation skulle gå ned af, men at tvinge Dandels til noget som helst, ville kun ødelægge hans chancer, for at få det han ville have ud af det, endnu mere.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 01.07.2018 21:31
Dandels kiggede ned af sig selv, hvorefter han så op mod dæmonen. Det var svært for ham at fortælle ham, hvad han ønskede, for han ønskede jo ham, men han turde ikke. Han havde ikke prøvet sådan noget her før: kærlighed havde aldrig været på tale, fordi han altid havde arbejde og aldrig rigtigt kommet i kontakt med andre, end Agarés, og han havde ikke vidst, før for nyligt, hvordan Agarés så på ham. Han overvejede hvad han skulle svare, mens han strøg de hvide, lange hårlokker væk. ,,Jeg vil gerne spise sammen med dig," sagde han så. Var det ikke det, som man gjorde? Manden tog kvinden ud, for at have middag sammen. Det havde Dandels aldrig prøvet.

Det var nu hellere ikke så tit de spise sammen, den status havde Dandels slet ikke. Hans egoistiske, selviske jeg ønskede bare at undytte den her mulighed, men på den anden side, kunne han hellere ikke ødelægge muligheden for noget oprigtigt... Så længe han stadig kunne gøre hvad han ønskede i hans drømme.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 21:48
Agarés kneb øjnene sammen og stod længe lænet mod Dandels skulder med panden. Det var ikke ofte han var så tæt på ham og hvis han var, var det ikke fordi han ville have ham på denne måde. Han havde været tæt på Dandels før, men altid kun i professionelle sammenhæng.

Han løftede dog hovedet og rettede blikket mod Dandels, da han hørte hvad han sagde. Han havde ingen anelse om hvordan man normalt gjorde og det at spise sammen med andre, var ikke noget han gjorde normalt. Det tætteste han var kommet på at spise sammen med nogle, var da han kom til at stjæle en lille fisker mand fra en meget muggen krabbekvinde og det var ikke ligefrem romantisk. Det gik også meget hurtigt op for Agarés at han ikke anede hvordan man lavede det folk ville kalde 'normal' mad. Og han anede heller ikke hvad Dandels normalt spiste, da de aldrig havde spist et eneste måltid sammen.
"Her? Nu?" Spurgte han lettere nervøst. Han var slet ikke forberedt på at have gæster til mad og normalt fandt han mad når han var i byen for at lave aftaler. Det var meget sjældent han havde spist noget i sit eget hjem.

Agarés lagde hovedet en anelse på skrå mens han betragtede Dandels blide øjne. Hvis det stod til ham og kun ham, havde allerede været i gang med præcis det samme fra Agarés tidligere drøm. Han var også nødt til at kæmpe imod trangen til at røre Dandels på alle mulige upassende måder.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 01.07.2018 21:57
De store, hvide ører vippede let ud til siderne, som der kom et lille smil henover hans læbe, en hentydning fra hans drilske sind. Det kunne havde været sjovt at gøre det nu, men manden ville nok ikke have en ærlig chance, og det bør han nok give ham. ,,Nej," sagde han, kort for hovedet, men med et smil, som han let pulsede om sit ene øre. ,,Overrask mig," han prøvede at bruge så få ord som muligt, men mest af alt for at komme hurtigt væk: hvis han blev meget længere, var han ikke sikker på hvad det ville ende ud i, og det gjorde ham nervøs, om han kunne holde sig selv tilbage.

Som en opmuntring, lod han hans næse røre dæmonens i et kort sekund, mens den bløde, hvide hale gav et enkelt lille slag. ,,Jeg vil gå nu," sagde han, med den dæmpede stemme, som han trådte et skridt bagud. Han var fristet til at sige, at de ville jo nok ses senere, men han besluttede sig for blot at holde det tilbage med et fnis, inden han gik uden om dæmonen og op af trapperne, til hans eget værelse.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 22:06
Agarés blev en anelse lettet, da Dandels svarede nej. Han havde ikke haft en chance for at gøre det ordentligt nu, da han ikke havde noget i huset der kunne minde om mad. Han smilede svagt og kom med et lavt opgivende suk, da han gik forbi ham og op af trapperne. Han skyndte sig dog hurtigt at vende sig efter ham, inden han forsvandt helt.
"Lad mig sove med dig. Bare en gang," sagde han. Der var en snert af tiggeri i hans stemmeleje, hvilket var en ny lyd for Agarés, men han kunne ikke lade være. Hvis han i det mindste fik lov at være tæt på ham en enkelt nat, ville de lidt for pirrende drømme måske dæmpes en smule. Det ville også hjælpe ham til ikke at være alt for forstyrret i hverdagen, når Dandels kom lidt for tæt på.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 01.07.2018 22:17
Det var svært ikke at begynde at grine. Når han tiggede på den måde... Det var næsten alt for meget af det gode. Lyden af en dæmon der nærmest tiggede for hans hove, det var et drømme scenarie og han havde ham lige hvor han ønskede ham. Måske ville det ikke være så slemt at lade ham sove med ham... Nej, det kunne han ikke. Han var slet ikke klar til at lade ham komme så tæt på ham, på en så personlig måde. ,,Nej," svarede han, temmeligt fattet, inden han gik videre op af trapperne - han måtte hellere finde sit værelse inden dæmonen kom på flere idéer og ville stoppede ham, for fjerde eller femte gang.

Han kom endelig op på anden sal, hvor han gik hen imod hans værelse. Det var læst op, så han gik blot derind, hvor han hurtigt fik lukket døren, med et lille suk. Det måtte han give ham: han var stædig, når han ville have noget... Og det gjorde ham varm indeni. 
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 22:28
Et tungt suk kom fra Agarés da han hørte et bestemt 'nej'. Han var bestemt ikke vant til at få det ord smidt i ansigtet, specielt ikke at en der som regel adlød præcis hvad han sagde. Han stod for enden af trappen og kiggede efter Dandels, indtil han hørte døren til hans værelse lukke i. Han smilede svagt og fnyste, før han bevægede sig ind i dagligstuen igen. Han kastede sig selv ned på sofaen med ryggen, lagde det ene ben hen over ryglænet og den ene arm over ansigtet.
Han burde have sagt sig selv at det ikke ville lykkedes. Det var måske derfor hans forældre havde fortalt ham at man ikke behandlede sine ansatte som andet end dét - Ansatte. Han regnede ikke med at det nogensinde ville lykkedes, men det betød ikke at han ville stoppe med at prøve. Nu havde han alligevel trådt over sine egen grænser og indrømmet sine følelser over for Dandels, så at gå tilbage til den samme bestemte herre han altid havde været, virkede forkert.
Efter et lille stykke tid hvor han havde tænkt over hele situationen, blev øjnene lukket i og han faldt i søvn på få sekunder.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 01.07.2018 22:47
,,Jeg vidste du ville komme tilbage så hurtigt,"
Dandels smilede hovmodigt som han kiggede mod Agarés. De stod i det samme rum som før, denne gang var Agarés dog ej bundet, og Dandels lå på et fyldigt tæppe, fyldt med puder. Han lignede virkelig en der nød livet, og det gjorde han bestemt også - i drømmene, kunne han være lige den han ønskede at være og han elskede magt. Dandels lå og kiggede iagtagende på dæmonen, med den ene hånd under hans hage, og med den anden på hans lår, som han let kærtegnede let. Det hvide hår var blevet sat op i en stram hestehale, og han havde atter masken på, som skjulede de blide, venlige øjne. Det grumme smil var dog ej gemt væk.

,,Jeg må indrømme... Du er meget stædig. Jeg vidste slet ikke du kunne lide mig så meget... Men måske er det også kun min krop begærer. Er det ikke altid sådan med jer dæmoner?" Dandels så i retningen af ham med et flabet smil. ,,Åh, hvis mit virkelig jeg vidste det... Du ville knuse mine følelser!" sagde han teatralsk som han tog sig til hjertet og lagde sig på ryggen, med et dybt, dramatisk suk.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2