Nattens uventede besøg.

Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 17.05.2018 20:06
Corrine modtog kjolen, og stod lidt med den og betragtede Fuego før hun så lidt efter tog den på, hun antog det var hvad Fuego gerne ville have hende til siden han havde givet hende kjolen.
Det virkede pinligt at være her nu, og jo mere Corrine tænkte på det hele der var sket jo mere rød blev hun i ansigtet.
Hvorfor tog Fuego det så roligt, var han bare ligeglad med det hel? Skete det for ham tit?
"Så du mener det ikke gælder" sagde Corrine og vendte sig imod vinduet og kiggede ud. Det var vel derfor fruen aldrig gav Corrine lov til at drikke, man endte ikke gode steder hen.
"Jeg lover ikke at drikke igen" sagde Corrine slå blot kort og lidt fjernt.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 17.05.2018 20:23
Fuego så mod hende da hun talte. "det siger jeg ikke. jeg synes bare det er mere retfærdigt for begge partner når man er ædru." forklarede han og så mod hende med rolige øjne. han gik over til hende og lagde armende om hende og hviskede roligt i hendes øre. 
"det er okay at drikke. men ikke så man gøre ting man fortryder bag efter" han havde selv været fuldt og gjort dumme ting. men han havde lært hvor hans grænse gik. det skulle hun også.
 han slap hende og gik over til sengen og satte sig ned. "vis det er så invitter mig med næste gang så passer jeg på dig" sagde han med et glimt. 

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 18.05.2018 15:55
Corrine lyttede og prøvede at tænke over hvad det var man kunne fortryde at gøre? Svaret faldt hende lidt ind og hun valgte ikke at kommentere på det da det var lidt skræmmende at tænke på.
Hun forstod entelig stadig ikke det her kærligheds koncept og var stadig forvirret. Hvad var meningen entelig i det?
Corrine lod sig omfavne og lyttede til Fuego og nikkede bare, og da han trak sig tilbage, vendte hun sig om.
"Jeg.. Forstår" sagde Corrine og man kunne entelig godt se på hende det var noget andet hun ville sige men hun blot undlod at sige det.
Da Fuego åbenbart gerne ville med en anden gang sagde Corrine "gerne, men de må forstå det er yderst sjældent jeg er tilladt at drikke" Det var en lidt undskyldende stemme da hun entelig gerne ville, men pæne piger drak jo ikke for at morre sig men for at højne en smsgsoplevelse en kok lavede.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 20.05.2018 14:50
Fuego smilte til hende da hun sagde hun forstod. han håbede hun forstod hvor vigtigt det var for ham at hun ikke kom galt afsted. han håbede at hun ikke blev så fud igen. for det var ikke fordi det var ubehageligt. faktisk var hun ret så meget tiltrækkende. men han ville ikke gøre hende ondt når hun var fuld. det skulle ikke ske i hans nærvær.
"jeg håber du husker det" sagde han med et blik. han drillede hende lidt nu. for han ville da gerne passe på hende. hjælpe hende med ikke at blive drukket under bordet. men at hun kunne nyde det og selv ha det sjovt imens.
Fuego ville gerne på druk men han var lidt forsigtig med det. for det er fordi hans temprament gik af når han bliv fuld. så han skade alt og alle omkring sig selv om det ikke var med vilje.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 21.05.2018 21:11
Corrine sukkede og følte nærmest at hun stod som et barn der fik en lektion af sine forældre, eller det ville nok være sådan her hvis kannhabe forældre, den tanke skubbede Corrine hurtigt til side for den tanke gjorde hende mindre trist. Dog vidste hun ikke helt hvad hun skulle gøre nu, tanken om det hun havde gjort dagen før virkede stadig en smugle pinligt og Corrine havde svært ved at se rigtigt på Fuego.
"Jeg tænker de gerne vil håbe deres privat liv tilbage igen" sagde Corrine pænt og tænkte på hun bare kommet brasende hjem til Fuego og han nok ikke havde gjort klar til gæster. Det var en af de sværeste ting fruen vidste, det var når der kom uventet besøg, så Corrine regnede lidt med Fuego havde det på samme måde.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 22.05.2018 11:08
Fuego var faktisk meget renlig. han så rundt i sit hjem. "det gør mig ikke noget du er her Corrine. men næste gang, så forstyr ikke hesten. han virkede utilfreds igår" sagde han og sendte hende et smil. han var faktisk ligeglad med ubudne gæster. dem fik han jo så tit. folk der ville ha han gav krystaller. noget han ikke lige gjorde. kun til særlige personer. som den lille pige Ileshia som var en dag med sin mor. hun var jo uskyldigheden selv. et barn. de havde intet gjort galt. Fuego gik over til corrine og så ned på hende. 
"Corrine. du må snart lærer at sige du til mig. jeg har sagt det jo. jeg er din ligemand. arbejder kun et sted som banken pga min evne. ellers havde jeg nok lavet noget andet." sagde han og smite og tog ud efter hendes hånd og ville trække hende med ud i stalden vis han fik fat.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 22.05.2018 20:24
Sige du til Fuego? Nej det kunne Corrine slet ikke tillade sig på nogen måde og det var helt ude af diskution, hendes sociale rang var jo næsten det laveste man kunne få og trods Fuego måske ikke følte for sit arbejde så var han en højtstående mand, hvilket kun gjorde alt det natten for inden meget værre.
"Det må de undskyld, men sådan er jeg opdraget" sagde Corrine venligt, og før hun vidste af det var der grebet om hendes hånd og de var på vej ud i stalden. Hvad skulle de der ude nu?
Fuego skulle sikkert give sin hest noget at spise eller noget i den dur siden de var på vej her ud.
"De må meget undskylde i går at jeg.." Corrine kunne slet ikke få sig selv til at sige detaljen om hun havde kysset Fuego, hun skammede sig sådan.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 22.05.2018 20:35
Corrine skulle nok lærer det en dag det troede Fuego på i hvertfald. han fik fat i hendes hånd. han trak hende med ud til stalden hvor hesten stod. han så ned på corrine og så så på hesten "her var du i nat. du ville SÅ gerne strile hesten. men at vække ham er ikke altid klogt. så tror du er nød til at gøre ham glad igen" Sagde Fuego og gik over til en spand med æbler havre og byg. og hvad ellers en hest lige skulle bruges. han så mod hende og ventede lidt på hun kom over til ham. for vis hesten skulle blive glad. skulle den ha lidt mad. så blev den hurtigt glad for en.
Fuego undlød at svare på hendes undskyldning da han stadig havde set hende som uansvarlig på det tidspunkt. hun havde jo ikke været sig selv. 

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 01.06.2018 22:57
Corrine vidste ikke helt hvad hun skulle sige til det. Det var stadig lidt pinligt at hun blot var kommet brasende ind ud af ingenting og bare forstyret husfreden midt om natten. Hvordan kunne Fuego overhovedet være så flink lige nu og bare blive ved at tale som intet var hændt på nogen måde. Corrine var jo en pæn pige det var jo ikke nomalt for hende bare at gå rundt og kysse på folk, bare tanken gjorde hende røød i kinderne og nervøs.
Hun nikkede til Fuego og tog imod fodret og gik roligt hen til hesten og prøvede at stå så meget som muligt med ryggen til Fuego og rakte hesten et æble. Den reagerede straks og stak hovedet ud af båsen og begyndte at gumle i sig.
 Corrine skulle lige  til at sige noget som det bankede på karmen ind til stalden og en byvagt trådte ind i stalden.
"Undskyld min herre.. De skulle vel ikke have set en ung kvinde i løbet af natten ved et tilfælde?" spurte vagten og havde fokus på Fuego og havde ikke rigtigt lagt mærke til Corrine endnu.
Dog vidste Corrine godt hvad det her gik ud på og stivnede nærmest på stedet og turde ikke at vende sig om.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 02.06.2018 19:02
Fuego så hvordan hesten kom glad hen mod spanden og tog æblet roligt fra corrines hånd. den vrinskede og  stampede glad i jorden.
Fuego hørte banken og så mod døren hvor en byvagt stod. han så mod corrine for at se hvad hun sagde og så så på vagten. "det kommer helt an på. har hun gjort noget forkert? eller er hun bare savnet?" spurgte han og ville da ikke melde corrine vis hun ikke ønskede det. det var måske hendes frue der havde efterlyst hende tænkte fuego. men han kunne jo ikke vide det med sikkerhed.
Fuego gik over til vagten og stod så han sparrede for Corrine. han så på vagten og håbede ikke hun havde gjort noget hun ikke måtte. for så måtte hun jo tage ansvar.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 03.06.2018 05:42
Corrine var klar til at finde nærmest vindue i stalden at hoppe ud, men det var som om hendes krop ikke ville reagere.
Vagten vidste udemærket godt ud fra Fuegos formulering at han måtte havde set kvinden.
"Herre, jeg har ikke tid til det her, kvinden skal findes, jeg står med et lig henne fra kroen i går aftes, så vil de vise mig hvor jeg finder hende henne?" Spurte vagten.

Hvis Corrine var stivnet en gang så vidste hun ikke hvad hun skulle kalde det nu.. Et lig! Åh nej, det var jo langt værre end det andet. Det der slagsmål hun havde oplevet, men hun var jo slet ikke med i det.
"Jeg tager ikke med!" Udbrød Corrine panisk og pressede sig op af båsene og vidste godt vagten nu først vidste hun var der.
Natten forinden havde Corrine mødt en mand fra sit tidligere liv der havde set hende, og straks ville have Corrine med sig, ja som sin ejendel. Men der var andre der havde opdaget dette og stolt sig i vejen, og det hele havde udviklet sig, og i kasket var Corrine og hendes veninde smuttet.
Så Corrine havde blot troet at vagten var her fordi hun havde forstyrret freden på kroen, men nogle var døde, det var jo langt værre.
Vægten så først alvorligt på Fuego og prøvede at mase sig forbi for at komme ind til Corrine.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 03.06.2018 13:07
Fuego skulle lige til at sige noget til vagtens kommentar med at en var død, da, Corrine råbte op. han sukkede og vidste at vagten nu vidste hun var der. Corrine havde lige dummet sig. hun kunne være blevet redet vis hun havde holdt sin kæft lukket. tænkte Fuego lidt.
Fuego så på vagten der prøvede at masse sig forbi Fuego. han så på ham med alvorlige øjne. "du kommer ikke ind i min stald hr" sagde Fuego roligt og stilte sig i vejen for vagten.
hanvidste at vagten ikke kunne anholde en på privatgrund. og det var corrine lige nu. hun var på privatgrund. hans grund. han så mod corrine og sukkede. "denne dame har intet gjort. tro mig. hun har været her i to nætter. hun kan ikke huske det da hun blev lidt fuld den første nat." prøvede Fuego at rede corrine. ja det gjorde han. hvorfor. det vidste han ikke rigtigt. de kendte ikke hinanden så godt men Corrine havde da ikke slået nogle ihjel.... havde hun?

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 03.06.2018 13:14
2 nætter? havde hun virkelig sovet her så længe, Corrine nægtede nærmest at tro det, fuen måtte være syg af bekymring, eller måske skulle Corrine mere tænke på sin egen bekymring lige nu hvor der stod en vagt og ville have fat i hende. Var den bedste løsning entelig ikke at Corrine bare fulgte med? Altså hvad end det var så skulle Corrine jo modtage den straf det måtte være ved det... men hun havde da ikke slået  nogle  ihjel? Nej det mindes hun bestemt ikke..

Vagten stoppede op og sagde "Herre, lad mig gøre mit arbejde" trods han godt vidste han ikke kunne stille meget op imod Fuego. Han havde skam hørt historierne fra sine kollegaer hvordan denne mand havde skabt oprør på lægehuset for ikke meget tid siden, og vagten selv ville helst ikke i problemer.

"Herre... De kommer blot i problemer... jeg er bare nød til at gå med" sagde Corrine så lidt stilfærdigt, og ville helst ikke have Fuego nu igen skulle blive rodet  ud i alt muligt rod på grund af hende, hun havde allerede været skyld i han var kommet til skade, myrdet en, blevet anholdt, hun havde kysset ham og vækket ham midt om natten, og nu det her.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 03.06.2018 13:21
Fuego vidste godt han løj men han vilel gerne ha en at beskytte. og corrine var den han havde set som beskyttelsens ofre. da vagten talte  skulle Fuego til at sige noget men så kom corrine igen og blandede sig. 
"Corrine. du er ikke nød til noget. du ved selv du ikke kunne ha gjort det" ikke fordi hun havde været her i "2" nætter men fordi at hun ikke var morder matrialle. hun var den mere.... hvad kaldte man det. stille type. men murde det kunne hun næppe ha gjort. sådan som hun var igår kunne hun højst ha haft sex med en istedet for at murde. han så på vagten med alvorlige øjne og så på corrine med beskyttende øjne. 

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 03.06.2018 20:28
Vagten så kort forvirret ud og kiggede lidt på Fuego.
"gjort det? Nej de misforstår, hun er vidne fra i går, det var lederen af en bande der blev myrdet, vi prøver at komme frem og beskytte vidnerne inden nogle kommer til dem først" sagde vagten forklarende og var kend af at det var blevet en stor misforståelse, eller ja han havde nok også virket lidt ivrig efter at få fat på kvinden.

Corrine blinkede et par gange. Hun havde ikke gjort det? så det var ikke alvorligt? eller jo en mand var død, men det var bare det. pludselig følte Corrine sig langt mere lettet, men det varrede kun et kort øjeblik. Hvad mente vagten ved der var andre der ledte efter hende? Åh nej, nu kom der sikkert flere banditter til Fuegos hjem og ville alt muligt og sså ville han komme til skade og så var det igen hendes skyld.
Det gik ikke!
Corrine kiggede på Fuego og sagde "Herre, det går ikke de kommer til skade denne gang på grund af mig, jeg burde følge med vagten"
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 03.06.2018 20:41
Fuego så på vagten da han forklarede hvorfor han var der. "kunne du ikke ha sagt det til at starte med" sagde Fuego lidt irreteret. det havde jo været meget hurtiger vis han havde sagt det med det samme. han så mod corrine da hun talte og han så på vagten. han tog fat i vagten og gik to skridt uden for og hviskede til vagten. "vis der sker Corrine noget. finder jeg dig personligt og stiller dig for ansvar" det var ikke en trussel. det var en advarsel. han ville ikke ha corrine kom tilskade. ham selv. ja det var han ligeglad med. han så corrine som den lille vase der nemt kunne gå i stykker som man hele tiden måtte være forsigtig med.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 03.06.2018 21:19
Vagten så alvorligt på Fuego og sagde "Pas på hvad de siger herre, det skulle nødig misforståes" Det var lidt ment til Fuegos trussel om hvis der skete Corrine noget. Det var også en ting Corrine måske havde lidt svært ved, hvorfor gik Fuego så meget op i om der skete hende noget eller ej, det var der normalt ingen der gjorde. Corrine var der jo bare og skete der hende noget så var det jo jævnt ligemeget for alt andet der nu skete. Så at blive tænkt på og så på sådan en måde var helt mærkeligt.
"Herre... Jeg er nød til at følge med... Men i morgen kom gerne forbi fruens gods, jeg kan lukke dem ind, hun ville forresten gerne takke dem for de hjalp mig, hun besider landet øst herfra" sagde Corrine forsigtigt, og så gik det op for Corrine hun havde inviteret Fuego til det sted hun boede og så panisk ud og udbrød "altså... kun hvis de lyster... eller... ja.. de skal ikke... de har sikkert andet at lave"

Vagten så entelig blot forvirret til som Corrine gik i selvsving men rømmede sig og Corrine stoppede og nikkede, og måtte følge med vagten til afhøring.

//out
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 03.06.2018 21:32
Fuego var ligeglad med hvad vagten sagde. der måtte ikke ske hans venner noget.  han så på corrine da hun talte og smilte venligt. "det vil jeg huske " han ville med glæde komme forbi og møde denne frue som tog sig af corrine.
Fuego selv havde ikke alverdens planer for den kommende dag. han smilte til hende og gav hende et hurtigt kram og hviskede. "pas godt på dig selv" og han sllap hende så de kunne forlade ham.

//out

Shouto Todoroki
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6