Shinji havde faktisk ikke misforstået, hvad hun mente. Det var først, da hun pointerede det, at han rent faktisk begyndte at grine.
"Nå berøringer andre steder er måske forbudt?" Svarede han, som han drillende prikkede hende på skulderen. Hendes spørgsmål fik ham til at grine lidt mere.
"Ikke ligefrem. Kvinderne her forventer ikke rigtigt, at man er sød. De er selvfølgelig også ude på helt andre ting." Svarede han temmelig sigende, så der ikke var tvivl om, at han mente seksuelle gerninger. Han var ikke sikker på, hvordan hun ville tage det, men sådan var realiteten altså på disse kanter. Når mændene kom hjem fra togt ville de have sex, og kvinderne her var her kun for det formål (i al fald hvis man spurgte piraterne). Shinji var ikke helt sikker på, at kvinderne følte det samme.
"Med den holdning skal du nok passe fint ind her. Alle her mener at kærlighed er overvurderet, og alle har rejselysten. Nu mangler du bare at have lysten til at plyndre og dræbe uskyldige mennesker." Svarede han drillende. Det var ikke altid pirater dræbte, men det var heller ikke uden grund, at de havde ry for ikke at efterlade overlevende ved nogle togter. Han lyttede interesseret til hendes ønske om at opleve verden, og han tog sig selv i at beundre hendes eventyrlyst. Det var den samme lyst, han havde. Bare ikke ønsket om at dele den med nogen. Eller... der var jo en, men det behøvede hun jo ikke vide.
"Det er noble drømme. Virkeligheden kan dog være barsk." Svarede han med et suk, som Bjørn (krofatteren) kom og stillede en flaske rom mere på bordet.
"Den er på huset, Shin." Sagde han med et sigende blik til Shinji, der himlede opgivende med øjnene. Shinji skænkede dog umiddelbart op til dem begge.
"Bjørn her har en forestilling om, at jeg ønsker at gå i seng med dig, og at jeg prøver at charmere mig ind på dig." Forklarede Shinji hende og demonstrerede den hudløse ærlighed og mangel på tilbageholdenhed, han besad.
Shinji kunne ikke lade være med at grine over hendes joke, men han kunne ikke lade være med at spekulere på, om der måske var et gran sandhed i det, hun sagde? Hun kunne sikkert blive en fremragende pirat, hvis hun ønskede. Ikke at han sagde det højt. Han havde ikke ligefrem lyst til at opmuntre hende til det.
"Hvis det er tilfældet, håber jeg ikke, vi mødes som rivaler på det åbne hav." Svarede han og hævede glasset som skål til hende. Han nikkede lidt til hendes spørgsmål om værelse, men han kommenterede egentlig ikke på det. Han havde ikke rigtigt noget at tilføje.
Han lyttede interesseret til hendes fortælling om håret, inden han igen lod en hånd glide over det. Han var dog ikke helt sikker på hendes intentioner, men han rettede sig en anelse op, så han kunne se hende lidt bedre i øjnene, inden han kiggede opad mod sit eget hår en enkelt gang, inden han igen så hende i øjnene.
"I så fald er du også velkommen til at røre mit." Svarede han med et svagt smil, og han var ret sikker på, at han kun havde hentydet til håret.
- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?