Køligt bekendskab

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 09.07.2018 16:22
“Åh, nej, det behøver du ikke,” svarede Liv, mens hun holdt godt fast i Nors varme hånd. Hun smilede til hende. ”Jeg ville ikke klage over at sove ved siden af dig.”

Liv gik, stadig med Nors hånd i sin, over til sengen og satte sig. Hun så op på Nor og lagde så Nors hånd op på sin nøgne skulder, mens hun holdt hendes blik.

”Må jeg ikke takke dig?” spurgte Liv med en næsten hviskende stemme, mens hun forsigtigt rakte ud og lod sine hænder glide over Nors hofter.

Nor Rhyes

Nor Rhyes

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 178 cm

v0idwitch 10.07.2018 22:53
Nor havde godt mistænkt at Sommer kunne være prostitueret, men han fik alligevel et chok, da hun blev tilbudt hendes ydelser.
Hun fjernede sin egen hånd, men gjorde ikke noget for at fjerne Sommers.

"Du behøver ikke at takke mig. Det er mit job at redde folk i nød," svarede hun, en smule usikker på om hun ville tage imod Sommers tak, hvis den var blevet tilbudt på en anden måde, et andet sted. 

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 11.07.2018 06:37
"Bare fordi det er dit job, betyder det ikke, at du ikke fortjener tak," sagde Liv og smilede op til Nor. Hun strøg over Nors hofter og lod så sine hænder glide ned over hendes lår. "Du er så smuk... Jeg vil gerne. Jeg ville nyde det."

Livs hænder bevægede sig op igen, men denne gang gled hendes fingre under Nors trøje, så de kunne stryge over hendes bare hud ved hofterne. Nors hud var varm og glat, og Liv kunne ikke helt lade være med at bide sig i underlæben, mens hun stirrede op på Nor med lyst i øjnene.

Nor Rhyes

Nor Rhyes

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 178 cm

v0idwitch 13.07.2018 16:03
Nor følte sin krop blive varmere i takt med Livs berøring og hun følte sig brandvarm, da Livs hænder nåede til hendes lår. En blanding af de kærlige berøringer, som Nor så sjældent oplevede, og den mundtlige forsikring om at det var noget Liv virkelig gerne ville, fik Nor til at give lidt efter.

“Jeg ved nu ikke,” svarede hun, stadig tøvende, og hev brat vejret ind, da Livs hænder kom i kontakt med hendes bare hud. Professionel var hun i hvert fald og Nor kunne ikke længere undgå at indrømme overfor sig selv, at hun havde lyst. “I min branche må vi ikke acceptere den slags tak, men hvis du kan holde på en hemmelighed...” Nor så Liv i øjnene og afholdt sig fra at røre ved hendes smukke, lyse hår, selvom hun havde lyst.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 13.07.2018 17:43
”Jeg er virkelig god til at holde på hemmeligheder,” svarede Liv og smilede over hele hovedet til Nor. Hendes kinder blev straks en smule røde, og hun slikkede sine læber. Hun havde mest lyst til at flå bukserne af Nor og slikke hende, til hun græd, men hun valgte at gå lidt mere varsomt frem. Nor virkede stadig lidt tilbageholdende, og Liv skulle lige sikre sig først, at hun ikke ville flygte, før hun begyndte at blive hårdere ved hende.

Mens hun stadig så Nor i øjnene, rejste Liv sig roligt op og lod sine hænder glide over Nors bryst og op til hende skuldre.

”Jeg lover at holde på vores hemmelighed,” hviskede hun, idet hun lænede sig tættere og lod sine læber glide blidt over Nors med et lille støn. Hele hendes krop kildede, og hun kunne mærke den fugtige varme tage til mellem hendes lår.

Nor Rhyes

Nor Rhyes

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 178 cm

v0idwitch 01.08.2018 01:19
Nor var ikke i tvivl om, at Liv var god til at holde på hemmeligheder. Det så ikke ud som om det var første gang at hun gjorde noget lignende, selv hvis hun ikke kunne huske de andre gange lige nu. Elektricitet løb igennem hele hendes krop, selv ved den blide berøring det var da Liv rørte hendes bryst.

Hun indåndede grådigt Livs støn også og lænede sig forsigtigt længere ind, indtil deres læber var tættere sammen. Hun lagde også en arm om Livs hofter, så hun kunne trække kvinden tættere ind til sig, pludselig opslugt af hvor anderledes det var at kysse en blød, varm og venlig kvinde, fremfor de få hårde, skæggede mænd hun havde erfaringer med. Hun kommenterede ikke på Livs løfte, men valgte blot at stole på hende.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 04.08.2018 03:00
Liv smilede mod Nors læber; at føle hvordan en person gav efter for hende var det mest erotiske, vanedannende følelse nogensinde, og hun tog fat om Nor. Ikke kun for at holde hende, men med et snuptaghev hun Nor sidelæns og drejede, så hun kunne lægge Nor ned på ryggen på madrassen. Sengen knirkede under deres vægt, men Liv lagde ikke synderligt mærke til det. Hun satte sig overskrævs på Nors lår og lænede sig straks ned for grådigt at kysse hende. 

Mens hun kyssede Nors dejlige læber, var hendes hænder allerede i gang med at hive i Nors tøj, indtil hun fik hendes trøje op og kunne afdække hendes bryster. 

"Hvor føles du dejlig," hviskede hun og bed blidt i Nors underlæbe, inden hun begyndte at kysse ned ad Nors hagen og hals med retning mod hendes bryster. 

Nor Rhyes

Nor Rhyes

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 178 cm

v0idwitch 04.10.2018 17:39
Nor havde aldrig gjort noget lignende og da hverken med en prostitueret eller med en kvinde, og havde det ikke været fordi at hun havde sultet efter fysisk kontakt ville hun heller aldrig have gjort det. Men Livs berøring var varm og blid, og det var uendeligt svært at modstå hende.

"T-tak," svarede hun, ligesom Liv hviskende, bange for at nogen ville kunne høre dem, eller for at magien ville forsvinde hvis hun talte højere end dét. Livs kys varmede hurtigt hele hendes krop op og det gik kun et øjeblik, før hun selv hev sin skjorte af, varmen ulidelig. Da hun lagde sig ned igen, skjorten på gulvet, kunne hun heller ikke stoppe sin overkrop fra at løfte sig ganske lidt op, så hendes bryster kom tættere på Livs mund.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 08.10.2018 19:59
Liv så grådigt på, mens Nor tog skjorten af, og Nor havde knapt lagt sig ned igen, før Liv var over hende. Hun lænede sig ind over Nor og begyndte straks og kysse hendes bryster. Livs læber og tunge fandt hurtigt vej til den ene af Nors brystvorter, som hun blidt bed i og stimulerede med sin tungespids. Samtidig vandrede hendes ene hånd ned ad Nors lange krop og skubbede sig mellem hendes lår. 

Med et støn omkring Nors brystvorte klemte Liv mellem hendes ben og begyndte at gnide i langsomme, rytmiske bevægelser. Det var næsten umuligt ikke at flå alt tøjet af Nor, men hun holdt sig i skindet lidt endnu. Bare lidt endnu... 

Nor Rhyes

Nor Rhyes

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 178 cm

v0idwitch 15.10.2018 00:21
//lukket efter aftale

0 0 0

Chatboks