En køn suppedas

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 21.02.2018 01:19
Hector var et øjeblik overbevidst om, at hans hjerte ville eksplodere i brystet på ham, da Juno så ned på ham. Alle de pinlige ord boblede op i ham, men før han kunne sige nogen af dem, begyndte Juno at bevæge sig hurtigere, og Hector glemte straks alt andet.

"Ju-- Juno," gispede Hector, da Juno også begyndte at røre ham, og det var næsten så overvældende, at han ikke kunne være i sin krop. Han ville have mere! Han ville have mere af Juno inde i sig, og han viklede sine ben om Junos hofter for at få ham dybere. Han nåede dog ikke at nyde det specielt længe, for mindre end et minut senere kom ham. Han krummede sig i høet, mens hele hans krop spjættede et par gange og hans muskler klemte stramt og fast sammen om Junos pik. 

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 22.02.2018 01:26
Juno vidste, at for hver gang Hector stønnede og gispede hans navn som han gjorde, ville det blive sværere at glemme lyden og den effekt den havde på ham. Han lænede sig længere ned over Hector og udåndede tungt imod hans læber, hans bevægelser stadig for voldsomme til at kunne kysse ham imens.

Han ville gerne have holdt længere, men da Hector klemte sammen om ham, var der intet han kunne stille op, og han kom, højlydt og begravet i Hector. Han sørgede også for at mase sig så langt op i ham som muligt imens, og ikke engang bagefter fungerede han godt nok til at kunne overveje mulige konsekvenser.

Han lod sin pande dumpe ned at hvile mod Hectors skulder og højst efter et par sekunder sådan, løftede han leende hovedet igen. "Ikke dårligt," sagde han og rakte en hånd ned for at klemme om en af Hectors balder. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 22.02.2018 01:37
Hector var slet ikke klar til at gå tilbage til deres normale fjolleri og halvskænderier endnu - hele hans krop dunkede stadig efter orgasmen - så han greb fat i Junos skuldre og trak ham ned i et dybt kys. Han stønnede liderligt ind i Junos mund, mens han klemte omkring hans pik igen. Nej, han var slet ikke klar til, at det var slut. 

"Knep mig igen," hviskede han mod Junos læber, selvom han godt vidste, at Juno minimum skulle have en halv times pause. "Kom i mig igen."

Det var udelukkende adrenalinen, der gjorde, at han havde modet til at sige de her ting. Normalt ville han aldrig kunne sige sådan noget, og slet ikke i ædru tilstand, men suset fra hans klimaks fik ham til at føle sig høj, fuld og helt vidunderligt. 

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 23.02.2018 01:19
Juno spærrede endnu en gang øjnene op, da Hector kyssede ham. Han kunne ikke få Hectors handlinger og hans ord til at hænge sammen, og han kunne ikke engang bebrejde ham, for hans egne hang heller ikke sammen. Ikke at dobbeltmorale nogensinde havde stoppet ham før.

Han slugte Hectors støn og udåndede selv et, da varme spredte sig i hans mellemgulv igen. Hans pik rørte på sig i Hector, da fyren klemte om den, og blodet strømmede kun endnu hurtigere til den, da Hectors beskidte ord også nåede Junos ører. Det var en bøn Juno ikke kunne modstå og han pressede sig længere op i Hector, inden han med et halvhjertet grin opgav.

"Giv mig to minutter, så skal jeg nok," svarede han jokende, inden han trak sig ud af Hector og smed sig i høet ved siden af ham. Han så over på sin ven med et skævt smil og rakte en hånd ud for at stryge spidsen af sine fingre over Hectors mave. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 23.02.2018 01:40
Hector havde svært ved ikke at surmule, da Juno trak sig up af ham, men det lykkedes, da Juno lovede, at han bare skulle have en pause. En pause kunne Hector godt klare, selvom ham var mere end klar til endnu en runde allerede. Han sukkede og vendte sig i høet, så han kunne se på Juno. Det var lang fra første gang, han havde set Juno nøgen - det var ikke engang første gang, Hector havde set Juno nøgen post sex, hvor hans pik stadig var våd og halvhård - men det var første gang, at han kunne åbenlyst glo på ham lige så meget, han ville uden at skulle bekymre sig om at blive taget i det. 

Gåsehud spredte sig over hele Hectors overkrop, da Juno rørte ved ham, og han kunne ikke lade være med at grine, et bredt, ærligt smil. Han var så glad! Han havde fuldstændig glemt alt om den rådne situation, de sad i, og han så kun Juno. Det var sjældent, at Hector smilede sådan helt rigtigt, helt fra hjertet, men han kunne simpelthen ikke lade være.

"Du er så dum!" gryntede han og lænede sig over for at nive en af Junos brystvorter. Hvorfor vidste han ikke rigtigt, men han blev bare nødt til at røre ved Juno.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 27.02.2018 22:31
Selv før alt det lort de havde været udsat for, havde det været en sjældenhed at se Hector smile. Det skete normalt når de var alene sammen, men de var lige så ofte omgivet af møgunger og andre i byen, som de var alene, så hvert eneste smil fra Hector havde været en velsignelse. Og på den her tur med Vargas var Hectors smil kun blevet endnu mere værdifulde.
Junos hjerte sprang et slag over, da han fik lov til at se Hector smile igen.

"Hey!" råbte Juno og slog grinende Hectors hånd væk, da han nev ham. "Jeg giver dig bare hvad du bad om, hvad mere vil du have?" spurgte han og sparkede dovent ud efter Hectors ben.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 28.02.2018 06:31
"Alt det, du vil give mig, chef," svarede Hector med et grin og rullede lidt tættere på, så han kunne læne sig over Junos bryst. Han havde ikke prøvet det her før, men han vidste selv, hvor følsomme hans egne brystvorter var, så måske var det det samme med Juno?

Hector dukkede hovedet og lod sin tunge glide flat over Junos ene brystvorte. Så gjorde han det igen, og igen, før han bed blidt fat i den og gav den et lille ryk. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.03.2018 01:44
"Grådigt," svarede Juno, hans fornærmelse udelukkende ment som et comeback - han havde aldrig set Hector som grådig, og han gjorde det heller ikke nu. Måske hvis fyren en dag krævede at få Juno for sig selv, men ikke når de bare fjollede rundt.

Han fulgte ham med blikket, da Hector kom tættere på, men hans øjne faldt i så snart fyrens tunge gled over hans brystvorte. Anden gang det skete, overraskede Juno sig selv ved pludselig at stønne højlydt, og selvom han derefter forsøgte at kvæle lyden, var der ingen tvivl om hvad Hector gjorde ved ham med hvert slik.

"Gør det ved min pik i stedet," mumlede Juno og lagde en hånd over Hectors krøller, så han kunne skubbe ham nedad. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 04.03.2018 01:50
"Det har jeg allerede gjort," fnøs Hector og modstod Junos skubberi. "Hvad med om du gengælder tjenesten, chef? Det er sgu da mig, der har gjort alt arbejdet indtil videre."

Hector trak sig lidt væk og spredte så sine ben, så Juno kunne se ordenligt. Det gik op for ham, at han faktisk aldrig havde vist Juno præcis, hvordan han så ud dernede. Juno havde haft sin hånd dernede et par gange, og nu også sin pik, men han havde aldrig haft sit ansigt dernede. Hector kunne godt mærke, at han pludselig blev en smule nervøs og genert, men han viste det ikke.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.03.2018 00:36
"Al arbejdet?" gentog Juno vantro. "Fik du også lige dig selv at komme, eller hvad?" spurgte han, men med et smil så bredt at ingen kunne være i tvivl om at han ikke var ude på noget..

Han lod blikket glide over Hector, men tøvede så heller ikke længere, før han møvede sig ind imellem Hectors ben.

"Det bliver hot, så du siger bare til når du vil have min pik i stedet," lovede Juno med et selvsikkert blink, inden han lagde sig, med ansigtet helt oppe imellem Hectors ben, og kørte din tunge hen over fyrens klit. Én gang og så en gang til. Ikke ulig hvordan Hector selv lige havde gjort med Junos brystvorte.

Juno skævede op til ham en sidste gang, lukkede så øjnene, og lod sin tunge glide længere ned, hvor Hector var varm og våd.
Hvor end Juno gerne ville være tålmodig, så kunne han ikke, og øjeblikket efter stak han sin tunge så langt op i Hector som han kunne, og slikkede og åd ham uden at holde sig tilbage.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 05.03.2018 00:42
Hector vidste ikke helt, hvad han havde forestillet sig, når han havde tænkt på, hvordan det ville føles, når en person slikkede ham mellem benene, men det var ihvertfald ikke sådan! Det havde føltes virkelig godt at have Junos hånd dernede, og også hans pik, men Junos tunge? Det var, som om det gik et stød igennem Hector, og han blev nødt til at klappe en hånd over sin mund for ikke at stønne så højt, at alle, der boede på gården, ville kunne høre det. Juno måtte være verdensmester! Det gik slet ikke op for Hector, at han jo ikke havde nogen at sammenligne Juno med. Nej, Juno måtte være den bedste i verden.

"Mmh, Juno," stønnede Hector bag sin hånd, og hele hans krop rystede og sitrede. "Det-- det virkelig godt."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.03.2018 22:50
Når Juno før havde gjort noget lignende med tøser tilbage i Dianthos, så havde det altid været fordi han opbyggede sig selv et omdømme. Tøserne skulle helst snakke pænt om ham, hvis han skulle håbe på at kunne gentage successen eller score deres veninder en dag også.
Men sådan var det ikke med Hector. Sådan havde det aldrig været med Hector. Med Hector betød det noget for Juno, at han havde det så fedt som muligt.

Og sådan lød det lige nu, så Juno brød ud i et smil og pressede kærligt sine læber imod ham, inden han igen stak sin tunge frem og i lange slik gled sin tunge hele vejen over Hectors åbning. Han gentog bevægelsen et par gange, inden han skubbede sin tunge ind i ham igen og denne gang tilføjede han også en finger.

Hans egen pik var i den grad vågnet op og han greb fat om den med sin egen hånd. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 06.03.2018 06:50
Hector kunne slet ikke ligge stille! Han vred og vendte sig i høet og rullede med hofterne for at gnide sig mod Junos læber og tunge. Han kunne slet ikke styre sig selv, og det var lige før, han troede, at han skulle blive sindssyg, da Juno stak en finger op i ham. Hector mærkede straks, at Junos finger på ingen måde var stor nok til det, han havde brug for lige nu, og han trak sig væk.

Stakåndet og uden at sige et ord trak Hector sig langt nok væk til, at han kunne vende sig. Han lagde sig på maven og løftede sin bagende op og løftede endda også sin lille hale, så Juno havde frit udsyn til det hele. Han kiggede over sin skulder og så bedende på Juno med sine brune øjne. Han kunne ikke samle sig nok til at sige noget, men han håbede, at Juno kunne regne ud, hvad han ville have.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.03.2018 15:55
Da Hector begyndte at trække sig væk, satte Juno sig op, lænet tilbage på sine hæle, og betragtede Hector, der vendte sig om og tilbød sin løftede bagende. Helt ubevidst gled Junos hånd op og ned ad sin pik, imens han med blikket indtog Hector. Han var ikke en tålmodig fyr, men han havde aldrig set Hector opføre sig sådan før og det var værd at sætte tid af til at gemme det i hukommelsen for evigt.

"Hvad, vil du have min pik?" spurgte Juno grinende og rettede sig mere op. Hans pik stod vandret ud for ham og han vidste hvor våd og klar Hector var til ham, så han kunne umuligt have ventet, selv hvis han havde været til den slags. 
I stedet guidede han sin pik ind i Hector og da han følte modstand, skubbede han Hectors knæ længere fra hinanden med sine egne knæ, indtil kunne glide ind i ham helt op til roden.

"Åh, fuck, det her er godt, babe," mumlede han, hans vejrtrækning overfladisk, og først efter at have sagt det, gik det op for ham hvad han havde kaldt Hector. Han grinede lidt nervøst, men kunne ikke sige noget, der ikke bare ville gøre det værre, og i stedet begyndte han at bevæge sig.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 07.03.2018 16:29
"Ja," hviskede Hector uden tøven, og han stønnede højt og uartigt, da Junos pik gled ind i ham igen. Han havde ikke troet det, men det føltes endnu bedre i den her stilling. Juno kunne komme helt ind, og Hector skubbede endda bagud og pressede sin røv mod Junos hofter.

Hector kinder blussede ildrøde, da han hørte kælenavnet. Han havde hørt Juno bruge det mange gange før, når han havde haft en dame med i overkøjen, og Hector havde ligget nedenunder og ladet, som om han sov. Han havde altid hemmeligt ønsket, at Juno måske ville bruge det om ham engang, men han havde aldrig troet, at det faktisk ville ske. Det sendte en bølge af varme igennem hans krop, og Hector  bøjede i ryggen og skubbede bagud igen, så Juno kunne komme endnu dybere.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.03.2018 01:05
Juno havde slet ikke vidst, at Hector kunne lave sådan nogle lyde, som han kom med nu. Han havde aldrig hørt dem før, men nu kunne han slet ikke få nok af dem og han forsøgte ihærdigt at få flere og højere af dem fra ham.
Hectors reaktion på kælenavnet kom også bag på Juno. Han havde troet at Hector ville have hadt at blive talt til som en af damerne. Men tværtimod lod det til at tænde ham. Dét vidste Juno ikke hvordan han skulle have det med - Hector var hans ven, hans bedste ven, ikke en eller anden dame. Heller ikke selvom de var begyndt at have sex. 

Det stoppede ham dog ikke fra at kneppe ham grundigt. Han havde et halvt sekund, hvor han undrede sig, men så var han igen distraheret af det de havde gang i.
Hans hænder gled over Hectors krop; hans ryg, hans hofter, hans røv. Han greb godt fat om det meste også. Han var ikke helt lige så overrasket over at tænde på Hectors maskuline krop, som han prøvede at overbevise sig selv om at han var, og når Hector så åbenlyst og højlydt nød det de havde gang i, var det også lettere for Juno at give slip på sine egne støn, som han hamrede ind i Hector.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 14.03.2018 01:19
"Ahh.. ahh, Juno, jeg... ahh!" stønnede Hector og skubbede bagud imod Junos' hofter. Han kunne slet ikke holde nogen lyde inde, og han var heldigvis for henført til at blive pinlig berørt over det, for det ville han helt sikkert blive. Det var slet ikke meningen, at han skulle miste kontrollen på den her måde, men han kunne ikke stoppe det.

Han spredte sine ben en smule mere og bøjede endnu mere i ryggen, så Junos pik kunne komme dybere ind i ham. 

"Hårdere," gispede han og drejede sit hoved, så han kunne kigge på Juno over sin skulder. "Jeg vil ha' din pik hårdere, chef."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 18.03.2018 22:39
Juno slap et tungt støn, da Hector på magisk vis tog hans pik dybere. Havde fyren virkelig været jomfru indtil i dag? Juno havde aldrig følt sig så overvældet før, og så snart Hector bad om at få det hårdere, gav Juno også efter for fyrens ønske.

"'Kay, men kom her, dude," bad han, selv som han trængte ind og ud af ham, og lagde en arm om Hectors brystkasse for at hive hans overkrop op og ind imod Junos egen. Han var ikke meget for at indrømme det, men hvad han virkelig ville have var Hector tættere på. Helt tæt på. Gerne hans læber også. 
Med én hånd om Hectors bryst for at holde ham oppe, begravede han sin anden hånd i Hectors tykke hår og stak sit ansigt helt op bag Hectors øre. Han indåndede dybt duften af ham; af den her fyr, han havde boet med i flere år, men kun rørt ved flygtigt. Derefter skrabede han sine tænder over hans hud, indtil han nåede det bløde stykke ved hans hals, hvor han bed ned i ham. Det var hans læber han virkelig havde lyst til, men det her var det nærmeste han kunne tillade sig selv lige nu.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 18.03.2018 23:11
Hector slap et klynk, da Junos tænder sank ned i hans hud, og smerten sendt små gysninger igennem hans allerede overstimulerede krop. Han pressede sig bagud mod Junos brystkasse og lagde hovedet bagover, så det hvilede på Junos skulder, mens Hector lukkede sine øjne. Tempoet var mere roligt nu, og han kunne endelig få vejret og virkelig nyde følelsen af Junos tykke pik, der gled ind og ud af ham. Han tog Junos hånd på sit bryst og ledte den ned mellem sine ben. Han var våd dernede, både fra sig selv og af Junos spyt, og havde virkelig brug for at blive rørt.

"Rør mig," hviskede han og drejede hovedet lidt, så han kunne hviske det mod Junos kind. "Vil du ikke nok?"

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 19.03.2018 00:13
Hector strammede mere om ham i den her position og Juno tabte vejret hver gang han stødte helt ind i ham, så han kunne slet ikke undgå at sætte tempoet lidt ned.

Hectors ord sendte stød igennem ham, og han drejede hovedet for blidt at skubbe sin næse ind imod hans. "Du behøver slet ikke at spørge så pænt," svarede Juno, der var så vanvittigt forelsket i Hector at han ville gøre stort set hvad som helst for ham. Hvad som helst, så længe det var under sex.

Han lod også Hector føre sin hånd og gjorde, som han var blevet bedt om. Han var slet ikke erfaren nok til at have styr på Hectors krop endnu, men han vidste da lidt, og Hectors tydelige reaktioner gjorde det nemt for ham at finde ud af, hvad fyren kunne lide. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8