Det var egentlig spændende at lytte til Mias historie, for Hector havde aldrig hørt noget lignende. Han vidste selvfølgelig godt, at stjerner hang deroppe på himlen, men at de havde en slags bevidsthed, at de var levende væsner, det anede han ikke! Han gloede åbenlyst nysgerrigt på Mia, mens hun fortalte, men da hun spurgte til hans familie, blev hans ansigt straks stramt og en smule afvisende igen. Det var jo ikke hendes skyld, for hun kunne jo ikke vide...
"Min eneste familie er Juno," svarede Hector kort og så ned i jorden. "Han er min bror. Vi har valgt hinanden. Det er meget bedre end at trækkes med en familie, du ikke selv har valgt."
Han var lidt lettet, da de få øjeblikke senere nåede til huset; han brød sig virkelig ikke om at snakke om sin familie. Huset så relativt tilforladeligt ud, men Hector vidste, at det ville ligne lort indenfor, for det lignede altid lort. Juno havde muligvis styr på tropperne, men rengøring? Det havde han sgu ikke styr på, og der var en en eller to af de andre, der gad gøre det en gang i mellem.
"Øh," sagde Hector og skævede til Mia, inden han åbnede døren. "Her er nok lidt rodet..."
Han bankede på døren i en særlig rytme, en kode, og få sekunder senere blev en lem i døren åbnet.
"Hvem er det?" spurgte en meget ung stemme, og et par øjne kom til syne i åbningen.
"Åben døren, din snotunge," vrissede Hector.
"Hva' kodeordet?"
"Kodeordet er, at du får en røvfuld, hvis du ikke åbner, Oskar," knurrede Hector og gloede vredt ind gennem lemmen.
Lemmen blev straks lukket, og et øjeblik senere blev døren åbnet. Hector vinkede Mia med sig og puffede til den lille dreng, der havde åbnet døren.
"Jeg siger det til Juno!" råbte han efter Hector.
"Rend mig i røven!" råbte Hector tilbage, hvorefter han ledte Mia gennem den rodede gang og ned mod dagligstuen, hvor Juno sikkert holdt hof, som han plejede. Der var et konstant rend af unger frem og tilbage i gangen, og man kunne nemt høre, at der var mange flere børn overalt i huset. Da de nåede til døren til stuen, vendte Hector sig mod Mia og mumlede, "Juno kan godt være lidt... for meget, når det kommer til damer. Du skal bare bede ham om at holde nallerne for sig selv, så skal han nok gøre det."
Han skubbede stuedøren op.
Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig