" en smut med hjem ? "

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.01.2018 19:44
Jack kunne se hun var usikker på noget og der måske var noget som gik Octavia på ørne køre stille op og han lage hånden mod hindens kind så hun kunne mærke han var der for hinden jack prøvet at få øjne kontakt med hinden....” du skal ikke være bekymret de ville elske dig lige som....” jack tav lidt og gik tætter på og lage panden mod hindens med kappen over dem. Hans mund bliv lidt tør i munden og han tog hindens hånd op til sit hammeren hjerte ” lige som jeg elsker dig....de er nød til at aptere dig ” visket han blidt og kysset Octavia blidt på munden han  prøvet at udviklet det stille og rolige til et snav mest for at se hvad hun sagde til det  øjne lukket stille i efter et minut tid kørte han hånden ned og op fra kinden af og ned af ryggen og hen over Octavias hale blidt og stille. Han stopped dog stille kysset og kikket igen i hindens øjne ” når jeg er sammen med dig kan jeg ikke lade vær med at tænke hvor heldige jeg var da højten jaget mig ” smilte han blidt det var ikke til at tro efter så lang tid i skove og så finder en som er som ham selv en som  jack ville beskyte med sit liv han kunne mærke varmen fra Octavia vis man kunne se ham rømde så ville han sikkert være så rød som en tomat
Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 22.01.2018 20:15
Octavia lyttede til ham og da han kyssede hende hoppede hun i chok tilbage. hun tog sig til munden og vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre lige nu. hun tog om sin hale og holdte om den som var det en bamse. hun var ikke van til kys. så hun ville helst ikke tvinges til at kysse. 
hun så mod skoven også på ham. "skal vi ikke snart afsted. jeg skal på arbejde om 4 dage. så jeg kan ikek blive så længe" sagde hun og virkede helt mundlam. hun havde aldrig fået et kys af nogle. ikke engang af hendes gasfritte. den havde aldrig slikket hende. den var altid ekstra forsigtig.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.01.2018 20:30
Det hun gjorder satte tilve i jack men han vendte sig stille om og sagde så stille ” ja oki så lad os gå ” sagde han stille og gik op på bakken stille og rolige, jack sagde ikke et ord hele vejen op til bakken han skulle selv lige finde ud af hvorfor mund hun hopped tilbage på den måde stille kom de op og han tog stille sine ting og Octavia. ” når vi skal den vej her ” svaret han stille og peget med fingeren mod nogle tærer som linget en sti mens han gik kikket jack ned mod jorden han vidste ikke lige helt hvad han skulle gøre. Octavia var noget som han holdte af men han ville heller ikke stille sig i vejen for hinden vis der var noget andet timeren gik og de noget langt ind i skoven jack stopped stille op og så sig o kræng der var en stor bjerge de kom til en åbingen og to vagter stod pluslige rat ” lord Choie Velkommen til bage din far bliver Glad for at se dig ” svaret en af vagterne jack kikket lidt og nikket med et smil og to stille Octavia i hånden han ville ikke have ander tog hinden fra ham ikke stille kikket jack ned mod hinden ” bliv tæt på mig husk på her er vilde ulve ” visket han blidt ind gangen var med store stature med ulve som holdet svær hen over hovderen på den ” det mine forfædre ”sagde han blidt
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 23.01.2018 17:15
Octavia var ikke sur over han kysset hende. hun var mere overrasket. hun mærkede han blev ked af det og gik over til ham og fulgte op af bakken. da de kom til indgangen begyndte hun at pive. de to vagter skræmte hende. hun tog jack hånd o gik bag ham for at gøre sig så usynlig som muligt. hun var nervøs og bange. hun havde lyst til at forvandle sig til en ulve unge og forsvinde men gjorde det ikke.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.01.2018 17:48

Jack hørte hinden pive og forstod hun var bange stille lage han kappen over hinden og lage den hånd han hadet i hindens om livet på Octavia og trykket hinden stille ind til sig for hun kunne føle sig tryk. De kom ud fra by Porten og ind i en lille by men som var meget smuk, nogle børn kom løbne for bi dem og jack smilte til dem de stoppet dog op da de så Octavia de lage ørne lidt ned og løb igen jack rystede bare på hovedet de var ikke galde for fremmet i byen dog holdet jack godt om hinden ind til han fandt hans hus han viste hinden jack kunne mærke at Octavia måske var blevet lidt klar over at han var blevet lidt såret men det hjalp lidt hun kom så tæt på ” ja her bor jeg så ” svaret han stille og Rolige huset var lidt stort og man kunne se det kun var en lille del for den gik ind mod bjaget man kunne se små Vinduer hvor folk gik forbi
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 24.01.2018 21:09
hun var ikek sur på ham over kysset bare lidt forvirret. for da han havde kysset hende sidst sov hun så der opfattede hun intet. hun holdte sig tæt på ham da de kom forbi vagterne og hun mærkede han lagde sin kappe om hende. hunså på børnene og synes de lignede jack mere end de lignede hende. de var nok rigtige halvdyr. hvor imod hun kun var halvt halvdyr. hun så rundt da de kom til et hus. hun så på det og nikkede. det så meget hyggeligt ud. men hun vidste ikke hvad hun skulle sige. alt var så anderledes her. alle være ens og hun var udenfor.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.01.2018 21:11
Jack smilte varmt ned mod Octavia som virkede til at være intersert i alle de ting der var i byen det moret ham lidt over det men han trak lidt i hinden så hun vente sig mod ham igen stille kørte han sin finger over Octavias læber, han ville gøre det regtit uden hun bliv bange eller overrasket ” skal vi prøve igen uden du bliver overrasket?” visket han blidt i hindens øre og lage panden mod hindens. Jack mente at det måskse var fordi han gjorder det så pluslige men han ville bare være sammen med hinden mærke hindens varme lidt om sig hans hale lovet glad under kappen menss de varme øjne kikket ind i Octavias. De hadet noget tid for dem selv inden de skulle op til hans forælder
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 18.02.2018 19:03
Octavia så på ham og så rundt. hun rystede på hovedet. "ikke nu.... ikke her" hun var lidt nervøs fordi hun skildte sig så meget ud iforhold til de andre her ude. hun ville ikke ha at folk gloede på dem for det kunne hun ikke klare mere end hun klarede det nu. Octavia var meget genert og lidt bange for hvad der ville ske med hende her ude vis nu de ikke accepterede hende.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.02.2018 19:13
 Jack grinet lidt af Octavia ikke fordi han mente det ondt men på en god måde han tog stille hindens hånd og trak hinden ind i huset for at vise hinden det man kunne godt blive syndt ude fra for når man Trote ind var det kun ind gang til en grotte som var så stor som et slot jack kikket lidt mod Octavia for at se hvordan hun tog det en person kom stille hen mod dem ” God dag sir haft en god jagt ?” Spurte person ud han bukket lidt mens han tog i mod jacks jakke jack holdet om Octavia og lod hånden glide ned af hindens side ” ja den har været meget god Untra .. jeg fik fanget mig noget kød det lægger i hulen som altid ” han smilte og gik stille videre af de marmor glatte gulve på sideren var der statuer af forskellige personer som hadet ståede familien nær hans hjerte hammeret stille da han kikket lidt mod Octavia men et gald blik var der også at se i hans øjne der gik ikke langtid før jack fandt hans rom han stopped stille op og kikket blidt ned mod octavia ” det vel ikke for meget for dig vel ??” svaret han stille og kikket ned mod deres hænder med et stille bilk

Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 18.02.2018 19:25
Octavia så på ham da han førte hende ind. han så rundt og følte sig meget lille og forkert her. da hans tjener eller hvad han var tog jacks jakke fra hende skubbede hun sig ind under hans arm og så rundt. hun så forvirret på alle statuerne og da de kom til hans rum og han stoppede så hun op på ham. "jeg føler mig bare så forkert her" hun vidste ikke helt hvorfor men hun var ulv selv men noget sagde hende at hun ikke hørte til blandt ulve.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.02.2018 19:47

Jack kikket lidt med hovet og hævet blikket, han kunne godt sætte sig ind i det men det var hindens første dag her han løfte sin hage og sagde så blidt ” det gør jeg også selv hvorfor tror du jeg er så tit ude og jage eller være sammen med dig ” sagde han blidt mens hånden Samlete sig blidt om hindens kind ” Octavia..” jack tav lidt og lage panden mod hindens med et varmt smil over sig ” jeg elsker dig så højt ” visket han blidt og vifte stolt med halen mens han kikket rundt og åbnet døren stille det første ind tryk man ville se var at der så meget rent ud som om jack ikke var hjemme særlige meget der var rødt gulv tæppe og en seng blød seng der var også en kamin som var tændt op mes over det stod hele hans familie hans far stod høj og rang mens hans mor linde Octavia dog med en fine kjole ” det min mor og far ” svaret han blidt og peget op på maleriet af dem  der var rustigner og våben sømmet ind  i væggen  og skjolde " du få dem af se her til aften  der ude lige nu for at snakke om forratinge" svaret jack stille og fandt
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 19.02.2018 18:46
Octavia så på ham da han sagde han elskede hende. hun havde aldrig fået de ord at vide før så hun anede ikke hvordan man reagerede. hun tog fat om sin hale og vred den lidt imens han vidste hende rundt og talte. "hvorfor er din mor lige som mig?" spurgte hun og havde troet alle så ud som jack. Octavia var jo også kun halvt halvdyr. hun var jo født af et halvdyr der ikke ønskede et barn med et menneske men hun havde været slave så hun havde ikke haft noget valg.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 27.02.2018 17:52
Jack gik stille hem bag Octavia og lage rolige sine arme om hindens mave og kikket op mod billet med et varmt smil ” de felste halv dyr for lov til at blive,,vis de ville eller ikke har gjort noget galt overhovet ” svaret jack stille og nusset lidt tænde Octavias mave vis man kunne se hans kinder ville de nok ha været røde, der var flere timer til de skulle se hans forælder han lod sin hånd køre ned over Octavias og sagde så visken ” der er flere timer til vi skal være hos mine forælder ” sagde han på en lidt forføren måde men dog en rolige måde så han ville ikke skramme Octavia væk og de var enlige forsig selv
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 01.03.2018 19:17
Octavia hoppede lettere forskrækket op da han kom stille bag hende og lagde armende om hende. hun så op på billedet og så på jack, og derefter på billedet igen. hun tog ud efter hans hånd  og sukkede. "jeg har aldrig haft nogle der holdte af mig før. så jeg ved ikke hvordan man gør og hvordan man skal være" hun prøvede at forklare ham at hun var alene hele sit liv. og at hun ikke havde haft en kæreste før. hun vidste dog at hun ikke kunne blive vis hendes plejeforældre fik det at vide.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.03.2018 19:26
 Jack kikket lidt ned med et lidt trist blik og køre den frie op af hindens krop blidt og stille og tænke sig længe om inden han ville sige noget ”det noget man kan lære sig Octavia … og du viser det allerede nu at du holder mig ” jack smilte og kikket ned mod ders hånd vis man vidste hvordan jack hadet det lige nu så var det mange forskellige følere og lukket han øjne og lod sine læber stille og rolige føre ned mod Octavias men vente lidt til hun også viste hun ville det samme Jacks øre lage sig stille ned og han mærkede en varme inden i sig sprede sigdet var længe siden han hadet haft det på den her måde  og han ville ikke give slip på den det måtte være sådan hans far hadet det med sin mor og vis hindens pelge forælder ikke ville have hinden få vener eller kærster på den måde så ville det blive sævrt
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 01.03.2018 19:31
Octavia så på ham da han talte. hun så mod billedet og så på jack. "du ligner din far" sagde hun og hendes øre lagde sig ned. hun vidste ikke om hun lignede sin far eller mor. hun kendte dem ikke. og hendes mor lignede hende ikke. og hendes far heller ikke. de var hver sin race og hver sin person. 
Octavia vidste ikke hvad hun skulle gøre da han lukkede øjnene og lod sine læber tættere på. hun havde aldrig været god til denne slags. hun vidste ikke engang hvordan man elskede. hun elskede selvfølgelig sin plejefamilie for at ha taget sig af hende men mere vidste hun ikke.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.03.2018 19:39
   Jack smilte bare og lod sine læber stille trykke mod Octavias så hun kunne mærke hans varme ørne blidt lagt tilbage og halen førte stille om Octavias ene ben stille mens jack klimte deres flætete finger det var rat det her kunne blive hindens nye famille vis hun ville safølige jacks øjne lukket stille i igen og han lod Octavia trykke stille ind til sig jack følte som en lyn slog ned i gennem dem men han var ikke sikker på Octavia måske følte det sammen som hun hadet forklaret var hun arldige blivet elskede på den måde men måske var det en god ting for ham
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 14.03.2018 18:31
Octavia mrkede han klemte hende ind til sig og hun blev lettere nervøs. hun kyssede ham blidt tilbage. men ikke noget vildt og voldsomt. hun havde jo aldrig prøvet det så det blev bare sådan noget lange små kys hun lavede.
Octavia mærkede hans hale og hun fik et chok og kom med et hvin da hun troede det var en slange. hun så ned på sit ben og så bare hans hale og så på ham. "jeg er noget nervøs jack. hvad vis dine forældre ikke kan lig mig.... hvad vis de bliver sure på dig for at ha vidst hvor i bor?" hun ville ikke skabe problemmer for ham.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.03.2018 17:10
Jack rystede lidt på hovedet og vidste ikke helt hvad han skulle sige dog tog han bare i mod hindens kys og lage panden mod hindens men måtte bukke sig lidt da hun var lidt minder ind ham selv, ”du skal ikke være nevøs det kan de mærke ” svaret han stille og rolige mens hånden kørte over hindens bløde mave og op til bryst kassen han blik kikket lidt ned mod dem.mens han pustede rolige så hun kunne mærke ham ” de ville elskede dig og jeg har bare bragt noget støre med hjem ind de lige ventet ” et gald smil kom over jacks læber og den her gang kysset han hinden dypt og det udviklet sig rolige til et Snaven ikke noget voldsomt da han vidste at Octavia  var meget ny inden i det her men dog kunne han ikke undlade at føre lidt duft mod hinden mens for at prøve at beruse hinden en lille smule.men måske var hun for meget menneske til at kunne lugte det. Han var stolt over at være Octavia elsker blikket kikket op og ned af hindens krop
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 19.04.2018 20:10
Octavia kunne ikke dufte den lugt han prøvede at sende mod hende. hun var jo kun halvt halvdyr. hun trak sig lidt tilbage da han kyssede dybt. hun anede ikke hvordan man gjorde hun anede ikke hvad hun skulle gøre eller sige til sådan noget.  "undskyld... men det er meget nyt for mig det her.... jeg aner ikke noget om det, men kan du ikke fortælle om dine forældre?" spurgte hun lidt nervøst. hun ville gerne vide noget om dem. før hun mødte dem altså. hun vidste jo ikke om de var gammeldags eller nymodernes. om de var strenge eller godhjertede. hun anede intet om dem

Spice & Wolf - Holo
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 11