Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Han så på hende og gå væk og kaste op, ikke at det gjorde ham mindre liderlig, det tændte ham ikke overhovedet. Han rystede på hovedet, greb ud efter en kop vin til dem begge og rejste sig og gik hen og rakte hende det. "for den grimme smag" sagde han venligt. "i skal intet betale, jeg mig selv som presser dig. Mit valg, min fejl. " han viftede afvisende med hånden, imens han smilte til hende. "Nu tager du en tår af vinen, og så forsætter vi." lød det inde han drak resten af sin vin og gik hen i sofaen.
"forsæt" lød det en anelse kommanderende, han havde selv grebet om lemet for at holde sig stiv. "bliv ved indtil jeg kommer, så går vi ind i et andet værelse og leger videre" sagde han fornøjet.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 16.11.2017 12:24
Hu tog med en vis taknemlighed imod vinen. " Mange tak. Det er venligt af Dem. " På trods af hans ord om rensningen, kunne hun dog ikke helt lade være med at være nervøs for om han pludselig ville skifte mening. Hun tog en tår af vinen, lod den fyldige søde smag køre rundt i munden på hende, inden hun tvang sig selv til at sluge den, selvom den stadig smagte af opkast. En ekstra tår blev dg taget imod eftersmagen, inden hun stillede glasset fra sig og rejste sig op på knæene. Som han stod der havde han rigelig chance for at gå dybt ned i halsen på hende igen, da han i forveje var en del højere end hun selv var det.
Hun lod sine egne hænder overtage hans greb, som hun endnu engang lod tungen og læberne kysse og slikke på hans manddom, selv spidsen der før havde blokeret, inden hun igen åbnede munden for at fuldføre blowjobbet. Imens gled et bar fingre ned, bag hans skaft og gav også hans 'kartofler' en kærlig omgang.
At han overhovedet stadig var villig til at have hende der var for hende en overraskelse i sig selv.
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Jamie betragtede hende med et blik, som kun udviste at han manglede mere. Han havde lyst til mere. Den højre arm gled op da hun trådte tættere på ham, gav hende et venligt klem i bagdelen, inde hun endnu engang gled ned mellem hans ben. Han lod hende tage tiden, til at få lyst til at tage ham i munden igen. Da hun gjorde det, sukkede han med længsel. Det var en fantastisk følelse, og det var skægt at trække lidt grænser - selvom det ikke var det lækreste. Dog skulle det nok blive godt, hun var en smuk ung kvinde og han elskede smukke unge kvinder.
"Du.. klare.. det godt.." lød det sukkende, han nød det. Varmen spredte sig, følelsen og stoltheden af at have hendes læber om hans lem var intimt og fantastisk - en dominerende følelse skød dog op i ham igen, imens hans hånd igen fandt hendes hoved. I en kombination af langsomt at skubbe hendes hoved længere ned, imens han skød underlivet op stønnede han tilfreds.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 16.11.2017 12:42
Charlene nød den lille ros han gav hende, selvom hun godt var klar over at han nok mest sagde dt for at give hende mod til at tage ham dybt igen. Åbenbaart havde hun været for tøvende til at give ham svar igen, for hun mærkede hans hænder bag hendes hoved, hvordan de ligesom trak hende tættere på sig, men hun bemærkede også at han selv samtidig bevægede underlivet op i hende, hun rettede sig lidt mere for at gøre bedre plads i halsen. En mindre, drillende, rallende lyd, lød fra hende, for at skabe lidt stimulerende vibrationer i hans lem, imens hun lod ham presse sig selv dybere, på trods af kroppens protester.
Fingrene om hans kugler endte ud i at blive en hånd, blidt masserende det bløde kød mens Charlene tog ham dybt, trak sig tilbage for at få vejret igen, og endnu engang lod ham trække hende tættere på sig mens han selv stødte op i hende, stille og roligt.
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Jamie nød at mærke hendes behandling først og fremmest af hans lem, men ikke mindst hans kugler. Det føltes virkelig godt alle de små tricks hun kunne. Han nød det, lod hende på luft igen - inde han prøvede at presse hende igen, imens han skød sit lem mod hendes åbne mund. Han ville gerne presse hende, da hun tog det pænt - det var skægt dette, det kunne være hun kunne lære at blive god til dette. Han skubbede hans lem så dybt han kunne komme ind, hvorefter han holdte i positionen, imens han sukkede tilfreds. Han mærkede hvordan han samtidig nåede sit klimaks og kom i stor stil dybt inde i munden på hende, inde han slap hende.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 16.11.2017 13:25
Charlene kunne godt mærke at han blev lidt for ivrig da hun næste gang åbnede munden for ham, han nærmest smuttede ind i hende, som en anden fisk. Hun spændte op og kunne ikke helt undgå at stramme grebet om hans kugler med en mindre klynken, og atter engang tårer i øjnene. For pokker hvor var det ubehageligt! Da han så nærmest låste sig fast forblev hun i sin stivnene position, bange for at hvis hun forsøgte at stritte imod ville kvalmen endnu engang blive til opkast, ikke at der var mere end vin og mavesyre i hendes mave lige nu.. Men det ændrededes tilsyneladende da hun hun mærkede ham komme, og tømme sig dybt inde i hende. Charlenes synkerefleks forsøgte at reagere så sæden kunne dirigeres den rigtige vej, hvilket nær havde været et fatalt uheld, for det lykkedes først med nød og næppe da han slap sit tag og hun kunne få ham længere ud, så hun kunne få vejret, at hun kunne synke hans sæd ordentligt. For ligesom at rense ham ordentligt strammede hendes læber en sidste gang om hans lem inden den endnu engang kom ud i friheden, samtidig med at hun slap kuglerne. Stadig pustende satte Charlene sig tilbage på knæene, med et nærmest afventende blik på ham, alt mens hun kunne mærke hvordan hans sæd fandt vej til hendes mave.
Hvor var fristelsen til at drikke mere vin stor, men når han tilsyneladende fandt fornøjelse i at finde kvinders grænser og bryde dem, var det ikke hvad hun mente ville være det bedste, hun ville trods alt ikke ødelægge mere af hans inventar.
" De er  vidst noget af en grænsebryder. " 
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Følelsen af at nå sit klimaks bredte sig hele kroppen, stønnet tog sig lidt efter han var kommet. Han mærkede hvordan hun rensede hans lem og han så tilfreds ned på hende og smilte. "Bestemt, er det sjoveste." sagde han og aede hende på kinden. "Du klarede det flot." hans stemme var kærlig, imens han aede hende på kinden.

Han rejste sig op, og rakte hende en hånd så hun kunne komme op. Han betragtede hende med et smil, og lod fingrene glide hen over brystet på hende. "Lad os gå ind i soveværelset, så kan der blive gjort rent her." sagde han og lod den ene hånd glide ned over ryggen på hende og ende ved hendes bagdel. "Er de klar på at bryde grænse, opleve en ny verden? Det blive ikke lettere" sagde han med et smil. Han kyssede hende kærligt på panden, imens han lagde armen over hende.
Han var bestemt ikke bange for at gå nøgen rundt, han begyndte at føre hende ind i soveværelset, som var et sort soveværelse med en stor seng hvor der lå skind over det hele. Et lille bord hvor der var et vandfad, et stort badekar i messing samt et par lænker som hang ned fra loftet.

"Dette er mit soveværelse." sagde han og smilte. Et lille bord foran sengen var der en kande med vin og et par glas ved siden af. "Fortæl mig Charlene, vil de definere mine lyster som feticher?" spurgte han med et grin. Jamie begyndte at hælde to glas vin op igen.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 16.11.2017 14:02
Charlene lod sig trække op og smilte forsigtigt til ham ved hans kærtegn. Ja hun havde da i  det mindste ikke kastet op endnu engang, eller bidt ned om hans lem, ikke at hun troede hun kunne det når han i forvejen var så stor at hendes kæbe nærmest låste sig fast. 
Blikket gled kort over imod det efterladte tøj, og brækklatten inden hun vendt opmærksomheden imod Jamie med en nikken.
" Det er  vel nye oplevelser. Så længe De ikke skaber flænger i mig. Desuden vil jeg gerne frabede mig, at hvis De har intention om at tage mig analt, at de bruger væde, creme af en eller anden art og forbereder min røv på Dem, samt accepterer et eventuelt Stop.. Jovist har jeg prøvet anal før, men det har aldrig været med en med så stort et lem før. " At Charlene så førhen havde forsøgt det med en halvork, der dog havde ladet hende indse at det var en dum ide, var en anden side af sagen.
Sagde hun som hun od sig føre ind i det sorte soveværelse, hvis interiør ærligt overraskede hende dog mest grundet kæderne der hang fra loftet.  Det mindede jo nærmest m et af luksusværelserne på bordellet, men det nævnte hun ikke, bevægede istedet blikket nysgerrigt rundt inden det landede på ham igen.
" Hvis De tager glæde i at bryde folks grænser, så ja. Det vil jeg nok definere det som. At piske og binde horerne og horekarlene, eller selv lade sig binde og blive pisket, er dog langtfra en sjælden fetish vi oplever. "  
Hun gik helt tæt på ham som hun tog det ene vinglas fra ham. " Men hvad er Deres planer her? Nogen specifikke ønsker jeg kan hjælpe Dem med at få  opfyldt?" Med vilje gnubbede hun sin krop op af hans, tirrende som han selv kunne være det.. 
Hun sænkede stemmen lidt "De kan få mig næsten som De vil. " 
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Jamie lyttede til hende og nikkede anerkende. ”Naturligvis, jeg skal nok være sød. Samt tak for komplimentet.” sagde han og nussede hende på skulderen, imens de gik ind på værelset. ”Men stop, det må vi se på.” sagde han drillende, og blinkede til hende. ”Et safe word.” lød det drillende.

Han så rundt i værelset, og tog en tår af vinen. Jamie gik hen og rakte hende vinen. Han skålte kort med hende, hvorefter han drak resten af vinen. ”Det er dejligt at høre jeg er mere normal, end jeg gik og troede.” sagde han med et grin.
Han nød at mærke hendes tirrende bevægelse mod ham, hans hånd gled ned på hendes bagdel og han gav den et klem.
”Kom med her hen” sagde han og tog hendes glas ud af hånden, hvorefter han gik hen ved lænkerne, hvorefter han løftede hendes hænder over hovedet og låste dem fat i lænkerne. ”Hvis man beskadiget varen, kunne man betale sig ud af det?” spurgte han med et smil, og begyndte at få det sidste tøj af hende.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 16.11.2017 14:43
En dæmpet kælen lyd forlod Charlene ved den blide nusning. " Men De er jo stor hr. Burk, det kan jeg ikke løbe udenom. " grinte hun. 
Et safeword. Noget der forhåbentligt ikke tændre ham yderligere. " Et safeword kunne vel være Kile..? Eller regninger? " Som han var en arbejdsmand gik hun automatisk udfra at han ikke brød sig synderligt om regninger. " Måske hårbørste? Valget er frit så længe det ikke er et ord der vil tænde Dem yderligere. " Et skævt smil forlod hende inden hun hævede glasset og tog en slurk af vinen.
Hun vrikkede lidt med måsen da han klemte om den, inden hun stillede glasset fra sig og lydigt hævede armene op over sig så han kunne lægge lænkerne på hende.  
" Vi får flere forbi med de fetishes, især det sidste års tid.. tror det er samfundets stress og utryghed der gør det. " Lød det lettere spekulativt. 
" Og ja, det gælder for det meste. Men hvis der er  for mange dybe sår eller flænger kan det nok godt være at du ryger på bordelmutters sorte liste. Hun har en tendens til at se os yngre arbejdere som hendes egne børn. " Hun blinkede kækt til ham. " Vi vil jo gerne kunne blive healet uden ar. Ar på os sætter os ned i prisen, uanset hvor dygtige vi måtte være. Og kan give os problemer med byvagten.."
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

”Jeg takker for komplimentet, deres krop er også yderst tiltrækkende.” sagde han og smilte til hende. Han kyssede hende let på kinden, som han fik hende sat fat til lænkerne. Han gik på knæ foran hende, hvor han begyndte at kærtegne hendes bryster med hans tunge, specielt hendes brystvorter, så de kunna blive stive igen.
”Jeg kan heale uden ar.” sagde han, og lod hans hænder glide om på hendes balder, hvor han begyndte at nusse og kærtegne dem, inde hans ene hånd gled foran og begyndte at gøre hende mere våd end før.
”Så længe du kan tåle det.” sagde han og nappede hende let i den venstre brystvorten.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 19.11.2017 19:42
Det var nu rart at blive komplimenteret på sin krop, men samtidig hev det også Charlene tættere på realiteterne. De var ikke mere elskere end et ungt fuldt par der havde mødtes på en kro. Kendte ikke hinandens grænser og lyster, i al fald ikke så meget. 
En elsker for en nat, det var hvad pigerne og drengene der arbejdede på bordellet reelt set var.
En lille gysning løb igennem hendes krop da hun mærkede de kolde lænker mod huden. Hans læber mod hendes brysters bløde hud fik hende til at se ned mod hans ansigt imens han arbejdede på at få hende i rette stemning. Noget der tog lidt arbejde, men det kom da, stille og roligt, hjulpet på vej da hans hånd søgte ned mellem hendes ben.
"Så De er healer? Har De helbredt andre? Hvor store sår kan De heale?" Et lille spjæt gik gennem hendes krop da hans tunge blev erstattet af nappende tænder, der i samarbejde med hænderne fik gjort hende mere opstemt.
Hun lod en dæmpet lyd af behag komme frem, for at lade ham vide at hun kunne lide det, selvom han nok godt selv havde bemærkets hendes krops respons. 
Et hun stod frit i rummet i stedet for op af en væg som hun var vandt til det på bordellet, ville kræve lidt mere fokus og nærvær ved hende, for at holde sig oppe på benene, både når smerter, men også en eventuel klimaks skulle indtræffe. 
Dette var noget hun mentalt noterede sig, mens hun tog sig selv i at tænke at han nok ville have mere nytte af at bo i Balzera hvor slavehandlen levede frit. Men hun ville ikke dømme ham, han havde trods alt opbygget et navn og omdømme her i hovedstaden.
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Nu stod de nærmest i centrum af værelset, hvor han normalt sov. Hun stod midt ude i værelset, selv hvis hun vaklede, så ville hun blive holdt oppe af lænkerne. Det var utrolig pirrerende og frækt at tænke på, hun overlod al magten til ham. Hans små kærtegn ved hendes underliv, blev til en finger som gled op. 
"Nok til at de hverken ar eller problemer vil få." sagde han og kyssede hende let på læberne, imens han gik et skridt tilbage. Endnu engang, som et andet dyr gik han rundt om sit bytte. Med rolige skridt bevægede Jamie sig hen imod en kiste, hvor han fandt en pisk frem, imens han så over på hende. Han var stadigvæk nøgen, tanken om dette begyndte så småt også at tænde ham igen, hvilket hun nok også ville kunne se.
"når, dit safe word bliver kringle" sagde han og trådte først helt tæt på hende, kærtegnede hende hen over ansigtet. "Jeg antager du er klar." sagde han, imens han bevægede sig om bag hende. Jamie gik et par skridt bagud, så der lige var lidt afstand mellem dem. Han ventede på hendes sidste ja, herefter ville han lade pisken svirpe mod hendes silkebløde hud.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 20.11.2017 11:38
Charlene var ikke i tvivl om at lænkerne nok skulle holde hende oppe hvis hun skulle miste balancen, men der var nu nok mest behag forbundet med selv at kunne stå på egne ben og tage imod piskningen.  Som hun mærkede hans finger glide op, forlod et dæmpet suk af nydelse hende, mens hun nærmest instinktivt pressede om fingeren, omend den lige så let og hurtigt gled ud af hende igen som den var kommet ind. " Nu tirrer De mig.. "Konstanterede hun kælent, mens hun forsøgte at skjule hvor skuffet hun var over at hun ikke fik meget mere. Det skulle vel nok komme, så længe hun kunne tilfredsstille ham. 
Hele hendes krop dirrede da han forlod hende og endnu engang gik omkring hende, hendes blik fulgte hans gang, som hun næsten følte sig som et udstillet dyr. " Kringle..? Forstået.. " Hun nikkede. Det var vel også et forholdsvist uskyldigt ord der ikke kunne forveksles med at hun var ulydig eller ligefrem næsvis.
Blikket gled hen imod kisten, mens hun ellers forblev stående i samme position som før. Da han åbnede den valte hun dog istedet at kigge lige frem. Det var bedst ikke at vide hvilken type pisk han havde gang i, blev hun enig med sig selv i. En ridepisk kunne give gode mærker, men en nihalet derimod kunne være lige hen imod den grove boldgade. 
Så lød spørgsmålet om hun var klar.. Kunne man da overhovedet blive reelt klar til en gang piskning, spurgte hun sig selv, men nikkede dog alligevel " Ja.. "  
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Jamie lod fingrene glide igennem pisken, som var en lang stor læder pisk. Den havde et fast håndtag, samt en lang tyrepisk, hvilket gav et større svirp. Med andre ord den kunne mærkes. For enden var der 9 små lædersnerter uden noget som kunne gøre mere skade end mærke. Måske på længere sigt kunne det give nogle rifter. Han gik en gang rundt om hende, så hun kunne se pisken og vide den ikke var farlig. Herefter placerede han sig bag hende og tog en dyb indånding. Jamie betragtede den bare krop, den fantastiske krop. Han bed sig let i læben, inde han lod det første slag flyve mod hende. En fantastisk og stimulerende lyd kunne høres, da den ramte hen over ryggen på hende. Han slog heller ikke med stor kraft endnu, dette var blot en opvarmning til hvad der ventede den søde glædespige han havde bestilt.
Han tog en dyb indånding efter og ventede lige et sekund, inde han lod pisken ramme igen, denne gang på hendes bagdel. 
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 20.11.2017 13:10
Charlenes blik havde svært ved ikke at stirre på pisken da Jamie valgte at gå om hende, muligvis for at lade hende se ham, muligvis for at lade hende se pisken. Ærligt måtte hun indrømme for sig selv at hun langt hellere ville have hans lem end pisken at føle, men nu var det jo heller ikke hende der skulle tilfredsstilles, men Jamie.
Igen hvilede blikket på et punkt foran hende, indtil pisken lød, og føltes! Et lille spjæt gik igennem hendes krop, selvom smerten ikke var helt så stor som pisken ellers havde givet udtryk for at den kunne. Næste slag indtraf og fik hende til at snappe efter vejret, mens hun priste sig lykkelig for at den ikke havde ramt få centimeter længere nede, selvom noget sagde hende at det kunne stadig nåes endnu, at Jamie kun var i gang med at varme hende yderligere op før han for alvor slog sig løs. 
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Jamie kunne mærke hvordan det tændte ham, at være i så dominerende en rolle. Han kunne mærke,, at det var enormt pirrende og frækt, at se hende trække på sig i de to første slag. Hans vejrtrækning blev en anelse tungere, imens han godt kunne se en svag rød varme komme på hendes krop. Herefter løftede han pisken igen og forsatte.. De næste par slag gradvist hårdere og hårdere, efter hvert slag fik hun et par sekunders pause, han ville høre hvordan hun tog det.. Det var trods alt noget af det som opstemte ham, at høre hende.. ”så er opvarmningen færdig” lød det i en varm tone, selvom hans vejrtrækning var blevet tungere.

Jamie svang pisken igen, denne gang markant hårdere end før hen over hendes balder igen. Nu blev det spændende, at se hvordan hun tog det. Han trådte et skridt til siden og svang igen pisken med samme kraft bare hen over hendes højre hofte, på den måde kunne den også lige snurre sig rundt og svirpe lidt af maveskindet.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 20.11.2017 13:39
Små klyng og vriden fortsatte at komme fra hende, da han fortsatte med pisken hen over ryg og bagdel der efterhånden dunkede varmt og rødt hvor slagene havde ramt. Men hun kunne høre på ham hvordan det påvirkede ham, høre has åndedræt ændres. Hvis hun havde vovet at dreje hovedet bagom og se på ham, havde hun nok også kunne se hans opstemthed.
Flere slag landede, hårdere, mere smertende. Men ingen var helt så smertende som de sag der indtraf da hans opvarmning, som hun havde haft ret i at det var, var overstået. Et forskrækket hvin forlod hende over slaget der ramte på røven, mens hun på en eller anden måde følte sig selv lidt mere... opstemt..? Af den dunkende smerte der kom på stedet efterfølgende. Næste sving  var ikke helt så slemt som forventet, nok takket været at hun havde mere der kunne tage af for piskens stød på siden og maven, alligevel lod hun ham dog være klar over at hun godt kunne mærke det.  
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Jamie var imponeret, hun kunne tydeligvis tåle det. Han smilte for sig selv, mærkede hvordan blodet pulserede rundt i kroppen. Han svang pisken igen og lod den strejfe hen over ryggen, imens han mærkede hvordan blodet gled ned til hans manddom. Det var så stimulerende, det tændte ham. Herefter lod han en række hårde piskeslag glide hen over ryggen på hende. Han havde ikke selv meget tøj på, og var nok egentlig glad for det – så han slap for ubehaget med bukser på nuværende tidspunkt.
Han gik med bevidste skridt hen bag hende og lod hende mærke hvor opstemt han var nu, inde  han førte hånden ned mellem hendes ben for at mærke hvor opstemt hun var.

”Du kan lide det..” hviskede han og lod spidsen af pisken køre over de røde mærker. ”Så kan vi jo godt gøre det hårdere.” sagde han tungt, hvorefter han gik nogle skridt tilbage og svang pisken hårdere end før hen over ryggen af hende.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 20.11.2017 15:40
Ligesom blodet strømmede gennem Jamies krop, akkurat lige sådan gjorde den for Charlene, om end det var en lidt anderledes måde ved hende, i og med at næsten hver af piskeslagene hun modtog dunkede efterfølgende.  Et udbrud af smerte forlod hende da slagene endnu engang blev hårdere, hvorfor hendes krop så valgte at reagere på smerten ved at holde hende tændt var hun overhovedet ikke sikker på. Måske det var blandingen mellem smerten og udfordringen i at skulle stå op på egne ben hængene i lænkerne.
En pause i slagene. Hun stønnede uden helt selv at bemærke det da han kom op bag hende, lod hende mærke hvor stor og stiv han var inden hans fingre endnu engang gik på eventyr til hendes yderst modtagelige og våde skridt. Alt noget der resulterede i at små spjæt af ophidselse forlod hende og hun fik sværere ved at holde sig oprejst.
"Jeg er tydeligtvis ikke den eneste der kan lide det. Hr burk. " Konstanterede hun med dæmpet, varm stemme.

Igen forsvandt has hænder og manddom, efterladende hende kun med hans kælne, legesyge ord rungene i hovedet. Hun hævede sit ansigt lidt, kun for at sænke den i et smertensudbrud da pisken ramte hårdere. Bare den brændende fornemmelse hvor den havde ramt fik hende til at overveje om der var ved at dukke sår op.  Flere slag fulgte, næsten hver og en udløsende et smertenshvin eller udbrud. En enkelt gang ramte pisken rigelig hårdt nok til at det blev mere et skrig, fulgt af at hendes ben gav op på at bære hende, så hun nu i stedet bare hang i kæderne, selvom hun kæmpede for at få de eksende ben op under sig igen, stønnene af smerte lige så meget som af ophidselse..
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat