Brug for en hjælpende hånd

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 23.09.2017 20:38
"Så fuld var jeg heller ikke!" Svarede Keeran med en latter, som han forgæves prøvede at undertrykke, da han helst ikke ville have at hans overordnede hørte ham. Desuden var det en underdrivelse- han havde faktisk været vanvittigt fuld da han først næste Eliot.
Han løb ud efter cremen og da han kom tilbage satte han sig ned på stolen foran ham og sætte cremen fra sig på bordet, ved siden af Eliots handske og rustning. Han bemærkede hvordan Eliot selv masserede sit håndled og han tog forsigtigt fat om hans hånd. Først nu lagde han rigtig mærke til de mange ar, og det var kun fordi han havde arbejdet som helbreder så længe at han kunne lade være med at gispe. Sit forskrækkede ansigtsudtryk kunne han dog ikke helt skjule.
"Hvad er der sket?" Spurgte han lavmælt, på trods af at de var alene i lokalet. Han var bare gået ud fra at Eliot havde overanstrengt sit håndled, men hvis han var kommet til skade i kamp var der en reel mulighed for at Keeran kunne heale det selv. Han skal hans hånd kortvarigt for at tage lidt creme fra lerkrukken i hånden og begyndte at varme det imellem hænderne, tålmodigt ventende på at det blev varmt.
Eliot Alexander

Eliot Alexander

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 229 år

Højde / 180 cm

Mong 23.09.2017 20:54
Eliot grinte lidt. jo det synes eliot altså at han var. han kom ind igen efter at ha hentet noget creme. Eliot smilte venligt og så ned på sin hånd og grinte lidt. "meget hård træning og kampe" sagde han roligt efter som han jo bare hadede at vise sine ar selv for healere. men han vidste jo at han kunne ha en skade i ledbåndet. hvilket jo nok skulle passe meget godt.
Eliot så på Keeran og han sukkede lidt. "jeg fik mange slag da jeg startede som byvagt. derfor jeg begyndte at gå med rystning på hånden." sagde han roligt og så selv på de mange ar.

Yamanbagiri Kunihiro - touken ranbu
Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 24.09.2017 00:49
"Meget hård træning?" Gentog Keeran skeptisk. Arrene så ganske rigtig ud som om de var kommet af gentagne slag, men at træning til at blive byvagt skulle arre én på den måde lød fuldstændig vanvittigt. Kampe, måske, men hvilken slags kampe ville give den slags ar? Keeran lod bedømmende blikket glide over arrene, ligeglad med om det gjorde hans patient utilpas - han var her for at helbrede ham, ikke for at trøste ham.
Alligevel så han op og ind i Eliots dybe blå øjne, da han næste gang sagde noget; "Jeg kan ikke fjerne arrene med min evne, men hvis skaden er kommet af kamp, kan jeg godt helbrede den. Er skaden kommet af uagtsom brug af den, så vil cremen hjælpe." Han uddøb ikke yderligere, men tog blot forsigtigt fat om Eliots håndled med begge hænder og begyndte at massere cremen ind i det, samtidig med at han lod sin evne flyde over til ham - påpasselig med ikke at lade for meget af sin evne gå til ham, i tilfælde af at det var noget han ikke kunne helbrede. Han skulle ikke risikere at besvime over at forsøge at helbrede nogen, heller ikke selvom den 'nogen' var en ven - eller i hvert fald en fyr, der havde hjulpet ham, da han havde haft brug for det. Og når han tænkte på det på dén måde, var det næsten lidt pinligt, at han ikke gjorde sit bedste for at hjælpe ham tilbage, så Keeran puttede lidt flere kræfter i sin evne og masserede sine fingre dybere ind i Eliots ømme håndled, så godt han kunne uden at lade det gøre for ondt på fyren. 
Eliot Alexander

Eliot Alexander

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 229 år

Højde / 180 cm

Mong 24.09.2017 10:45
Eliot Nikkede. han havde fået nogle af arne når de sparede med rigtige våben. det havde ikke været nemt. men Eliot var jo ganske rolig omkring at han havde fået dem fra træning. Eliot var ikke trist han vidste bare at folk ikke forstod hans ar. han havde jo altid bare passet sit ejet. Eliot løftede hovedet da han snakkede om at helbrede skaden. han så hvordan han tog fat i hans håndled og begyndte at massere. det føltes faktisk rigtig godt. cremen var dejlig på hans hud.
Eliot tænkte lidt hvorfor han ikke havde gjort dette noget før. han mærkede hvordan smerten langsomt fortagede sig. men Eliot sagde intet til det. han vidste ikke helt hvad han skulle sige. hans håndled var jo nok skadet i selve ledet pga han en gang fik et slå og hug hvor ledbåndet sad så det var nok skadet men ikke noget han lige tænkte over.

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 24.09.2017 17:48
Keeran havde brugt sin evne helt fra han var lille og han så op med lys i øjnene, for at møde Eliots blik, da han mærkede en forbedring i håndledet han masserede. Han kunne ikke sige om det var hans evne eller cremen der hjalp, men det var i hvert fald tydeligt at håndledet blev mindre stift og mindre ømt, des længere han masserede det. Han slap håndledet, men kun med den ene hånd, tog mere creme på fingrene, og fortsatte så med at massere Eliots håndled. Han så mere på Eliots grønne øjne, end han gjorde på hans håndled.
"Stress kan gøre det værre. Du skal huske at tage tid til dig selv, mand. Slap af engang imellem. Sæt dig foran en pejs med en øl og tænk på en dame du kan lide. Det hjælper altid mig." Selv imens han sagde det, rødmede han let i kinderne, men han nægtede stadig at tage blikket fra Eliots. 
Eliot Alexander

Eliot Alexander

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 229 år

Højde / 180 cm

Mong 24.09.2017 18:15
Eliot kunne ikke lave vær at halv fnise lidt over det keeran sagde. "og vis den dame så ikke eksistere?" sagde han med et smil da han nu synes det lød sjovt. tænke på den dame man kunne lig. ja det var letter sagt end gjort når han ikke havde en. men han havde en i tænkerne. ikke en dame som sådan. men hans kusine som han var sikker på han havde set som engel. men han var slet ikke sikker mere. hun kunne jo ikke genkende navnet han brugte. så måske var det slet ikke hende? han måtte mødes med hende igen en dag og se om hun virkelig ikke var hans kusine men en fremmed der llignede hende meget.
"det er begyndt at hjælpe så det var godt jeg kom." sagde han med et smil. og så godt keerans røde kinder. det var nu meget dejligt når folk havde en de elskede og holdte af. men Eliot havde ikke brugt tid på at finde en kæreste. og han vidste også at han nok skulle fine en. han havde jo mange år til at finde en. han var jo en engel.

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 24.09.2017 21:33
Keeran så lettere forlegent på englen foran ham, men begyndte så selv at grine, da han fandt ud af hvorfor han fnisede af ham. Det var altid noget at fyren mere grinede over ideen om at have en kvinde i sit liv end at han grinede over Keerans forslag - som desuden var et godt forslag.
"Du kan jo tænke på noget andet i stedet," svarede Keeran med et grin. "Pointen er at du skal slappe af. Måske er det i virkeligheden heldigt for dit håndled at du ikke har en dame at tænke på når du er alene," sagde han og blinkede overlagt til Eliot, inden han ikke kunne holde sine egne ord ud længere og også brød ud i latter.
"Jeg er glad for at det hjælper." Mere sagde han ikke, men forsætte med at massere ham. Han tog sig god tid, ikke kun med Eliot men med alle patienter. Det kunne godt være at de var nødt til at vente lidt længere, men den grundige behandling ville være bedre for dem i længden, vidste han.
Eliot Alexander

Eliot Alexander

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 229 år

Højde / 180 cm

Mong 24.09.2017 21:57
Eliot så på ham og nikkede. ja han grinte lidt over det hele.  ikke af keeran men af det med en dame. det var også underligt at hans eneste nære ven var en fugl, men han ønskede sig da en kvinde i sit liv. han så på keeran da han sagde det var godt han ikke havde en kvinde at tænke på. "vis jeg havde en dame havde hun nok tvunget mig til at komme for længst" sagde han ærligt og så på sin hånd. det var faktisk rart at få sådan en god behandling. ikke alle ville gøre det. 
"må man spørger, er du healer eller lærling? du virker nemlig meget ung" sagde han og gættede på at keeran nok var omkring de 20 år. præsis hvor gammel kunne han ikke sige.

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 24.09.2017 22:49
"Det er det gode ved at have en dame," gav Keeran ham ret. "De er efter dig, men på den gode måde, ikk," sagde han, med blikket koncentreret på håndleddet i hans hænder.
"Jeg er færdig med min træning," svarede han med et skævt smil. "Jeg har været her i snart seks år, men for at være helt ærlig så er der stadig ting jeg har brug for hjælp med... Den her creme er en af de ting." Så langt som Keerans evne strakte var han ret god til at bruge den, syntes han selv. Han vidste godt at han havde mere potentiale, men han havde ikke tålmodigheden eller lysten til at træne den yderligere. Han ville jo noget andet i sit liv. Noget andet som han med Joannas hjælp håbede på at kunne opnå. "Og jeg er 24 år. For en engel er det måske ikke meget, men for mennesker..." Han færdiggjorde ikke sin sætning men smilede blot til Eliot.
Eliot Alexander

Eliot Alexander

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 229 år

Højde / 180 cm

Mong 25.09.2017 15:19
Eliot blev lidt forbavseret over at Keeran vidste at Eliot var en engel. han havde da ikke nævnt det. Eliot så på ham og nikkede. jo en kvinde var nu meget nyttig på det punkt. han så på ham og lyttede opmærksomt. han så ned på sit håndled og så på Keeran igen. de grønne øjne søgte lidt svar. "undskyld jeg spørg. men hvordan vidste du jeg var engel?" Eliot havde da slet ikke nævn at han var engel.
Eliot vidste godt at menneskeliv var sparsomme, og skrøbelige. han havde jo selv været et menneske da han fik et hus ned over sig. det var rigtig mange år siden men han tænkte på det hver dag. det var jo noget af det voldsomste han havde oplevet i sit korte menneskelig.

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 26.09.2017 15:16
"D-det vidste jeg heller ikke," skyndte Keeran sig at forklare. "Jeg kan bare mærke på dine sår at de er gamle - langt ældre end jeg er, og du ser jo ikke gammel ud, så jeg tænkte bare.. du ved.. det ville være den mest logiske forklaring." Han kunne ikke lade være med at tænke at han havde begået en fejltagelse, måske såret Eliot ved at gå ud fra hvad hans race var. "Jeg håber ikke at jeg blandede mig i noget personligt..." Sagde han undskyldende.
Keeran havde selv et temmelig personligt forhold til at være halvelver og ville blive sur, hvis nogen vågede at kommentere på hans race, eller gå ud fra hvad han var, og han fik pludselig så travlt med at undskylde overfor Eliot, at han fuldstændig glemte at massere håndledet i hendes hænder, men i stedet bare klemte svagt om det med begge hænder, imens han så undskyldende på fyren overfor ham. 
Eliot Alexander

Eliot Alexander

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 229 år

Højde / 180 cm

Mong 26.09.2017 19:24
Eliot lagde den raske hånd på keerans skuldre og sendte ham et smil. "bare rolig, det er helt okey. jeg er bare ikke van til folk kan gætte det så hurtigt. nogle ville tro jeg bare var et menneske med udødelige kræfter eller noget i den stil" sagde han og tog sin kappe til side og to smukke vinger kom til syne ud fra Eliots ryg. hans vinger log ind til kroppen og skindede næsten omkamp med lokalet. Eliot smilte venligt og tog vingerne ind i kroppen igen og slap kappen. "det er sjældent jeg viser mine vinger. det er kun i nødtilfælde jeg bruger dem. men det er mest for ikke at folk skal spørger ind til hvordan jeg døde." sagde han g var faktisk ikke sur over at Keeran havde gættet vad race han var. det var bare pudsigt. han kunne lige så vel være halv elver.

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 28.09.2017 19:08
Keeran mund stod åben i forbavselse, da han betaget så på de store vinger. "De er flotte," næsten hviskede han. Han følte virkelig at han havde set noget guddommeligt.
"Jeg er halvelver," nærmest røg det ud af ham. Måske fordi han lige havde set noget personligt fra Eliot af og selv følte at han skulle dele noget. I en hurtig, nærmest utålmodig bevægelse, strøg han sit krøllede, uregérlige hår bag sine ører, så man kunne se spidsen på dem. Det var ikke meget, der gjorde ham elvisk at se på, men ørerne var det tydeligste. "Det er også sjældent at jeg viser det frem.." Han rystede på hovedet så hans hår faldt ned om hans ørerspidser igen og lagde sine hænder over Eliots håndled igen, men masserede det denne gang ikke. Behandlingen var færdig, men det tøvede han med at fortælle ham. Han ville gerne færdiggøre deres samtale først.
Eliot Alexander

Eliot Alexander

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 229 år

Højde / 180 cm

Mong 01.10.2017 15:21
Eliot smilte glad. ja det var de da også. de havde noget uskyldigt over sig. selv om Eliot ikke altid var lige uskyldig som man kunne tro. han så på keeran da han nærmest udbrød han var halvelver. da han strøg en hånd over håret om bag høret så Eliot de små spidser. ja det var tybisk elver træk.
"tror alle har noget de helst ikke viser frem til andre. du med dine øre og jeg med mine vinger.  selv om de nok er nemmere at gemme end dine øre er" sagde han og strøg den raske hånd over den ene vinge og tog en løs fjer af. han så på de hvide detaljer. han så ned på sit håndled da der ikke blev masseret mere. han smilte venligt til keeran og sagde så. "når men.... min håndled føles bedre, er der noget jeg skal være ops på?"

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 02.10.2017 17:29
"Nah, det er ikke så slemt," svarede Keeran med et skævt smil og rystede på hovedet, så hans tykke, krøllede hår faldt ned over hans øre igen.
Han løftede blikket til Eliots, da han sagde at hans håndled føltes bedre. Det burde det selvfølgelig også, men han tøvede stadig med at slippe ham.
"Bare lad være med at være for hård mod det de næste par dage. Og smør lidt af det her på dit håndled hver morgen og aften, indtil du har brugt hele krukken." Keeran rejste sig op og rakte Eliot krukken, efter at have sat dens låg på igen. 
Eliot Alexander

Eliot Alexander

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 229 år

Højde / 180 cm

Mong 03.10.2017 15:19
Eliot lyttede til hvad keeran sagde. hver morgen og aften, forstået. han smilte venligt og tog imod krukken. han så på sit håndled og tænkte over om der måske var noget træning han kom til at misse  når han nu ikke skulle være hård ved det de næste par dage. "så er det et tyndt lag på håndledet.?" sagde han lidt som et spørgsmål da han liiiige skulle være sikker. han tog hånden til sig og tog handsken på og rystningen i hånden for at huske det. han ville helst ikke efter lade det her.
Keeran virkede som en rigtig venlig fyr. måske var hans blik på byvagter ændret efter at ha mødt Eliot? måske ikke? hvem ved.

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 03.10.2017 18:13
"Et tyndt lag på håndledet," gav Keeran ham ret med et nik. "Bare masser det mod håndledet indtil cremen er helt opløst. Tro mig, det er umuligt at gøre forkert," sagde han og gav Eliot et beroligende klap på skulderen, som en læge ville gøre med et lille barn. Det var efterhånden blevet en del af arbejdet, selv når han pludselig havde med en engel at gøre, der var et par hundrede år ældre end ham selv.
Keeran fulgte Eliot hele vejen hen til døren. "Vi.. øh.. ses jo nok omkring igen?" Keerans opfattelse af byvagter havde ikke ændret sig, men han var villig til at indrømme at Eliot var anderledes fra andre byvagter han havde mødt. Muligvis den eneste fornuftige og venlige af dem.
Eliot Alexander

Eliot Alexander

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 229 år

Højde / 180 cm

Mong 04.10.2017 17:26
Eliot smilte venligt og nikkede. han gik mod døren og så på alle de syge og sårede i venteværelset. han så mod keeran og sagde så "jo vi ses nok omkring en gang" han gik ud og tog kappen om sig og begyndte at gå han skulle hjem til trænings halen og fortælle hvad keeran havde sagt. han måtte ikke træne i noget tid. så han måtte jo hellere lytte.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1