Også forpustet havde Ileana lænet hovedet tilbage mod muren, mens hendes ene slanke hånd kærtegnede hans nakke. Det lille kys og de efterfølgende ord fik et lille smil frem på hendes læber. Åh, han var så kær. Stadig så uskyldig. Hun skubbede hovedet frem og gav ham et lille nap i øret med en spids tand.
”Det ved jeg.” Hun gav ham ikke de samme ord tilbage. Hun kunne sagtens lyve og sige dem, det havde hun gjort før, men lige nu føltes det ikke… passende. Måske senere, når hun var mere sikker på, hvor hun havde ham.
For et øjeblik hvilede hun lidt ind i mod ham med hovedet på hans skulder, indtil hun endeligt skubbede lidt til ham, så hun kunne komme til at rette på kjolen og se lidt ordentlig ud igen. Hænderne fandt derefter vej til hendes hår for at tjekke efter, at fletningerne holdt.
”Jeg har en hest stående i udkanten af denne… by. Manden jeg opstillede den ved, har en hest, han vil sælge. Vi kan nå et stykke, inden solen kommer frem.” Hænderne faldt, som hun konstaterede, alt håret sad som det skulle. De blå øjne var tilbage til deres sædvanlige mere følelseskolde selv.
”Jeg bor i en hytte i Azurien, ud til kysten. Der er et par nætters ridt.” Hun stillede slet ikke spørgsmål ved, om han ville med. Det tog hun som en selvfølge efter det, der lige var sket. Han kunne ikke bare blive her.