Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 21.07.2017 15:36
Astra så ned på manden han var intet værd i hendes øjne. men at skyde hende pga hendes fejl? det var da lidt overdrevet. Astra smed kappen og så mod Elaina a hun langede ham en. vis hun ikke havde været i smerte havde hun nok selv gjort det.
manden sad lidt måbende men bevægede så kæben for at "sætte den på plads"  han så på hende og så mod astra. "hvem siger jeg skal svare fordi i spørger" sagde han med et let grin. Astra så på ham og så på vagterne, "send ham i arresten til en passende straf er besluttet" sagde hun til vagterne og så ned på blodet der begyndte at piple fra fra såret. hvor havde hun lyst til at hive pilen ud men hun vidste at pile ikke kunne hives ud sådan. vis det enelig var skulle den igennem på den anden side for at hun ikke skulle ha modhagerne mod hendes muskler. men den var langt inde. kunne den komme ud? Astra satte sig ned på hug da vagterne der holdte manden slæbte ham væk. Astra så ned i jorden og mærkede hvor svimmel hun begyndte at føle sig. hun ville dog ikke vise sig som svag over for de andre,
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 24.07.2017 16:54
Elaina fnøs som manden svarede, øh der skulle nu nok komme svar ud af ham på et eller andet tidspunkt. Dog måtte dette vente for nu, Astra havde behov for hjælp og det duede ikke hvis nogle opdagede dem i at slå på en bonde. Det var noget nemmere bag lukkede døre. Da to af vagterne bar denne usling op til borgen igen. Inden vagterne gik bad Elaina dem om at få fat på en healer, således at det var parat når de nåede frem til borgen. Efterfølgende faldt blikket på Astra, hun så at hun var i gang med at små bløde fra såret. Hun havde behov for at blive set på. 

”Kan du gå eller skal en af vagterne bære dig?” spurgte hun lettere forsigtigt. Elaina vidste fra sig selv at hun kunne være noget så fornem og ikke vise hvor ondt hun nogle gange havde det. Derfor ville hun ikke befale en af vagterne til noget Astra ville blive irriteret over. De var jo endelig begyndt at komme på et fælles grundlag. 
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 24.07.2017 17:07
elaina havde ret. at slå på en bonde nu var nok dumt. for de var i offenligheden og ikke bag lukkede døre. Astra ventede til manden var langt væk før hun faldt sammen og holdte armen ind til dig. hun sad roligt og samlede krafter. hun så mod vagterne der var klar til at bære hende. hvor end det kunne være hjælpsomt var Astra stædig og rejste sig lettere besværet op og så på Elaina. "jeg kan sagens gå selv." sagde hun roligt men stædigt. hun holdte armen ind til sig og var faktisk lettere irreteret over at få venden af pilen lige i hovedet. hun vidste ikke hvor længe hun ville gå med det sådan men  hun ville prøve at se om hun kunne nå hjem.
Astra havde planer om at manden her skulle straffes men hvordan hun ville ha det gjort var svært at vælge. han var tydeligvis en snigmorder under uddannelse eller under træning siden han ikke havde ramt hendes hjerte men kun hendes arm.
"jeg så det komme. jeg så pilen og armen blive ramt." hviskede hun som hun gik og tænkte over hvorfor hun ikke havde set det var hendes arm der blev ramt. men hendes syner var som regl altid uhjælpsomme. de havde det med at vise få ting af hvad der ville ske og ikke hele billedet. som vis hun skulle til bal så hun bare en masse mennesker men ikke hvem der var eller om det var hende der var med eller om det var en anden. hun hadede nogle gange sine syner.

Astra gik ganske yndefuldt og elegant af en med en pil i armen. hun mærkede blodet glide ned af armen og mærkede hvordan hendes krop reagerede på dette. Astra var bare for stædig til at be om hjælp fra folk under hende. vis hendes lille bror havde været der havde hun tilladt hans hjælp. men han var sikkert hjemme på slottet. hun så op på stjernerne og begyndte at se... dobbelt? hvorfor nu det? hun tog brillerne af og gned sig i øjnene for at få et klarere syn men det hjalp lige lidt. hun tog brillerne på igen og så op, nej stadig dobbelt. hun trak vejret dybt og så om bag sig for at se om vagterne og Elaina stadig var med.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 25.07.2017 17:53
Som om hun havde regnet med, så havde hun ret Astra var for stædig. Men på et tidspunkt ville Astra nok tage imod hjælpen ”Okay” svarede hun roligt. Elaina kunne godt fornemme hendes stædighed og genkendte den i sig selv, det var alligevel utroligt at de kunne være så forskellige og alligevel så ens på andre områder.

”Hvad mener du Astra?” spurgte hun lidt forvirret? Elaina var ikke helt klar over hvad Astra hentydede til. Eller om det var meningen om hun overhovedet skulle høre det? Da Astra havde sagt det lettere lavmælt. Elaina befandt sig lige bag Astra, hun gik næsten langsommere fordi Astra ikke kunne gå så hurtigt igen. Den ene vagt befandt sig foran dem, den anden bag. Hvis der nu skulle være et andet forsøg på Astra, eller generelt dem.  
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 25.07.2017 18:22
Astra var stædig og var glad for det ellers kunne hun jo ikke ha gjort det hun havde gjort igennem tiden. hun hørte Elaina spørger hvad hun mente. hun så mod hende og så ned på armen. "lige som med torturen så jeg det komme. men jeg tog ikke advarslen alvorligt. det gør jeg næsten aldrig" forklarede hun og kunne mærke sveden bible frem på panden. hun kom halvvejs hjem og måtte stoppe op. hun måtte lige ha en pause og også tænke det igennem.
"men De tror nok ikke på mig, vel?" sagde hun og så på elaina med rolige trætte øjne. hun så på hende for at få svar. hun vidste mange ikke troede på hendes evne. men hun var stolt af sin evne. hun vidste dog også at hendes tro gjorde folk ikke troede på hende.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 25.07.2017 21:18
Elaina lyttede til hende, hun var lettere skeptisk omkring hendes tro på disse stjerner. Da hun igen fortalte omkring det havde hun set efter det var sket. Så kunne Elaina også se ting i stjerner hvis det blot var så nemt. Dog udtrykte hun ikke disse ting, da hun trods alt også kunne have ret, men blot ikke fortalte hende alt.  ”Måske du så skulle forsøge at tage tingene mere alvorlige så” svarede hun opmuntrende. Havde Elaina fået et syn om en pil, ville hun nok tage ekstra forholdsregler. Og havde hun set sig selv i tortur havde hun aldrig redet alene. Hun kunne fornemme et stik i maven, et afsky hun havde forsøgt at gemme væk og forenes med Astra men hvor længe havde hun siddet med den information der kunne have reddet hende, gjorde hende en anelse sur og irritabel.

Elaina så på Astra og overvejede at sige sandheden ”Det er svært at tro på, men det er vel ikke mere anderledes end at tro på guderne” svarede hun lettere neutralt. Elaina ville ikke ligefrem fortælle hvor skeptisk hun var overfor hendes tro. Selv havde hun problematisk forhold til sin tro for tiden. Alt det med mørket og at lyset havde vendt mange i ryggen gjorde det svært at blive i troen om at alt kunne blive retfærdigt og i balance igen. Men at solen var kommet igen var en start på balancen. 
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 25.07.2017 21:29
ja Elaina var skeptisk som så mange andre. hun så frem for sig da hun sagde hun burde tage tingene alvorligt så var ikke så nemt som sagt, for hvad vis det bare var en drøm og ikke et fremtidssyn. Astra trakvejret dybt for at holdte sig i ro. "prøv tage det alvorligt når du ikke ved om det er sandhed eller en drøm" hun tog hårdt om den sårede arm og forstod ikke hvordan hun skulle tage det alvorligt når hun så glimt af fremtiden som ligeså vel komme være en drøm. måske Elaina forstod hende nu hvor hun havde sagt drøm. for så kunne hun måske regne ud at det var om natten hun havde disse fremtidssyn.
Astra forstod godt det kunne gøre Elaina sur at Astra intet havde sagt om tortur drømmen. men hvor i al verden skulle hun vide fra det var Elaina hun havde drømt om før det skete. hun kunne lige så godt ha drømt om en af sine bekendte veninder. hendes såkaldte veninder. 

Astra så på Elaina da hun svarede på det andet og trak lidt i smile båndet. "sandt... men det forstår min bror sikkert ikke. han er jo fast besluttet på Isara, Isaru.... hvad hun nu hedder" det var tydeligt hun ikke troede på det samme som sin bror. hun troede ikke på guderne på samme måde. hun kunne ikke engang huske sin brors tro. hun troede på at stjernene vidste hende sandheden. fremtiden, og nutiden. men nok fordi hun læste så meget om disse stjerner over dem. noget hun længe havde drømt om at folk ville forstå hendes tro, men det var måske for meget forlangt når man tænkte på at Astra ikke nok med hun bar briller og troede på stjerner men også var en bog orm der næsten aldrig gik ud og festede med veninder, eller som andre piger, finde sig en mand. hun havde mange mænd men ikke MANDEN der skulle være hendes et og alt.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 26.07.2017 16:09
Elaina forsøgte ikke at rynke øjnbryn ved hendes udsagn. Hvordan vidste hun så det var syn, når noget af det var drømme. Det var meget udvisende og forvirrende. Elaina kunne mærke en større irritation nærmer sig, og besluttede at hun måtte have svar ”Vidste dine syn, før eller efter at jeg var blevet taget til fange?” spurgte hun lettere direkte og uden at sige noget til det for angående. Astra måtte jo selvom hvorvidt hun tog sine syner alvorligt eller drømme, eller hvad det var. Men hvis hun vidste at en her på lennet ville komme til skade og hun havde været stille om det. Så vidste Elaina ærlig talt ikke om hun kunne ligge den strid økse der var imellem dem.

”Isari, ikke engang jeg har lagt min tro til hende og det acceptere han” sagde hun roligt. Selvom Elaina kunne fornemme noget mere fra Astra, hun var nok ikke ligefrem henrykt over hendes neutrale sætning. Men Elaina ville hellere ikke opmuntre til noget hvis det var falsk og fjollet. Så det var bedre blot at lade det ligge. Det var pudsigt som det ofte var guderne der kunne blev et om strid diskussionsemne. Sikke folk kunne blive uenige, selv Hektor var meget stålfast i sin tro, meget mere end Elaina nogensinde ville blive. 
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 26.07.2017 19:27
Astra måtte tænke lidt tilbage. hun havde jo ikke helt styr på hvornår det var. hun pegede ud i luften som var hun igang med at tegne i luften. men hun talte faktisk. "det er vel... nogle måneder!?" kom der så fra hende. men det Elaina ikke vidste var at Astra ikke vidste noget om hvem drømmen havde handlet om.  det vidste hun aldrig. hun så feks bare en pil igennem en arm i sin drøm i nat. noget hun jo ikke kunne sige hvem armen tilhørte da der ingen tatoveringer var på den og det var der jo heller ikke på Elaina eller Astras arme.
hun vidste heller ikke noget om den drøm med toturen. hun havde bare set blod, redskaber og lidt af følelsen i hvad der skete. noget hun ikke kunne forklare Elaina når hun jo ikke ville tro på Astra, hun troede sikkert det var noget hun fandt på.

Astra nikkede da Elaina sagde navnet. "ja hende... men tror du virkelig han vil acceptere min tro til stjernerne. og mine syner" spurgte hun lige ud da hun aldrig havde fortalt ham om hendes syner eller hendes tro. han troede sikkert bare at hun godt kunne lig at se på stjerner. lige som da hun var spæd og så på stjernerne når hun lå i vuggen.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 26.07.2017 20:23
Elaina havde nær stoppet op, nogle måneder. Det måtte jo betyde at hun havde vidst det inden hun blev overfaldet. ”Så du har vidst før jeg overhovedet blev overfaldet?! Hvorfor i alverden har du ikke sagt noget!” udbrød hun lettere hårdt, men angrebet på hende havde taget utroligt hårdt på Elaina og hun havde endda tydelig ar, på både ovre brystet og hendes inderlår. Ar hun skulle gå med hver dag med en påmindelse om det forfærdelig dag, og Astra kunne have forsøgt at stoppe det. I stedet havde hun holdt det hele for sig selv.. Ikke sagt et eneste ord til nogen.. Elaina var dybt skuffet og såret.

Selvom hun var såret og vred, valgte hun alligevel at svare respektfuldt overfor hende. Der var alligevel lidt vej til lennet endnu ”Hvis du forklare ham det stille og roligt er jeg sikker på at han vil forstå det” Hektor havde ofte lyttet til hende, så det ville undre hende, at han ikke engang ville kunne lytte sin søster ville undre hende, men hvis de farede på hinanden, så ville ingen af dem lytte til hinanden. Det ville blot være angreb det hele. 
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 26.07.2017 20:53
Astra så lige frem og håbede de snart var hjemme på lennet. hun stoppede op da Elaina angreb hende verbalt. hun så mod hende og troede Elaina havde forstået det hun havde sagt. hun vidste aldrig om det var en drøm eller et syn når hun så noget.  hun pudstede ud i et langt trak og svarede så. "som jeg har sagt, ved jeg aldrig om det er et mareridt eller et syn jeg har. lige som idag." hun vendte sig om og begyndte at gå videre mod lennet. hun kunne se toppen af det i horisonten. de var snart fremme.

hun så ned på sin arm da hun sagde hendes storebror ville forstå hende. sikkert nok men ville han tro hende som Elaina troede på hende? som jo var næsten ikke. hun var jo skeptisk over for Astras evne og troede jo ikke på hende i starten. om hun gjorde nu var svært at sige. Astra begyndte at se dårligt og masserede sine øjne ved at løfte brillerne og massere dem. hun lod som om ingen ting var galt. Astra så på lennets top og prøvede at gå hurtigere. "jeg tror ikke han vil tro mig" sagde hun pludselig og stoppede op. hun så mod elaina og kunne ikke fokusere på hende eller vagten bag hende.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 26.07.2017 21:45
Elaina havde det meget svært ved dette, især fordi hun kunne have været foruden denne smerte. Og Astra hun vidste ikke hvad hun reelt skulle stille op med disse oplysninger ”Så syntes jeg du skal finde nogen, eller noget som kan gøre det bedre. Så du kan se klart. Jeg jeg kunne have været foruden mine smerter og mén” svarede hun lettere surt, men også med en tristhed i stemmen, hun havde virkelig blevet knækket den dag, og det var tydeligt at mærke på hende når der blev snakket om den dag.

Elaina kunne endelig se lennet. Det ville ikke vare længe før de ville være der. Dog sukkede hun som Astra ikke troede at han ville forstå. ”Er det ikke forsøget værd? Han er trods alt din bror” spurgte hun stille. Elaina kunne se at Astra havde fået det værre, og nu tog hun sagen i egen hånd. Om så Astra ville blive sur på hende, måtte det være det. ”Vagt, bær hende” beordrede hun, hvorefter han roligt tog hende op i sine arme ”Astra vær sød ikke at strid imod, det er kun for dit eget bedste” Hun håbede ikke hun ville være stædig og til besvær når vagtede løftede hende. Det ville blot gøre tingene værre og det var jo tydeligt at hun ikke kunne gå. 
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 27.07.2017 16:01
Astra kunne mærke det sure i Elainas stemme og tristheden også men Astra kunne jo som sagt ikke vide forskel på en drøm eller et syn. hvorfor forstod hun dog ikke det. "tror du selv på det er så nemt at ændre fremtiden. vis det var havde jeg sikkert ændret meget når jeg så det" Astra sagde ikke mere. den bitter tone var begyndt at komme igen.

Astra så mod lennet da Elaina nævnte hendes bror. *ih ja og sikken en bror* tænkte hun irreteret da elaina pludseligt sagde til vagten han skulle bære hende. "jeg kan gå selv. der er jo ikke langt igen!" sagde hun irreteret og fornærmet over at en af vagterne skulle bære hende. hun kunne gå selv, hun ville ikke virke svag. men vagten tog alligevel fat i Astra og løftede hende op i to arme. hun så vred på vagten og tog armen tættere ind til sig. hun var ikke et barn der skulle bæres. hun kunne gå på sine egne to føder. også selv om hun var træt og udmattet
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 27.07.2017 19:07
Hun forsøgte at lytte til Astra, men hun var ved at blive irriteret og ked af det. Det hele kunne være endt anderledes hvis Astra havde sagt noget, hvis hun bare havde gjort et eller andet. Men hvad gør hun, intet. ”Nej.. Men jeg som det mindste søge efter svar, efter viden. Ikke kun i bøger, men hos andre. Så dine syne kunne blive tydelige” svarede hun lettere sammenbidt. Hvorfor det ikke gav mening for hende, forstod Elaina virkelig ikke. Havde det været hende selv, ville hun forsøge at se om hun ikke kunne på en skole eller andet, få større lærdom og visdom. Astra var jo boglig, men alle svar var bare ikke at finde i bøger, de skulle også findes ude hos andres erfaringer. Måske hun ikke var den eneste med denne egenskab, måske der var andre som kunne dele deres visdom. Mon hun overhovedet havde tænkt på det.

Elaina sukkede blot, det var jo tydeligt at hun ikke kunne. Heldigvis sprællede hun ikke da hun lå oppe ved vagten. Elaina undrede sig over hvad der overhovedet gik igennem hendes hoved siden hun ikke ville. Elaina der var en anelse af en håbløs romantiker ville elske at blive båret af en vagt, og endda en af de kønne. Astra blev båret for hun ikke skulle bruge unødvendige kræfter, tænk hvis pilen havde gift på sig. Så ville hun være for længst være faldet om, fordi hun havde givet den mulighed for at bevæge sig hurtige igennem hendes krop fordi hun netop gik. Men endelig, endelig var de ved lennet og de blev mødt af en healer og en assistent. Vagten lage straks Astra på sengen og haelerne gik straks i gang med at fjerne pil, mest nænsomt som overhovedet muligt. Elaina stod i døråbning og stod lidt skulle hun mon gå eller blive? ”Vil du have jeg skal blive eller?” spurgte Elaina roligt, det var trods alt Astra der var kommet til skade. Så hun lod beslutningen være hos hende.
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 27.07.2017 21:36
Astra var bare ikke social. hun havde da nogle såkaldte veninder, men ikke nogle hun socaliserede med.  hun var bare til bøger. de svarede ikke igen. de brokkede sig ikke. de kritiserede ikke en. de var rare og gode. Astra skulle til at sige en hel masse men lukkede munden og så bare irreteret på Eliana. hvad vidste hun overhovedet om disse syner. bøgerne havde fortalt hende om andre med fremtidssyner, men ikke hvad de hed. om de levede eller om hvad de gjorde for det blev tydeligt. Astra så væk fra Elaina. de havde næsten lige haft kemi som bekendte veninder. og nu... nu var det gået skævt IGEN.
"så må DU jo søge efter det du mener bøger ikke kan give mig." alle på lennet vidste da at Astra ikke var social så det at gå ud i verden og finde svar var ikke noget hun lige havde lyst til. en skole ville jo stadig være boglig viden ikke evne styrke viden. og vis hun gik i skole ville hun sikkert ikke blive mere social end hvad hun var.

lennet kom frem og Vagten bag Astra op til hendes værelse der lå ikke langt fra biblioteket. hun var ikke den store romantiker. faktisk så hun sjældent på vagterne med mindre hun skulle more sig ved at drille sin bror. hun sprallede med vilje ikke da vis hun faldt og landte på pilen ville det kun blive værre. hun mærkede sengen under sig og mærkede hvordan healeren og assistensen prøvede forsigtigt at få pilen ud. hun hev og flåede i sit lan på sengen. det gjorde vildt ondt. hun så på Elaina da hun spurgte om hun skulle blive. lige nu havde hun lyst til at skrige skrid, men det var nok mest smerten der talte. så hun bed bare tænderne sammen og knyttede næven som lidt tegn til hun manglede en hånd at holde i når de nu hev pilen ud. men smerten forblev jo så hun kunne næsten ikke tale uden at skrige så hun lod helst vær med at åbne munden og bare kom med nogle. "MMGGGHH" lyde som i det gjorde ondt.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 28.07.2017 11:43
Elaina havde lyst til at skrige af hende! Hvorfor skulle hun være så stædig, så ja.. Samtidig blev Elaina rigtig ked af det, de havde været så tæt på at finde et fællesgrundlag for at enes, også blev det slået ud så let igen. Grunden til Elaina var så sur og skuffet, var fordi Astra sad med dyrebar information der kunne have gjort at hun aldrig var taget afsted den dag, og alt fordi Astra kun ville lytte til sine bøger og ikke ville videre i livet. Kynisk svarede Elaina igen ”Vil du virkelig have at jeg skal tage beslutninger på dine vegne?” Elaina havde ikke taget disse beslutninger, netop af den grund at hun vidste hvordan det var.

Elaina stod lidt ventende i dørkrammen, hun kunne ikke helt beslutte sig for om hun skulle gå hen til Astra eller ej. Hun sukkede hun kunne se at hun havde behov for en hånd. Elaina gik roligt hen til hendes side og satte sig, løftede sin hånd så Astra kunne tage den, hvis ikke ville hun nok gå og lade hende værre i fred. Elaina så på Astra, det så ud til hun var i en del smerter, og hun begyndte at selv spekulere på hvordan hun så ud, da hun ankom til lennet efter dagen hun blev overfaldet. En ting var sikkert hun vidste at hun så langt værre ud end Astra.
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 28.07.2017 14:08
Astra var faktisk irreteret på Elaina at hun svarede så kynisk over for hende. at hun ikke forstod at astra ikke var social. hun ville gerne svare igen men rystede bare irreteret på hovedet. hun ville gerne hjem til sine bøger. de eneste der forstod hende. hun vendte sig om mod Elaina og svarede irreteret. "du mener du er så klog så find ud af det selv, jeg stoler på mine bøger de hjælper mig med det jeg har brug for." Astra var fast besluttet. hun fortalte ikke nogle mere om sine syner. og da slet ikke Elaina der var så sur og så videre på Astra for at sige sandheden.

Astra så på Elaina da hun kom over. af deres skænderi at være så ville hun stadig godt støtte Astra. hun tog roligt Elainas hånd da hun var lidt usikker på det men gjorde det til sidst og klemte den da de hev i pilen. hun sank en klumb da hun så hvor meget blod der var på pilen. hvor meget mon hun havde tabt. hun klemte igen i Elainas hånd da de fik hevet i pilen så den kom ud. det gjorde det forsigtigt men det var stadig ubehageligt. lige som at træde på glasskår eller små skærpe sten. noget i den dur. Astra så hvordan blodet biblede frem og dækkede sengens lan med blod. surt for tjeneste folkene der skulle gøre det rent.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 28.07.2017 14:32
Elaina følte næsten at det var som om hun snakkede til en dør eller lignende. Hun havde på ingen måde påstået at hun var klogere end Astra, men blot at læse i bøger og indelukke sig. Så ville man da stå stille, og ikke komme videre. ”Det er ikke mig, som besidder evnen. Hvis jeg gjorde ville jeg finde svar og følge dem helt til dørs. Ikke bare læse i bøger” svarede hun lettere vredt. Elaina var træt af denne samtale. Elaina vidste et sted godt at det var forkert at blive så sur på Astra, men hun kunne have stoppet al den smerte hvis hun ikke var så pokkers egoistisk og nervøs for andres involvering. ”Astra, det gør mig bare så vred, at du kunne have gjort noget. Men vælger at holde det for dig selv. Det gør mig utrolig frustreret at du ikke gør mere for at udvide din horisont” sagde hun lettere ydmygt og håbede at samtalen derefter ville være lukket. Det nytte alligevel ikke noget at diskutere det. Elaina kunne kun håbe at Astra en dag og snart ville undersøge verden tage ud og finde ud af mere om sin evne, og eventuelt finde en ægtemand i sin søgen.

Astra tog endelig fat i hendes hånd og hun holdt lige så stille fast i hendes. Det var nærmest underligt at være tæt på hende på denne måde. Hun sagde dog intet, der var ingen grund til at gøre situationen imellem dem værre. Elaina så hvordan healer stille men sikkert fik pilen fri fra Astras arm, det så ikke ud til at være let. De modhager var dem der voldte de største problemer, men den skulle ud. Elaina blev lidt utilpas med al blodet, mest af alt for det mindende hende om hesten der fik en ildpisk i sig og faldt sammen. Det havde været utrolig frygteligt. Derfor bevarede hun fokus på Astras ansigt.
Astra

Astra

søster til en hertug.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Alder / 36 år

Højde / 165 cm

Mong 28.07.2017 18:49
Astra vidste godt at folk ikke forstod bøgernes betydning for astra. det skulle hendes ægtemand ihvertfald forstå. hun så på hende og som hun talte og sagde ikke et ord til det Elaina sagde. ikke før hun var færdig. "jeg er ikke sikker på jeg kunne ha gjort noget, for som du ser. hvor meget troede du på mig til at starte med" hun var helt kold lige nu. for hun vidste jo at udvide sin horisont var vigtigt og rigtigt nok. men hun var bare ikke glad for alle dem der pegede finger af hende fordi hun gik med næsen i bøgerne og bar briller. men hun kunne ikke undvære briller. hun var blind næsten uden. hun vendte sig om og sukkede.

de havde aldrig været tætknyttet men derfor kunne man altid gi en hånd til en der blev healet af en healer. hun sukkede lettet da pilen kom ud. det var som at få den der lille splindt ud af fingeren der har siddet der i en uge. hun så mod Elaina og nussede roligt hendes hånd da hun så hvor dårlig hun blev. "det værste er vidst ovre nu. vis du vil gå kan du bare det" sagde hun og vidste at deres diskution om troen og synerne ikke var endt med at begrave strids øskerne. de var næsten væk da de så kom igen og næsten havde gjort alt værre end før. Astra havde sin tro og mening omkring hendes syner og Elaina en anden. og mere var der jo ikke i det faktisk.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 30.07.2017 14:16
Elaina lyttede til hendes ord. Elaina kunne ikke beslutte sig for om hun havde for høje forventninger til Astra og hendes evner, eller Astra selv troede for lidt på hendes egne evner.  Hun sukkede blot, hun orkede ikke denne nytteløse diskussion længere. For det var vist ligegyldigt hvad hun sagde så ville Astra ikke rokke sig. Hun ville sine egne veje og kun lytte til sine bøger, en skam syntes Elaina da verden havde så meget at tilbyde.

Elaina fornemmede hendes nusen, det blev til et lettere intimt øjeblik for dem, som om at en ro kom imellem at der nu igen var våbenhvile imellem dem. Elaina smilede da Astra fortalte at hun kunne gå nu, når pilen endelig var kommet ud af hendes arm. Af dette øjeblik fik Elaina alligevel håb om at de måske en dag kunne finde fællesgrundlag og om visse ting, og andre ting måtte de nok bare sige at de uenige til at blive enige. Og det var jo også okay at have forskellige holdninger. Elaina håbede blot at Astra en dag ville se at verden også kunne lære hende rigtig mange ting, mere end bøgerne kunne måske. ”Du må endelig sige til hvis du har brug, for min hjælp i forhold til din overfaldsmand” sagde hun roligt, uden at virke som om det var noget hun absolut skulle, denne mand var Astras og det var hendes vurdering hvad der skulle ske med ham. Elaina rejste sig roligt nu når hun kunne se healeren i gang med at heale hendes arm. Hun sendte et kort smil inden hun gik ud af lokalet og på vej hen til sine egne gemakker, det trods alt aften, og hun var ved at være godt træt. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0