Playing with the bad boys

Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 26.06.2017 23:38
Da hun så kunne se han var ved henne, valgte hun at sætte sig ned ved bordet, rettede lidt på den skrå nederdel, og lagde så det ene ben over det andet. Blot for at sidde bedre, og nu sad hun sad også afslappet, og strøg en hårtot ombagved det ene øre, mens hun lod hendes øjne hvile sig på Logan s ansigt. Dog havde hun slet ikke set hans tegn til krofatter, men hun havde på fornemmelsen af at der var noget drikkelse på vej hen til dem. Hun vidste slet ikke, om hun skulle sidde ved siden af ham, eller overfor ham, så hun gik ud fra det første der bare lige poppede op i hendes hoved, og det var at sidde overfor ham. På en måde var det også fint nok, så kunne hun da se hans øjne, eller ja rettere sagt hans ene øje, det andet havde klap for. "Har det ikke været hårdt at bære smerten"hun med hentydet til hans klap for øjet, hun fik et lille smil frem på læberne, og sad med tankerne om hvor ondt måtte være, og hvordan det måtte føltes at kun have et øje man kunne se med, dog så det ud til at han klarede det meget godt, med kun at have et øje han kunne se med. Zoey lænte sig lidt tilbage, mens hun lod hendes hænder strejfe hendes lår, og hun lagde hovedet en smule på skrå, så håret bare faldt langsomt ned over både brystet og ryggen.

"Selvom du har en klap for øjet gør det dig ikke skræmmende... Måske nærmere mystisk, men det er vel en god ting ikk"sagde hun og sendte ham et bredt smil, og blink, hvorefter hun kiggede væk fra ham, der var da ret mange folk herinde på kroen på det her tidspunkt, nogle var ved at blive alt for fulde, så de vaklede rundt, og stødte ind i hinanden, ja de så helt ukontrolleret ud. Zoey betragtede så krofatter, og mens hun holdte blikket på ham, forsvandt hendes smil langsomt"Har på en fornemmelse med i kender hinanden...Eller hvertifald ved hvem hinanden er"hun med en rolig stemme, hvorefter hun sendte et smil hen til Logan, og pludselig vendte hun hendes opmærksomhed væk fra krofatter, så hun igen kiggede på Logan. Og det så da også ud til at deres drikkelse snart var på vej, det var lige hvad man trængte til, især efter de to idioter til James og Jason havde både fanget hende, og fået tæsk af Logan, det kunne jo gøre en helt tørstig jo. Efter lidt tid, kom krofatter så ned til dem med deres øl, som det var, hvilket var helt fint, havde hun slet intet imod. 

Før hun tog en tår kiggede hun på Logan, og lænte sig lidt ind over bordet mod ham"Men selv de stærkeste og modigste mænd har deres svagheder...."sagde hun og holdte en kort pause, hvorefter hun så holdte øjenkontakt med Logan, og bare smilte til ham, hvorefter hun så lod hendes fingre snitte hans fingre som før"Selv dig Logan...Selv du har svagheder, ligemeget hvor stærk og modig du måtte være...Vil der altid være en blødhed, et svagt punkt"sagde hun og sendte ham et smil, hvorefter hun holdte øjenkontakten lidt før hun trak hovedet tilbage. Derefter lod hun hendes fingre kærtegne øl krusets kant, og hendes øjne faldt rundt på de mange folk der var herinde, hun nød dog også Logan s selskab, hun klagede ikke, han var jo en yderst køn mand, og hun var da sikker på hu ville komme tættere på ham, dog tog hun det bare som det kom, men det virkede da til at de sikkert nok skulle komme lidt tættere på hinanden, ja hvem kunne vide måske ville det blive lummert, eller måske ville det blot blive mystik og begær. 

Zoey valgte så at tage en tår af øl kruset, og kiggede tilfreds på Logan, ja herinde på kroen var der sikkert mange konkurrenter, men hvem sagde de havde en chance, eller ville klare Logan, desuden skulle hun med glæde hjælpe til, hvis det kom dertil, hun ville bestemt ikke føle sig svag, men når det så skete kunne hun jo ikke gøre noget. Dog var det som om hun vidste at Logan ville redde hende, og det var underligt, men han havde jo som sagt allerede reddet hende en gang, så hvorfor skulle han ikke kunne gøre det en gang til. "Endnu engang tusind tak fordi du reddede mig fra James og Jason...Nok mest James men stadigvæk tak"sadge hun med et afsluttende varmt smil på læben. Så sad hun med begge hænder rundt om kruset der stod foran hende, og bare betragtede Logan lidt mere. 
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 23.07.2017 16:11

Logan var en mand af ofte få principper, så når et pænt damelår blev synligt lod han også gerne blikket finde derhen, ligeglad med om det blev opdaget. Man måtte gerne kigge i hans optik. At røre var straks noget andet og kunne ikke gøres uden tilladelse. Selvom nogen mænd heller ikke fattede den ting.
Logan trak på skulderne ”Det gør ikke ondt mere. Det er blindt og knap så yndigt af undseende med mængden af ar. Hovedårsagen til klappen” forklarede han og bankede ganske let på klappen med en pegefinger. Der var et blindt hvidt øje der havde fået mærker efter den klo der havde ramt. Det kunne se meget makabert ud for manges blikke. Det der havde været værst var at vende kroppen til at dybden havde ændret sig og synet ikke altid var helt præcis. Ikke til at starte med i hvert fald. Nu var der ikke mange problemer.

Logan smilede til hende, med en bevist anlæg af mystik over sig, der mest af alt gled over i drilleri. Måske han også var mystisk for hende, men når han tænkte over hvem han selv var, var han en meget simpel mand. En mand der gjorde hvad han ville for at tjene penge. Logan flyttede blikket hen til krofatteren som begyndte at vende tilbage imod dem med drikkelse, og tilbage på Zoey. ”Jeg har været har mange gange efterhånden, så vi kender hinanden som kunde og sælger.” svarede han roligt. De førte ikke personlige samtaler, men han var kommet på kroen løbende i mange år, så de huskede hinanden på udseende. Logan tog imod krusset så snart det landede på bordet og tog en slurk.

Nu blev det interessant. For selv de stærkeste og modigste havde naturligvis deres svagheder, Logan ligeledes. ”Spørgsmålet er jo bare hvad det er” svarede han med en drillende tone, der nærmest udfordrede hende til at gætte. Han holdte øjenkontakten så længe hun ville, og ventede på hvad hendes reaktion måtte blive, om end hendes gæt såfremt hun ville gætte. Han nikkede til hende, som svar til hendes tak. Hun virkede meget taknemmelig, og nok også forståeligt. Ingen af de mænd havde haft godt i sinde.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 06.08.2017 18:08
Krusset der blev sat på bordet af krofatter tog Zoey imod, trak det tæt til sig, og strøg en finger hen over kanten, før hun smilte for sig selv, og tog en tår af krusset. Så satte hun det ned, og lod fingrene røre rundt på kanten af krusset, hvorefter de langsomt bare rørte lidt ved det, og hendes øjne var igen rettet på Logan, og hun kunne slet ikke undgå at få øje på klappen, og lyttede efter da han snakkede om det, hun fandt det ikke grimt overhovedet, faktisk tilføjede det nærmest et eller andet unikt og særligt til hans udseende. 
"Jeg syntes det klær dig med den klap for øjet, men selvom du måtte have ar viser det bare hvor meget du har været igennem"sagde hun og sendte ham et smil, hvorefter hun kiggede ned mod hendes krus"Eller måske er de ar blevet et minde om nogle ting der er sket"fortsatte hun, og kørte fingeren rundt på kanten af krusset, før hun valgte at tage endnu en tår. "Jeg syntes du har et pænt og tiltrækkende udseende"sagde hun så ærligt, hvorefter hun lænte sig lidt ind over bordet"Desuden er det godt at skille sig ud ikk"sagde hun så med en drillende tone, og passende smil. 

Zoey gav så slip på krusset hun havde siddet med i hænderne, og lod blikket glide ned ad Logan, hvorefter hendes øjne faldt hen på krofatteren, og fulgte ham lidt med øjnene. Folk herinde var begyndt at både danse, og vælte lidt mere rundt mellem hinanden, ja enkle var endda godt igang med at skråle med på diverse sange de slet ikke kendte til. Det var lidt sjovt at høre, hvordan de troede at de kunne synge og danse selvom de slet ikke kunne finde ud af det. "Han virker til at være meget venlig"sagde hun så med hensyn til krofatter, der havde været nede ved dem med deres krus. Hendes blik faldt ned på sig selv, ja noglegange syntes hun selv at hun skilte sig ud fra mængden, eller generelt fra andre, men for hende gjorde det ikke noget. Zoey fandt kroen meget afslappet, og hyggelig, og musikken var noget der fik hende til at få lyst til at danse, og kun kunne godt finde på det, og kunne især godt finde på det med Logan. 

Så lod hendes øjne hvile sig på hans ansigt, og hun lænte sig lidt tilbage, så hun sad med ryggen ret og et bredt smil på de bløde læber. Øjenkontakten med ham holdte hun lidt, hvorefter hun var frisk på at gætte, hvad hans svaghed er"Hmm ja det er jo et glimrende spørgsmål"svarede hun og, lod fingeren røre ved krussets kant igen, hun sad så og tænkte uden at flytte blikket fra ham"Jeg gætter på din svaghed er at du har en blød og romantisk side som du ikke vil vise"gættede hun med et blink til ham, og et lille smil. Hun kunne ligeså godt gætte, det var enlig også lidt sjovt at gætte på hvad hans svaghed kunne være. Men hun vidste selvfølgelig det ikke, måske skulle hun kende ham lidt bedre før hun ville vide det. Men der skete jo ingenting i at gætte. 
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 08.08.2017 13:47
Logan smilede et skævt smil med et glimt i det raske øje der ikke var gemt bag klappen. "Det giver mig da i hvert fald et interessant mystisk ydre" svarede han muntert med en drillende undertone. Det havde han i hvert fald hørt før. Hele hans udtråling var ikke af den søde dreng der slog sig ned og blev gift, men derimod den hårde type man aldrig rigtig vidste hvor man havde. igennem årerne havde Logan erfaret at mange kvinder fandt det yderst tiltrækkende for en nat. En nat var også alt han behøvede normalvis. "Tak, men ikke lige så tiltrækkende som den skønhed der sidder foran mig" svarede han. Han selv fandt intet overordentlig interessant ved hans eget udseende, men det var heller ikke ham der skulle kigge på det.

Musik, glade stemmer og dans var ofte normalt at finde i en krostue, specielt som timerne nåede længere ud på natten. Logan nikkede, til hendes ord og kiggede efter krofatteren. Han var en flink mand, når han ikke lige blev alt for nærig.
Blikket vendte tilbage til Zoey hvor hans propiller udvidede sig ganske ganske lidt som hun gættede sig på en svaghed. Han var ikke sikker på at han ville give hende tilfredsstillelsen ved at have gættet nogenlunde rigtigt. Han var ikke blød og romantisk ofte, for ikke at sige det var en sjældenhed - men enkelte gange sneg der sig nogen ind der frembragte en beskyttende blød side af ham. Den sidste der havde præsteret at gøre det var Anann. "Du har nok ret, især i blødheden. Ville en mand som mig ellers blande sig når kvinder bliver uretfærdigt behandlet" den ting var i hvert fald tydelig ved ham. Han afskyede at se mænd forgribe sig - det var uværdigt.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 08.08.2017 17:32
Hende en skønhed, det havde hun slet ikke tænkt så meget over, hun havde aldrig hørt nogen syntes at hun var smuk, eller mente at hun var en skønhed. Hun var næsten tæt på at spørge ham, om det var hende han mente, men hun lod vær. Det var bare lidt underligt for hende at høre de søde ord,  hun var slet ikke vant til at høre sådan noget,  men det gav hende et smil på læben at han syntes det.  Hun skulle måske også væne sig til det, men måske kunne de fleste syntes hun var det, men kun få kunne få det til at lyde specielt, og det kunne Logan. Hun holdte hendes blik på ham, og lod hendes finger køre rundt på krusets kant, hun skulle også til at snuppe en tår men ventede lidt, det var som om hun lige ville bruge lidt tid på at nyde synet af Logan. Hvordan kunne man ikke nyde at kigge på ham, der var sikkert rigtig mange kvinder der kunne lide at kigge på ham, og være i nærheden af ham. ”Du er den første der syntes det”sagde hun og strøg en hårtot væk fra ansigtet, hvorefter hun tog en tår af krusset foran hende.

Krusset satte hun ned på bordet, og lyttede efter musikken der kunne høres i hele kroen, folk væltede som altid rundt mellem hinanden, flere prøvede at skråle med, men det lød ikke ligefrem så godt. Der var såkaldte enkle der mente de godt kunne lægge arm med hinanden, så det var de fuld igang med. Zoey lod hendes øjne hvile sig på Logan”Jeg håber du er frisk på en dans eller to”sagde hun og blinkede drilsk til ham, hvorefter hun lænte sig lidt ind over bordet”Det er med at nyde øjeblikket når det er der ikk”sagde hun så, og sendte ham et bredt smil, tit var de smil noget særligt, eller også var det blot fordi Zoey altid havde haft fyldige læber, ikke store, ikke for små, bare sådan lige tilpas. Hun lyttede til hans ord, og rakte så en hånd frem mod hans ansigt, hun lod en finger glide langsomt hen over klappen for hans øje”Noglegange viser man det andre vil se, frem for det man gerne selv vil vise frem”sagde hun med blid stemme, hvorefter hun stoppede med at køre fingeren hen over hans klap for øjet.”Men hvad jeg har set indtil videre kan jeg godt lide din bløde side Logan”sagde hun og blinkede lidt drilsk til ham, med et lille smil. 
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 13.08.2017 12:02
Logan kunne ikke forstå at han skulle være den eneste der syntes at Zoey var en skønhed. Måske de ikke sagde det direkte til hende, men andre måtte havde set den skønhed på samme måde som han kunne. Det røde hår der tiltrak sig alles opmærksomhed for minimum en stund, den pæne brune hud og ikke mindst hendes generøse kropsformer der kunne få de fleste mænd til at dåne. Noget sagde Logan at hun omgik de forkerte hvis ingen havde sagt det før. "Jeg er nok ikke den første der synes det, kære. Men du har desværre ikke hørt det ofte fornemmer jeg" han kendte mænd, og hun var attraktiv. At de intet sagde, var deres fejl. Men Zoey skulle ikke betvivle sin egen skønhed.

Logan gjorde ingen indvendinger som Zoey rakte frem og lod fingerne glide ned over læderklappen der beskyttede hans skadede blinde øje. "Den kommer ikke ofte frem, så jeg er glad for at du nyder den" Svarede han selv med en lille drilsk undertone.
Hans blik faldte derefter ud på de dansende som hun havde hentydet til ved at spørge om de skulle danse. Han drak en slurk af sin øl inden han rejste sig og rakte hånden frem. "Selvfølgelig er jeg frisk" Han var ikke ligefrem god til at danse. det var ikke det han havde ytret mest i sit liv - og heller ikke det der havde haft mest interesse. Men ville hun danse skulle hun også have lov til det.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 18.08.2017 16:51
"Jeg hører det næsten aldrig...Men jeg har det også sådan at hvis nogle finder mig smuk tager jeg det med et smil"sagde hun med et lille smil. Det var enlig lidt sjovt, men hun vidste godt at hun skilte sig ud fra andre, der var ikke så mange der havde det udseende hun havde, ja der var nu heller ikke nogen der lignede hende, eller havde de træk som hun havde. Men at Logan syntes det, gjorde hende glad, det var rart at der var nogen der syntes det, eller ja nærmere en der syntes det, og direkte havde sagt det til hende. Sjovt hun aldrig havde prøvet det før, men som man sagde en gang skulle være den første"Men det sødt af dig, at du syntes det"sagde hun så, og lod blikket falde lidt ned på hendes krus der stod på bordet. Hun havde ikke brug for andres beskæftigelse, men det skadede ikke at høre hvis nogle fandt hende smuk og tiltrækkende. 

"Hvordan kan det være, at du ikke så tit har den side frem"spurgte hun lidt undrende, hvorefter hun trådte ud på dansegulvet med Logan, musikken var sådan okay, ikke det værste man havde hørt, men heller ikke det bedste man havde hørt, man kunne vel sige at det lå lidt imellem de to ting. Zoey lod blikket falde rundt på de forskellige folk der var herinde, og der var nogle enkle der var igang med at danse, hvilket også var hyggeligt nok, det havde været alt for lang tid siden at hun havde danset. Hun kunne godt huske hvordan man gjorde, men det var bare så sjældent at det skete."Jeg håber ikke du træder mig over tæerne"sagde hun drilsk, hvorefter hun stod på dansegulvet, og kiggede på ham, ja nu var spørgsmålet hvordan de skulle danse, tæt, elegant, eller hvordan.

Zoey betragtede lidt de andre par, de dansede sådan lidt forskelligt, og det eneste dans Zoey havde prøvet at danse før havde været noget langsomt, næsten ballet agtigt. Dog var det måske ikke lige det man skulle danse sådan et sted som det her, kroen var et sted hvor man nok bare slog sig løs også, de fleste var fulde nok til at huske og følge med i noget. Men hun stod klar til at danse med Logan, og lagde hovedet en smule på skrå"Du bliver den første jeg kommer til at danse med"sagde hun og holdte øjenkontakt med ham indtil hun måske bare ventede på hans svar, og hvad han havde tænkt. Ja hvis han havde en idé eller plan til hvordan han ville danse med hende, det var aldrig til at vide... Hun var glad for at han faktisk ville danse med hende, det skulle nok blive interessant og hyggeligt. Og i det mindste ville de sikkert ikke blive forstyrret ligenu, så de kunne bare nyde hinandens selskab"Men Logan din bløde side, den søde side af dig selv...Det klær dig"sagde hun ærligt, og sendte ham et lille bredt smil. 
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 19.08.2017 13:13
At give komplimenter var noget Logan efterhånden havde erfaret at kvinder var glade for - og det var ikke fordi han var smålig med dem, men han brugte dem mest når han rent faktisk mente hvad han sagde. Og han mente bestemt at Zoey var en smuk attraktiv kvinde, så selvfølgelig sagde han det.
Logan trak let på skulderne som han nåede ud til dansegulvet og lagde uden omsvøb en hånd på hendes hofte, mens han holdte hendes hånd med sin anden. "Det passer ikke så godt til mit arbejde" svarede han hudløst ærligt uden at ligge skjul på det. At være blød og venlig i hans fag kunne koste ham både at modtage flere ar, men også at han var offer for angreb. Det havde han ikke brug for. Dertil, krævede hans arbejde ofte også at han var direkte kold og kynisk.
"Jeg skal gøre mit bedste for at undgå det" svarede han lige så drilsk tilbage og begyndte roligt at føre hende rundt, mens han koncentrerede sig om ikke at ramme hendes tæer på noget tidspunkt. Lidt elegant måtte man være.

"Det er heldigt for mig! For så har du ingen at sammenligne med" svarede han med en latter i stemmen. han var ikke perfekt men han kunne trods alt finde ud af at holde takten og gøre det ganske sobert uden at blive for nærgående. Det var næsten en kunst i sig selv. "Tak" svarede han med et smil - den kom ikke frem ofte, men når den gjorde var det oftest i en kvindes selskab.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 19.08.2017 20:20
"Det er da en god ting at jeg ikke har nogen at sammenligne med så, men alle er vel også unikke som de er"sagde hun og sendte ham et smil. Ja det ville være træls at være som alle andre, og hun ville ikke kunne sammenligne ham med andre, mest også fordi han var den første hun dansede med, hun mente slet ikke hun havde danset med nogle andre før...Så Logan var den første ville ikke var noget problem for hende, hun klagede ikke over at have så tiltrækkende en dansepartner som ham. Zoey lyttede til musikken mens hun dansede rundt med Logan, og det var nok ham der førte an, selvom hun nok godt kunne gøre det, men det kom også an på om han havde tænkt sig noget, de fleste mænd havde tit et trick op i ærmet, nogle svingede deres partnere rundt, hvorimod andre nærmest var romantiske og lidenskabelige. Det var nu ikke til at vide, om Logan havde nogle tricks indenfor dans, eller noget andet i tankerne.

Men dog fandt hun så hurtigt ud ad at det var ham der førte hende rundt, hvilket gik meget godt, hun kunne godt lide det. Det var lidt hyggeligt at lave andet end bare at sidde ned, desuden dansede de fleste, så hvorfor ikke nyde det, musikken var ikke den værste så den kunne nydes mens man var igang. Hendes røde øjne hvilede sig på hans ansigt, det var enlig sjovt at tænke over at hun enlig havde røde øjne, og hun var ikke et væsen som sådan, det var lidt underligt... Men hun havde ikke fået bedømmelser for det, eller nogle henvendinger omkring det, så det var vel godt nok"Jeg er glad for at have mulighed for at kunne danse sammen med dig Logan"sagde hun med et smil. 

Det var ikke noget der skete ret tit, men når det gjorde skulle det også nydes, hun nød hvordan han førte hende rundt på dansegulvet, dog havde hun en lille bekymrende tanke om at træde ham over tæerne, dog gjorde hun det ikke.  Men Zoey kunne være klodset til tider, men så stærk som Logan var gjorde det vel heller ikke noget, hvis hun kom til at træde ham over tæerne. Men hun var dog også sikker på at, han ville kunne holde til det, mens de også dansede rundt, holdte hun øjenkontakt med ham"Er dans ikke lige dig...Eller er det lang tid siden du har danset"spurgte hun nysgerrigt. 
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 19.09.2017 14:36

Logan var intet geni indenfor dans. Han forstod grundtrinende og var ganske udmærket til at føre hende rundt i almen dans. Men andre tricks lå ikke i bogen for ham. Han Holdte hånden mod hendes hofte, den hånd han brugte til at dreje i de retninger han ønskede, ganske let. ”Jeg er skam også glad for at danse med dig, Zoey. Om end du fortjener en langt bedre dansepartner” svarede han med et smil på det arrede ansigt. Han var ikke nogen charmør, han var ikke prinsen på den hvide hest. Tværdigmod lignede han ærlig talt en forbryder der vandrede rundt om i landet uden et fast levested. Og det var ikke megen ved siden af. At kvinder havde interesse i det, kunne nogle gange more ham, men ellers ville han også blive så modbydelig ensom hvis ingen turde nærme sig.

Logan smilede og kiggede hende i øjnene. De røde øjne der virkelig var anderledens end meget andet han før havde set, men alligevel ikke noget der bekymrede arm. Tværdigmod fandt ham den ganske indtagende på grund af deres forskellighed fra andet. ”Begge dele. Jeg er ikke vildt charmerende på et dansegulv.” hånden på hendes hofte gled længere hen mod ryggen hvor den hvilede på hendes lænd og det nederste af ryggen, hvilket fik hende tættere på sig, en smule tættere end almen dans. ”Hvad med dig? Nyder du at danse” spurgte han lavmælt med hovedet ganske tæt på hende, som han så ned i hendes øjne.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 23.09.2017 19:59
Følelsen af hans hånd der gled længere ned gjorde ikke hende noget, hun fjernede ikke sit blik fra ham, hun stod enlig bare og dansede langsomt med ham, langsomt til musikken, og bare havde øjenkontakt med ham. Det så da også ud til at de fleste par var begyndt at danse stille og musikken lød også til at den var sænket en smule, måske mest så de par herinde kunne danse tæt og, gøre hvad de nu havde lyst til at gøre. "Jeg syntes du er en fremragende dansepartner, jeg kunne ikke ønske mig en bedre en"sagde hun efterfulgt af et bredt smil, hun kunne ikke flytte blikket væk fra ham, mest også fordi hun slet ikke gad. Bare følelsen af at danse tæt med Logan, og kigge ind i hans øjne, de øjne der udstrålede mystik,  gådefuldhed, skønhed. I sandheden havde han nogle kønne øjne, smuk farve og udstråling, hvis han ikke vidste det kunne hun godt finde på at fortælle ham det, nu var hun også meget ærlig. 

"Jeg vil gerne være ærlig og sige jeg ikke har danset med nogen før, du er min første dansepartner Logan"sagde hun og sendte ham et smil, hvorefter hun blinkede nogle gange, mærkede hvordan vipperne på hendes øjne føltes lidt lange, dog ikke for lange men tilpasse. Det var en sjov følelse når vipperne næsten rørte ved hendes hud, hendes røde øjne var fortsat rettet på ham"Det forstår jeg ikke du syntes, fordi du virker så rolig, nede på jorden, og elegant på en mystisk måde"sagde hun, og dansede fortsat videre med ham. Da hans hoved var tæt på hende fik det hende til at rykke hendes lidt tættere på hans, uden hun faktisk gjorde andet, måske var det bare det her øjeblik stille musik, de to der dansede, øjenkontakt. Det ville sikkert ende med de skulle have noget at drikke bagefter, og Zoey håbede ikke at de to idioter til James og Jason ville komme igen, og bare ødelægge stemningen - dog var det aldrig til at vide, enlig var det heller ikke til at vide hvad der ville ske, natten var så smuk og fuld af ideer og mysterier. 

"Jeg nyder at danse, det er altid så let at føle sig så fri, og afslappet især hvis der er musik der passer til det man gerne vil udstråle igennem dans"sagde hun efterfulgt af et smil, hvorefter hun lagde hænderne ombagved Logan s nakke, hendes fingrespidser strejfede nakkehårene på ham, og hun lagde hovedet en smule på skrå. Folk var begyndt både at danse lidt vildere og der var nogle der skålede med deres krus, ja der var sågar nogle der var begyndt at vælte rundt, det var næsten ligefør at hun ville tro de ville vælte hen imod hende og Logan. Det håbede hun ikke, men på den anden side at stå og holde øjenkontakt med ham, kunne få hende til et kort øjeblik at glemme hvad der skete rundt omkring dem, måske var det hans øjne der bare fangede hende, eller måske var det den måde han dansede på. "Jeg føler mig til tider heller ikke charmerende men man kan sagtens være det uden man ved det"sagde hun med blid stemme. 
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 03.11.2017 19:04
Logan smilede, tog imod den kompliment der blev ham givet. Ikke at han helt syntes det passede, hvad hans egenskaber angik. Men det var Zoey selv der besluttede om hun synes han var god til at danse eller ej. Han kunne i hvert fald det basale som kunne medføre at de kom tættere på hinanden. Endnu et bonus ved at danse. ”Virkelig? Det undre mig meget at ingen har budt dig op til dans før.” hun var smuk med mystikken i det intense røde hår og ikke mindst hendes generelle opbygning. Han var beæret over at være hendes første dansepartner, hvilket kunne ses i hans smil. Men det forklarede naturligvis også hvorfor hun syntes han var god til at danse! Det talte alt sammen til hans fordel.
Både og. Jeg nyder altid at danse med en smuk kvinde, som du selv. Men jeg har andre talenter der er meget mere værd at snakke om” ikke for at prale, okay jo. For at prale, selvom han ikke nævnte nogen af de talenter. Som hun havde set var han ikke uvant på slagmarken. Om det så var med våben eller uden. Dertil har han efterhånden også haft sine prøvelser med at tale sig ud af problemer, selvom det var et mindre godt talent. Og så var der naturligvis det mandlige talent som han ikke ville snakke højt om midt blandt andre mennesker, men et skævt smil kunne ikke undgå at krusse frem på hans læber-
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 23.11.2017 20:49
Efter at de havde danset lidt, stod hun og kiggede lidt på ham, før hun ikke kunne lade være med at mærke de faktisk stod rimelig tæt, hvilket hun jo ikke klagede over. Mange par der havde danset på kroen var begyndt at sætte sig ned igen, og nogle var begyndt at få lidt for meget, det var både sjovt at se men også halvt forstyrrende. Zoey fjernede blikket fra Logan lidt, hvorefter hun gav slip på hans hånd, og stod med armene hængende ned ad siden på sig - dog lagde hun pludselig en hånd på hans kind"Er det på tide med en drink eller har du nogle spændende ideer eller planer du har lyst til"sagde hun efterfulgt af et bredt smil. "Måske tænker mænd ikke på at byde mig op til dans, eller måske har de tankerne et helt andet sted henne"Sagde hun så, og kiggede rundt en smule. Dog vendte hun blikket tilbage på Logan. Zoey kunne så ikke lade vær med at træde lige lidt tættere på ham, hun lænte hendes ansigt ind mod hans , så hendes pande rørte hans, og hun lod hendes fingrespidser røre hans fingre blidt"Ønsker du at vise mig de talenter"kom det fra hende med blid og nysgerrig stemme. 

Mens hun stod med hendes pande mod hans, og havde taget hendes hånd til sig, betragtede hun ham lidt, lod hendes øjne hvile sig en smule på hans øjne, før hun langsomt trak sig lidt tilbage- det kunne være at han faktisk slet ikke kunne lide hun gjorde de ting her, og desuden ville hun jo ikke være alt for ligefrem, de havde trodsalt lige mødt hinanden næsten. "Jeg har nydt at danse med dig, og jeg håber ikke det bliver sidste gang"sagde hun og trådte to skridt tilbage, dog mens hun stadigvæk havde øjenkontakt med Logan, og musikken spillede stadigvæk, og krofatter så ud som om han var godt igang med at hælde op til gæsterne og parrene der havde danset. Zoey smilte for sig selv, og var lidt spændt på hvad der skulle ske nu, enlig kunne der sikkert ske en masse, og dog så var det hyggeligt at være herinde i Logan s selskab. 

"Du virker til at være fyldt med mystik, og en masse interessante ting, det klart man næsten bliver draget hen mod dig, fordi du udstråler noget man gerne vil kende til, og lære at kende"Sagde hun så og lagde hovedet en smule på skrå, hvorefter hun med en bevægelse strøg en hårtot ombagved det ene øre. Så stod hun ventende på hvad han enlig ville sige, og gøre, havde han nogle planer, ideer, ja havde han måske noget han havde haft lyst til at gøre, eller noget han måske havde tænkt på. Jamen faktisk var det ikke til at vide, det kunne være Logan havde en idé om noget han måske ville prøve med hende, men hun kunne ikke andet end at vente. 
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 30.01.2018 22:29
Logan tilegnede ikke de andre gæster i kroen nogen tanker. Hans opmærksomhed var udelukkende på Zoey, hvor det så rettelig hørte til i denne aftens anledning. Han lod hende røre sig på kinden, og tale og smilede tilbage til hende. Der var noget uskyldigt over hende, samtidigmed at hun ulmede af noget mere farligt. Han kunne ikke helt sætte ord på hvad det var, men det vagte i hvert fald interessen. ”Alle mænd har deres tanker et andet sted, min frøken. Det betyder ikke at vi ikke kan nyde en god dans først” svarede han ærligt og selvom han var høflig, var det ikke svært at se, at han stadig var hvad han var. En lovløs mand der havde tankerne netop disse steder det meste af tiden. Kvinder, alkohol og penge, var der hans tanker normalvis lå, men det gjorde ham ikke til et rovdyr der ikke nød andre ting i livet. ”Selvfølgelig, men kun hvis du er interesseret” Svarede han igen, og lod hende gøre som hun ville. Hvile sin pande mod hans, trække sig med tanker der afslørede sig i hendes træk og igen tale.

Jeg har før fået at vide at jeg er for ligefrem, frøken Zoey, men det har sjældent stoppet mig før, så stop mig endelig hvis jeg går for vidt” at hun ønskede at lærer ham bedre at kende, var hendes beslutning. Om hun fandt noget der var værd at fokusere på var en hel anden. Han løftede en rug hånd og lod en finger hvile under hendes hage og løftede den. Han bøjede hovedet ned for blidt at strejfe hendes læber med sine egne. Han vidste hvad han selv havde lyst til, men han havde respekt for kvinder. Han tog dem ikke hvis de ikke selv ville, selvom han efterstræbbede dem. Hvis hun ikke skubbede ham væk eller på anden vis trak sig, ville han i hvert fald forsøge at kysse hende. Påbegynde at vise de andre talenter hun havde spurgt ind til, men som ikke hørte sig til blandt andre mennesker.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 30.01.2018 23:02
Følelsen af at hans finger hvilede sig under hendes hage, gjorde at hun automatisk kiggede på ham, fik fanget hans øjne med hendes egne. Og ikke nok med det, kunne hun tydeligt mærke hvordan hans læber strejfede hendes. Det havde hun slet ikke regnet med, ikke at han ville kysse hende, men hun ville bestemt ikke have noget imod det. Så Zoey skubbede ham ikke væk, hun gjorde ikke andet end bare at stå der tæt på ham, ikke med særlig lang afstand. Hun sagde ikke noget i øjeblikket, men de røde øjne hun havde var kun på Logan, ingen andre, desuden var der heller ikke andre der lige havde fanget hendes opmærksomhed, og øjne som Logan havde. Han vidste det sikkert godt, men det skadede da ikke at han fik den beundring, og kompliment. Det var næsten som om hun bare ventede på at hans læber ville røre hendes læber endnu mere, det ville nu også være hendes første kys, der var ingen der havde kysset hende før, ingen havde haft tanken om at gøre det. Ja grunden til dette vidste hun ikke, måske var der bare ingen der havde tænkt tanken, måske var der andre grunde det var aldrig til at vide.

Så lod hun hendes hånd strejfe hans hånd lidt som de stod overfor hinanden. Hun kunne hurtig få mange ideer og tanker, og mens musikken spillede, og der efterhånden var begyndt at blive mindre par ude på dansegulvet, var det også som om dette øjeblik her bare var hyggeligt, og med en god stemning. "Du er langt fra ligefrem, tværtimod, men noglegange er det vel også en god ting at være ligefrem er det ikke"sagde hun med et smil, dog skulle hun nok huske at sige til hvis det blev for meget, selvom hun ikke havde oplevet det endnu. Så lagde hun en hånd ovenpå hans bryst hvorefter hun rykkede sit ansigt en lille smule tættere på hans"Selvfølgelig er jeg interesseret"svarede hun ham næsten bestemt og med en selvsikker tone. Det var på en måde underligt at ud af så mange kvinder der både var herinde, men sikkert også kvinder Logan kendte, at hans opmærksomhed, og øjne var rettet på hende. Zoey holdte sit blik på ham, hun flyttede det ikke, måske ventede hun enlig bare på at se hvad han ville gøre, og hvad han havde af tanker og planer. 
Ja hvis han altså havde nogle planer, tanker havde han sikkert, fordi i dette øjeblik, og hans fingre hvilende under hendes hage, der var noget der fortalte at han skulle til at kysse hende, hvilket hun ikke havde noget imod. 

Det var næsten som om hendes øjne fortalte ham at han bare skulle gøre det, chancen var der, og hvis han havde den lyst som det så ud til at han havde, så skulle han gøre det. Altid gøre det han jo ville, det var det samme Zoey havde gjort, hun havde lyst til de ting med ham, hun havde generelt lyst til mange ting, men dog nævnte hun dem ikke ligenu. Det ville sikkert komme, som det ville komme. "Logan"sagde hun med et blidt smil, bare lyden af hans navn, og måden hun sagde det på, det var specielt. 
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 04.02.2018 15:40
På mange punkter virkede hun erfaren og uerfaren samtidig. Som hun talte var han ikke i tvivl om at hun forstod hvad der foregik, selvom han ikke gik direkte til værks ved bare at tage. Det var hvad de andre mænd havde haft i hensigten, men det var ikke et hjørne han begik sig over i. Han ventede på accepten fra hende før han havde tænkt sig at gøre noget som helst. Selvsikkerheden i hendes stemme fik ham til at komme med et ganske let smil.

"Du vrøvler" kom der i en let munter tone fra ham, inden han lænede sig det sidste stykke ind og kyssede hendes læber. I modsætning til hans udseende var han ikke brutal, men nok heller ikke som en drømmeprins på den hvide hest med små nuttekys på kind og knap berørelse af den andens læber. Nej, Logan mente det, når han gjorde det, fordi hvad var det ellers til for!
Han lyttede ikke særlig godt til musikken, da den egentlig ingen interesse havde, og krofolkene havde travlt med deres eget gøremål. Nogen så dem nok, men det var jo ikke ligefrem en unormal handling mellem to mennesker. Zoey var tiltrækkende, og selvom fornemmelsen af uskyld burde havde fået Logan til at tænke sig en ekstra gang om, og være mere sikker på hvad hun præcis ville, var han også ham selv. Han udnyttede enhver situation og hvem ville ikke forsøge sig med en smuk kvinde hvis de fik chancen.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 05.02.2018 14:11
Da hans læber rørte hendes lige det sidste stykke der var, lukkede hun øjnene og holdte kysset han gav. Det var tydeligt at mærke at han mente det, og hun havde hendes højre hånd placeret på hans bryst, og hånden gled langsomt ned mens de kyssede. Så stoppede hun så han ikke bare troede hun var som alle andre kvinder der var ivrig efter at komme i seng med ham, fordi det var der sikkert mange der ville, altså hvem ville ikke det. Hånden lå fint placeret på hans bryst, og lidt efter lidt stoppede hun kysset, hun trak sig lidt væk, men bed ham drilsk i underlæben før hun bagefter bare smilede til ham. Zoey stod ikke langt væk fra ham, lagde mærke at de stod både lidt ved baren, men også lidt tæt på trappen der førte ovenpå til, hvad ja det var et godt spørgsmål. "Jeg håber ikke det er for meget jeg vrøvler ellers må du jo sige til"sagde hun med en venlig stemme. Så kiggede hun på ham, der var mange ting hun ikke vidste om Logan, og der var mange ting der sikkert var interessante at lave sammen med ham, men dog ville hun ikke gøre noget medmindre hun var sikker på han var med på det. 

Musikken var efterhånden ikke så interessant for hende mere, ligenu var det som om opmærksomheden og det mest interessante, var hende og Logan. Var det ikke ret sjovt at der kunne ske sådan noget her, når de kun næsten havde mødt hinanden, og dog på den anden side var det også ligemeget fordi hun kunne godt lide det. Så kiggede hun lidt væk fra Logan og hen på krofatter gad vide, om det var på tide med en drink mere, eller om der mon var tid til noget andet hyggeligt og sjovt. Hun fik et tænkende udtryk i øjnene, og kom et øjeblik til at tænke tilbage på da han havde reddet hende fra de to idioter der heldigvis ikke havde været herinde på kroen endnu.  Det var aldrig til at vide, om de faktisk dykkede op det ville på en måde kun være underholdende, men på den anden side ville gæsterne herinde på kroen måske føle sig truet. Zoey stod lidt i sin egen verden, og måtte bringe sig selv tilbage til virkeligheden igen, hendes øjne var vendt mod Logan igen"Du blev mit første kys vidste du godt det"sagde hun efterfulgt af et smil, og hun var næsten ved at fjerne hendes hånd der lå på hans bryst. Han var meget tiltrækkende, og han var en flot mand uden tvivl, det var klart at han tiltrak en masse opmærksomhed fra diverse kvinder herinde, dog var det en rar følelse at hans øjne kun var rettet på hende.

"Tid til en drink, eller er der måske tid til noget andet, det kommer helt an på hvad du har lyst til"sagde hun og lod hendes hånd der hang frit strejfe hans hånd. Zoey ventede på hans svar, men hun havde intet imod at lave næsten alt med ham hans selskab var generelt fantastisk, og hyggeligt, så fik hun strøget en af de røde hårtotter ombagved det ene øre. Det var også tydeligt at mærke at han ikke ville være som alle de andre mænd, han havde værdighed og stolhed, det var sikkert, og det fornemmede hun. Hun håbede da at hun ville mærke hans læber mod hendes igen, men det måtte tiden jo vise, det kunne være, det var nu heller aldrig til at vide om hun pludselig ville kysse ham. 
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 07.02.2018 21:12
Logan var efterhånden vant til at tiltrække sig andres blikke, men han måtte indrømme at han oftest bemærkede det var mere uvenlige øjne der fandt vejen til hans bryske ydre og skader, der afslørede en kriminel person. Han var ikke nogen god fyr, for at sige det rent ud. Han havde sine øjeblikke, som de fleste mennesker havde, og principper og en morale der heller ikke skulle bides skeer med. Med det sagt, var Logan en kriminel. At han havde respekt for kvinder, var bare en tilføjelse til hans person. "Jeg håber ikke det har skuffet dig" svarede han tilbage med en kæk undertone og et glimt i øjet. Man kunne ikke ligefrem kalde manden uerfaren, trods hendes uskyld var noget han havde en mere uerfaren tilgang til.

"Til hvad jeg har lyst til?" svarede han og kunne ikke undgå den lette drilske undertone. "Jeg ved du er uskyldig, min søde, jeg er slet ikke i tvivl. Men du må have bemærket hvor mine tanker eventuelt har en forhåbning om at bringe os hen. Om vi tager en drink først, kan jeg sagten leve med" Hun havde sagt tidligere at han ikke var ligefrem, men det var bare et spørgsmål om tid. Men han var heller ikke typen der pressede, og forsøgte at tvinge en kvinde til noget hun ikke ville. Og med sin jomfruelige fortid, kunne man også være for voldsom i sin fremtræden. Bare fordi man lignede en mand der tog først og spurgte bagefter, var det ikke ensbetydende med at det var måden at leve livet på.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 07.02.2018 22:20
Zoey der stod foran Logan kunne slet ikke lade være med at rødme sig en smule over hans ord, og hun kiggede på ham mens han talte og hun lagde så en hånd ovenpå hans højre kind, og lod hendes røde øjne møde hans øjne. I øjeblikket sagde hun ikke noget, lyttede blot til menneskene omkring der sludrede, grinede og hyggede sig. De stod tæt ved trappen der førte ovenpå, der var sikkert værelser ovenpå, eller noget lignende. Hun begyndte at få nogle ideer, som Logan sikkert også havde, men hun ville heller ikke skynde sig de havde hele aftenen, og natten sammen jo, dog håbede hun at han var frisk på det, at nyde natten og aftenen med hende. Hun var dog også sikker på at de sikkert ville ende med at hygge sig lidt mere intimt, og tættere på hinanden med lidt mindre tøj på. Mens hendes hånd hvilede sig på hans kind sendte hun ham et smil"Du har ikke skuffet mig, faktisk håber jeg at det ikke er sidste gang det kommer til at ske"sagde hun og lod hendes hånd glide lidt ned ad hans kind. 
Det var også tydeligt at mærke at han slet ikke var uerfaren, han vidste hvad han lavede, og han havde styr på det. Følelsen af hans læber mod hendes, det var en dejlig følelse uden tvivl.

Zoey lod blikket glide ned så hun stod og kiggede på hans bryst, hun kærtegnede hans bryst en smule, og sendte ham et næsten drilsk og lokkende blik"Hvem siger jeg er uskyldig, hvordan kan du være sikker på det kære Logan"sagde hun i en drilende og legende tone. Så fortsatte hun med at kærtegne hans bryst, men efter lidt minutter stoppede hun igen, og lænede sig lidt ind mod hans ansigt, lod hendes læber strejfe hans, som han havde gjort mod hende, hun nød enlig bare at drille ham en smule ligenu, og hun gav ham kun en følelse af at hun skulle til at kysse ham, men så ikke gjorde det med vilje. "Så kan det være du skal tage mig med hen til der hvor dine tanker er"sagde hun så og skulle næsten til at tage hendes hånd til sig.

"Men jeg kan sagtens undvære en drink, for at være lidt tættere på dig Logan, desuden går det heller ikke hvis drinken bliver spildt ned ad mig og mit tøj bliver vådt"sagde hun og blinkede til ham, måske med vilje gav ham nogle billeder i hovedet. Zoey var måske lidt meget drillende ligenu, men hun vidste han godt kunne lide det, det var hun næsten sikker på, og han kunne sikkert lide det, ellers måtte han sige det jo, eller vise han ikke gad det. Dog havde Zoey fået en fornemmelse af at han havde tænkt sig de samme ting med hende, som hun havde tænkt sig med ham"Logan" lyden af hans navn ud ad hendes læber lød både lokkende, blidt og næsten forførende. Dog ville hun ikke være som alle andre kvinder, men enhver havde selvfølgelig taget chancen når den var der, og det var forstående havde de set Logan, ingen tvivl om at de fleste kvinder ville have et stykke af ham. Hun smillede for sig selv, og fangede så hans øjne så de stod og havde øjenkontakt, og hun havde hendes ansigt tæt på hans"Jeg vil foresten også vide mere omkring dig, jeg føler vi kun lige er startet"sagde hun. 
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 05.03.2018 01:24
Det kunne ikke undgåes at et kækt smil kom over mandens læber. At hun håbede på at det kom til at ske igen, var et ønske han godt kunne opfylde. Hvem ville ikke udforske sådan en skønhed som der stod foran sig? Enhver der afskar sig chancen var et fjols! Det var så ganske simpelt.
Han løftede let et øjenbryn af hende, i morskab over hendes ord. At hun havde ben i næsen, var han så ikke i tvivl om, men uerfaren var hun. Med hans egen erfaring var det ikke svært for ham at finde frem til. "Intuition" det var nok helt ærligt den nemmeste måde at beskrive det på. Det var en fornemmelse han fik i måden hun var på og førte sig. Hun førte sig smukt, yndigt, men ud fra at hun havde sagt at han var den første til at kysse hende, var han så absolut ikke i tvivl om uskylden. Skræmte det ham væk? overhovedet ikke.

Logans raske øje gav sig til at udforske ned af hendes krop, ved nævnelsen af spildt drik og vådt tøj. "Måske det absolut er hvad der er vejen frem. Vådt tøj lyder bestemt ikke som en dårlig ide" det var ikke svært at fremkalde disse billeder i hans sind. Han var aldrig langt fra at kunne opdigte en smuk nøjen kvinde i sin fantasi. Det var bedre at have hende der i virkeligheden, men drilleriet virkede skam udemærket. Tanken om hendes krop i vådt tøj der klæbrede sig ind, var umådelig forfriskende og tiltrækkende.

Han flyttede blikket op igen som hun sagde hans navn. Lod hende danne øjenkontakt. Han var ganske afslappet med hele situationen, og selvom kroppen havde sine meninger om hvad der helst skulle ske lige her og nu, var han en ganske tålmodig mand. Jagten var en del af legen. "Hvad vil du gerne vide, smukke?" selvsikker som altid. Han var ikke ligefrem sky for at dele ting om sig selv.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 13