Nyssa stod helt ret, og først nu kom hun tænke om, at hun stadig var nøgen, men hun kunne vel næppe nu tage tøjet på? Han var yderst svær at læse, med de sorte øjne og selv hvis hun rørte ham ville hun ikke engang kunne finde ud af hvad han følte. Det var faktisk en anelse frustrerende for hende ikke at kunne læse ham, som hun ellers kunne med alle andre. Nyssa lyttede til ham, imens han gik rundt om hende, hun stod stadig meget ret, måske for ret. Men det var anelse nervepirrende at han vel beundrede hende? ”Ja Herre, De giver mig et hjem, mad, og lade mig udfylde mine lyster” svarede hun roligt. Nyssa vidste, at dog uden klanen gav dræberne bare ikke lige så meget mening, som de gjorde nu. Nyssa ville dog stadig uanset dræbe for fornøjelsen skyld. Det ville nok aldrig rigtig stoppe.
Ela 20.01.2018 19:45
Nyssa var tæt på at svare ham igen, men undlod. Det lå jo blot til hende at dræbe. Det var som om det var det mest naturlige for hende. Nyssa vidste ikke helt om hun skulle sige noget, mest af alt havde hun lyst til at sige, at det havde moret hende. Det ville næppe være noget han ville høre, derfor blev det blot til et taknemmeligt svar ”Tak Herre”.Nyssa stod helt ret, og først nu kom hun tænke om, at hun stadig var nøgen, men hun kunne vel næppe nu tage tøjet på? Han var yderst svær at læse, med de sorte øjne og selv hvis hun rørte ham ville hun ikke engang kunne finde ud af hvad han følte. Det var faktisk en anelse frustrerende for hende ikke at kunne læse ham, som hun ellers kunne med alle andre. Nyssa lyttede til ham, imens han gik rundt om hende, hun stod stadig meget ret, måske for ret. Men det var anelse nervepirrende at han vel beundrede hende? ”Ja Herre, De giver mig et hjem, mad, og lade mig udfylde mine lyster” svarede hun roligt. Nyssa vidste, at dog uden klanen gav dræberne bare ikke lige så meget mening, som de gjorde nu. Nyssa ville dog stadig uanset dræbe for fornøjelsen skyld. Det ville nok aldrig rigtig stoppe.
KraveKage 26.04.2018 23:22
Ra kunne godt lide denne pige, hun var unik for han på hendes helt egen måde, der var ikke den ting han havde lyst til st gøre, for hun var virkelig forførende på hendes helt egen uskyldige måde, men han kunne jo heller ikke bare udnytte hende som han vil, nej det var lidt mere som hun faktisk selv kunne træffe sine egne valg, uden at Ra faktisk sagde det til hende, som hun stod der stadig nøgen imens han gik endt om hende, stoppede Ra da han var bag hende han gik roligt op bag hende og viskede hende i ørene ” du er fri til at gå hvis du vil “ sagde han lavt, hvor efter døren til salen åbnede og han gik ud men stoppede så i dør åbningen ” eller du kan gå ned i mine gemakker og vente på mig der sagde han og gik der fra og ned til et erne han skulle, så inden tid hvis det var kunne hun tag tøj på eller lade være, og gå ned i hans gemakker eller ej, hun havde frit sit eget valg.Der var mange kvinder i hans klan og alle vil åbenbart have et stykke af deres herre, hvorfor vidste han ikke for han var vel ikke mere anderledes på det punkt ind andre, selvfølgelig havde han sin helt egen unikke personlighed men det var da også det.

Ela 12.05.2018 16:28
Som hun stod der ret og lydig - var det umiddelbart ikke det svar hun havde forventet fra ham, men hun vidste ikke en mine, dog kom alligevel et lidt drilsk smil frem da han sagde hun måtte gå ned i hans gemakker. Nyssa havde aldrig set dem, hun hørt meget om dem. Gemakkerne der var luksuriøs stor og lækker, samt en anelse sensuelt eller det var jo hvad hun havde hørt. Imens hun stod og tænkte var han allerede forsvundet. Nysgerrigheden ville vinde over hende, det vidste hun, men ville hun også gå der ind uden tøj på. Trods det måske kunne være sjovt også være der nøgen, besluttede hun alligevel at tage sin sorte glitter lange nederdel på og sorte blonderede top. Hvorefter hun bevægede sig ned i hans gemakker. Nyssa stod roligt i rummet uden at røre noget eller sætte sig. Hun betragtede rummet som om det ville være hendes første og sidste gang hun ville befinde sig her inde. Hun vidste at det ville være et særsyn at komme her ind. Og det ville bestemt ikke være sikkert at hun fik sådan et tilbud igen.
KraveKage 23.07.2018 10:52
Ra havde haft noget andet og se til inden han kunne gå ned i hans gemakker og slappe af, en fange som ikke kunne knække havde han været nød til at knække på sin helt egne unikke måde, og det var lykkes lidt for godt måske, for da han åbnede døren ind til hans gemakker, var hans ene knor fuld med blod og der var kommet en del blod på hans frakke, han kiggede på Nyssa som han kom ind og gik direkte over til en balje med vand han havde stående ved hans bord, på hans vej der over tog han frakken af og smed den på gulvet, så han kun havde bukser på han stillede sig roligt ved baljen hvor efter han begynde at vakse sine hænder. " ja det tog lige lidt tid beklager " sagde han roligt hvor efter han vende sig om imod hen og gik hen imod hende, og stillede sig helt tæt på hende og kiggede hende direkte i øjne, og smilte kort inden han vende ryggen til og gik hen og satte sig ved sin pejs, der var to stole ved pejsen hvor han satte sig i den ene." tag plads eller bliv stående op til dig, " sagde han roligt, hvor efter han kort efter hælde et glas wiskey op til ham, selv hvor efter han signalere at hun også var velkommen til at tag et glas, han tog en slurk som han fulgte hende med øjne " sig mig en ting Nyssa kan du huske den førte dag du møde mig, hvad fik dig til at slutte dig til min klan " sagde han velvidende om at han ikke vidste hvorfor, men på en måde var han også ligeglad men lige nu ville han faktisk godt vide hvorfor.

Ela 24.07.2018 23:40
Nyssa havde ikke lige regnet med, at hun skulle vente så længe på ham. Selvom Nyssa var født nysgerrig, så havde hun alligevel ikke modet til at se på nogle af hans ting – eller jo se, men ikke røre eller rode, som hun normalt ville gøre. Han kunne straffe hende og torturere hende til hun sidste ville tigge om at dø. Nej, det bestemt bedst at lade værre, selvom det svært med ventetiden, men hun kunne ikke vide hvornår døren ville gå op. Nej det var en for stor risiko. Nyssa var dog glad ved, at hun havde taget sit tøj på ellers havde det været en anelse underligt og muligvis køligt. Men endelig så kom han! Og det blodige tøj forklarede hans forsinkelse. Pligten havde kaldet. ”Det er helt okay, Herre – den del skal passes” svarede hun roligt, som han smed tøj, tog hun sig selv i at stirre på hans yderst pæne overkrop. Hun så dog en anelse væk, men selvfølgelig med skjulte blikke. Som han nærmede så i hans overkrop – det var vel ikke pænt at se direkte ind i hans øjne? Eller var det okay her? Nyssa beundrede hans mavemuskler så stærke, så magtfulde åh hvor ville hun gerne røre, men hun blev stående. Til sidst så hun op i hans dybe sorte øjne, de emmede af dæmoniskes de var aldeles skønne! Før hun overhovedet nåede mere vendte han ryggen til og satte sig i den ene stol. Nyssa nikkede og tog plads ved hans side foran pejsen.
Inden hun satte sig lavede hun sig selv et glas, det sagde man bestemt ikke nej til. ”Det gjorde jeg af forskellige årsager, den ene er at jeg gerne vil stå på mine egne ben. Jeg har altid kæmpet ved mine forældres side, den anden er at lyset er tilbage eller Kiles ordren er her nu og det slet ikke sådan jeg ser verden bør værre. Den bør være som dengang mørket hersket hvor der faktisk var trygt og sjovt at komme ud også holder jeg af herrens måde at gribe det an og sådan en vil jeg gerne følge med mit liv” svarede hun ærligt ”Jeg tænker, at herren har hørt om fader Elijah” spurgte hun – hendes far havde været en større soldat og en ærefuld mand iblandt dæmoner det ville derfor ikke undre Nyssa, hvis han også han hørt om ham de var trods alt jævnalderen Ra og hende og hendes far, var tysse gammel.
KraveKage 25.07.2018 00:20
Det var sjældent at Ra inviterede nogen ned i hans gemakker, så hun var vigtig for ham på hendes helt egen måde, han lyttede til hvert ord hun havde at sige, og de ord der kom fra hende kom på en måde bag på ham men så alligevl ikke, ja Ra havde magten her og ja nogen blev tiltrukket af den magt, men igen hvad hvis Ra ikke havde magten hvad så, ville folk så stoppe med at være tiltrukket af ham, det måtte tiden vise.Han kiggede på hende som hun sad i stolen overfor ham, han nikkede til hende “ ja kender godt din far eller har hørt om ham, men sagen er den hvis du virkelig ikke ville være her, så vil jeg give dig en mulighed for at smutte, det skal du vide” sagde han meget bestemt og han mente det, selvom han var ham der bestemte var det som hun havde ham om hendes finger selvom det ikke var muligt.
Han tog en slurk mere og kiggede på hende med et smil ” inde i salen hvorfor vil du gerne kysse mig, er det fordi du vide eller mærke hvad jeg føler eller hvorfor “ sagde han rolig imens han slikkede sig om læberne, ikke det på nogen måde gjord noget det undrede ham bare.

Ela 25.07.2018 20:32
Interessant tænkte Nyssa da han bekræftede hendes teori om, at han havde hørt om hendes fader. Kort spekulerede hun på hvad han havde hørt om ham. Nyssa blev dog revet fra tankerne da han sagde, at hvis hun ønskede det måtte hun kvit og frit forlade klanen. Hun blev en anelse chokeret, normalt var dette aldrig et tilfælde – det var vitterlig en ære! ”Jeg er beæret Herre, men jeg ønsker mere end noget andet end at følge herren” svarede hun roligt, men også ærligt. Nyssa var enig med hans valg på mange punkter, hun kunne slet ikke forestille sig at gøre andet. Nyssa bed sig i læben som han spurgte ind til kysset hun havde ønsket. ”Herre den eneste store svaghed jeg har er min nysgerrighed. Jeg var nysgerrig omkring den person du er herre, også virkede et kys lettere uskyldigt samtidig dejligt.” sagde hun en anelse stille, men stadig tydeligt så han kunne høre det. Nyssa var en anelse nervøs over at besvare spørgsmålet – da han tidligere havde spurgt ind til det og ikke virkede begejstret for at hun forsøgt at benytte sin evne på ham. Nyssa tog en slurk og så ind i ilden i håb om, at hun ikke havde trådt ham over tæerne eller lignende.
KraveKage 25.07.2018 23:53
Ra lyttede som altid hvad hun havde at sige, og han tog hendes ord seriøst, og han stolede på det hun sagde grunden til det ene grunden til det andet, det hele gav på en måde mening og Ra talte sltid ærligt og ligepå ud af pose, hans blik var fast på hende og forlod sig aldrig væk fra hende ” det jeg glad for at høre og hvis du virkelig vil som du siger, så for du skam også lov til det “ sagde han tilfreds, det betød meget for ham at hun valgte at blive, men mest af alt fordi så vidste han hvor han havde hende henne.Kysset var det næste han tænkte over at svare på ” så det du siger det er du gerne vil vide hvad jeg tænker, eller hvordan skal jeg forstå det ?” sagde han roligt med et smil på læben sådan hun vidste han ikke var sur eller noget, for når alt kom til alt så blev han sjælden sur.
“ men samtidig dejligt siger du” sagde han undrene hvor efter han tog en slurk mere af glasset og stillede på bordet ved siden af ham “ det vil sige du nød kysset og gerne ville have mere måske “ sagde han med et udfordrende blik

Ela 26.07.2018 19:55
Nyssa flugte ham ikke begrund af hans magt også det havde end til videre havde gjort. Hun nød at følge ham og gøre sine forældre stolte af hendes bedrifter i klanen. ”Det vil jeg, min fader er stolt af de bedrifter jeg gør for herren” svarede hun lettere stolt. Nyssa smilede svagt ”Det tillade min evne dog ikke, jeg kan mærke hvad herren føler. Så egentlig ville jo blot få at vide hvad de følte omkring mig” svarede hun roligt. Nogle gange ville hun ønske at hendes evne tillod hende at høre andres tanker, men igen før havde hendes krop lukket ned over for mange følelser, tankerne ville måske fylde mere i hovedet. Endda blive forvirrende at høre på andres og holde styr på sine egne.
Nyssa nikkede stille, hvorefter hun så på ham – han virkede drillende overfor hende, hvilket heldigvis betød at han ikke var sur på hende. ”Altså det andet kys ja, blev jo helt fortvivlet da jeg troede jeg mistet mine evner” sagde hun først. Hun havde jo endda fået næseblod da hun kort efter også opdagede, at hun ikke kunne teleportere. ”Det ville jeg bestemt ikke have noget imod herre, ville herren?” spurgte hun lidt drilsk igen. Nu hvor hun ikke kunne føle hans følelser, kunne hun måske spørger ind til hvad han lyst til.
KraveKage 28.10.2018 13:45
Ra kunne godt mærke hvor dette kom til at bær hen, og det var på ingen måde godt for ham, for nu havde efter hånden lagt i seng med mange af hans kvindelig klan medlemmer, så hvorfor var det at de gerne ville ligge i seng med ham, det var ham stadig en kæmpe gåde, og det var nok noget han aldrig blev klog på, han spillede til hende og ville virkelig se hvordan hun tænkte “ okay så, hører her nu skal du forstille dig jeg ikke er din herre, det vil sige ingen regler ingen kommandoer eller noget som helst, du er helt fri til at gøre hvad du har lyst til, det vil ingen konsekvens have “ sagde han bestemt men stadig helt roligt, det var mere interessant hvad hun nu havde tænkt sig.Ra ville helt klar lade hende vise hvad hun virkelig brænder inde med, og især efter hun så gerne ville vide hvad han følte, for hvis hun gerne ville det skulle hun da bare komme.

Ela 16.11.2018 15:11
Nyssa blev kun forvirret af hans svar, for hvad betød det? Skulle hun blot gå hen og tage endnu et kys eller måtte hun spørger, som hun nu havde lyst til? Alternativt, kunne det også tænkes, at han ville se en mere rolig Nyssa, uden alle disse halv kryptiske svar og spørgsmål. Det ville måske blive mere naturligt. Uanset så, var Nyssa ganske tilfreds det gjorde situationen en anelse lettere og stemningen i rummet blev da også løftet. Nyssa bed sig lidt læben, kunne hun glemme etiketten og den realitet, at han var herren. Trods det, at Nyssa vidste han havde delt seng med mange kvinde, generede det hende overraskende nok ikke. De havde begge levet længe, det ville næsten være underligt hvis de var jomfruer. Samtidig det Nyssa søgte, var langt mere ambitiøs og måske en anelse urealistisk. Hun kendte jo ikke engang manden og alligevel havde hun et vist ønske om at blive hans kone. Hvilken tosset ide, tænkte hun og fik den ud af hovedet igen.
Alligevel kunne hun ikke lad værre med, at udfordre skæbnen. Se om han faktisk ville lade som om, han ingen herre var. Nyssa rejste sig fra sin stol, og stillede roligt foran ham, nærmest lidt intimiderende ”Tør du vitterlig at lege den leg?” spurgte hun drilsk, med et smil på læben. Hvorefter hun som ingenting satte sig over hans ben, hun smilede roligt og så ind i hans dybe øjne.
KraveKage 10.02.2019 21:27
Ra's øjne fulgte hende udenset hvor hun gik hen i rummet, og det ville de gør fra nu af og til han ikke var her mere, ide hun rejste sig op og gik hen og stillede sig foran ham, kiggede han op på hende med et lille smil på læben, og han virkelig tør lege denne leg med hende, det var han sikker på han gjord Ra frygtede ingen og han ville kun kunne blive overrasket af denne unge dæmon der stod foran ham.ide hun satte sig på skødet af ham kiggede han på hende hvor efter han lagde hans hånd på hendes ryg, " af alle væsner du har mødt på din vej, burde du af alle dæmoner vide at jeg aldrig siger nej " sagde han hvor efter han tog fat om hende sådan hun sad foran ham, med benene ud til hver side af ham, hvor efter han tog fat i kraven på hendes bluse, og hev hendes krop tættere på ham, sådan at deres læber kun lige næsten mødes uden at gør det.
" så vis mig hvad du kan Nyssa "

Ela 11.02.2019 20:38
Nyssa så lidt undrende på ham – hun ville nu ikke sige, at hun kendte ham godt nok til at vurdere om han altid sagde nej. Måske det var der noget af grunden til, at han havde været med så mange kvinder, fordi han netop ikke takkede nej. ”Måske” svarede hun blot. Nyssa rettede sin ryg, som hans hånd blev lagt på hendes ryg. Nyssa smilede som han trak hende helt tæt på sig – så utålmodig han var, men det var jo ikke helt det legen gik ud på. Det var at hun måtte opfatte ham som enhver anden – uanset hvem hun var overfor, gav hun sig ikke bare helt. Nyssa smilede kækt og pustede blot hans læber og trak sig en smule, hvorefter hun spurgte ”Så fortæl mig, hvad du føler om mig – nu hvor jeg selv ikke kan mærke det?” spurgte hun drilsk. Spændt på, om han overhovedet ville svare og om svaret ville ærligt. Nyssa fnes ved det næste og svarede lettere flabet ”Alt til sin tid” hun var en anelse nysgerrig om han kunne klare at være tålmodighed var altid en dyd. Noget Nyssa besidder kraftigt – det var især det hun brugte på sine missioner, hvor opgaver ofte kunne tage dage, blot for en lille informationen, men ofte var det værd at vente på.
KraveKage 09.05.2019 11:10
Det var altid svært at læse Ra på grund af hans helt sorte øjne, og det viste sig at denne unge dæmon ikke bare gav efter for ham bare som sådan, Ra smilede kort da hendes ord om hvad hun ville kom frem på hendes læber “ følelser den er svær unge dæmon, ser du for mig kan følelser være en svaghed en svaghed der kan koste en livet, så som sådan har jeg ikke nogen følelser, så hvis du leder efter følelser er du en meget spændende dæmon “ sagde han smilende.Ra vil kun give hende det samme tilbage som hun gav ham, for han kunne sagtens vente, men spørgsmålet var hvor langtid havde hun at vente i, for denne chance hun havde fået af ham gælde ikke for evighed, men det ville hun måske nok snart finde ud af.

Ela 05.10.2019 16:41
Nyssa så undrede til. Ingen følelser, alle besad dem. Det lød mere til at han fornægtede at han faktiske besad følelser. ”Jeg tror vi alle har følelser, om det had, manglede empati, sadistiske følelser eller blot seksuelle lyster, så er jeg sikker på at alle har dem. Spørgsmålet er blot hvor gode vi er til at skjule de sande følelser” svarede hun roligt. Nyssa vidste at sidde her med ham var stor mulighed, om den ville vise sig en anden gang – var meget svært at sige. Samtidig gjorde han intet, hun måtte tage skridtet videre, selvom hun gerne ville vente. Kunne hun også risikere at han ikke huskede hende. Nyssa lænede sig frem mod ham og plante små blide kys på hans nakke. Hun ville jo have ham.
KraveKage 06.11.2019 16:41
Hendes ord gav mening til et vis punkt, han smilede kort da hun fortalte om følelser, en ting var sikkert Ra havde en følelser fundet frem på noget tidspunkt, men alligevel igen så var dette ikke som det normalt plejede “ følelser er kun et svaghed moment for en, det skal du huske “ sagde han smilene som hun lænede sig ned mod hans nakke og kyssede ham, han nød det bestemt men en ting var også sikkert, denne dæmon var ikke som alle de andre han havde været sammen med, hun var mere en dæmon der viste lyst på en uskyldig måde, hvilket Ra ikke havde forventet, for som reelt var dæmon vilde og aggressive, men ikke hende her nej hun var forsigtig.“ nys du behøver ikke holde dig tilbage for min skyld, jeg kan klare alt du har af lyster at gi af “ sagde han roligt og smilede meget tilfreds.
Ra vidste han havde magten og vidste at denne unge dæmon blot vil have et stykke af ham, som hun nok aldrig ville glemme når det først kommer til

Ela 05.01.2020 17:27
Nyssa rynkede lidt på brynene, hun troede ikke på at det ligefrem var svaghedstegn. Uanset kunne hun fornemme at dette emne, var ikke noget de ville blive enige om. Nyssa følte at det var en styrke og at kunne vise andre hvor hævnagtig og psykopatisk man til tider kunne være, hvorimod han holdt alle kort tæt på kroppen. Der var da også visse fordele, men for Nyssa var det især svært, især med den evne hun besad. Hun stoppede sin kys som han talte, hvorefter hun så på ham ”Du behøves hellere ikke at holde dig tilbage” svarede hun lidt drillende igen, hun havde trods alt lidt lyst til at han viste en interesse for hende. Var hun den eneste der havde en interesse, ville hun formentlig stoppe. Et kort smil kom frem på hendes læber, før hun placerede et kys på hans læber, tilbage holdende for at se hvad han ville gøre.
KraveKage 06.02.2020 15:07
Han smilte kort som hun stoppede med at kysse hans nakke, og nærmest sagde til ham han heller ikke skulle holde sig tilbage, Ra mærkede hendes læber mod hans, og der gik ikke langtid før han løftede hende op i hans arme, hvor efter han gik ud af rummet med hende i hans arme, han kiggede engang imellem på hende med et smil, men sagde intet til hende, døren gik op til kamret hvor det stor bad var i, han gik hen til kanten og kastede hende ned i vandet, hvor efter han selv tog alt hans tøj af og gik stille og roligt ned i det varme vand.Han selv synes nu det var meget sjovt at kaste hende i vandet med tøj på, men igen det var ikke det der var meningen med det hele, for der var ikke noget mere lækkert end at se en kvinde våd.

Ela 13.02.2020 19:31
Kysset blev halvt afbrudt da han rejste sig med hende i sine arme. Hun så uforstående ud, da hun ikke kunne mærke hans følelser for bare at få et hint om hvad der skulle ske. Selv hans ansigtsudtryk sagde intet om hvad han have i tankerne, der kom ikke andet et smil fra ham. Nyssa så blot roligt på ham, imens hun holdt sig fast til ham. Nyssa opfangede ikke før det var for sent, at hun var endt i et stort kar med vand før hun faktisk var i vandet med hendes gyldne kjole og hvide top, der selvfølgelig blev gennemsigtig. Nyssa satte sig til siden i karet, så han let som ingenting også kunne værre der. Hun kunne ikke lade værre med at beundre hans muskuløse lækre krop, og slet ikke når han selv smed alt tøjet. Da han endelig var i karet, flød hun sig selv over til ham og plantede et par kys på hans kraveben.
KraveKage 25.02.2020 10:04
Ra var godt klar over at han skulle passe på med denne unge dæmon, hun var ung og naiv og han vidste han denne dæmon kunne koste ham alt, det var kun et spørgsmål om tid, for hvis Ra ikke stolede på hans dæmoner fik han altid en til at skygge deres færden omkring i landet, og denne dæmon havde være sammen med de forkerte selvskaber, men igen det var intet han bekymrede sig om endnu.Han kiggede på hende som hun kom tættere på ham og da hendes kys rørte hans krop “ vil du nogen sinde forråde mig Nyssa” spurgte han forførende som han tog fat om livet på hende og førte hen om foran sig, så hun nærmest sad på ham, han hev hendes kjole i stykker sådan hun blev blottet foran ham, hvor efter han tog fat om hendes bryster, hvorefter han søgte et svar i hendes øjne.

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet