En stor sø , med varmt glitrende vand .

Navael Avitae

Navael Avitae

Krystalisianer

Neutral God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 145 cm

Sunny 04.01.2010 22:15
"Vil du være med til at befri Dronningen så naturen kunne få sin tidligere frihed og sikkerhed tilbage. Så dyr og planter kunne trives igen uden at skulle frygte mennesket for meget? Jeg ved nogen som har midlerne og også mulighederne. De kunne godt bruge noget hjælp" sagde hun pludselig til Felicia uden videre at tænke sig mere over det.

Hun kunne høre nogen råbe i nærheden hun vendte sit blik imod stemmen.
"Chriq Zthýr! Hvad laver du her!" siger hun overrasket da hun så hvem det var hun gav oveni købet et lille sæt fra sig
Felicia Dikapra

Felicia Dikapra

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Felicia 04.01.2010 22:18
Felicia nåede knap at observere hvad Navael sagde, før stemmen fra en tredje person lød i hendes ører. Hun vippede let det ene øre frem og så rundt. Der gik ikke længe før hun opdagede endnu en skikkelse. Navaels reaktion viste dog Felicia, at personen var kendt af hende. Så i stedet for at sige noget, trak hun roligt på skuldrene og betragtede Chriq.
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 04.01.2010 22:22
Jeg kiggede forskrækket op. Jeg var meget tørstig, og var svimmel. Måske var det fjender?

Jeg kiggede op og så Navael. Den plantefikserede Punkprinsesse! Eller måske var det Mørkets Lord og hans mørke fåreflok der var forklædt som Navael? Og de var vist også forklædt som palmer, nu hvor jeg så mig omkring.

"Duhh fåår mig aldrigh morkets lorrht" sagde jeg forpustet, og begyndte at løbe hen mod Mørkets Lord der var forklædt som Navael.
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her
Navael Avitae

Navael Avitae

Krystalisianer

Neutral God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 145 cm

Sunny 04.01.2010 22:26
"Chriq Ztýrh tag dig sammen din papand. Jeg er ikke mere Mørkets Lort end den rose der vokser der" siger hun og pegede på rosen hun lige havde lade vokse frem fra den frugtbare og fugtige jord. Hun stod bare stille og stirrede på Chriq. Hun prøvede at gøre tegn til Felicia at hun skulle hjælpe hende med at smide Chriq i søen så han kunne få klaret hjernen.
Felicia Dikapra

Felicia Dikapra

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Felicia 04.01.2010 22:29
Felicia betragtede for en stund bare de to snakke, mens hun svagt hævede det ene øjenbryn. Med rolige ben bevægede hun sig hen til Navael og stirrede kort på hende, før hendes blik bevægede sig videre til Chriq. Et lavt "Hmm" lød fra hende. Chriq virkede til også at have et stort had til Mørkest Lord.
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 04.01.2010 22:31
Jeg kiggede forskrækket på Mørkets Lord og hans mørke fåreflok.
Oh nej! De ville smide mig i et kar fuld med saltsyre!

"I får mig aldrig levende!" sagde jeg og hoppede ned i søen.

/FRYS

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 04.01.2010 22:46
Skumring kom galloperende, og på trods af vinterens kulde glinsede hele den sorte hestekrop af sved, efter hun havde jagtet Chriq hele vejen fra landsbyen. Hurtigt stoppede hun dog op da hun så de andre også var der, Navael havde hun set før, det var faktisk hende der havde fået hende med i DH, "Goddag!" sagde hun med en småforpustet stemme, til sidst havde Skumring ikke vidst hvilken retning Chriq havde løbet, det var som om han var unaturlig hurtig, det var de færreste der kunne løbe fra Skumring, men det havde lykkeds ham
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 07.01.2010 20:24
Jeg stod i det dybe, dybe, kaos af vand.
Jeg kæmpede mig op til overfladen af søen, og skreg i panik imens jeg kæmpede for at holde mig oppe.
- Hjælp mig en eller anden!

Jeg bemærkede ikke at søen var en halv meter dyb.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 09.05.2010 18:07
det var en rolig aften og næsten ingen skyer på himle, solen var ved at gå ned og Shadow kom roligt gående hen af en lille stig der førte ud til søen.
Han havde et roligt blik og som altid var det koldt og uden følelser.
Det var på denne tid hvor Shadow kunne bevæge sig frit uden at skulle beskytte sig med sin kappe mod solen, for nu var den bag træerne og allerede på vej ned så den gjorde ikke rigtig skade på ham.
Han stoppede op og satte sig ved vandkanten hvorefter han roligt betragtede vandet og den stilhed der var omkring ham.
Nu kunne han for en gangs skyld være alene og slappe af uden afbrydelser.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 09.05.2010 18:13
Vandet var køligt, men det havde Demos heldigvis ikke noget imod. Kulden generede ham ikke. Han gik i vandkanten med armene spredt let ud fra kroppen, bare for en sikkerheds skyld hvis han nu skulle få overbalance og falde.
Han lagde slet ikke mærke til sine omgivelser og bemærkede heller ikke, at der var andre end ham selv til stede. Han havde travlt nok med at holde øje med, hvor han satte fødderne. De små runde sten, der lå på bunden af søen, var glatte, og ens fødder kunne let træde forkert på dem.
Han lod en hånd glide igennem sit hår, der efterhånden var ved at blive godt langt. Det gik slet ikke op for ham, at der sad en ved søens kant kun et par få meter fra ham…
Demos Mbizi - dreng fra havfolket.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 09.05.2010 18:25
Shadow fik øje på den nyankommende som kom gående på nogle sten i vandet og han kom så hurtigt med et lusket smil hvorefter han satte hånden ned i græsset og fik bevæget en skygge hen imod ham idet han fik skyggen til at tage fat i Demos'es skygge og hev så han gerne måtte velte i vandet.
Han afventede så den andens reaktion og sagde ikke noget endnu.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 09.05.2010 18:29
Demos vidste ikke hvorfor, men han fik pludselig overbalance og væltede uden nogen særlig grund. Heldigvis var vandet ikke så dybt her, men det var nok til, at han blev næsten helt gennemblødt.
"Hvad var det?!" udbrød han. Han fjernede et par totter hår fra sit ansigt, så han igen kunne se noget, og fik med det samme øje på Shadow, der sad inde på land. Synet fik ham til at knibe øjnene let sammen. "Var det dig, der skubbede dig mig?"

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 09.05.2010 18:34
han kom med et drilsk smil idet han grinte kort.
"det kan du bande på det var og hold da op du så sjov ud" smågrinede han idet han rejste sig op.
"det er længe siden jeg har set dig her omkring, har du ikke savnet mig?" spurde han roligt
Han betragtede let Demos idet han børstede lidt græs af tøjet.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 09.05.2010 18:39
Demos fnøs og gav sig til at vride vand ud af sit hår. Selvom Shadow åbenbart syntes, det var sjovt, mente han selv det stik modsatte, selvom han måtte indrømme, at det nok havde set ret sjovt ud. Altså for alle andre end lige ham selv.
"Jo, jeg har savnet dig helt ekstremt," svarede han sarkastisk og himlede med øjnene. Faktisk havde han savnet Shadow. En hel del faktisk. Men han havde bare ikke savnet den del af Shadow, der hele tiden skulle drille ham.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 09.05.2010 19:19
Shadow betragtede stadig den grønhåret idet han roligt gik hen af vandkanten og endte så lige næsten ved demos, hvorefter han så satte sig på hug.
"årh jamen så er jeg jo elsket" sagde han i en drilsk og lallende tone hvorefter han stak en finger i vandet og kørte den lidt rundt så vandet gav små vibrationer.
"dejligt at du dukkede op, for jeg har tænkt på dig.:" det sidste blev sagt i en lidt mere stille og længselsfuld tone.
Som om han virkelig havde savnet ham.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 09.05.2010 19:23
Demos hævede begge øjenbryn, da han hørte Shadows sidste sætning. Han var ikke sikker på, om han løj eller ej, men han var ret sikker på, at Shadow mente det, for hans stemme lød virkelig længselsfuld. Det kunne jo selvfølgelig bare være, at han med vilje fik sin stemme til at lyde sådan.
"Mener du det?" mumlede Demos og kiggede op på Shadow.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 09.05.2010 19:31
shadow kiggede op og kom med et svagt smil.
"det kan du lige tro" svarede han og sendte den anden et blik.
Han fik så en skygge til at bevæge sig hen hvorefter den hjalp Demos op og stå, hvorefter den så forsvandt igen.
"jeg har tænkt på dig lige siden vi mødtes sidst og mit hovede er ved at blive sindsyg med alle de tanker om dig.." sagde han og det var hans gode måde at sige på at han havde savnet ham.
Han indrømmede ikke lige sådan lgeud til folk hvad han følte, nej det var ikke lige ham.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 09.05.2010 19:36
Demos vidste ikke helt, hvad han skulle sige til det. Han smilede bare, for han kunne ikke lade være. Hvem ville måske ikke blive glad over at få den slags at vide? Selvom det måske var noget lidt andet at få det at vide af Shadow, når man tænkte på hans lille problem.
Demos smilede skævt, før han trådte lidt tættere på Shadow og meget forsigtigt lagde armene rundt ham. Forsigtigt og løst, hvis nu han skulle kunne finde på at skubbe ham væk igen.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 10.05.2010 13:18
Shadow blev lettere overrasket over det demos gjorde og havde egentlig aldrig selv oplevet, at en anden person havde lagt armene omkring sig, så han havde sine arme lidt ud til siden og havde et lidt forvirret blik.
Dog efter nogle få sekunder blev han lidt mere afslappet og lagde så selv sine arme omkring demos idet han roligt krammede ham ind til sig.
Var det her en god eller dårlig følelse ? han havde jo ingen følelser, men efter hvad han kunne se på demos så måtte det være en god følelse.
Det var så utroligt hvor besat han selv var blevet af demos og han havde været den første han gemmen sit liv, faktisk ville være sød overfor og det kunne han selv ikke helt forstå, men sådan var det vel bare?
"er man ved at blive blød?" spurde han dog lidt efter i en rolig tone.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 10.05.2010 19:52
Demos gav slip på Shadow igen, selvom han egentligt hellere ville blive ved med at holde om ham. Han trådte et par skridt baglæns og kiggede bare op på ham. Han trak kort på skuldrene af spørgsmålet.
”Ikke rigtigt,” svarede han, men man kunne se, at han løj, for han kunne ikke lade være med at smile.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2