Krostuen: Denne tråd er altid åben :D (Gammel)

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.06.2009 21:55
Sammen med Hauru fordufter et par gæster til, så der kun er hende selv og Kinzu tilbage. Diandra sukker.
"Der røg de gæster. Jeg havde nu håbet på lidt mere gang i den i aften," mumler hun med et alvorligt ansigtsudtryk. Hun får skruet et lille skævt smil på igen. "Men det var så noget vand til dig..." Hendes mund kruser tøvende. "Ville du have noget mod, hvis jeg satte mig sammen med dig?" Hun gidder ikke bruge sin tid på at tøre flere krus af og vaske op, hvis der alligevel ikke kom nogen, der skulle bruget det.
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 22:03
"Glem vandet.. jeg har ikke råd til noget overhovedet" siger hun trist. "du sætter dig bare" siger hun roligt og smiler op til hende. "hva hedder De? jeg hedder Anzu" siger hun for at være høflig og man kan se hendes ribben, da hun er blevet meget mager efter at have været buret inde i et bur i 2 måneder og hun har det ikke særligt godt lige nu.
"undskyld hvis jeg virker lidt fraværende, men jeg er så svag og har ikke spist i næsten 2 måneder, da Samson burede mig inde" piver hun

Begge billeder fundet på google.com
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.06.2009 22:14
"Det er i orden, vand er gratis," svarer hun smågrinene og går ud for at hente et par glas. Hun stiller glassene med vand på bordet, da hun kommer tilbage, hvorefter hun sætter sig ned. "Mit navn er Diandra... hygelligt at møde dig." Hun nipper lidt til vandet. Hun holder en kort pause inden, hun tømmer glasset halvt. Hun er nær ved at få det galt i halsen og holder sig for munden, for ikke a spytte det hele ud igen. "Undskyld.... Det var bare... "Hun hoster et par gange. "To måneder er meget lang tid ikke at have spist... Men du må vel have fået lidt at spise, for at holde så længe." Hun ser lidt bekymret på sit nye bekendtskab.
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 22:18
"Tja, jeg fik noget blod og drikke af, jeg er vampyr, men klare mig, og bare rolig, jeg bider ikke dig" siger hun hurtigt, da hun gerne vil have nogen nye venner. "En ved navn Maji kom med et menneske og drak lidt for hver dag, men endte med at blive for svag og bare ligge i buret uden og lave noget.." siger hun stille og ser ned i jorden. Hun drikker noget af vandet og tager sig til sin mave da den rumler og hun rødmer lidt. "undskyld" siger hun vildt flovt.
Hun nusser sig så på maven, da hun prøver at få den til at være stille

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.06.2009 22:32
Hun lytter tavst til Anzus fortælling og smiler lidt af det med, at hun ikke ville drikke hendes blod. "Det regnede jeg heller ikke med..." Hun drikker resten af sit vand. Da Anzus mave også rumler, griner hun overrasket - og forsøger at holde det inde, hvad holde sig for mundet. Hun rynker irriteret brynene Hvorfor f*anden ska jeg også lyde sådan, når jeg griner. Hun rømmer sig.
"Der er jo ingen grund til, at du skal sulte mere end højst nødvendigt... Du kan godt få et måltid på min regning." Diandra er generelt forholdsvis hjælpsom, men kun så længe det ikke koster hende selv alt for meget. Hun tjener nok til sine ejne tre måltider om dagen for ikke at nævne hendes hestes fodder. Et enkelt måltid fra eller til kunne dårligt skade. Hun går ud og henter noget af dagens ret og kommer tilbage igen. "Jeg bliver nødt til at smutter igen nu, men det var rart at have selvskab." Så går hun ud bag ved og lukker døren bag sig.

//out (gotta go sorry ^^")
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 22:38
Hun ser efter hende da hun henter noget mad til hende. Hun takker mange gange og smiler op til hende. "mange tak" siger hun med et vildt glad smil. Hun ser efter hende da hun forlader kroen. Hun bliver lidt trist og spiser helt op.
hun rejser sig op og forlader stedet

/OUT

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 28.07.2009 23:36
Kema sidder oppe ved baren og drikker noget vin.
Han har fået lige lidt rigeligt, så han sidder lidt og svejer fra side til side, mens han nynner lidt for sig selv.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 29.07.2009 00:11
Felix træder ind i kroen og kaster et blik rundt. Han ser kun en fyr som han vidst nok har set en gang før, men kan ikke huske det. Han går derefter efter op imod baren og bestiller noget vin.
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 29.07.2009 00:17
Han ser på Felix, med lidt sløret blik. "Hvad så der?" Mumler han og ser op og ned af Felix.
Han synes også at have set ham et sted før, men kunne ikke helt mindes om det.
Han tager sin vin i hånden og drejer sig mod ham, hvorefter han tager en slurk til.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 29.07.2009 00:20
Felix ser på ham og smiler skævt. "Hvad så der selv?" Han ligger et par rav stykker på disken. Han tager flasken til munden og tager en ordentlig slurk.
Mørketskriger!

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 29.07.2009 00:23
"Hvad er så dit navn, din lille lækkerbisken?" Mumler han og svejer lidt, mens han prøver at rejse sig op, i forhold til hans tilstand.
Der skulle ikke meget til før han blev fuld. Han drak nemlig ikke særlig tit.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 29.07.2009 00:29
Han ser på ham med et lettere hævet øjenbryn " 'lille lækkerbisken'?" gentager han, og trækker på skuldrende "Felix" siger han så med et let nik "Dig?"
Mørketskriger!

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 29.07.2009 00:31
"Kemarano," siger han og tager en sidste slurk og sætter sit tomme glas ned på disken,
Han ligger sin hånd på hans kind. "Jamen du er da en rigtig lækkerbisken?" siger han.
Hans blik var stadig helt sløret, og det blev ikke bedre af at han jo drak endnu mere.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 29.07.2009 00:47
"jaja, det ved jeg tak" siger han med et let fnys. han ignorere hans hånd og ser bare på ham. "Hvad prøver du på?''
Mørketskriger!

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 29.07.2009 00:49
Han trækker sin hånd tilbage og trækker på skulderne.
Han smiler lidt.
"Aner det ikke," mumler han og bestiller endnu en vin. Han får den så, giver pengene og skyller den ned ligesom de andre.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 29.07.2009 00:56
"Okay.. men det ved jeg!" mumler an og ligger roligt sin hånd om Kema's nakke, og hiver ham hen imod sig selv, for at kysse ham på munden.
Mørketskriger!

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 29.07.2009 00:57
Han gjorder ikke noget ved det, for det var egentlig det Kema selv havde i tankerne.
Han gengælder det med et råt snav. mens han ligger sine arme om ham.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 29.07.2009 01:00
Han ligger selv sin frie arm og livet på ham, før han gengælder hans snav. Han slipper det kort tid efter, og hiver ham op at stå "kom såh..." mumler han og begynder at hive afsted med ham (?)

//Out
Mørketskriger!

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 29.07.2009 01:01
"øhm.. " mumler han og lader sig bare hive afsted

// Out

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 02.08.2009 00:47
Caine trådte ind i kroen iført tøj, der var blevet helt gennemblødt af regnen udenfor. Vandet dryppede fra hans røde hår, og han rystede voldsomt på hovedet, næsten ligesom en hund, der har fået vand i pelsen, for at få det væste vand ud. Regndråberne føg til alle sider, og nogle enkelte dråber ramte åbenbart det nærmeste bord at dømme efter den vrængende stemme, han kunne høre til sin højre side. Men det tog han sig ikke af - han gik bare lige tværs igennem kroen med retning imod et tomt bord.
Tomme borde var der masser af nu på denne tid af natten. Normalt plejede kroen at være næsten helt fyldt op, i hvert fald omkring middagstid, men ikke nu. Der sad ikke mere end fem mennesker spredt ud over fire forskellige borde.

Caine tog plads på den stol, der var nærmest vinduet. Herfra havde han god udsyn til resten af kroen og verden udenfor vinduet, selvom der nu ikke var meget at se. Der var ikke andet end mørke og regn udenfor. Det eneste, han kunne faktisk se når han kiggede ud, var hans eget spejlbillede, der blev reflekteret i vinduet glas.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong, Helli , CassondraLillith123
Lige nu: 4 | I dag: 13