DistortedDiva 03.05.2009 21:48
Han ser på ham med et let hævet øjnbryn "Skal jeg voldtage dig igen, og se om du nu syntes jeg er farlig?!" siger han lettere ophidset, men falder hurtigt til ro igen.. Han griner så lavt.. Og napper ham blidt i øret//frys
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

DistortedDiva 04.05.2009 17:30
Han smiler skævt, inden han rykker sig hen til murizz, han ligger så armene om ham og hiver ham helt tæt på sig, så Felix ligger tæt op ad Murizz' ryg (?)"det var godt" mumler han, hvor efter han blidt kysser ham i nakkenMørketskriger!

DistortedDiva 04.05.2009 21:38
Han smiler skævt. "Du smitter... med din åndsvage.. træt-hed" mumler han, og skæver til Murizz...Mørketskriger!

DistortedDiva 05.05.2009 16:21
han ser på ham med et let hævet øjnbryn "njaah.. det ved jeg ikke helt", han lader roligt sine hænder glide ned på Murizz mave, hvorefter han kysser ham roligt på mundenMørketskriger!

DistortedDiva 05.05.2009 16:28
han smiler skævt "tjaah, så kan du jo heller ikke sige noget til det jeg gør ved dig" siger han med et lettere sjofelt smil. Han kysser ham så igen på munden, og holder det denne gangMørketskriger!

DistortedDiva 05.05.2009 16:45
Han lader sin ene hånd blidt tage fat om Murizz hage, "slap af.. det var en spøg" mumler han, og vender blidt MUrizz hovede mod sit eget, inden han igen kysser ham på munden.Mørketskriger!

DistortedDiva 05.05.2009 16:55
han ignorere blot det Murizz sagde, og lader hånden om hans hage glide hen på ham kind, mens han holder kysset, og gør det roligt grovere, og derefter til et snav (?)Mørketskriger!

DistortedDiva 05.05.2009 17:05
Han slipper roligt snaven "ville du ikke sove?" mumler han så med et svagt grin. Han ligger forsigtig hånden som før var på Murizz kind, ned på hans lår.Mørketskriger!

DistortedDiva 05.05.2009 17:31
han griner lavt.. "jamen så må jeg hellere fortsætte" mumler han, og kysser ham igen. han kærtegner blidt hans lår, mens han roligt gør kysset grovere (?)Mørketskriger!

DistortedDiva 05.05.2009 17:36
Han smiler svagt mod hans læber inden han gør kysset til et snav. Han fjærner så hånden fra hans lår, og ligger begge arme om han hofterMørketskriger!

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet