Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 18:28
Pludselig føler hun en borende smerte i anklerne. Damia ser smertefuldt på Tarrak, men det er forgæves. Bladende borer sig ind i den fine hud, og Damia har svært ved at fortrænge et lille skrig af smerte. Hun får en bitter smag i munden. Tarrak sad bare der og lo ad hende! Hvordan kunne han dog gøre det?
"Stop!,, udbryder hun fyndigt og borer neglene ned i bordet.

"Dit bæst!,, Damia undertrykker en lyst til at overfalde ham og kradse øjnene ud af hovedet på ham.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 18:35
Tarrak vendte det frydende blik imod hende og sagde med en provokerende bevist stemme " Vær nu civiliseret og snak ordenligt, gæsterne skal jo ikke generes af vores samtale, vi er jo på kro ikke? " Han køede sig i håret og lændte sig ind over bordet. Han greb om sin kop og drak fortsat mere af mjøden, denne gang blev han dog ved med at holde det i hånden, måske ville hun snakke pænere til ham nu... Hvis ikke ville det blive værst for hende selv, han var ikke generet over omgivelserne, det havde aldrig nogle indflydelse.

" Hvad var det nu vi snakkede om?" Han frydede sig, det var tydeligt at se.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 18:44
"Gid De må kløjse i mjøden,, mumler hun så lavt, at man måtte bøje sig helt ind over hende for at kunne høre. Han er snu, det må hun give ham, og han får da også det han ønsker, ved brug af beskidte tricks ve og vel.
Hun kan ikke lade være med at le trods alvoren i stuationen. "Så De kan også være sjov?,, Damia sender ham et sigende blik, ubekvemt af den spændte atmosfære og bebrejdende, som for at advare ham om alt det, hun havde lyst til at sige til ham. Hun retter ryggen, glatter sin kjole og hår. Forsigtigt rykker hun på sine ben, men kan stadig mærke smerten.
"Tarrak," siger hun sødt og læner sig ind mod ham, "Kunne De ikke give slip på mig?,, spørger hun uskyldigt og sender ham et mildt blik.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 19:35
Han tømte glasset og kastede det med et blødt underhåndskast, ned på hjorden, så det splintrere, så der lå lerskår på gulvet og større og mindre stykker.
" Nej kære, det ville jo ikke være dig belærende, men jeg kan da gøre det mere udholdeligt for dig. " Lo han formelt med et stort smil på læben og klappede hende nedladende på kinden. Piskens blade trak sig en anelse ud og vendte så de ikke gjorde skade men slyngede tilgengæld længere op af hendes ben så de var fastgjort til hinanden, men nu gnavede piskens blade i det mindste ikke i hendes tynde hud omkring anklerne.

Hvor var Arkk når man havde brug for ham? Han ville sikkert nyde godt af lidt selvskab, eller måske bare lidt modstand, det kunne hun jo også gi, hvis man ikke holdte hende i tynd snor. Måske skulle man enelig lade sin søster om hende, men på den anden side, hvad ville det gøre godt for? Så hellere forære Damia til Arkk, så kunne de også komme på bedre fod med hinanden, sidste gang de havde set hinanden var trodsalt oppe i norden, hvor de havde duelleret til midsommer festen, og holdt drikkekonkurrance som nok ingen af dem huskede så meget af, årrh ja det var tider, men syden var nu mere spændende og ny.

Han så drillende på hende, dog var hun nok velvidende om at det også var overlegent eftersom at han havde overtaget, men det var ikke selv noget han bemærkede, han nød blot situationen. " Har du fået nogle ar fra sidst?" Spurgte han hånene.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 19:51
”Hvad kan De lære mig?,,
Damia bider ud efter hans hånd, da han klapper hende på kinden. Hun siger ikke noget. Hun ved udmærket, hvad han er for en, og hvad han er i stand til.
Skulle det være udholdeligt? Godt nok plagede det ikke hende med smerter, men tanken om at være fanget af noget, der kunne blive forvekslet med en slange, er ikke videre betryggende. Men hun måtte bare bide i det sure æble. På en eller anden måde, selv om hun aldrig ville indrømme det især ikke overfor ham, så er det hendes egen skyld.

”Kan ikke se hvad det kommer Dem ved!,, snerrer hun, spidser munden og ser på Tarrak med det roligste blik, hun kan mønstre. Damia forsøger at finde ud af, hvordan hun kan komme fri. Pludselig får hun en idé.
Damia rejser sig op og sætter sig op på bordet. ”Tarrak?,” siger hun indsmigrende, ”Hvis nu jeg lover at opføre mig pænt, kan De så ikke kalde Deres… pisk til Dem?,, Damia lader en fingerspids glide under hans hage.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 20:14
" Jeg kan lære dig hvorledes man viser de højerestående racer den respekt de fortjener" Sagde han med hans altid hårde stemme og intetsigende blik.
Han trak hans hånd roligt ind til sig da hun bed ud efter den, men lo blot nedgørende, indtil videre var hun stadig ligeså kæk som hun altid havde været.
Hun var så lille sammenlignet med kvinderne i stammen han kom fra, han så hende kun som værende en meget ung pige, måske omkring de 13, aligevel var der nu noget kvinde over hende.

Han fulgte hende med blikket som hun rejste sig, og så på hendes finger da den berørte hans hage og så så op på hende igen med et afventende blik. " Hvad med at du snakker mere respektfuldt og mindre kæphøjt og så kan det måske komme på tale, kvinde?" Spurgte han en anelse tilbydende men også krævende. Kvindesmir var noget der nu altid havde en effekt på ham, hvis da den ikke var åbenlys, hvad den nu var i denne situation. Men nu havde hun jo heller ikke mange muligheder.

Tankerne omkring hvad han ville gøre af hende, om han skulle vente til Arkk kom forbi, det gjorde han vel på et tidspunkt, eller om han ligeså godt kunne tage hende med op på værelset selv, en tanke som mærkværdigvis ikke lokkede ham, ikke som det stod nu.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 20:29
"Hvad snakker De om Tarrak? Jeg giver Dem da den respekt De fortjener fra mig,, Der er selvfølgelig et vist element af anklage i denne sætning. Hun lader sin pegefinger glide ned ad hans hals, medens hun betragter Tarrak distræt. Selvom hun ikke er vant til denne metode af overtagelse, så kan man ikke se det på hende.

"Nu er det heller ikke fordi, at De er det bedste forbillede, når det kommer til respekt,, siger hun med en rolig og uanfægtet stemme. Hendes læber er afslappede, hendes skuldre sænket og hendes øjne blide og rolige. Man kunne fornemme en modvillighed og nervøsitet hos hende. Efterhånden er det ikke gået så godt for Damia, dels fordi Tarrak til tider er så uforudsigelig og voldelig.

Damia har godt mødt Arkk, men kun i hans varulveform, og det er ikke et møde hun lige nød, men hun slap da for skrammer. De fra norden er da også så voldelige.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 20:53
Han fnøs overvejende, hvor havde hun enelig ret og så aligevel. Hun kunne virkelig ikke vartage sin mund, så måtte hun jo også mærke følgerne.
" Jeg er da et glimrende forbilled, jeg giver respekt til dem der er mig værdig og fortjener det, dig derimod, viser ikke respekt for nogle, og har kun noget tilovers for egen vinding " Sagde han hårdt i håb om at det ville røre hende. Kæden om hendes ben begyndte langtsomt at stramme sig til noget der ville begynde at gøre ondt, så hårdt som kæden klemte imod hendes hud.

Han syntes ellers godt om hendes nye forvandling, hun var ivertifald mindre kæk at se på, men stadig lå ordene provokerende i hendes mund.. Irreterende kvinde, men enelig lidt mystisk, han kunne ikke vente med at præcentere hende overfor sine to stammemedlemmer.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 21:09
Da kæden strammer sit greb om hende, som slangen kvæler sit bytte, borer hun neglene ind i hendes håndflade og bider sig i læben. Damia løsriver ikke blikket fra Tarraks ansigt. Hendes blik er næsten upåvirket, som om hun ikke kan føle smerterne.

Damia retter ryggen og hæver blikket, som så hun ned til ham. Hun ligger en hånd på kravebenet i en er-det-mig-du-mener attitude, "Tarrak nu smigrer De, selvfølgelig har jeg det sådan. Hvem skulle jeg dog have respekt for?,, Damia ligger mærke til, at det nok er bedst at vælge sine ord med omhu. Men det er så svært at holde sin mening for sig selv. Det ryger bare ud af hende. I det skjulte smiler hun fornøjet. Det er underholdende at føre sådan en samtale især på grund ad spændingen og den risiko det indebærer, og konsekvenserne forkaster hun. Uden at tænke på, hvilke tanker han gør om hende.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 21:16
Tarrak rejste sig roligt op og råbte højlydt " Mere Mjød!" Ud til kroens køkken og rettede så et mere roligt og afslappet blik, men stadig med det overlegne, frydende smil på læben " Du kunne jo starte med at have respekt for dem der er dig overlegne, istedenfor at risikere at lade livet til ingen verdens nytte, det er også det eneste der holder mig fra at dræbe dig kære, jeg vil helst have et ordenligt motiv først" Smilede han ondsindigt men med sandhed i stemmen, han løj ikke, han fandt det æreløs at slå ihjel uden nogle grund, men det betød ikke at han ikke slog ihjel for en lille en.

Han så utålmodigt ud imod køkkenet men så igen på hende, hun var da også så fastholden, overhoved ikke til at knække, det irreterede ham, men samtidig kunne det også facinere, der var måske aligevel lidt kvinde i hende, eller også var hun bare meget dum at opretholde sin stolthed som hun gjorde. Han mente at havde en aftale med Katah og Arkk... Nåhh de måtte komme når de havde lyst, der var jo langt tid til solnedgang.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 21:31
"Det kunne også være, at jeg var så heldig, at De drak så meget mjød, at jeg blot behøvede at slynge en skarp bemærkning i hovedet på Dem, og De ville falde om," Damia knipser, "bare sådan her,, hendes tonefald er reserveret og helt roligt. Damia trækker på skuldrene og lader de mørke øjenvipper glide i. Hun trækker vejret dybt, "Hvordan kan jeg da vise respekt over for Dem?,, I misbehag og blændet af en indre vrede over at måtte give lidt efter for Tarrak, tager hun hårspændet ud og smider det fra sig. Fingerspidserne glider igennem de smørbløde lokker.

Damia åbner øjnene og ser indgående på Tarrak. Hun smiler og læner sig hen mod ham, "Det er ikke det eneste, der holder Dem fra at dræbe mig, jeg er da også en hindring? Jeg kan sagtens slå fra mig,,

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 21:46
Tarrak slog en højlyt latter op og tog sig til maven " Jeg tror ikke at kroen besidder nok alkohol til at påvirke mig det mindste, hjemme i min stamme drak vi af tønder, ikke små kopper, der skal fyldes op hele tiden " Lo han men fortav så hurtigt. Han lod en hånd blidt stryge hende over kinden som værende en prøve, for at se om hun havde ændret holdning eller stadig var ligeså trodssig, hvis hun var det fik Arkk jo bare lov til at få hende.

Kropigen kom endnu engang ned og placerede en kop mjød på bordet og trippede med hastige skridt væk igen, der var en spænding i hele kroen, folk sad enten og så på Tarrak og Damia, eller snakkede om disse nytilkommende barbare som alle sydbeboere havde fundet meget fremmed.

" Du kan starte med at droppe din kæphøje tale, det er trodalt mig der har dig med snor om halsen. " Sagde han skarpt og satte sig så igen ned på stolen. Stolens ben knirkede da han satte sig, den kunne godt klare til hans vægt men også kun lige.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 22:00
"Små 'kaniner' og store tønder det lyder ikke så lovende, men så igen, I kan tåle lidt af hvert,, Damia skifter stilling og krydser nu det ene ben over det andet og smiler spøgefuldt. Det at han griner, gør hende en smule fortvivlet. Er faren overstået? Er han skiftet til et lunere humør? Hun opdager, at hun ikke føler angst, kun en overvældende irritation over denne brutale kriger, der tvang hende til at lyde, som en skøde hund.

Det giver et sæt i hende, og hun retter sig op, da hun mærker hans hånd ae hendes kind. Det havde hun ikke set komme, hvilket også er derfor hun blev så overrasket. Han havde lige før truet om at slå hende ihjel.

Damia undgår at se på ham, men lader blikket glide over de få mennesker, der befandt sig i kroen. "Fint,, snerrer hun og fnyser.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 22:10
" Pragtigt" Smilede han roligt men så intetsigende. Han var ikke længere rasende eller irreteret, mest grundet at hun ikke var kommet med flere provokerende kommentare men isteden havde indfundet sig med sin situation. Han greb fat om kruset, han var en smule beruset, han havde trodsalt også fået lidt på værelset. Men aligevel var han kontrolleret. Han havde kun en evne til at blive agresiv når han drak men ellers havde alkohol kun den normale virkning på ham, som den havde på alle. Han lænte sig tilbage i stolen og stragte overkroppen som var en anelse usmidig, da hans overkrop bestod af det samme som mange andre fra hans stamme, nemlig af en blanding af arvæv og muskler. Fedt var ikke noget Tarrak ejede meget af, men det havde nok også noget med at gøre at han kom i kamp næsten hver dag, og på en halv times intensiv kamp forbrændte han meget energi.

Han gabte let selvom det ikke var så sent på dagen, han havde ikke fået søvn længe... Han var blevet helt tom at se på pludselig, han spejdere rundt i lokalet og så på de forskellige typer mennesker der var der, men slappede ellers bare af uden at lade en lyd slippe ud af mundvigen.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 22:27
"Er man træt?,, siger Damia, og da hun siger det, føler hun sig mere vågen og sprællevende, end hun havde gjort i lang tid. "Inden de falder i søvn, kunne De så ikke løsne Deres pisk, så jeg kan smutte? For tro ikke jeg har tænkt mig at se Dem sove, ligegyldigt hvor sød De så end ser ud,, Hun gør sig umage med at lyde så lidt provokerende som muligt, så hun ikke skulle hænges op på noget senere. Damia smiler til ham og morer sig synderligt.
Damia læner sig tilbage. De mørke øjenvipper lukker i, og hun lytter til folks samtale. Det er ikke fordi, at hun har forliget sig med sin irritation over at blive holdt fanget, men hun har behov for at tænke.

Efter nogle hjerteslag åbner hun øjnene og ser på Tarrak. Hun svinger benene over til hans side, så hun sidder med fronten til ham.
"De nyder at se mig sådan her ikke? Underdanig?," Damia sænker blikket, "Så De vil ikke sætte mig fri foreløbig? Venter De på nogen?,, Hun lader fødderne glide op langs hans ben.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 22:36
Tarrak strækkede halsen og åbnede øjnene " Nej, Søvn er ikke en nødvendighed " Sagde han fast og lagde armene bag hovedet.
Han lagde ligeså det ene ben over kors med det andet og sad dermed i en behagelig, afslappet position. Tarraks øjne skøjdede frem og tilbage til hver side nu hvor han lagde sin opmærksomhed på sine omgivelser, men hverken Katah eller Arkk var til at få øje på, det var efterhånden begyndt at irretere ham men kun bag facaden, det kunne ikke ses på ham.

Som hun lagde øjnene i beskuede han hende åbenlyst, det var sjovt at se hvor tyng hun var sammenlignet med kvinderne fra norden, det var derfor uvant for ham, selvom at han havde indfundet sig godt i det nye land. Han fnøs muntert ved hendes spørgsmål " Jo det klæder dig ikke at være så rapkæftet... " Han lo kort og genvandt så seriøsiteten " Nej jeg gør ej, jeg nyder blot stilheden og hvad der følger med derinde under" Løj han utydeligt, så kun folk der kendte ham ville kunne være i stand til at skille løgn fra sandhed. Han var altid et chaos indevendigt, det var det der gjorde ham både utilregnelig og farlig.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 22:57
Tydeligt irriteret vrænger hun, "Det er også kun fordi De ikke kan lide det,, Damia bryder sig bestemt ikke om at blive kritiseret, og hun gør ikke noget for at skjule det. "I det mindste er der en af os, der kan grine over dette,, Damia sparkede med benene, da hun hentydede til pisken. Det er et giftigt blik, der møder Tarrak. Hun hader at føje ham, for hun er ikke hans ejendel. Eller nogens for den sags skyld.

Lige inden hun er ved at eksplodere, tager hun en dyb indånding, kaster hovedet tilbage og glider en hånd igennem håret. Da hun føler hun er parat igen, vender hun atter opmærksomheden tilbage på Tarrak. Et varmt smil kruser over hendes røde læber.
"Nå, ikke?,, Damia ser fornøjet på ham. "Er De sikker på, at De ikke skal have noget mere mjød?,, lokker Damia. Kunne det virkelig passe, at han er i stand til at holde til mere end dem herfra?

"Tarrak Deres pisk strammer, kan De ikke bare løsne det lidt?," spørger hun og stryger en hånd gennem hans hår, "Så De sød?,,

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 23:08
Tarrak nikkede overvejende " Jo lad gå, en tønne ville være dejligt, men jeg tvivler på at de har så meget " Lo han muntert.
Da hun strøg hånden gennem hans hår og gav ham et indsmigrende blik som lod til at give pote. Han spejdede rundt i rummet men det var som om at hun nu havde fanget hans opmærksomhed. Pisken løsnede sig fra hendes ben og faldt tungt ned omkring hendes ene ankel, han ville stadig sikre sig at hun ikke kunne stikke af.

Hvor var hun dog pludselig så sammerarbejdsvillig, han fnøs ved tanken, muntert. Så ville der jo ikke være noget sjov i at forære hende til Arkk, så hellere beholde hende, eller lade hende gå. Han havde svært ved at bestemme sig. Aligevel så han blot intetsigende på hende og skævede til køkkenet som tegn til at hun skulle hente mjøden.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.06.2009 23:23
"Og De er sjov igen,, påpeger Damia og fryder sig over, at han gav efter. Så indtil videre gav det hårde arbejde endelig pote. Godt nok er hun ikke fri som ønsket, og det skulle komme som en overraskelse for hende, hvis han gav hende fri af egen vilje og uden, at der lå noget bag det. Men så måtte hun bare selv gøre en indsats.

"Hvad?," hun ser indgående på ham, da han vender blikket mod køkkenet, og Damia efterligner ham efter et øjebliks tøven, "Så De kan ikke hente mjøden selv? Fint,, Damia hopper adræt ned fra bordet, griber om krusset og begiver sig derover med den ene hånd på hoften, dog stadig med pisken om sin ankel.

Kropigen sender hende bebrejdende blikke, da Damia kommer tilsyne, men Damia vælger at forsømme hende. Værdiger hende ingen blikke, for det er hendes skyld, at Damia må hente mjød til Tarrak. Krusset får hun hurtigt fyldt op, men i stedet for at gå tilbage stopper hun op lige inden hun når ud i krostuen. Forsigtigt sætter hun krusset fra sig og begynder at vride sin ankel fri.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 08.06.2009 23:38
Han fulgte hende med blikket da hun gik ud i køkkenet men så så rundt på forsamligen isteden, de var nok optaget af deres egne ting igen nu hvor han selv heller ikke var så højrystede. Han skælnede hende ikke en tanke, da han sad ved siden af udgangen, og ha nså det utænkeligt at hun ville kunne få kæden fri uden at han ville opdage det. Han mærkede gennem piskens nervebaner hvordan hendes hænder berørte den, først skælnede han det ikke en tanke og først forsent gik det op for ham, og så aligevel.

Hun fik pisken viklet ud, sansynligvis efter at havde skåret sig lidt på bladende da de drejede når man hev i kæden. Som hun fik kæden op gik det op for ham og imens at kæden stadig lå for hendes fødder blev den pludselig trukket tilbage igennem krostuen, og hvis uheldigt ville spidsen af den skære hende idé den bev trukket tilbage.
Han bed sig i læben da han så kæden komme flyvende tilbage, fordømt, hvorfor havde han ikke tænkt sig om, nu ville hun muligvis flygte eller hvad der var værre. Aligevel blev han afventende siddende.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 9