En stor sø , med varmt glitrende vand .

Felicia Dikapra

Felicia Dikapra

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Felicia 04.01.2010 19:21
Felicia fulgte den fremmede med blikket uden at stoppe op. Hun vippede let hovedet til den ene side, imens hun langsomt og roligt nærmede sig personen længere fremme. Af ren vane smilede hun bredt, da et smil jo altid hjælper på førstehåndindtrykket.
Langsomt lod hun armene krydse, som hvis hun forsøgte at varme sine arme. Med et let "Mmm" lod hun blikket glide rundt på de mange vidunderlige planter og det generelt bare smukke landskab.
Navael Avitae

Navael Avitae

Krystalisianer

Neutral God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 145 cm

Sunny 04.01.2010 19:54
"Godaften" sagde hun med en klokkeklar stemme mens huns smilte venligt til den fremmede kvinde. Hun nejede let, rent høfligheds mæssigt. "En smuk aften til at vandre her i oasen, synes de ikke? Jeg kan godt lide at årstiderne ikke påvirker planterne her. Det gør mig glad at se frisk vækst. En blomstrene busk eller en lille spire glæder mig mest"
Hun kigger rundt på den smukke og vilde botanik som hun stod i. Duften var også ren og klar. Nogle blomster trængte igennem tydeligt med deres søde duft.
Felicia Dikapra

Felicia Dikapra

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Felicia 04.01.2010 20:00
Lyden af den fremmede stemme fik Felicias blik til at rette sig direkte mod Navael. Hun smilede let og nikkede let. ,,Godaften." Svarede hun smilende tilbage, imens hun lyttede til Navaels ord. Hun overvejede kort, om også hun skulle neje - bare for at være høflig, men besluttede sig derefter for ikke at gøre det. Normalt var hun jo ikke altid så høflig. Roligt vippede hun ørerne en smule frem og så hurtigt rundt. ,,Ja.. Måden planterne er smukke hele året rundt er... vidunderlig.." Kluklo hun let og bevægede sig langsomt hen til en lille samling af farverige blomster.
Navael Avitae

Navael Avitae

Krystalisianer

Neutral God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 145 cm

Sunny 04.01.2010 20:04
"Vilde planter er altid de smukkeste. Jeg ville aldrig kunne gøre et plantesortiment i en have lige så smuk som i en skov, en mark eller et andet vildt sted. Naturen er bare god til at lave de korrekte arrengementer med planterne så de harmonerer." siger hun og kigger rundt med et lidt misundeligt suk. Ingen kunne beherske naturen. Naturen kan dele magten med væsnerne men hvis væsnerne misbrugte den magt ville naturen bare slå voldsomt tilbage.
Felicia Dikapra

Felicia Dikapra

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Felicia 04.01.2010 20:11
Hun betragtede opslugt planterne og smilede bredt, før hendes blik atter vendte tilbage til Navael. Hun nikkede let. ,,Jeg giver dig fuldstændig ret." Sagde hun lavt og smilede svagt til Navael. Endnu en gang slog hun roligt med halen og lod derefter hænderne finde vej til lommerne i hendes frakke.
,,Kommer du her tit?" Lød det fra hende efter et par sekunders stilhed. Hun smilede stadig.
Navael Avitae

Navael Avitae

Krystalisianer

Neutral God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 145 cm

Sunny 04.01.2010 20:16
"For det meste om vinteren. Så er Paradisskoven så trist og vi kan ikke hjælpe den med at vokse. Om vinteren svinder vores kræfter meget." siger hun og tænker på Paradisskovens pragt om sommeren hvor løvet dækker alle træer, mens fuglene er begyndt på deres andet kuld i de majestætiske egetræer, som har stået der i flere århundrede. De første frugter dukker op på træerne og i skovbrynet myldrer det med jordbær, hindbær og brombær. De sødeste og flotteste bær som ingen kan undgå at elske. Deres smag er nærmest fortryllende.
Felicia Dikapra

Felicia Dikapra

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Felicia 04.01.2010 20:25
Felicia betragtede for første gang personen, som indtil videre virkede meget venligsindet. ,,Jeres.... kræfter?" Mumlede hun uforstående, men lod ikke smilet fra hendes læber famle et eneste sekund. Felicia blinkede kort med øjnene uden at vide, hvad hun mere skulle sige. Hun følte sig en smule dum efter sit ordvalg, men skjulte det så godt hun kunne.
Navael Avitae

Navael Avitae

Krystalisianer

Neutral God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 145 cm

Sunny 04.01.2010 20:38
Uden videre fik hun en rosenbusk vokse op foran Felicia. Roserne duftede så dejligt som en rose nu en gang kunne, og havde de smukkeste røde hoveder. En rose strakte sig mod Felicia for at hun skulle ligge mærke til rosen. Busken stoppede med at vokse og stod nu og voksede igen i sit eget tempo og bevægede sig lidt i den milde vind.
Felicia Dikapra

Felicia Dikapra

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Felicia 04.01.2010 20:50
Felicia så overrasket på rosenbusken, men nikkede derefter langsomt. ,,Nåårh.. På den måde." Mumlede hun med et let smil og betragtede de smukke roser med et forundret blik. ,,Vidunderligt. Det må være vidunderligt at kunne... frembringe noget så smukt." Felicia så tilbage på den fremmede med et bredt smil, imens hun roligt nikkede med hovedet.
Navael Avitae

Navael Avitae

Krystalisianer

Neutral God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 145 cm

Sunny 04.01.2010 21:00
"Vi gør det kun for at hjælpe skoven. Menneskerne bruger meget træ. Især nu hvor Mørkets Lord har magten. Forbruget af træ har aldrig været større. Vi har svært ved at holde skovgrensen det samme sted og nu kan vi knap nok få en spire til at komme frem." Hun siger det på en næsten fortvivlet måde. En hjælpeløs måde. Hun ved godt at hun har gang i mere end skovnymferne nogensinde har haft gang i. Hun vil have det gamle styre tilbage og hun prøver på at få det ordnet. Med en smule hjælp fra ham den sære Chriq som mener det hele bare er en leg og våbenhandleren Yumikasake så skulle hun nok få gjort noget ved det.
Felicia Dikapra

Felicia Dikapra

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Felicia 04.01.2010 21:11
Et lavt suk lød fra Felicia og hun nikkede forstående. Skoven havde altid været et hjem for hende, selvom hun dog ikke kendte så meget til den, hvis hun skulle være ærlig. Men hun følte sig stadig meget hjemme hver eneste gang, hun vandrede rundt i skoven.
,,Hm.. Ja." Var det eneste hun kunne svare, da hun ellers ikke vidste, hvordan hun skulle få de rette ord ud.
Navael Avitae

Navael Avitae

Krystalisianer

Neutral God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 145 cm

Sunny 04.01.2010 21:15
"Mange dyr og væsner er flygtet fra deres oprindlige bosteder og har søgt tilflugt i nærheden af os eller i bjergene. De er skræmte. Der er dog Kentaurerne og Satyrerne der gør hemmelig modstand i skoven. De har været på skovens side i årtusinder. Nogle modige og robuste væsner. Vi sørger bare for beskyttelse om natten fordi ikke mange mennesker tør komme så tæt på midten af Pardisskoven med et ondt hjerte og slippe derfra."
Hendes vinger begynder at blafre lidt uroligt så man kan tydeligt se at hun ikke kan li det
Felicia Dikapra

Felicia Dikapra

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Felicia 04.01.2010 21:21
Felicia nikkede let med endnu et suk. Dyrene. Dette var nok det, som ramte Felicia hårdest. Hun var trods alt vokset op blandt dyr og havde altid elsket alle dyr. Hver eneste gang det gik ud over dem, var det som om nogen knuste hendes hjerte. Endnu et suk. Hun så fortvivlet på Navael og mumlede let et par ord, før hun endnu en gang lod blikket glide rundt i oasen. ,,Hmm.. Jeg ville ønske der var noget, som jeg kunne gøre.. Alle dyr har altid været en del af mig," Hun lod blikket glide tilbage på Navael. ,,.. Det skærer i mit hjerte at høre hvor slemt det går dem til..."
Navael Avitae

Navael Avitae

Krystalisianer

Neutral God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 145 cm

Sunny 04.01.2010 21:26
"I starten så tænkte jeg også at Mørkets Lords regime ikke ville påvirke os skovnymfer. Det troede vi alle. Da vi så at de var voldsommere, respektsløse overfro vores skov og andre skove som vores slægtninge vogtede, var for meget. Jeg var den eneste der turde lave andet end at hele skoven. Jeg prøver at befri Dronningen." Siger hun og knyttede sine næver hele tiden mens hun talte. Hun var rasende. Hun havde lyst til at befri hende nu, men hun vidste at Mørkets Lord højst sandsynlig havde sat flere vagter på når han nu havde så fint 'besøg'.
Felicia Dikapra

Felicia Dikapra

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Felicia 04.01.2010 21:32
Hun sukkede igen. Det var en lettelse, at hun ikke var den eneste som følte sådan, men det hjalp dog ikke mod følelsen af hjælpeløshed. Fortvivlet betragtede hun oasen, som hvis den måske havde et svar til al den forfærdelse Mørkets Lord bragte dem alle.
Navael Avitae

Navael Avitae

Krystalisianer

Neutral God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 145 cm

Sunny 04.01.2010 21:36
"Før var der balance. Nu er ubalancen næsten så voldsom at vægten vil få det hele til at kolapse. Hvis Lorden ikke passer på vil det hele rasle sammen omkring ham. Og det skal jeg nok sørge for at det skal ske. Åh ja han skal få naturens vrede at føle. Han har blandet sig for meget og tror han er naturen overlegen. Det skal han komme til at fortryde" Hendes stemme var fyldt med vrede og hun vidste at naturen vidste at det var den hun vilde hjælpe og den ville hjælpe hende med at få styrtet Lorden. Hun kunne føle de i hendes årer.
Felicia Dikapra

Felicia Dikapra

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Felicia 04.01.2010 21:41
Felicia vippede ørerne tilbage, da hun tydeligt mærkede den seriøse vrede i Navaels ord. Et kort nik. ,,Når han mindst venter det... Vil alt... gå til grunde." Mumlede hun lavt og så bestemt på Navael. Hendes vrede var langsomt begyndt at smitte af på Felicia, som var ved at være en smule gal i skralden på den forbandede Lord.
Navael Avitae

Navael Avitae

Krystalisianer

Neutral God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 145 cm

Sunny 04.01.2010 21:48
Hun slappede af i sine hænder for det begyndte at gøre lidt ondt. Hun bed stadig tænderne hårdt sammen og hendes ansigt var helt rødt af raseri. Vingerne blafrede en gang i mellem med en lyd som en vred bi som overvejede at angribe en indtrengende veps. Hendes øjne flakkede lidt rundt men vilede så blikket til sidst på Felicia. Måske ville hun være med til at hjælpe Dronningen. Vi har brug for lidt flere hænder tænkte hun og vurderede hende kort med øjnene
Felicia Dikapra

Felicia Dikapra

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 172 cm

Felicia 04.01.2010 22:09
Felicia betragtede bare tavst Navael, mens vreden nærmest strålede som solen fra hende. Felicia valgte dog ikke at sige noget. Mest af alt fordi hun slet ikke anede, hvad hun dog skulle sige. Normalt ville hun have snakket løs, uden at tænke det mindste over det. Men livserfaringer fra de seneste år havde forandret Felicia til en tavsere og mere tænksom kvinde, som tænkte for hun talte.
Da Navaels blik røg tilbage på Felicia, smilede hun skævt og så en smule rundt. Igen slog hun et kort og hårdt slag med halen, som hvis en flue havde irriteret hende, hvilket dog ikke var tilfældet.
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 04.01.2010 22:13
Jeg kom kravlende hen af en stor sandkasse. Hvor var byen henne?

"Hallo? Er der en Byen her?" råbte jeg ud til alle sider. Jeg havde glemt at få noget vand med, så jeg var meget tørstig.
Var jeg faret vild? Måske havde jeg bare opdagede en anden vej til byen?
Nej jeg måtte være faret vild for der var normalt ikke sand og kaktusser i byen. Jeg kravlede hen af ørkenen, indtil jeg cirka 200 meter fremme så en sø. En sø! En sø med palmer, sand, charme, og tilmed: vand!.

Men måske så jeg syner? Jeg lagde mig helt ned i sandet, og begyndte at snige mig ind på søen.
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2