En masse tætte træer

Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 17:53
"Heh tror historien er usammenhængende når man ikke kender det hele.."

Mumlede han tungt, sukkede og fjernede atter hånden fra sit ansigt inden han samlede begge hænder og lage dem under hovedet.
Hvis hun skulle forstå det skulle hun vel kende hele hans historie.. Eller så meget af den til han fyldt 14.. Hvorfor ikke..?

"Fint du får bare hele historien.."

Tilføjede han kort, skulle lige samle sig inden han kunne snakke videre. Det var en irriterende historie.

"Altså jeg blev født for 1252 år siden i et lille hus i udkanten af en landsby. Min mor var som sagt menneske på det tidspunkt og min far har så været en dæmon. Da jeg fyldt 4 blev hun angrebet af en vampyr og endte selv sådan. Hun nægtede vist at drikke blod og ved et uheld endte med at angribe mig og redede mig ved selv at transformere mig til en.. Halv vampyr-agtig skabning. Som lille var jeg ufattelig uregerlig og havde for vane at slå små dyr ihjel for den sjove del i jagt, du fatter det nok ikke, men det var ikke i ond hensigt.
Omkring 13års alderen begyndte jeg at søge væk fra vores lille idyl selvom jeg havde fået strengt besked på at lade være. Jeg tror jeg var en smule ensom med kun at havde min mor.
Tættere ved landsbyen fandt jeg en del børn på min egen alder, men turde trosalt ikke snakke med dem. Jeg havde jo ikke set dem før. Til sidst opdagede en lille pige mig og blabla du kender historien med venskab.
Hendes forældre endte med at finde ud af det og valgte så at udslette 'ondskaben' som så var en enlig vampyr, der boede i udkanten af deres lille, stinkende, lorteby. Så jeg vil sige at det var min skyld at det skete.."
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 23.12.2008 21:05
Geill knugede om sine ben, så hun næsten mistede blodtilførelsen til alt efter sine knæ. Ikke at hun bemærkede det, men sad bomstille og så på Kyo med store, nøddebrune og næsten glimtende øjne i måneskindet. Uh, hvor lød det fint, men det var ingen overdrivelse. Pigen tog hele smørren til sig, mens hun forsøgte at forestille sig en yngre version af Kyo gennemgå alt det.
Hvad der så stadig var hende et mysterium var, hvordan han kunne være fuldblods nu men ikke for et år siden..
Vampyr-mysteriet var løst, though. Geill skælvede ved tanken om en mor drikke sin egen søns blod og hvilke følger det havde endt med at have. Forsigtigt, og uden helt at indse det, havde hun lagt en hånd mod sin hals lige under øret, hvor hun kunne mærke sin puls slå hurtigere slag end normalt.

"Aha.."

Hvad skulle hun ellers sige? Hun var mundlam! Og hun slap sine ben og lod dem lægge strakt foran sig, da hun blev opmærksom på, hvordan de summede. Urg, aldrig en behagelig følelse, men hun viste det ikke. I stedet vendte trangen til at give ham et kram bare tilbage, men hun undertrykte den stædigt og forsøgte at få sit hjerte til at slå langsommere igen.
Tænkt at han lige havde fortalt hende det. Hun følte sig hvis ikke bare lidt værdsat deraf, hvilket gjorde hende glad.
// Geill Brianne
Illustration af hendes udseende fra photobucket.[/i]
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 21:11
Han blev halv hurtig nervøs over at Geill ikke sagde noget. Han havde ikke regnet med at hun ville sige noget, men alligevel HÅBET på det.
Han trak hovedet tilbage, fjernede håret fra hans hals og blottede ellers den hvide hals.
Mellem alle hans andre ar omkring kroppen, var disse mindst synlige, selvom de alligevel skreg op.
To huller var det. De virkede mørkere end alle de andre ar, så det var let at se at de havde været noget så dybe.
Han pegede på dem med to fingre, de sorte negle havde let ved at vise præcist hvor det var.

"Det var et uheld. Hun levede derefter af dyr og havde noget så ufattelig en skyldfølelse der gnavede hende op indefra. Selvom hun ikke troede at jeg kunne se eller mærke det"

Sagde han langsomt, havde egentlig svært ved at fortælle noget der var så følelsesladet.
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 23.12.2008 21:27
Da hun blottede sin hals var hun kravlet frem mod ham, uden overhovedet at have tænkt over det. Nu var hun helt henne ved hans side på alle fire, og kunne bedre se to fine huller (hey, månelyset hjalp ikke meget!) og lægge hovedet på skrå.
De var virkelig kun to huller, mens Geill eget ar var langt mere voldsomt - næsten et helt tandsæt. Hun overvejede hvorvidt det kunne skyldes, at Kyo også var dæmon, at det så ikke kun var hjørnetænderne der var skarpe. Eller om han bare havde gjort det med vilje, altså bidt til med så mange tænder som muligt. Måske begge dele.
Dårlig, det blev hun i hvert fald af at se på det, så hun lænede sig tilbage, atter med en hånd mod sine ar under øret.

"Gjorde det ikke.. ondt..?"

Spurgte hun og sank igen. Selvom hun jo selv havde prøvet det, kunne hun jo ikke vide, hvad Kyo følte, og samtidigt fangede hun sig selv i at ønske, at det havde gjort ondt. Han havde bidt hende, så han havde bare godt af det!

"Det håber jeg det gjorde! Du bed mig."

Og hvor kom det nu fra? At blive mindet om følelsen af blodet der forlod hendes krop op gennem halsen gjorde hende ilter. Især fordi det var Kyos skyld, og at tanken om vampyrer altid havde skræmt hende sammen, samt ild selvfølgelig - han havde været, og var stadig, begge dele.
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 21:38
Han skulle til at svare på hendes spørgsmål, inden resten pludselig blev smasket i hovedet på ham.
Kunne den unge bare øddelægge en følelseladet stemning eller hvad? Her blev man helt sentimental og alt muligt og så kom DEN kommentar?!
Han så blot halv ondt og alligevel små dovent på hende. Vidste ikke om han havde lyst til at flænse hendes ansigt eller blot at stikke hende en flad.

"Gu gjorde det da ondt.."

Sagde han kort, var seriøst en smule mundlam over hendes stædige opførsel. Han SKULLE mindes om det konstant.
Den tøs ville sku aldrig komme over at han havde bidt hende.. Aldrig. Nogen. Sinde.
Og dog.. Heldigvis levede han længere end hun gjorde. Haha.. Dumme, miniuature kælling.
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 23.12.2008 21:54
"Det var godt."

Brummede hun og kravlede lidt tilbage for at sætte sig på røven med armene over kors. Hun kunne også have sagt noget som "Det gør mig ondt" men.. Det gjorde man bare ikke til Kyo.

"For det gjorde det bestemt også på mig."

Ja, hun skulle lige gnave lidt i det og skule ondt til ham. Som sagt var hun typen der bar nag, og aldrig ville hun glemme at minde ham om det.
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 22:00
".. Du kommer altid til at bære nag over dét der gør du ikke?"

Spurgte han tænksomt, kunne ikke rigtig få sig selv til at blive rigtig sur på hende, nu han var så sentimental.
En pludselig trang fik ham til at tage fat i sin rygsæk og hive den til sig, stak hånden ned i den og hev nogle papyruspapire frem, samt en fjerpen.
Nu havde han sådan en trang til at tegne eller kigge på nogle gamle tegninger.

"Det var da godt, det var jo meningen"

Hissede han dog alligvel, himlede med øjnene, men kunne nu alligevel ikke lade være med at smile skævt af hende.
Hun var sådan en original at det var helt godt.
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 23.12.2008 22:12
Hun rynkede brynene af hans hissen og så fornærmet den anden vej. Hvor var han dog dum.
Og selvom hun forsøgte at vise ham så lidt interesse som muligt, gik der dog ikke længe før hun skævede i retning af ham igen. Hvad var det for nogle papirer han sad med? Hvad ville han med dem?

"Skal du til at skrive noget?"

Spurgte hun og lænede sig en anelse frem. Hendes udsyn blev dog ikke bedre, så hun lænede sig tilbage igen og surmulede over så godt som ingenting. Hun var bare ikke i humør til at være all-happy, ikke efter sådan en omgang sentimental snak.
Tanken fik hende til at falde lidt sammen i skuldrene. Det var jo synd for ham, alt hvad han havde været igennem. Og hun var glad for at vide det. Men hun nægtede at ynke ham.
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 22:21
"Hm?"

Mumlede han undrende og kiggede ned på hende. Nå jo hun kendte jo ikke til hans vane for at tegne.
Fandt hurtigt en gammel skitse frem og vidste hende den. Det var uden tvivl et portræt af hende selv.
Han tegnede folk og ting som han kunne huske og når han kedede sig tegnede han de mærkeligste ting.
De skulle hun nok ikke se.. Det var hun alt for ung og uskyldig til.

"Nej jeg skriver ikke specielt godt.. Jeg tegner"

Svarede han roligt, viftede lidt med tegningen for at få Geill til at fokusere på den.
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 23.12.2008 22:38
Hun fokuserede ganske rigtigt ikke på tegningen før han begyndte at vifte med den. Indtil da havde hun bare set måbende på ham. Kyo tegnede? Det var slet ikke til at tro at han kunne slå sig til ro og lave noget med så meget finesse.
Men da hun så fangede papiret med sit blik, blev hendes øjne endnu større, da hun ikke et øjeblik var hende selv.
Uden at tænke over det greb hun efter tegningen og løftede den tættere på ansigtet for at få så mange detaljer med som muligt i det dårlige lys. Den var flot.. Meget flot. Som sagt havde hun ikke været i tvivl om hvem det skulle forestille.
At han så tegnede hende, fik hendes kinder til at blive mørkere, men forhåbentlig ikke så meget, at det kunne bemærkes.

"Den er flot, Kyo.. Har du tegnet længe?"
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 22:44
"Min mor lærte mig at tegne.."

Sagde han spidst, svagt mumlende. Faktisk var det mere hans mor der havde givet ham lysten til at tegne.
Han havde jo ikke haft hende længe nok til rigtig at kunne træne det sammen med hende, så selve stilen og alt øveriet var noget han havde lært senere.

"Så ja. Jeg har tegnet længe"

Tilføjede han hurtigt for at få snakkeriet hen på noget andet istedet. Den tegning af Geill var dog blot en skitse.
Der var mange små streger bare for at tegne hendes anatomi og hendes hår virkede til at havde været hvidsket ud en hel del gange.
Hans hukommelse om hår var vist ikke god nok.
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 23.12.2008 22:54
Hun nikkede og rakte ham papiret igen. Geill havde aldrig haft en hobby, hvis man kunne kalde det sådan. Hun holdt af at prøve sine evner af, men det kunne vel næppe betegnes som en hobby.
Og når hun tænkte over det, så var det faktisk længe siden, at hun havde fløjet sig en lille tur. Sikkert fordi det var for koldt, men det burde ikke afholde hende fra det alligevel.
Og uden Icaricia i nærheden havde hun ingen motivation til at øve sin plantemanipulation.

"Min søster tegnede også en hel del. Ikke så flot som det dér, men hun kunne lide at tegne natur."

Sagde hun for at undgå stilheden og smilede lidt. Før i tiden havde Zitka været hendes motivation til at øve sine evner. Hvis det lykkedes Geill at få planten til at vokse, så ville hun tegne den og skrive en lille note om den dag. Ligesom nogen holdt styr på deres højde ved at snitte i dørkarmen, så holdt Geill og Zitka styr på hendes evner ved at hænge tegninger på væggen. Geill havde været så ivrig for at klare sig godt, at hun trænede hver eneste dag.
Hun smilede lidt ved mindet og gravede tavst i jorden med en finger.
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.12.2008 23:03
"Jeg er også en lille smule ældre end hun var"

Sagde han smilende, regnede med at det var søskeren som Geill havde mistet. Eller.. Havde sagt hun havde mistet.
Bladrede lidt rundt i alle papirene da Geill nævnte tegneri om naturen, fandt nok en af sine bedste tegninger af blomstre i flor frem.
Det var nok ikke nogle blomster Geill kendte til. De var næsten uddøde og fandtes kun få steder i Krystallandet.
Han farvede normalt ikke sine tegninger, men den her havde alligevel farver hist og her.
Grønne stænger og lilla blomster, som hang med jorden

"Tegner du ikke? Du virker som en der godt kan lide sådan noget"

Sagde han roligt, mens han viftede papiret foran hende igen.
Geill Brianne

Geill Brianne

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Geill 24.12.2008 11:58
Hun grinede lidt og nikkede. Yes indeed, det var ingen overdrivelse at kalde ham for "en smule ældre".
Da han rakte hende endnu et papir og viftede med det, tog hun det til sig og studerede det ligesom det andet - dvs. helt oppe i fjæset, hvor hun kunne se det. Det var ganske vidst en blomst, men hvad der forvirrede hende var, at det var en blomst hun ikke kendte. Den var smuk.

"Jeg har da prøvet før.. Zitka forsøgte at lære mig det, men jeg kunne altid bedre lide bare at se på. Mine tegninger blev til underlige krudseduller, så havde hurtigt givet op og ladet papir og blyant til hende. Det var også sjovere."

Sagde hun og smilede lidt. Det var ikke normalt for Geill at tale så åbent om sin familie, og da slet ikke Zitka. Når hun tænkte efter, havde hun vidst aldrig sagt sin søsters navn højt i andres nærvær.. Ikke engang Icaricia. Eller havde hun? Hvis hun havde, så var det sikkert ikke med vilje. Hendes søster var nærmest hellig for hende, og at dele deres minder med andre syntes som at stikke Zitka i ryggen - men sådan havde hun det sjovt nok ikke nu, og det var rart.

"Hvad er det for en blomst?"
// Geill Brianne
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 19.01.2009 21:13
"Krudseduller? Det er vel bare fordi du ikke har øvet dig nok, det tar tid at kunne tegne.. Ligsom at skulle kunne male, spille fløjte, spiller klaver og en masse andre små ting. Øvelse gør mester, siger man jo"

Forklarede han smilende, hovedet let på skrå mens han betragtede Geill. Sjovt som den lille pige pladrede løs om gamle dage.
Man blev helt nolstalgisk huh?
Han blev blot siddende og kiggede lettere betaget på den unge pige. Han forstod hende ikke. Hun var simpelthen for mærkelig af et menneske at være.
Her sad hun helt munter og plabrede løs om alt muligt, selv om han tidligere blot havde tæsket livet halvt ud af hende og skåret i hende flere gange, men hun glemte det bare.
Hvordan kunne man ignorere sådan noget så let som hende?!

"Eh?" Spurgte han pludselig, da hun vækkede ham fra sin trance.

"Oh.. Det er en etellerandet-nifidus. En nu næsten udød blomst der var vildt udbredt den gang jeg var ung. Nu finder man den vist kun på høje bjerge, i huler om vinteren"

Mumlede han roligt, inden han rejste sig op og klappede hende på hovedet. Pakkede tingende sammen og smed rygsækken over skulderen.

"Bare behold dén tøsebarn, det er vel en gave"

Sagde han drillende, prikkede hende kort på panden inden han hurtigt løb derfra, gav hende ikke tid til at svare igen.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 21.02.2009 16:20
Lee kommer gående med Ray ved sin side.
"Arbejder? Hvad arbejder du som?" hun ville ikke have et arbejde på et sted hun ikke kunne lide. hun fik øje på endnu en stamme længere forude. den her var knapt så høj, men stadig fuldstændig bar, udover er par underlige, visne kugler på toppen. så snart var var sol sprang de ud og sugede solens energi til sig, for at krølle sig sammen igen når det blev mørkt. Det havde hun læst et eller andet sted.
deres skridt fik sneen til at knage, og hun så sig flygtigt over skulderen. ikke at hun regnede med at blive overfaldet af et eller andeet monster, og hvis det var kunne hun jo forsvare sig. hun havde det bare som om, at det hun havde glemt var noget der var meget vigtigt, og at hvis hun ikke holdt øje kunne det give bagslag.
hendes hovedepine var faktisk blevt bedre af skoven og duften af jord og træer, men den holdt stædigt fast i hendes nakke og baghovede. hun knyttede hænderne i lommerne, men ikke engang det kunne få dem til at holde op med at ryste.

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 21.02.2009 16:27
"Jeg er...." han holdt en pause. Hvad var han egentlig ? Slave? Et redskab? "Våbensmed." mumlede han og kunne have bidt sin tunge af. "Og læge." det sidste lød mere rigtigt. Han havde da i hvert fald hjulpet nogle sølle pjok indtil videre. Han rømmede sig og så på træet. Han undrede sig over det liv der blomsterede her. Var træerne mon plantet af hendes slægt. Han skævede til hende, og pludselig gik det op for ham at hendes hender rystede, trods hun skulte det godt.
Han så frem for sig og hans ansigtsudtryk blev omtåget. "Du ryster." påpejede han. Det vat selvfølgelig koldt, men vel ikke SÅ kolt? Han knugede sine egne hænder i lommerne og forsatte sin gang. Endelig så han på hende. "Hvis du fryser, så går vi tilbage." påpegede han og smilte roligt.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 21.02.2009 16:39
"Våbensmed? læge? DET havde jeg ikke troet om dig, Ray." hun smilede, men det blegnede helt væk og blev erstattet af et lukket udtryk, ikke koldt eller vredt, men bare lukket.
"Jeg fryser ikke. jeg mener, selvfølgelig er det koldt, men det er bare forfriskende. jeg ved faktisk ikke hvorfor de ryster på den måde." hun rettede deem kort ud, men lukkede dem så sammen igen da, de bare rystede kraftigere. åh, jo, hun vidste udemærket godt hvorfor de rystede, og hun ville ikke have at han spurgte ind til det. hun havde det som om, at han ikke ligefrem ville bryde sig om hendes misbrug.
"Betaler det sig så at være våbensmed og læge?" hun smilede igen, og forsøgte at finde på en forklaring hvis han blev ved med at spørge ind til hendes rystende hænder, for han var jo åbenbart læge og hun ville ikke have at han skulle begynde at tænke over hendes helbred, eller mangel på samme. hun var glad for, at hun i forvejen var så bleg som hun var, for så kunne man ikke se hvis hun blev bleg. HVIS hun havde haft farve i huden, var hun skam blevet bleg nu, men hun havde det endnu ikke helt forfærdeligt. bare... underligt.

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 21.02.2009 16:47
Han betragtede hende og trak på skuldrene. Han sukkede og så op i himlen. "Ja det... Nej." brummede han og lo kort. "Det er faktisk ikke det sjoveste sted at arbejde. Man kan vidst heller ikke kalde mig våbenSMED.. eller læge for den sags skyld." brummede han og trak på skuldrene.
"Det er mig de kalder på når deres arme ryger af." Han smilte for sig selv og rynkede brynene. "Og det er ikke engang løgn."

( Kort sorry o.o )
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 21.02.2009 16:56
"Du skifter mening hele tiden. har du tænkt dig at gøre det kostant? for så må jeg indrømme at jeg nok bliver meget forvirret, og hvorfor i al verden skal du..." hun så til højre. søen. den var ikke særlig stor, vandet var mørkt, og helt stille. hun trådte lidt mere forsigtigt nu, var helt stille. Søen tiltrak alverdens væsener, og man kunne måske fiske i den i solskin hvor skovbunden blev lyst op, men nu, hvor skyggerne var tætte som blæk, var det dumdristigt hvis man begyndte på alt muligt. hun lagde en finger på læben, som om han skulle være stille, pegede på søen, og slog ud med armene, og lavede en gestus med hænderne, hvor hun klappede dem sammen som monstergab. han skulle være stille, for her ved søen var der mange monstrøse væsener.
Hun så ind imod skyggerne. gule øjne kiggede tilbage, men blev hvor de var. de måtte kunne fornemme at det ville blive meget svært at angribe, og så vinde.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 12