Akira-Kiro 01.07.2009 00:13
Akira satte hænderne i siderne. Hun på hidaki. ”jeg har altså ik gjort hunden noget at du ved det,” sagde hun til sidst forsvar. Hun skulle til at sige noget mere men blev afbrudt af Kazuki. ”hey jeg snakker altså ik særlig meget, jeg ved ikke hvor i har det fra,” svarede hun ham. ”nææh jeg gør hvad jeg vil,” sagde hun drillende, hvorefter efter hun dansede rundt omkring dem. Hendes tøj var stadig vådt men håret var ved at være tørt. Så stoppede hun op ved hunden igen. hun smilede stort, da den slikkede hendes hånd. ”Nååår se den elsker mig. jeg sagde jo at vi to ville blive gode venner,” sagde hun til den og kløede den bag øret. Hun kiggede bagefter på sine to fætre og lagde hovedet en smule på skrå. ”Hvooorfor kysser i? i er altså i familie, hvis i har glemt det?” konstaterede hun. Der var nysgerrighed i hendes øjne.
Lu 01.07.2009 00:16
Hida kiggede på Akira og så på Kazu og så på Hachi. han sukkede stort og fulgte dem bare med øjnene, og da Kazu så satte Hachi ned på jorden lagde han hoved let på skrå og kiggede på Akira "ser du godt nok er vi brødre men vi elsker hinanden" sagde han og tog fat om Kazu, og holdte ham helt tæt ind til sig og begyndte at kysse ham lidenskabeligt
(billede er fundet på Photobucket.com - Hidaki er øverst xP)
Anzu 01.07.2009 00:20
Han ser bare utilfreds på deres kusine og skal lige til at overfalde hende, men kan mærke hans bror holder ham ind til sig. "Hida?" kommer det lavet fra ham, men gengælder så sin brors kys. Han ligger armene om hans hals. Han har lukkede øjne og slapper helt af i kroppen. "vi har gæster, så du skal ikke begynde at blive for kærlig" siger han så roligt og kærligt
Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com
Akira-Kiro 01.07.2009 00:27
Akira skar en grimasse ”gider ik styre jer, jeg er til stede” brokkede hun sig. Hun gik hen og skubbede dem fra hinanden ”ja i har gæster og nu skal i to stoppe med det der, ja. Det skal i,” sagde hun og så på skift op på dem begge.
Lu 01.07.2009 00:31
Hida ser kærligt på Kazu "hun kan da bare forlade rummet" siger han grinene men inden han når at gøre mere er hun over dem og skubber dem let fra hinanden. Hida formår dog alligevel at holde fat i Kazus hånd. ingen skulle prøve på at skilde de to ad. "hør nu lille Akira, stop så, vi klare os fint" sagde Hida og kiggede på Akira "og se så at få noget tørt tøj på. du skal ikke regne med at jeg healer dig hvis du bliver syg" Hida kiggede på Akira og så på Hachi der stod og så nuttet ud på gulvet "jeg har hovedpine" mumlede han så og satte sig ned i den ene store sofa.
Anzu 01.07.2009 00:35
Han ser på sin bror og Akira. "jeg holder med hida" siger han roligt og kysser sin bror på kinden. Han giver slip på sin brors hånd og sætter sig ned på gulvet og nusser med Hachi, men reagere hurtigt, da hans bror siger han har smerter. "har du ondt?" spørger han vildt bekymret. Han ser på Akira. "og værd lidt stille" siger han utilfreds
Akira-Kiro 01.07.2009 10:28
Akira trampede i jorden. ”Jamen fint. Så går jeg ud i køkkenet,” sagde hun fornærmet, men så stoppede hun op da Hidaki sagde han havde ondt i hovedet. ”Nej det var ikke godt, så skal du bare drikke en masse vand, det hjælper. Eller du kan også lægge en kold klud i panden, det plejer også at hjælpe,” sagde hun til ham. ”Jeg kan huske den gang jeg havde ondt i hovedet og min mor hun ville hjælpe,” begyndte hun at forklare.
Lu 01.07.2009 11:00
Hida sidder stille med hoved i hænderne. han kigger roligt op på Kazu "det er intet at være bekymret for, det er bare fordi jeg har brugt min evne en del i dag" mumlede han stille. han havde ikke haft mulighed for at lade sig selv op. Hida sidder stille og kigger så på Akira igen "ro på Kusine jeg klare mig" siger han så rolig og høre at hendes mund diare er ved at begynde igen.
Anzu 01.07.2009 12:55
Han nusser sin bror på hovedet og holder ham ind til sig. Han sætter sig så på hans skød og er vildt bekymret for ham. "jeg passer på dig elskede" hvisker han stille og nusser ham i nakken. Han ser hen på Akira. "værd nu lidt stille! du hjælper ikke på hans hovedpine, og hvis du ikke snart er stille, så kan det var du kan få lov til at sove uden for! så får Hachi din seng" knurre han surt og er ved at være irriteret over hun ikke snart holder sin mund lukket i bare 2 min
Akira-Kiro 01.07.2009 13:02
”ov, i see,” sagde hun og kiggede på Hidaki. Da hun hørte hvad Kazuki sade, blev hun sur. ”når jeg gider da bare heller ikke snakke med, i er dumme!” svarede hun fornærmet og trampede hårdt ud i køkkenet.
Lu 01.07.2009 13:10
Hida sad stille i stuen, og sukkede glad og tilfreds da Akira endelig holdte mund. han kyssede kazu på munden, og nussede ham også stille i håret. han smilte til Hachi der kom over og lagde sig ved Hidas fødder "det er et rigtigt lille opmærksomheds krævende barn jeg har fået fat i" grinte han stille, og nussede Hachi på hoved.
Anzu 01.07.2009 13:17
"Ja, hun minder om forældrene" griner han så. Han gengælder sin brors kys, men går så ud i køkkenet. "hvor mange skriver brød kan du spise?" spørger han så roligt. han ser på Akira. "hvor mange skriver brød kan du så spise?" spørger han kort og gider ikke have hun skal snakke i flere timer igen.
Akira-Kiro 01.07.2009 13:24
Akira kastede et blik mod Kazuki. ”jeg spiser fem” sagde hun og begyndte at skære brødet ud. ”Hvis man skal blive til noget, må man spise godt med fibre. Man skal være stærkt. Det går ikke man ligner en død kat. Min mor lærte mig…” fortalte hun, imens hun skar videre på brødet.
Lu 01.07.2009 13:27
Hida rejste sig stille fra stuen "bare giv mig tre" sagde han stille "jeg går lige ind og lægger mig" hans hoved snurrede ret så meget, og hans krop gjorde ondt. Hachi kiggede bekymret op på sin ejer, men sagde intet, og lod bare Hida gå ind i sin seng og lagde sig faldt p åmaven der.
Anzu 01.07.2009 14:07
Kazu går ud til deres kusine. "du må gerne skære 6 stykker mere" siger han så og finder noget ost frem" vi har ikke så meget, men vi klare os med det vi har" siger han stille og skære nogle stykker til ham selv og sin bror. "skal du have noget?" spørger han så med et lille smil, mens han prøver at skjule han har lidt smerter i brystet efter det chok Akira gav dem
Akira-Kiro 01.07.2009 17:46
”jamen vi kan bare skaffe mere mad i morgen,” sagde hun og lagde ost på sine håndmadder. ”har i noget at drikke?” spurgte hun og så sig omkring. Hun kommenterede ikke noget til at hidaki var dårlig, hun havde mere travlt med at få mad ned.
Lu 02.07.2009 12:34
Hida kunne mærke at Kazu havde ondt, han satte sig kort op og kunne mærke at hans hoved snurrede rundt, han var klart ikke vand til at heale hunde, men det var ok for ham "Akira vi har vand i brønden uden for" sagde han, og stod nu i døren til kækkenet. "Kazu kom lige her" sagde han og fik fat i kanten på Kazus bluse og trak ham ind til sig.
Anzu 05.07.2009 19:19
Han ser hen på sin bror der står i døren. Han bliver lidt overrasket, da han tager fat i hans bluse, men han følger så bare med ham. "Hida? hva der galt?" spørger han så, og er bekymret for sin bror. hachi kommer luntende efter dem og piver lidt, da hun vil ud. Kazu kommer fri fra hida og lukker hende udenfor. Han lunter så tilbage til sin bror

Akira-Kiro 06.07.2009 10:33
Akira tøffede udenfor til brønnen, hvor hun hentede vand. Denne gang lod hun være med at snakke til sine to fætre.
Lu 10.07.2009 11:21
Hida kiggede på Kazu men da han virkede som om det var et problem for ham at Hida ville give ham et kram og et kys, slap Hida Kazu igen. "intet" sagde han stille med et roligt smil
Chatboks
IC-chat▽